Olijfboompje is geen gemiddelde Hardtraxxer?wrote:De gemiddelde niet neewrote:Jaa maarja bij de meeste party drugs wordt niet echt de nadruk gelegd op het gevoel/ de stemming van jezelf.. Ik heb zelf ook redelijk veel paddo's gebruikt eerder, toen dacht je ook echt bij na voordat je op zo'n moment ging trippen!
Ditzelfde zou er dus ook met de party-drugs moeten gebeuren, het is geen middel om je lekkerder te voelen maar juist om je eigen gevoel te versterken vaakTenzij je naar de crystal meth en heroine gaat grijpen, maar denk niet dat de gemiddelde hardtraxxer dat doet! Die doet je wel lekkerder voelen zeggen ze, maar daar kan je maar beter vanaf blijven
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Nouja, het staat wel op mijn verlanglijstjewrote:Gelukkig maarwrote: De gemiddelde niet nee
wrote:
Olijfboompje is geen gemiddelde Hardtraxxer?
Hmmmm.. gaat wel ver hoor die drugs!
Ik ben zelf ook niet te bang voor de meeste drugs, maar aan die ga ik me niet wagen
Als je het hebt gedaan laat je natuurlijk toch wel even weten hoe het was hé? 
Ik ben zelf ook niet te bang voor de meeste drugs, maar aan die ga ik me niet wagen
Haha, ik heb al moeite met pep en x om het niet te vaak te gaan doen!
Laat staan met die rotzooi
Laat staan met die rotzooi
Uiteraard, volgens een maat die ik kende viel het qua verslavingsdrang wel mee.wrote:Hmmmm.. gaat wel ver hoor die drugs!![]()
Ik ben zelf ook niet te bang voor de meeste drugs, maar aan die ga ik me niet wagenAls je het hebt gedaan laat je natuurlijk toch wel even weten hoe het was hé?
Gewoon een keertje pakken voor de leut en nooit meer doen.
Het is ook redelijk moeilijk te krijgen hier in nederland.
Ja kijk dat is een prima instelling!wrote:Uiteraard, volgens een maat die ik kende viel het qua verslavingsdrang wel mee.wrote:Hmmmm.. gaat wel ver hoor die drugs!![]()
Ik ben zelf ook niet te bang voor de meeste drugs, maar aan die ga ik me niet wagenAls je het hebt gedaan laat je natuurlijk toch wel even weten hoe het was hé?
En hierbij bedoel ik de vooraf opgestelde normen, dus niet na 1 x gebruik zeggen van "2 x daags mag"
Heb je het nou over heroine of meth?wrote:Uiteraard, volgens een maat die ik kende viel het qua verslavingsdrang wel mee.wrote:Hmmmm.. gaat wel ver hoor die drugs!![]()
Ik zou die allebei ook wel een keer willen proberen, schijnt dat je echt na 1x hooked bent. Lijkt me een geweldig gevoel dan
Weet van mezelf dat ik het bij zoiets toch wel bij 1x kan laten, dus die zelfbeheersing lijkt me wel interessant
Beide...wrote:Heb je het nou over heroine of meth?wrote:Uiteraard, volgens een maat die ik kende viel het qua verslavingsdrang wel mee.wrote:Hmmmm.. gaat wel ver hoor die drugs!![]()
Ik zou die allebei ook wel een keer willen proberen, schijnt dat je echt na 1x hooked bent. Lijkt me een geweldig gevoel dan![]()
Weet van mezelf dat ik het bij zoiets toch wel bij 1x kan laten, dus die zelfbeheersing lijkt me wel interessant
Heroine ja?? pff wat een mafkezen hier op het forum zegwrote:Beide...wrote:Heb je het nou over heroine of meth?wrote:Hmmmm.. gaat wel ver hoor die drugs!![]()
Uiteraard, volgens een maat die ik kende viel het qua verslavingsdrang wel mee.
Ik zou die allebei ook wel een keer willen proberen, schijnt dat je echt na 1x hooked bent. Lijkt me een geweldig gevoel dan![]()
Je mag als 15 jarige dan ook niet in dit topic komen 
Hmm zoals ik al zei! Eerst zelf gebruiken op een nuchtere manier dan oordelen
Dus niet bij voorbaat zeggen mafkezen
Maar wel vette shit dat je beiden wilt doen Olijfboompje! Ik kijk uit naar je verslag
Het liefst zou ik er naast zitten en samen meeproberen haha!
Maar wel vette shit dat je beiden wilt doen Olijfboompje! Ik kijk uit naar je verslag
Is goed doen wewrote:Hmm zoals ik al zei! Eerst zelf gebruiken op een nuchtere manier dan oordelenDus niet bij voorbaat zeggen mafkezen
![]()
Maar wel vette shit dat je beiden wilt doen Olijfboompje! Ik kijk uit naar je verslagHet liefst zou ik er naast zitten en samen meeproberen haha!
Alsk het heb mag je meeproberen
We'll keep in touch!wrote:Is goed doen wewrote:Hmm zoals ik al zei! Eerst zelf gebruiken op een nuchtere manier dan oordelenDus niet bij voorbaat zeggen mafkezen
![]()
Maar wel vette shit dat je beiden wilt doen Olijfboompje! Ik kijk uit naar je verslagHet liefst zou ik er naast zitten en samen meeproberen haha!
Alsk het heb mag je meeproberen
Er is nog een drugs die ik nog graag zou willen proberen: LSD!
Voorderest ben ik wel tevreden met het lijstje dat ik tot nu toe heb kunnen opbouwen!
Voorderest ben ik wel tevreden met het lijstje dat ik tot nu toe heb kunnen opbouwen!
Hier 6 stuks liggen nogwrote:Er is nog een drugs die ik nog graag zou willen proberen: LSD!
Nog niet op? Schiet ook niet op daarwrote:Hier 6 stuks liggen nogwrote:Er is nog een drugs die ik nog graag zou willen proberen: LSD!
Nou nou, als mama er niet was geweestwrote:Nog niet op? Schiet ook niet op daarwrote:Hier 6 stuks liggen nogwrote:Er is nog een drugs die ik nog graag zou willen proberen: LSD!
Haha snoep op, snoep op:Pwrote:Hier 6 stuks liggen nogwrote:Er is nog een drugs die ik nog graag zou willen proberen: LSD!
Alle 6 tegelijk
Zelfs als redelijk experimenteel drugsgebruiker vind ik toch dat het ukkie nog een beetje gelijk heeftwrote:Je mag als 15 jarige dan ook niet in dit topic komen
Zou ik geen probleem mee hebbenwrote:Haha snoep op, snoep op:P
Alle 6 tegelijk
Klopt, maar als je er al niet makkelijk aan kunt komen is verslaving des te moeilijker dus zal eenmalig gebruik niet veel problemen opleveren... Wanneer de buurman het jouw aanbied en z'n kelder vol heeft staan wordt het weer een ander verhaal denk ik zowrote:Zelfs als redelijk experimenteel drugsgebruiker vind ik toch dat het ukkie nog een beetje gelijk heeftwrote:Je mag als 15 jarige dan ook niet in dit topic komenVind het toch maar link terrein...
Hahawrote:Zelfs als redelijk experimenteel drugsgebruiker vind ik toch dat het ukkie nog een beetje gelijk heeftwrote:Je mag als 15 jarige dan ook niet in dit topic komenVind het toch maar link terrein...
Zou ik geen probleem mee hebbenwrote:Haha snoep op, snoep op:P
Alle 6 tegelijk
6 zegels van 100 in een keer
wrote:Haha snoep op, snoep op:Pwrote:Hier 6 stuks liggen nogwrote:Er is nog een drugs die ik nog graag zou willen proberen: LSD!
Alle 6 tegelijk
Wat zijn jouw ervaringen met LSD?wrote:Hier 6 stuks liggen nogwrote:Er is nog een drugs die ik nog graag zou willen proberen: LSD!
Goed/ Slecht?
En zou je het mensen aanraden?
LSD lijkt me ook geniaal. Hero en C. Meth ga ik me sowieso niet aan wagen. Dat blijft gewoon off-limit. Heb er ook helemaal geen behoefte aan en interesse in, dus dat scheelt ook. Wil een hoop proberen, maar er zijn grenzen.
Iedereen die het wilt of interesse heeft raad ik het aan en tot nu toe alleen maar goedwrote:Wat zijn jouw ervaringen met LSD?wrote:Hier 6 stuks liggen nogwrote:Er is nog een drugs die ik nog graag zou willen proberen: LSD!
Goed/ Slecht?
En zou je het mensen aanraden?
Puur afhankelijk van jezelf.
Ik denk dat DarkBeatz dat ook kan beamen
wrote:6 zegels van 100 in een keer
Vind LSD 1 van de mooiste drugs, maar ik zou het NIEMAND zomaar aanraden zonder enorm veel over die persoon te weten, het kan namelijk ook een zeer intens en heftige ervaring worden die zowel negatief als positief kan uitpakken. Er kunnen zelfs negatieve dingen naarboven komen tijdens een trip waarvan je nooit eerder bij hebt stilgestaan dat ze je leven zo beinvloeden en dit kan enorm moeilijk zijn voor iemand wat geestelijk er gewoon niet klaar voor is.wrote:Ik denk dat DarkBeatz dat ook kan beamen
Toen ik het deed was ik er klaar voor, en ik heb zowel negatieve als positieve trips achter de rug, en allen hebben ze mijn leven verrijkt omdat ik het steeds met me heb meegenomen, prachtige drug dus, als je open staat om met een kritische blik naar je eigen leven te kijken.