Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:13 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik had mijn meest speciale momenten juist met de minst lange tussenpauzes :P

DarkBeatz schreef:
Ik ga zowiezo mijn dosissen niet meer verhogen, ze juist verlagen heeft ervoor gezorgd dat ik veel intenser geniet ervan! xd

+100
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Doe mij er maar een paar goede verhalen over gehoord :drool:

Die blauwe menstruatiepillen?
Ja man, 230 mg mdma getest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:50 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
NaarDeQlote schreef:
http://www.faqt.nl/wetenschap/xtc-slikkers-zijn-niet-dom-mer/

:)

beetje jammer dat ze een trachitol pil gebruiken voor dat plaatje -.-

Haha, ik heb hier blauwe pillen, dat zijn pillen voor menstruatiepijn.
Die ga ik denk op feesten verkopen als blauwe boompjes.

Zou ik wel een maskertje op doen mochten ze erachter komen dat ze niet werken xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:50 

Hardtraxx Veteran

Offtopic jongens :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 22:53 

Hardtraxxer

Gek is dat ik elke keer na een xtc ervaring weer helemaal vergeet wat het gevoel nou precies was wat ik had enzo..
Is ook wel weer leuk want zo blijft het elke weer leuk en spannend
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 01:08 

Donateur

Ik weet wel altijd wat het gevoel is maar als het dan weer eenmaal zo ver is en zo'n pil werkt dan ben ik weer helemaal overdonderd haha. Moet ik weer een uur lang puffen en bedenken dat ik me fakking lekker voel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 01:47 

dawasiknie schreef:
Ik weet wel altijd wat het gevoel is maar als het dan weer eenmaal zo ver is en zo'n pil werkt dan ben ik weer helemaal overdonderd haha. Moet ik weer een uur lang puffen en bedenken dat ik me fakking lekker voel :love:

ga je dan gewoon niet te hard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 01:52 

Donateur

Ik had op hardbass 80MG gehad, 1/3 van een eekhoorntje. En ik was gewoon helemaal van de wereld :huh:
Had ik echt nog nooit meegemaakt. Was wel grappig, maar hoeft van mij niet meer zo.
Het was net of ik rondliep in 1 grote speeltuin :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 10:39 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik had op hardbass 80MG gehad, 1/3 van een eekhoorntje. En ik was gewoon helemaal van de wereld :huh:
Had ik echt nog nooit meegemaakt. Was wel grappig, maar hoeft van mij niet meer zo.

Blijft toch apart dat er zoveel verschil zit in pillen.

Ik gok erop dat gemoedstoestand en het ''denken'' dat je hard gaat of blij bent een keyfactor is in het gebruik van stimulerende middelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:13 

Donateur

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Ik gok erop dat gemoedstoestand en het ''denken'' dat je hard gaat of blij bent een keyfactor is in het gebruik van stimulerende middelen.

Misschien kwam het dat ik heel moe was. Had namelijk de hele ochtend gewerkt vanaf 5 uur. En niet meer geslapen.

Ach ja heb me wel vermaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:26 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Misschien kwam het dat ik heel moe was. Had namelijk de hele ochtend gewerkt vanaf 5 uur. En niet meer geslapen.

Ach ja heb me wel vermaakt xd

Naja, het is iets wat mij opvalt.
Wanneer je moe bent, heb je juist eerder kans een minder fijne ervaring te hebben.
Blijft toch wel apart.

Ik weet iig waar mijn afstudeerscriptie over gaat aan het einde van mijn 3e jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:29 

Donateur

Nou ik had op hardbass geen nare ervaring. Had eindelijk weer is het love gevoel :drool:
Maar wat wel raar was, ik ben gewoon van 12 tot 9 uur in de ochtend echt behoorlijk vdk geweest. Ook een record zo lang. Enigste nadeel heb niks van de lasers mee gekregen. Daar baal ik wel van :cry: want dat was op qlimax ook al...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 11:32 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Nou ik had op hardbass geen nare ervaring. Had eindelijk weer is het love gevoel :drool:
Maar wat wel raar was, ik ben gewoon van 12 tot 9 uur in de ochtend echt behoorlijk vdk geweest. Ook een record zo lang. Enigste nadeel heb niks van de lasers mee gekregen. Daar baal ik wel van :cry: want dat was op qlimax ook al...

Kan je nog terugzien op de filmpjes hé! :D

Ik heb toch nog even heerlijk op de tribune gezeten nadat ik eenkhoorn 1 op had (wel in gedeeltes he), dus heb nog wel een mooie lasershow gezien!

Maar ik blijf het apart vinden hoeveel het verschilt per persoon.. Vriend van mij had halve eenkhoorn genoeg aan terwijl de ander daar nog juist vrij nuchter op leek! Die was natuurlijk ook wel goed onder invloed, maar die ander was overdonderd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Ik heb toch nog even heerlijk op de tribune gezeten nadat ik eenkhoorn 1 op had (wel in gedeeltes he), dus heb nog wel een mooie lasershow gezien!

Maar ik blijf het apart vinden hoeveel het verschilt per persoon.. Vriend van mij had halve eenkhoorn genoeg aan terwijl de ander daar nog juist vrij nuchter op leek! Die was natuurlijk ook wel goed onder invloed, maar die ander was overdonderd :lol:

Volgens mij zijn de drie belangrijkste factoren:

- Leef je gezond? (Sport, groente, fruit, gevarieerd eten)
- Ben je uitgerust?
- Lichaamsbouw/gewicht.

Mensen zeggen wel eens dat een volle maag er invloed op heeft, maar volgens mij is dat onzin. Het duurt misschien wat langer voor je pil volledig is opgenomen als je maag vol zit, maar het heeft geen invloed op de werking van de pil zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:19 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:

- Ben je uitgerust?
- Lichaamsbouw/gewicht.

Mensen zeggen wel eens dat een volle maag er invloed op heeft, maar volgens mij is dat onzin. Het duurt misschien wat langer voor je pil volledig is opgenomen als je maag vol zit, maar het heeft geen invloed op de werking van de pil zelf.

Zijn inderdaad volgens mij zeer belangrijke dingen.

Toch blijft gemoedsrust mij prikken.
Om mijzelf als voorbeeld te nemen;

Ik ben nog nooit ''minder'' gegaan.
Heb altijd het idee gehad dat ik even hard ging als de keren ervoor.
Ik zeg ook altijd tegen mijzelf dat ik ''lekker'' ga.

Ik denk dat je daarmee een groot deel kan bepalen als je het hebt over stimulerende drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:21 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:
Squirrie schreef:

- Ben je uitgerust?
- Lichaamsbouw/gewicht.

Jaa klopt met volle maag is gewoon dat het langer duurt voordat het opgenomen is. Ook heeft het invloed of je 1 pil in 4 kwartjes neemt of als geheel. Hoe meer oppervlakte hoe sneller het opgenomen wordt!

Beetje scheikunde van m'n middelbare nog meegekregen hé ;)

Maar dat terzijde, die vragen van uitgerust/gewicht/bouw/gezond zullen bij ons als studenten niet echt heel veel schelen.. Denk dat het om minimale verschillen gaat! (zie hierboven, hij halve eenkhoorn genoeg rest meer)

Toch is denk ik het belangrijkste dat de persoon zelf weet hoeveel die aan kan en niet te hard van stapel gaat. Gewoon het gebruikelijke 'goed voelen', aanvoelen wat kan en dat kan miss per avond verschillen! Kan er zelf over meepraten met te overmoedig zijn icm drugs, geen aanrader voor iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:42 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
Inno schreef:
Squirrie schreef:

- Ben je uitgerust?
- Lichaamsbouw/gewicht.

Jaa klopt met volle maag is gewoon dat het langer duurt voordat het opgenomen is. Ook heeft het invloed of je 1 pil in 4 kwartjes neemt of als geheel. Hoe meer oppervlakte hoe sneller het opgenomen wordt!

Beetje scheikunde van m'n middelbare nog meegekregen hé ;)

Maar dat terzijde, die vragen van uitgerust/gewicht/bouw/gezond zullen bij ons als studenten niet echt heel veel schelen.. Denk dat het om minimale verschillen gaat! (zie hierboven, hij halve eenkhoorn genoeg rest meer)

Toch is denk ik het belangrijkste dat de persoon zelf weet hoeveel die aan kan en niet te hard van stapel gaat. Gewoon het gebruikelijke 'goed voelen', aanvoelen wat kan en dat kan miss per avond verschillen! Kan er zelf over meepraten met te overmoedig zijn icm drugs, geen aanrader voor iedereen :)

ja zeker heb hier een leuk voorbeeld voor,
mijn 1e keer verliep heel soepel. Tot ik eraan herinnerd werd hoe mijn vriendin/ouders zouden reageren als ze erachter zouden komen. ik raakte in gedachten totaal in paniek. waardoor ik nog meer in paniek raakte, en me heel depressief voelde. maar toen dacht ik ben depri door die pil en niet door mezelf, ik ging weer naar de muzie luisteren op het feest en binnen paar minuten was ik weer zo blij als een klein kind met een snoepje. hieruit merkte ik dus ook dat je eigen invloed op de werking van je pil grotendeels zelf kunt beïnvloeden. dus te veel verwachten is ook nooit goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:44 

Hardtraxxer

sorry voor de spelling snel typen op telefoon tijdens werk gaat niet zo lekker xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

Fr4ns schreef:
mijn 1e keer verliep heel soepel. Tot ik eraan herinnerd werd hoe mijn vriendin/ouders zouden reageren als erachter zouden komen. ik raakte in gedacten total in paniek. waardoor ik nog meeer in paniek raakte, en m heel depressief voelde. maar toen dacht ik ben depri dor die pil en niet door mezelf, ik gng weer naar de muzie luisteren op het feest en binnen paar minuten was ik weer zo blij als een klein kind met een snoepje. hieruit mrkte ik dusook dat je eigen invloed op de werkin van je pil grotendeels zelf kunt beinvloeden. dus te veel verwachten is ook nooit goed

Klopt helemaal :)

Op HardBass bijvoorbeeld was ik chagerijnig tijdens gold en ging ik totaal niet lekker, maar toen er later wat betere platen werden gedraaid ging ik als een trein en voelde me geweldig (niets meer bijgepakt) :)

Externe factoren en je eigen gedachten zijn ook erg belangrijk ja.

Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik denk dat ik moe ben. Dan ben ik ook op slag kapot. Als ik dan even een stukje ga lopen (en dus even niet denk aan hoe moe ik ben) is het weer helemaal verdwenen.

Vaak is denken 'stel je niet zo aan er is niets aan de hand en je gaat dit feest niet verneuken door zielig te doen' ook genoeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 17:29 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Fr4ns schreef:
mijn 1e keer verliep heel soepel. Tot ik eraan herinnerd werd hoe mijn vriendin/ouders zouden reageren als erachter zouden komen. ik raakte in gedacten total in paniek. waardoor ik nog meeer in paniek raakte, en m heel depressief voelde. maar toen dacht ik ben depri dor die pil en niet door mezelf, ik gng weer naar de muzie luisteren op het feest en binnen paar minuten was ik weer zo blij als een klein kind met een snoepje. hieruit mrkte ik dusook dat je eigen invloed op de werkin van je pil grotendeels zelf kunt beinvloeden. dus te veel verwachten is ook nooit goed

Klopt helemaal :)

Op HardBass bijvoorbeeld was ik chagerijnig tijdens gold en ging ik totaal niet lekker, maar toen er later wat betere platen werden gedraaid ging ik als een trein en voelde me geweldig (niets meer bijgepakt) :)

Externe factoren en je eigen gedachten zijn ook erg belangrijk ja.

Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik denk dat ik moe ben. Dan ben ik ook op slag kapot. Als ik dan even een stukje ga lopen (en dus even niet denk aan hoe moe ik ben) is het weer helemaal verdwenen.

Vaak is denken 'stel je niet zo aan er is niets aan de hand en je gaat dit feest niet verneuken door zielig te doen' ook genoeg :D

Precies,
het is ook wel logisch dat het zo is, aangezien serotonine je stemming regelt hoeft het dus niet perse blij te zijn. Als jij bijv bang bent voor de reactie van je ouders als die het zouden weten dan kan je dus hééél bang worden. Zelfde als je heel blij bent als de muziek je bevalt. Tijdens Loudness kwam de x maar niet opzetten dus ik zat te hopen en te hopen, tot hij daar opeens was BOEM! Ik werd niet goed en moest echt eventjes gaan zitten.
Zorg er dus in ieder geval voor dat je zonder echte problemen gaat snoepen zodat je achteraf niet gaat denken maar ik had nog ruzie met mijn vriendin, ik had huisarrest wat als ik straks thuis kom, om maar wat stomme voorbeelden te noemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 17:37 

Hardtraxxer

Ik heb ook vaak zo'n 'gaar' momentje als hierboven genoemd!
Dan zie je jezelf in de spiegel en dan denk je: Ooh wat zie ik er gaar en moe uit.
En uiteindelijk ga je je dan ook gaar en moe voelen haha!

Meestal doet even een ijsje halen wonderen! :love: (Wat hadden ze bij HardBass lekkere ijsjes:P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 17:40 

Hardtraxx Addict

Jaa maarja bij de meeste party drugs wordt niet echt de nadruk gelegd op het gevoel/ de stemming van jezelf.. Ik heb zelf ook redelijk veel paddo's gebruikt eerder, toen dacht je ook echt bij na voordat je op zo'n moment ging trippen!

Ditzelfde zou er dus ook met de party-drugs moeten gebeuren, het is geen middel om je lekkerder te voelen maar juist om je eigen gevoel te versterken vaak ;) Tenzij je naar de crystal meth en heroine gaat grijpen, maar denk niet dat de gemiddelde hardtraxxer dat doet! Die doet je wel lekkerder voelen zeggen ze, maar daar kan je maar beter vanaf blijven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Jaa maarja bij de meeste party drugs wordt niet echt de nadruk gelegd op het gevoel/ de stemming van jezelf.. Ik heb zelf ook redelijk veel paddo's gebruikt eerder, toen dacht je ook echt bij na voordat je op zo'n moment ging trippen!

Ditzelfde zou er dus ook met de party-drugs moeten gebeuren, het is geen middel om je lekkerder te voelen maar juist om je eigen gevoel te versterken vaak ;) Tenzij je naar de crystal meth en heroine gaat grijpen, maar denk niet dat de gemiddelde hardtraxxer dat doet! Die doet je wel lekkerder voelen zeggen ze, maar daar kan je maar beter vanaf blijven :D

De gemiddelde niet nee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 17:50 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:

mee eens, het word inderdaad anders uitgelegd dan het is.
XTC komt nog altijd bevooroordeeld naar buiten. Is best jammer want als je er gewoon verstandig mee omgaat is het zo slecht niet. gelukkig zijn er nog instellingen die het vanuit een neutrale positie onderzoeken, zie het nieuwsbericht wat nu.nl vorige week naar buiten bracht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 17:56 

Hardtraxx Addict

Fr4ns schreef:
Squirrie schreef:

mee eens, het word inderdaad anders uitgelegd dan het is.
XTC komt nog altijd bevooroordeeld naar buiten. Is best jammer want als je er gewoon verstandig mee omgaat is het zo slecht niet. gelukkig zijn er nog instellingen die het vanuit een neutrale positie onderzoeken, zie het nieuwsbericht wat nu.nl vorige week naar buiten bracht :thumbup:

Ja klopt ik heb ze gelezen! Heb onder andere dat bericht ook direct op DF gepost, even alle mede-gebruikers opvrolijken :D

Olijfboompje schreef:
De gemiddelde niet nee :lol:

Gelukkig maar :lol:
Vorige  1 ... 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen