Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:24 

Hardtraxx Addict

Jaa ik heb zelf ook wel eens lopen twijfelen over LSD..

Veel paddo trips gehad, 15+. En ook heftige!! Maar nooit negatief, wel jezelf leren kennen en zeker op bepaalde hoogtes ook wel gedacht van wtf moment over jezelf ;)

Kan je vergelijking trekking met paddo trip?? Vast ook wel gedaan toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
6 zegels van 100 in een keer :P

:huh: Wat voor zegels heb je dan? En kun je er aan nog komen :P Ik ben het wel zat om steeds 5 a 6 zegels moeten op te vreten namelijk xd

Olijfboompje schreef:
Ik denk dat DarkBeatz dat ook kan beamen :thumbsup:

Vind LSD 1 van de mooiste drugs, maar ik zou het NIEMAND zomaar aanraden zonder enorm veel over die persoon te weten, het kan namelijk ook een zeer intens en heftige ervaring worden die zowel negatief als positief kan uitpakken. Er kunnen zelfs negatieve dingen naarboven komen tijdens een trip waarvan je nooit eerder bij hebt stilgestaan dat ze je leven zo beinvloeden en dit kan enorm moeilijk zijn voor iemand wat geestelijk er gewoon niet klaar voor is.

Toen ik het deed was ik er klaar voor, en ik heb zowel negatieve als positieve trips achter de rug, en allen hebben ze mijn leven verrijkt omdat ik het steeds met me heb meegenomen, prachtige drug dus, als je open staat om met een kritische blik naar je eigen leven te kijken.

Ik heb zegels van 80-100 :P
Ik heb nog kans op shiva's maar die had ie op het laatste moment niet meer.
Pas nog aan een gast 4 stuks verkocht en die nam een halfje en was heel lang zoet :P

Ik zal even vragen voor je :P

Sowieso wat DarkBeatz zegt, je moet er wel over nadenken, maar ik vind dat drugs sowieso een verantwoordelijkheid is van jezelf, niet van een ander.
Squirrie schreef:
Jaa ik heb zelf ook wel eens lopen twijfelen over LSD..

Veel paddo trips gehad, 15+. En ook heftige!! Maar nooit negatief, wel jezelf leren kennen en zeker op bepaalde hoogtes ook wel gedacht van wtf moment over jezelf ;)

Kan je vergelijking trekking met paddo trip?? Vast ook wel gedaan toch :)

Valt te vergelijken en nee, nog niet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:43 

Hardtraxx Elite

Valt inderdaad wel te vergelijken, maar paddo's is toch wat milder en komen minder vaak badtrips bij voor. Paddo's voelt ook wat natuurlijker en minder geforceerd aan, meer lacherig. LSD vind ik trouwens wel leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:48 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Valt inderdaad wel te vergelijken, maar paddo's is toch wat milder en komen minder vaak badtrips bij voor. Paddo's voelt ook wat natuurlijker en minder geforceerd aan, meer lacherig. LSD vind ik trouwens wel leuker.

Dacht juist dat paddo's meer kans had op bad trip ivm de mindfuck? Dacht dat mindfuck bij lsd en 2cb en 2ct7 en de rest minder was..

Dat lacherige effect kan ik me voorstellen dat het minder is ja! Opzich jammer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:57 

Hardtraxxer

Ben mijnn serotonine-level weer aant bijvullen (op hardbass weer X gebruikt), maar ik heb echt weer drang om goed los te gaan... kent iemand nog iets anders waar je ook een ontzettende energiekick van krijgt en niet zo heel erg schadelijk is? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:57 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:
Dacht juist dat paddo's meer kans had op bad trip ivm de mindfuck? Dacht dat mindfuck bij lsd en 2cb en 2ct7 en de rest minder was..

LSD is juist bekend voor zijn mindfucks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Squirrie schreef:

Dat is het leukste aan LSD :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:10 

Hardtraxx Addict

Basscow schreef:
Ben mijnn serotonine-level weer aant bijvullen (op hardbass weer X gebruikt), maar ik heb echt weer drang om goed los te gaan... kent iemand nog iets anders waar je ook een ontzettende energiekick van krijgt en niet zo heel erg schadelijk is? :$

Beetje pep in je neus stoppen ;)! Bij niet te regelmatig gebruik niet aantoonbaar schadelijk.. Dus snuiven maar en viel spaß :D
Olijfboompje schreef:
DarkBeatz schreef:
Squirrie schreef:

Dat is het leukste aan LSD :P

Hmm oke! Had ik me vergist :D dan alleen bij 2cb en rest geen mindfuck.. dacht LSD ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:

4-FMP. Maar het is nog wel een RC en qua schadelijkheid is nog niet veel bewezen, maar gebruikersreport geven een heel positief antwoord. En als je alleen energie wil, moet je voor pep gaan. Maar dat is volgens mij schadelijker dan X (maar werkt niet op je serotonine).

En door die LSD praat van mensen krijg ik er echt zo enorm zin in! Heb de zegels al meer dan een maand in huis liggen, maar is nog steeds niet van gekomen :cry: Ik moet binnenkort echt een keer een datum prikken, want ik wil het zo graag een keer meemaken! :love:

Met 2cb ook totaal geen mindfuck gehad, hoewel ik niet naar de hoek van m'n kamer (hoek muur-plafond) moest kijken omdat een minuut langer erna kijken er waarschijnlijk wél een had veroorzaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:16 

Hardtraxx Elite

Inderdaad, 2c's geven geen mindfucks (althans niet bij b/e/i)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Basscow schreef:

4-FMP. Maar het is nog wel een RC en qua schadelijkheid is nog niet veel bewezen, maar gebruikersreport geven een heel positief antwoord. En als je alleen energie wil, moet je voor pep gaan. Maar dat is volgens mij schadelijker dan X (maar werkt niet op je serotonine).

En door die LSD praat van mensen krijg ik er echt zo enorm zin in! Heb de zegels al meer dan een maand in huis liggen, maar is nog steeds niet van gekomen :cry: Ik moet binnenkort echt een keer een datum prikken, want ik wil het zo graag een keer meemaken! :love:

Met 2cb ook totaal geen mindfuck gehad, hoewel ik niet naar de hoek van m'n kamer (hoek muur-plafond) moest kijken omdat een minuut langer erna kijken er waarschijnlijk wél een had veroorzaakt xd

Tripavond bij chukkels :whistle: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:42 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Basscow schreef:

4-FMP, ooit van gehoord, nooit van gehoord bij de plaatselijke apotheek.. waar ben jij verzekerd dat jij wel daaraan kunt komen? :lol:

Verder werd PEP altijd als minder schadelijk beschouwd als X bij max van 2 x per maand.. Nu heeft Amerikaans onderzoek aangetoond dat X dus niet zou leiden tot hersenschade! Dus voor pep hoef je niet bang te zijn naar paar keer dat het schadelijk voor je is ;)

Zorg alleen wel voor de nodige vitamine zoals bij X, maar dat spreekt voor zich..

En trippen, blijft leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Die RC's zijn die gewoon legaal te krijgen of moet je die ook via de louche handel fixen? :P Wil 4-FMP wel is proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

4-FMP, ooit van gehoord, nooit van gehoord bij de plaatselijke apotheek.. waar ben jij verzekerd dat jij wel daaraan kunt komen? :lol:

Gewoon de juiste contacten en verkoopmensjes kennen ^^

Internet kan je er ook aan komen, flux of cd-cleaner, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Is ook veel te duur in vergelijking.

Hoofdcoach schreef:
Tripavond bij chukkels :whistle: xd

Zeg maar wanneer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

zsm :woot: :woot: nee geen idee :P wilde het ook al doen met banaanslak en wat anderen maar hebben nooit een huis beschikbaar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

Amsterdam is heel centraal :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

Ik doe mee :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Haha top, keer in het weekend ofzo zou wel nais zijn :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik doe mee :whistle:

Dit gaat me dan toch geniaal worden! :love:

Een voorproefje wellicht op de ultieme Hardtraxx Spacemeeting waar een man of 20 (hopelijk? :D) bij zal zijn, haha! :woot: :thumbsup:

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Haha top, keer in het weekend ofzo zou wel nais zijn :innocent:

Zolang er maar geen vet feest is die dag, is alles best :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx Spacemeeting :thumbsup: Alhoewel het dan wss niet meteen LSD zal zijn voor mij, maar we zullen zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

Dat gaat dan lastig worden de komende tijd met feestjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Dat gaat dan lastig worden de komende tijd met feestjes :lol:

Maart is nog vrij xd
Alhoewel iemand het geweldige idee had om Reset nog ff mee te pikken in maart, dus wellicht is de 26e bezet. :P

Wordt wat... Reset > Rebirth+Masters > Knock-Out > Pauze? > Loudness > Vision B-Day Bash + Koninginnedag... Hmm, drukke periode inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:42 

space meeting, lang geleden dat we et daar over gehad hebben volges mij
volges mij kwam er toen uit dat we gewoon weekendje in lente/zomer moeten doen @ center parks fzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:51 

Donateur

Wel ziekelijk, zo'n Center Parcs huisje, alle spacers van HT :P
Vind wel dat we hierover een mailing list moeten maken en dit niet op HT moeten bespreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:53 

Hardtraxx Addict

Haha zo gaat dit topic ineens van nuttige informatie over bepaalde tripstoffen over tot een complete space-meeting! :P
Vorige  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen