DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
6 zegels van 100 in een keer

Wat voor zegels heb je dan? En kun je er aan nog komen

Ik ben het wel zat om steeds 5 a 6 zegels moeten op te vreten namelijk

Olijfboompje schreef:
Ik denk dat DarkBeatz dat ook kan beamen

Vind LSD 1 van de mooiste drugs, maar ik zou het NIEMAND zomaar aanraden zonder enorm veel over die persoon te weten, het kan namelijk ook een zeer intens en heftige ervaring worden die zowel negatief als positief kan uitpakken. Er kunnen zelfs negatieve dingen naarboven komen tijdens een trip waarvan je nooit eerder bij hebt stilgestaan dat ze je leven zo beinvloeden en dit kan enorm moeilijk zijn voor iemand wat geestelijk er gewoon niet klaar voor is.
Toen ik het deed was ik er klaar voor, en ik heb zowel negatieve als positieve trips achter de rug, en allen hebben ze mijn leven verrijkt omdat ik het steeds met me heb meegenomen, prachtige drug dus, als je open staat om met een kritische blik naar je eigen leven te kijken.
Ik heb zegels van 80-100

Ik heb nog kans op shiva's maar die had ie op het laatste moment niet meer.
Pas nog aan een gast 4 stuks verkocht en die nam een halfje en was heel lang zoet

Ik zal even vragen voor je

Sowieso wat DarkBeatz zegt, je moet er wel over nadenken, maar ik vind dat drugs sowieso een verantwoordelijkheid is van jezelf, niet van een ander.
Squirrie schreef:
Jaa ik heb zelf ook wel eens lopen twijfelen over LSD..
Veel paddo trips gehad, 15+. En ook heftige!! Maar nooit negatief, wel jezelf leren kennen en zeker op bepaalde hoogtes ook wel gedacht van wtf moment over jezelf
Kan je vergelijking trekking met paddo trip?? Vast ook wel gedaan toch

Valt te vergelijken en nee, nog niet gedaan.