Als er een grote hardtraxx spacemeeting komt dan zijn ik en duruz ook van de partijwrote:Dit gaat me dan toch geniaal worden!wrote:Ik doe mee![]()
Een voorproefje wellicht op de ultieme Hardtraxx Spacemeeting waar een man of 20 (hopelijk?) bij zal zijn, haha!
![]()
![]()
Zolang er maar geen vet feest is die dag, is alles bestwrote:Haha top, keer in het weekend ofzo zou wel nais zijnwrote:Amsterdam is heel centraal
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxxer
- 108 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
+1wrote:Wel ziekelijk, zo'n Center Parcs huisje, alle spacers van HT![]()
Vind wel dat we hierover een mailing list moeten maken en dit niet op HT moeten bespreken
Helemaal 100% mee eens, want openbaar zetten is toch een iets te erge openbaringwrote:Wel ziekelijk, zo'n Center Parcs huisje, alle spacers van HT![]()
Vind wel dat we hierover een mailing list moeten maken en dit niet op HT moeten bespreken
Tja, je moet prioriteiten stellenwrote:Haha zo gaat dit topic ineens van nuttige informatie over bepaalde tripstoffen over tot een complete space-meeting!
Idee bestond trouwens al veeeeeeeeeeeel langer
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wrote: Als er een grote hardtraxx spacemeeting komt dan zijn ik en duruz ook van de partij
wrote:+1wrote:Wel ziekelijk, zo'n Center Parcs huisje, alle spacers van HT![]()
tsja dat zouden we 3 maanden geleden al doen, heb toen wel is een PB gestuurd naar de desbetreffende mensen. Ook een msn chat
maar nog niks van gekomen 
Ik ben voor, en ga dan wel aan de 2cb ofzowrote:Wel ziekelijk, zo'n Center Parcs huisje, alle spacers van HT![]()
Jaa 2cb lijkt me masterlijk! Als het goed is komt vriend er binnen nu en paar maandjes mee op visitewrote:Ik ben voor, en ga dan wel aan de 2cb ofzowrote:Wel ziekelijk, zo'n Center Parcs huisje, alle spacers van HT![]()
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Mocht er dan een Center Parcs medewerker dat lezen,
worden gelijk alle grote groepen voorlopig geweigerd
worden gelijk alle grote groepen voorlopig geweigerd
Nog maar niet te spreken over onze vrienden in het blauw!
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
helemaal vergeten! Die zijn er ook nogwrote:Nog maar niet te spreken over onze vrienden in het blauw!
Zou wel eens benieuwd zijn hoeveel zulke posts nu echt worden gelezen door het blauw.. Zouden ze echt actief online research doen??wrote:helemaal vergeten! Die zijn er ook nogwrote:Nog maar niet te spreken over onze vrienden in het blauw!
Om nog maar te zwijgen over de straatwaarde die uiteindelijk in dat huisje te vinden is! 
Nee hoor, dat is allemaal al op voordat je 'politie' kan zeggenwrote:Om nog maar te zwijgen over de straatwaarde die uiteindelijk in dat huisje te vinden is!
Zouden ze dit echt lezen? vast welwrote:Zou wel eens benieuwd zijn hoeveel zulke posts nu echt worden gelezen door het blauw.. Zouden ze echt actief online research doen??wrote:helemaal vergeten! Die zijn er ook nogwrote:Nog maar niet te spreken over onze vrienden in het blauw!
Welkom BLAUW,
Bedankt voor het lezen en tot in CP!
Bedankt voor het lezen en tot in CP!
4-fmp klinkt wel tof, maar dat kan je zeker niet bij de lokale apotheek halen? en om nou een flesje CD-reiniger naar binnen te werken lijkt me ook niet gezond :')
Het is geen echte CD-reiniger, maar wordt alleen zo verkochtwrote:4-fmp klinkt wel tof, maar dat kan je zeker niet bij de lokale apotheek halen? en om nou een flesje CD-reiniger naar binnen te werken lijkt me ook niet gezond :')
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Het is geen echte CD-reiniger, maar wordt alleen zo verkochtwrote:4-fmp klinkt wel tof, maar dat kan je zeker niet bij de lokale apotheek halen? en om nou een flesje CD-reiniger naar binnen te werken lijkt me ook niet gezond :')
Klant recensies:
lbou (maandag, 25 januari 2010)
Waardering: 5
Aanradertje! Perfect spul om je collectie in goede staat te onderhouden en te genieten van heerlijke muziek.
Maar weet je wat meer erover? Hoeveel moet je innemen van zo'n flesje?
Last edited by Trampoline on , edited 1 time in total.
Hoe zit het eigenlijk met de verslaving van speed ? Heb nu 3 keer achter elkaar gebruikt, ik kan nog wel nee zeggen maar ik krijg er wel vaak zin in als er gebruikt wordt in mijn bijzijn :')
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dat heet geestelijke verslavingwrote:Hoe zit het eigenlijk met de verslaving van speed ? Heb nu 3 keer achter elkaar gebruikt, ik kan nog wel nee zeggen maar ik krijg er wel vaak zin in als er gebruikt wordt in mijn bijzijn :')
Lichamelijke verslaving komt bij pep volgensmij niet voor (dus dat je lichaam gaat protesteren als je het niet binnen krijgt, iets wat bij heroine/meth/roken/etc wel zo is)
Excuseer, geen lichamelijke verslaving bij speed? Speed is 1 van de meest verslavende goedjes die er zijn... En deze drang komt omdat wanneer je speed gebruikt de 'cellen' in je brein worden getriggerd die gelinkt zijn aan beloning, je brein gaat speed dan associeren met een beloning en dit laat je naar meer snakken, gevolg: verslaving. Dit is een lichamelijke reactie en niet iets wat tussen je 2 oren zit zoals in het geval van een geestelijke verslaving aan xtc/computergames/chocolade, daarom is speed dus ook lichamelijk ernstig verslavend!wrote:Dat heet geestelijke verslavingdat is normaal, omdat het gewoon een goed gevoel geeft, daarom heb je er zin in. maar ik raad je wel aan om het niet te vaak te doen, is beter voor je zelf en dat houdt het speciaal
Lichamelijke verslaving komt bij pep volgensmij niet voor (dus dat je lichaam gaat protesteren als je het niet binnen krijgt, iets wat bij heroine/meth/roken/etc wel zo is)
edit: en gebruik het maar eens voor 2 weekjes aan een stuk, zul je wel achterkomen nadien hoe erg je lichaam gaat protesteren als je er mee stopt...
Klopt, het wordt onder die naam verkocht, omdat het officieel verboden is. Het is iig een duur geintje, voor een lekkere space moet je het hele flesje nemen. Hou er wel rekening mee dat je pas 12 uur later in slaap komt. Je kan beter gewoon bij een research dealer langs gaan, en het in poedervorm bestellen. Veel goedkoperwrote:wrote:Het is geen echte CD-reiniger, maar wordt alleen zo verkochtwrote:4-fmp klinkt wel tof, maar dat kan je zeker niet bij de lokale apotheek halen? en om nou een flesje CD-reiniger naar binnen te werken lijkt me ook niet gezond :')
http://www.kosmickitchen.com/index.php? ... emart&=107
Klant recensies:
Aanradertje! Perfect spul om je collectie in goede staat te onderhouden en te genieten van heerlijke muziek.
![]()
![]()
![]()
En het flesje gewoon opdrinken?? Dan zou ik ook die poedervorm prefereren jawrote:Klopt, het wordt onder die naam verkocht, omdat het officieel verboden is. Het is iig een duur geintje, voor een lekkere space moet je het hele flesje nemen. Hou er wel rekening mee dat je pas 12 uur later in slaap komt. Je kan beter gewoon bij een research dealer langs gaan, en het in poedervorm bestellen. Veel goedkoperwrote:wrote:
Het is geen echte CD-reiniger, maar wordt alleen zo verkocht
http://www.kosmickitchen.com/index.php? ... emart&=107
Klant recensies:
![]()
![]()
![]()