Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:53 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Nando schreef:
Ik doe mee :whistle:

Dit gaat me dan toch geniaal worden! :love:

Een voorproefje wellicht op de ultieme Hardtraxx Spacemeeting waar een man of 20 (hopelijk? :D) bij zal zijn, haha! :woot: :thumbsup:

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Amsterdam is heel centraal :whistle:

Haha top, keer in het weekend ofzo zou wel nais zijn :innocent:

Zolang er maar geen vet feest is die dag, is alles best :woot:

Als er een grote hardtraxx spacemeeting komt dan zijn ik en duruz ook van de partij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

Offtopic :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Wel ziekelijk, zo'n Center Parcs huisje, alle spacers van HT :P
Vind wel dat we hierover een mailing list moeten maken en dit niet op HT moeten bespreken

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Vind wel dat we hierover een mailing list moeten maken en dit niet op HT moeten bespreken

Helemaal 100% mee eens, want openbaar zetten is toch een iets te erge openbaring :lol:

Squirrie schreef:
Haha zo gaat dit topic ineens van nuttige informatie over bepaalde tripstoffen over tot een complete space-meeting! :P

Tja, je moet prioriteiten stellen :whistle:
Idee bestond trouwens al veeeeeeeeeeeel langer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
Als er een grote hardtraxx spacemeeting komt dan zijn ik en duruz ook van de partij :thumbsup:

:whistle:

Nando schreef:
Mol schreef:

+1

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:02 

Donateur

tsja dat zouden we 3 maanden geleden al doen, heb toen wel is een PB gestuurd naar de desbetreffende mensen. Ook een msn chat :lol: maar nog niks van gekomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:06 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Ik ben voor, en ga dan wel aan de 2cb ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:08 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Mol schreef:

Ik ben voor, en ga dan wel aan de 2cb ofzo :)

Jaa 2cb lijkt me masterlijk! Als het goed is komt vriend er binnen nu en paar maandjes mee op visite :) Hij had toen keer met andere gast opgemaakt, ik balen :( Maar er komt nog een dag dat ik het ga nemen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:12 

Hardtraxxer

Mocht er dan een Center Parcs medewerker dat lezen,
worden gelijk alle grote groepen voorlopig geweigerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:13 

Donateur

Nog maar niet te spreken over onze vrienden in het blauw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:15 

Hardtraxxer

Mol schreef:

helemaal vergeten! Die zijn er ook nog :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:16 

Hardtraxx Addict

Fr4ns schreef:
Mol schreef:

Zou wel eens benieuwd zijn hoeveel zulke posts nu echt worden gelezen door het blauw.. Zouden ze echt actief online research doen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:17 

Hardtraxxer

Om nog maar te zwijgen over de straatwaarde die uiteindelijk in dat huisje te vinden is! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

ijscoboer schreef:
Om nog maar te zwijgen over de straatwaarde die uiteindelijk in dat huisje te vinden is! :drool:

Nee hoor, dat is allemaal al op voordat je 'politie' kan zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:20 

Donateur

Squirrie schreef:
Fr4ns schreef:
Mol schreef:

Zou wel eens benieuwd zijn hoeveel zulke posts nu echt worden gelezen door het blauw.. Zouden ze echt actief online research doen??

Zouden ze dit echt lezen? vast wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:22 

Hardtraxx Addict

Welkom BLAUW,

Bedankt voor het lezen en tot in CP! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:40 

Hardtraxxer

4-fmp klinkt wel tof, maar dat kan je zeker niet bij de lokale apotheek halen? en om nou een flesje CD-reiniger naar binnen te werken lijkt me ook niet gezond :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:55 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:
4-fmp klinkt wel tof, maar dat kan je zeker niet bij de lokale apotheek halen? en om nou een flesje CD-reiniger naar binnen te werken lijkt me ook niet gezond :')

Het is geen echte CD-reiniger, maar wordt alleen zo verkocht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 02:24 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Basscow schreef:

Klant recensies:
lbou (maandag, 25 januari 2010)
Waardering: 5

Aanradertje! Perfect spul om je collectie in goede staat te onderhouden en te genieten van heerlijke muziek.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Maar weet je wat meer erover? Hoeveel moet je innemen van zo'n flesje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 02:58 

Hardtraxxer

Hoe zit het eigenlijk met de verslaving van speed ? Heb nu 3 keer achter elkaar gebruikt, ik kan nog wel nee zeggen maar ik krijg er wel vaak zin in als er gebruikt wordt in mijn bijzijn :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 03:20 

Hardtraxx Veteran

Mystyle schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de verslaving van speed ? Heb nu 3 keer achter elkaar gebruikt, ik kan nog wel nee zeggen maar ik krijg er wel vaak zin in als er gebruikt wordt in mijn bijzijn :')

Dat heet geestelijke verslaving :P dat is normaal, omdat het gewoon een goed gevoel geeft, daarom heb je er zin in. maar ik raad je wel aan om het niet te vaak te doen, is beter voor je zelf en dat houdt het speciaal
Lichamelijke verslaving komt bij pep volgensmij niet voor (dus dat je lichaam gaat protesteren als je het niet binnen krijgt, iets wat bij heroine/meth/roken/etc wel zo is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 08:17 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
Dat heet geestelijke verslaving :P dat is normaal, omdat het gewoon een goed gevoel geeft, daarom heb je er zin in. maar ik raad je wel aan om het niet te vaak te doen, is beter voor je zelf en dat houdt het speciaal
Lichamelijke verslaving komt bij pep volgensmij niet voor (dus dat je lichaam gaat protesteren als je het niet binnen krijgt, iets wat bij heroine/meth/roken/etc wel zo is)

Excuseer, geen lichamelijke verslaving bij speed? Speed is 1 van de meest verslavende goedjes die er zijn... En deze drang komt omdat wanneer je speed gebruikt de 'cellen' in je brein worden getriggerd die gelinkt zijn aan beloning, je brein gaat speed dan associeren met een beloning en dit laat je naar meer snakken, gevolg: verslaving. Dit is een lichamelijke reactie en niet iets wat tussen je 2 oren zit zoals in het geval van een geestelijke verslaving aan xtc/computergames/chocolade, daarom is speed dus ook lichamelijk ernstig verslavend!

edit: en gebruik het maar eens voor 2 weekjes aan een stuk, zul je wel achterkomen nadien hoe erg je lichaam gaat protesteren als je er mee stopt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 09:39 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
PNXRMX schreef:
Basscow schreef:

http://www.kosmickitchen.com/index.php? ... emart&=107

Klant recensies:

Aanradertje! Perfect spul om je collectie in goede staat te onderhouden en te genieten van heerlijke muziek.

Klopt, het wordt onder die naam verkocht, omdat het officieel verboden is. Het is iig een duur geintje, voor een lekkere space moet je het hele flesje nemen. Hou er wel rekening mee dat je pas 12 uur later in slaap komt. Je kan beter gewoon bij een research dealer langs gaan, en het in poedervorm bestellen. Veel goedkoper :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:09 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Hoofdcoach schreef:
PNXRMX schreef:

http://www.kosmickitchen.com/index.php? ... emart&=107

Klant recensies:

Klopt, het wordt onder die naam verkocht, omdat het officieel verboden is. Het is iig een duur geintje, voor een lekkere space moet je het hele flesje nemen. Hou er wel rekening mee dat je pas 12 uur later in slaap komt. Je kan beter gewoon bij een research dealer langs gaan, en het in poedervorm bestellen. Veel goedkoper :thumbup:

En het flesje gewoon opdrinken?? Dan zou ik ook die poedervorm prefereren ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:45 

Donateur

Jaa flesje gewoon opdrinken, is gewoon lekker chemies net als de meeste drugs, en poeder zal ook niet echt beter smaken in drinken ^^
maar flesje kan je ook gewoon leeg gooien in een drankje, -.- maar dat wordt er dan niet lekkerder van :thumbup:
Vorige  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen