Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:10 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Jaa flesje gewoon opdrinken, is gewoon lekker chemies net als de meeste drugs, en poeder zal ook niet echt beter smaken in drinken ^^
maar flesje kan je ook gewoon leeg gooien in een drankje, -.- maar dat wordt er dan niet lekkerder van :thumbup:

Zelf al eens geprobeerd? Aanrader? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

1 ding, kun je die link weghalen naar de CD-cleaner. Het is niet voor niks verboden ;)

Maar ik heb nog nooit dat spul geprobeerd. Veel te duur en natuurlijk kunnen ze je ook naaien. Voordeel van dit spul (ook in poedervorm) is dat het niet op de opiumlijst staat, maar onder de geneesmiddelenwet valt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Hoofdcoach schreef:
Dat heet geestelijke verslaving :P dat is normaal, omdat het gewoon een goed gevoel geeft, daarom heb je er zin in. maar ik raad je wel aan om het niet te vaak te doen, is beter voor je zelf en dat houdt het speciaal
Lichamelijke verslaving komt bij pep volgensmij niet voor (dus dat je lichaam gaat protesteren als je het niet binnen krijgt, iets wat bij heroine/meth/roken/etc wel zo is)

Excuseer, geen lichamelijke verslaving bij speed? Speed is 1 van de meest verslavende goedjes die er zijn... En deze drang komt omdat wanneer je speed gebruikt de 'cellen' in je brein worden getriggerd die gelinkt zijn aan beloning, je brein gaat speed dan associeren met een beloning en dit laat je naar meer snakken, gevolg: verslaving. Dit is een lichamelijke reactie en niet iets wat tussen je 2 oren zit zoals in het geval van een geestelijke verslaving aan xtc/computergames/chocolade, daarom is speed dus ook lichamelijk ernstig verslavend!

edit: en gebruik het maar eens voor 2 weekjes aan een stuk, zul je wel achterkomen nadien hoe erg je lichaam gaat protesteren als je er mee stopt...

Dat heet geestelijke verslaving, zoek maar is op
Citaat:
Lichamelijke afhankelijkheid

We spreken van lichamelijke afhankelijkheid als het lichaam protesteert wanneer met gebruik van een middel wordt gestopt (ontwenningsverschijnselen). Wanneer iemand stopt met het gebruik van speed doen zich, afgezien van vermoeidheid, geen ontwenningsverschijnselen voor.

Een lichamelijk verschijnsel dat wel optreedt is tolerantie. Dit betekent dat je bij regelmatig gebruik steeds meer nodig hebt om hetzelfde effect te voelen. Geestelijke afhankelijkheid houdt in dat de gebruiker steeds sterker naar het middel verlangt en zich eigenlijk niet meer prettig kan voelen zonder.

Geestelijke afhankelijkheid

Bij speed is het vooral de geestelijke afhankelijkheid die een rol speelt. Bij regelmatig gebruik kan iemand gaan denken dat hij niet goed kan functioneren of geen plezier kan maken zonder het gevoel dat speed geeft, namelijk dat je alles aan kunt. Uitgaan of een feestje zijn dan niet meer leuk zonder speed. En werken zonder speed gaat moeilijker. Het vervelende is, dat na gebruik juist tegenovergestelde gevoelens toegenomen zijn: vermoeidheid en depressiviteit. Dat is weg te nemen door weer speed te nemen. Zo kan de gebruiker in een vicieuze cirkel terechtkomen.

http://www.infopolitie.nl/index.php?opt ... temid=46#5
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:25 

Donateur

Squirrie schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jaa flesje gewoon opdrinken, is gewoon lekker chemies net als de meeste drugs, en poeder zal ook niet echt beter smaken in drinken ^^
maar flesje kan je ook gewoon leeg gooien in een drankje, -.- maar dat wordt er dan niet lekkerder van :thumbup:

Zelf al eens geprobeerd? Aanrader? :P

Dawasiknie heeft die buisjes al eens geprobeerd :D Goede positiefe dingen vna hem over gehoord! :thumbup:
Chukkels heeft het in poedervorm, :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 14:35 

Donateur

Ik heb 4-fmp zowel per buisje als per poedervorm (capsule) gedaan. Ik vind dit spul de ideale opstap naar MDMA, omdat je dan minder MDMA nodig hebt om lang te spacen. En je gaat er echt kneitershard van in positieve zin.

Enkel 4-fmp op een avond vind ik dan weer niks. Het euforische gevoel is na 2 uurtjes helemaal verdwenen en dan voel ik me eigenlijk weer zo nuchter als wat. Zelfs de "energiestoot" die veel mensen ervaren krijg ik totaal niet. Alleen insomnia, en daar zit ik ook niet zo op te wachten. Voor die 2 beetje wause uurtjes heb ik dat niet over, doe mij dan maar MDMA erbij voor een avondje lang spacen of gewoon helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:13 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ik heb 4-fmp zowel per buisje als per poedervorm (capsule) gedaan. Ik vind dit spul de ideale opstap naar MDMA, omdat je dan minder MDMA nodig hebt om lang te spacen. En je gaat er echt kneitershard van in positieve zin.

Enkel 4-fmp op een avond vind ik dan weer niks. Het euforische gevoel is na 2 uurtjes helemaal verdwenen en dan voel ik me eigenlijk weer zo nuchter als wat. Zelfs de "energiestoot" die veel mensen ervaren krijg ik totaal niet. Alleen insomnia, en daar zit ik ook niet zo op te wachten. Voor die 2 beetje wause uurtjes heb ik dat niet over, doe mij dan maar MDMA erbij voor een avondje lang spacen of gewoon helemaal niks.

Dus je bedoelt zeg maar voordat je naar feest gaat een buisje wegtikken en later verdergaan met x? :) Dat je het combineert met elkaar dus..

Maar ik ga het denk ik toch wel gewoon keer proberen overdag, even kijken wat het effect is.. Tegen insomnia slik ik dan wel wat oxazepam weg, en voor de echte nood heb ik zelfs diazepam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:17 

Donateur

Squirrie schreef:
dawasiknie schreef:

Dus je bedoelt zeg maar voordat je naar feest gaat een buisje wegtikken en later verdergaan met x? :) Dat je het combineert met elkaar dus..

Maar ik ga het denk ik toch wel gewoon keer proberen overdag, even kijken wat het effect is.. Tegen insomnia slik ik dan wel wat oxazepam weg, en voor de echte nood heb ik zelfs diazepam :lol:

jaa hij tikt voor binnenkomst een buisje weg, of poeder. Darkbeatz doet vaak precies hetzelfde :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:26 

Donateur

Nee man alleen op Hysteria gedaan, maar dat was achteraf niet zo snugger ;) Doe t meestal gewoon net als met mn eerste pil, gewoon 7 uur voor t einde van het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:38 

Donateur

dawasiknie schreef:
Nee man alleen op Hysteria gedaan, maar dat was achteraf niet zo snugger ;) Doe t meestal gewoon net als met mn eerste pil, gewoon 7 uur voor t einde van het feest.

hahaha :P , jaa ik had die info indd van Hysteria , waar je het voor binnekomst had gebruikt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:14 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Wat was er dan niet zo snugger aan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:46 

Donateur

Had er beter een paar uur mee kunnen wachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:26 

Hardtraxx Veteran

Meestal als ik het neem, neem ik het rond half 11/11 uur. En dan tegen 2 uur knal ik er wat anders bij, X of Methylone. Methylone is wel heldig erbij, maar X doet z'n werking ook meer dan prima. Solo vind ik het ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:30 

Hardtraxx Elite

drugs are bad hmmkey...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
drugs are bad hmmkey...

En dat baseer je op? In ieder geval niet je eigen ervaring denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:46 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Wesz91 schreef:
drugs are bad hmmkey...

Haha of juist wel door 1 x alles door elkaar te gebruiken en dan een oordeel vellen! ;)

Dus of vertel je eigen slechte ervaring en ga niet met 1 zo'n zin een dom statement maken in een topic die bedoelt is om informatie te verschaffen voor gebruikers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:48 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Wesz91 schreef:
drugs are bad hmmkey...

Nee dat klopt, want ik gebruik niet.. op alcohol en af en toe een jointje na..
ma t was in eerste instantie ff een 'southpark' opmerking ^^ ma tis opzich wel gwn een feit..
t een is stuk slechter dan t anders natuurlijk, ma tis allemaal slecht...
Ik hoor ook niet in dit topic thuis, I can handle party's without any recourses :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:51 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
93Wesley93 schreef:
Wesz91 schreef:
drugs are bad hmmkey...

ma t was in eerste instantie ff een 'southpark' opmerking ^^ ma tis opzich wel gwn een feit..
Ik hoor ook niet in dit topic thuis, I can handle party's without any recourses :D

En toch zijn partydrugs minder slecht als alcohol of een jointje -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:54 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

ligt er maar aan in welke mate, kheb vrienden die houwe zich gwn aan de "3 maanden" norm voor een pilletje... maar kheb ook een maatje, die gebruikt elk weekend... of die nou uit gaat of niet.. en dan weer GHB, dan weer coke, dan weer X.. of desnoods alles door elkaar.. dat is tog wel wat slechter dan dat ik in t weekend t op t zuipen zet.. en een jointje doe ik nog maar heeel af en toe, die tijd heb ik gelukkig gehad van elke dag 10tje roke enz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:55 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
93Wesley93 schreef:
Wesz91 schreef:
drugs are bad hmmkey...

Volgens mij moet je eens wat minder alcohol gaan drinken, je taalvaardigheid gaat er namelijk erg op achteruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:58 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Volgens mij moet je eens wat minder alcohol gaan drinken, je taalvaardigheid gaat er namelijk erg op achteruit.

vertel jij is ff dan wat er niet klopt... en dan moet je geen mieren gaan neuken en op de "msn" afkortingen enz af gaan... ¬¬
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Chukkels schreef:

ligt er maar aan in welke mate, kheb vrienden die houwe zich gwn aan de "3 maanden" norm voor een pilletje... maar kheb ook een maatje, die gebruikt elk weekend... of die nou uit gaat of niet.. en dan weer GHB, dan weer coke, dan weer X.. of desnoods alles door elkaar.. dat is tog wel wat slechter dan dat ik in t weekend t op t zuipen zet.. en een jointje doe ik nog maar heeel af en toe, die tijd heb ik gelukkig gehad van elke dag 10tje roke enz..

Absoluut waar, maar ik denk dat hier in dit topic niemand is, die elk weekend zich helemaal volpompt. Natuurlijk niet iedereen houd zich aan de 8 weken regel, maar zelfs met 1x per maand X of Speed (en dan in normale dosissen) ben je denk ik nog beter bezig dan 3x per maand in dronken toestand te verkeren en verder sowieso aardig zuipen op donderdag t/m zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

Idd, de hoofdpijn van een kater na een avond flink zuipen komt doordat je hersenen tegen je schedel aandrukken omdat er te weinig vocht in zit. Dat lijkt me wel wat schadelijker dan een pilletje + genoeg drinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:06 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
Idd, de hoofdpijn van een kater na een avond flink zuipen komt doordat je hersenen tegen je schedel aandrukken omdat er te weinig vocht in zit. Dat lijkt me wel wat schadelijker dan een pilletje + genoeg drinken :)

zit wat in inderdaad, alcohol is niet voor niets ook harddrugs.. maargoed, ik ben liever lekker bezopen dan datk rond loop met een klapperende kaak en wegdraaiende ogen en der 3 dage later nog last van heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Hoofdcoach schreef:

zit wat in inderdaad, alcohol is niet voor niets ook harddrugs.. maargoed, ik ben liever lekker bezopen dan datk rond loop met een klapperende kaak en wegdraaiende ogen en der 3 dage later nog last van heb ^^

Als je de dosis enigszins beperkt houdt heb je daar helemaal geen last van :)

Hoofdcoach schreef:

Klopt :)

Is met speed overigens ook zo als je geen zout en vocht binnen krijgt gedurende een langere periode.
Met XTC ook, maar wel minder snel.
Voordeel van speed is dat als je even doorbijt je wel iets KAN eten, danwel met veel tegenzin. Met XTC lukt het met wat water misschien nog en met alcohol heb je grote kans dat je maag het er allemaal weer uitgooit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Hoofdcoach schreef:

Dan wens ik jou daar veel plezier mee.
Als ik dronken ben ga ik rare dingen doen en word ik agressief/baldadig dus dan liever een super chill gevoel met een klapperkaak :yes:
Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen