Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:04 

vorige weekend had ik paddo's zaterdag gehad :P
ik zat te spacen haha.. :P
de bomen kwamen tot leven en de het gras was ineens geel/rood/blauw en het leek 1meter hoog gras tezijn.
ik was echt weg vn deze wereld.. ik had niet veel gehad want was echt ranzig :sick: maar toch ging ik best hard. :D
maar ik weet er niet veel meer van.. alleen dat ik alles prachtig vond en alles was vrolijk en ja meer kan ik me niet echt herinneren haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 21:01 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
HSgino schreef:
Ik had het met een vriend er over om een mdma pauze te nemen. De bedoeling hiervan is om me serotonine gehalte zodanig aan te sterken dat ik op loudness weer compleet uit me pan kan gaan :thumbsup:

Hij kwam toen met de tip om coke eens een keer te gebruiken, maar nu vroeg ik mij af, knabbelt dat ook niet aan je serotonine?? Ik heb al zitten googlelen, maar er staat niet zoveel uitleg over de werking als over die van xtc, terwijl coke al langer bestaat? :/

Als coke geen goede vervanger is voor een serotonine break, wat is dan wel een aanrader :thumbsup: ?

Waarom per se een drug als alternatief..? Je kunt toch ook gewoon een drugspauze nemen, of zeg ik nou iets raars? :P

haha nee is zeker niet raar, maar of k er nou een liter alcohol in gooi of drugs, het is allemaal even slecht. En ik ga niet de hele nacht aan de water :nono:

en bovendien ben ik ook nieuwschierig naar andere drugs... dus leek dit me een goeie periode om eens wat uit te proberen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 21:06 

Hardtraxxer

hsrobin schreef:
HSgino schreef:
Ik had het met een vriend er over om een mdma pauze te nemen. De bedoeling hiervan is om me serotonine gehalte zodanig aan te sterken dat ik op loudness weer compleet uit me pan kan gaan :thumbsup:

Hij kwam toen met de tip om coke eens een keer te gebruiken, maar nu vroeg ik mij af, knabbelt dat ook niet aan je serotonine?? Ik heb al zitten googlelen, maar er staat niet zoveel uitleg over de werking als over die van xtc, terwijl coke al langer bestaat? :/

Als coke geen goede vervanger is voor een serotonine break, wat is dan wel een aanrader :thumbsup: ?

Zou zelf de stap naar coke nooit maken, de kans op verslaving is zo groot. :x

Een echte vervanger is er volgens mij ook niet, de enige optie is denk ik om het een tijdje niet te doen en gewoon nuchter te gaan feesten of met alcohol! :P

Hoe vaak heb je al gebruikt de afgelopen tijd?

haha ja verslaving is wel gevaarlijk.. maar ik denk als je er lastig aan kan komen en je het alleen op feesten nodig hebt en een gezond verstand hebt, dat je best wel jezelf in bedwang kan houden... en alcohol is net zo slecht!

erhm vanaf qlimax elke maand of vaker; qlimax, loudness, xqlusive, hardbass..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 21:08 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Inno schreef:
ijscoboer schreef:
Als we het nu toch over fruit en herstel hebben, eten jullie vantevoren eigenlijk al extra fruit/ vitaminepillen? ;)
Of beginnen jullie de dag erna pas met gezond te doen?
Ikzelf begin meestal pas de dag erna, maar misschien is het wel beter om nog voor het gebruik van x al
een vitamine-pil naar binnen te werken!

Iemand ervaring? :thumbup:

Je moet altijd gezond doen, lol. Als je even snel een vitaminepil na gebruik doet heeft het weinig toegevoegde waarde.

Ik eet sowieso de hele week voor ik gebruik (eigenlijk alle weken gewoon, uitzonderingen daargelaten) heel gevarieerd, genoeg fruit en groente, en elke dag een multivitaminepil. Vitamine C voor en meteen na gebruik.
Ook zorg je er voor dat de pil sneller werkt als je gezond bent. Ken een paar mensen die soms 2 of 3 uren moeten wachten. Had ik vroeger ook. Sinds ik gezond leef werken ze altijd na 15-25 minuten :)

Same here, fruit eet ik elke dag al sinds maanden.
Gewoon 2 mandarijntjes en eventueel wat afwisseling met andere soorten fruit.

ik cheat een beetje.. ik drink elke ochtend een goeiemorgen ontbijt drink ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 21:26 

Hardtraxx Elite

HSgino schreef:
kon voor me 2 muntjes wel een tros bananen mee krijgen, dus dat maar gedaan. Dus heb je iemand met een tros bananen zien lopen, dan was ik het :') :woot:

Haha bij het naar buiten gaan liep er ook nog een meid met een hele tros bananen rond, hebben nog eentje daarvan gekregen, was ook niet slecht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 21:38 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:
ijscoboer schreef:
Als we het nu toch over fruit en herstel hebben, eten jullie vantevoren eigenlijk al extra fruit/ vitaminepillen? ;)
Of beginnen jullie de dag erna pas met gezond te doen?
Ikzelf begin meestal pas de dag erna, maar misschien is het wel beter om nog voor het gebruik van x al
een vitamine-pil naar binnen te werken!

Iemand ervaring? :thumbup:

Je moet altijd gezond doen, lol. Als je even snel een vitaminepil na gebruik doet heeft het weinig toegevoegde waarde.

Ik eet sowieso de hele week voor ik gebruik (eigenlijk alle weken gewoon, uitzonderingen daargelaten) heel gevarieerd, genoeg fruit en groente, en elke dag een multivitaminepil. Vitamine C voor en meteen na gebruik.
Ook zorg je er voor dat de pil sneller werkt als je gezond bent. Ken een paar mensen die soms 2 of 3 uren moeten wachten. Had ik vroeger ook. Sinds ik gezond leef werken ze altijd na 15-25 minuten :)

Ben ik wel met je eens ;)! Maar die pillen zijn alleen een toevoeging hé.. Als je volgens mij de week gewoon goed en gevarieerd eet moet je denk ik wel klaar zijn voor een flink feest!

En dan vanaf 2/3 dagen voor tijd beginnen met de extra supplementen.. Al hoewel ik op DF ook heb gelezen dat wanneer men vitamine C 1000 mg op de dag zelf naar binnen werkt de tolerantie ook verminderd --> dus je gaat harder! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 22:06 

Hardtraxxer

HSgino schreef:

als het puur voor feesten is, dan zou je wat pep kunnen nemen op feestjes tijdens de MDMA-break.
gewoon hard gaan met een lichtelijk euforisch gevoel. niet door serotonine maar door dopamine aanmaak.
moet het natuurlijk wel puur voor de feestjes zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 01:38 

Hardtraxxer

Als je een keer in de 2 maanden xtc gebruikt bouw je dan na een tijd tolerantie op?
En zo ja hoe snel gaat dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 02:10 

Hardtraxxer

Flexibel schreef:
Als je een keer in de 2 maanden xtc gebruikt bouw je dan na een tijd tolerantie op?

ja en nee.
de 1e keer zou in de meeste gevallen het meest een euforisch gevoel voortbrengen.
Doordat je je serotonine gehalte verlaagd of zelfs naar 0 brengt met X en het lang duurt (6-8weken) dat het weer volledig herstelt is. Kan het inderdaad minder intens zijn als je het meerdere malen in de termijn van 0-8 weken doet. Ook bouw je tolerantie op omdat je al weet wat er gaat gebeuren, en het puur aan je gemoedstoestand op dát moment ligt hoe het zal gaan werken. Het helpt er wel aan als je blij bent. Zorg dat je goed eet voor dat je het neemt. En zorg dat je soms een hapje binnenkrijgt ook al heb je geen honger gedurende de werking, vergeet bovendien niet veel water te drinken en soms een suikerhoudend drankje te nuttigen. Dit zou allemaal wel moeten helpen aan een fijn verloop van je pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 03:12 

Hardtraxxer

Flexibel schreef:

Ja, ik merk nu na 7 keer met steeds 2 maanden pauze dat het al lang niet meer zo'n speciale ervaring is als de 1e keer. Nog wel heel leuk, maar niet meer dan dat. Dus ik ga het vanaf nu niet vaker dan 2-3 keer per jaar doen, en dat raad ik andere mensen ook aan. Gewoon op echte speciale momenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:15 

Donateur

Ik had mijn meest speciale momenten juist met de minst lange tussenpauzes :P
Je bouwt wel tolerantie op maar die is minimaal. Tuurlijk heb ik wel meer nodig dan 2 jaar geleden, maar dat ligt ook aan mezelf omdat ik op een gegeven moment steeds hogere dosissen ben gaan gebruiken. Dan kan je ook wel wat hebben ja. Maar ik vind absoluut niet dat ik minder hard ga ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Je bouwt wel tolerantie op maar die is minimaal. Tuurlijk heb ik wel meer nodig dan 2 jaar geleden, maar dat ligt ook aan mezelf omdat ik op een gegeven moment steeds hogere dosissen ben gaan gebruiken. Dan kan je ook wel wat hebben ja. Maar ik vind absoluut niet dat ik minder hard ga ofzo.

Gewoon niet alleen X gebruiken.
Gewoon afwisselen, heb je ook geen last van dat je feestjes er minder speciaal op vindt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:31 

Donateur

Gewoon niet teveel verwachten. Ik ga de komende 2 maanden denk ik 2 of 3 keer gebruiken, maar dan zulke lage dosissen dat het eigenlijk geen drol uit zou maken.

Ik bedoel of je nou 1 keer in de 2 maanden 400 mg wegslikt of 3 keer 120 mg zou ook geen donder uitmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Gewoon niet teveel verwachten. Ik ga de komende 2 maanden denk ik 2 of 3 keer gebruiken, maar dan zulke lage dosissen dat het eigenlijk geen drol uit zou maken.

Ik bedoel of je nou 1 keer in de 2 maanden 400 mg wegslikt of 3 keer 120 mg zou ook geen donder uitmaken.

Dat is ook zo.
Maarja, veel mensen beseffen niet dat na een bepaalde hoeveelheid mdma dat je lichaam het niet goed meer opneemt.
Op den duur ga je gewoon niet meer harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 17:35 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Ik heb nou ook de korste pauze ooit gehad (3 weken) terwijl ik in principe minstens een maand pauze wil, heb het gedaan omdat ik nu 2 maanden pauze heb, ondanks dat ik minder mdma heb gebruikt als al mijn voorgaande ervaringen was het toch nog steeds mijn beste drugservaring op een feest tot nog toe, natuurlijk maken veel andere externe factoren dit ook goed zoals het aanwezig zijn van mijn beste vriendin, bostjan en zijn meid, Reinaldo, James & Mandi ook allebij erbij met grote oogjes, en natuulijk een kus en ongelofelijk stevige knuffel van een heerlijke mooie meid. Dan nog eens de show en de muziek. Pff de laatste paar uren was het genot zo overweldigend, is de eerste keren dat ik ooit op een feest heb gestaan en echt even pufte met mijn handen in mijn haar ging staan en dacht omg dit is gewoon ZO fantastisch!

Ik ga zowiezo mijn dosissen niet meer verhogen, ze juist verlagen heeft ervoor gezorgd dat ik veel intenser geniet ervan! xd

Olijfboompje schreef:
Dat is ook zo.
Maarja, veel mensen beseffen niet dat na een bepaalde hoeveelheid mdma dat je lichaam het niet goed meer opneemt.

Ik weet dat dit inderdaad zo is, maar eigenlijk heb ik dit nog nooit ondervonden, ik hoor wel vaker dat mensen van de 2e pil nog wel wat voelen maar dat bij de 3e het verhaal ver over is omdat de serotine op is, nou mijn serotine was op Hard Bass bij de 3e duidelijk nog niet op! Ik ben gewoon lekker van het padje geweest van 22u tot 07u op 3 halve boompjes (en 1 kwart qtje).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Olijfboompje schreef:
Dat is ook zo.

Ik weet dat dit inderdaad zo is, maar eigenlijk heb ik dit nog nooit ondervonden, ik hoor wel vaker dat mensen van de 2e pil nog wel wat voelen maar dat bij de 3e het verhaal ver over is omdat de serotine op is, nou mijn serotine was op Hard Bass bij de 3e duidelijk nog niet op! Ik ben gewoon lekker van het padje geweest van 22u tot 07u op 3 halve boompjes (en 1 kwart qtje).

Ik zelf ook niet...blij toe, volgens mij voel je je de dagen erna dan echt bagger.
Ik ken wel mensen die het wel eerder hebben gehad en die zijn dan echt een week ziek geweest.

Ik heb op Hard Bass een eekhoorn op in totaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:53 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ik zelf ook niet...blij toe, volgens mij voel je je de dagen erna dan echt bagger.
Ik ken wel mensen die het wel eerder hebben gehad en die zijn dan echt een week ziek geweest.

Van bagger voelen heb ik de dagen nadien ook eigenlijk nooit last, vroeger had ik wel eens dat ik de dinsdag echt nergens zin in had of misschien wat emotioneler was maar zeker niet in extreme mate, maar sinds ik 5htp correct gebruik heb ik hier geen last meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Van bagger voelen heb ik de dagen nadien ook eigenlijk nooit last, vroeger had ik wel eens dat ik de dinsdag echt nergens zin in had of misschien wat emotioneler was maar zeker niet in extreme mate, maar sinds ik 5htp correct gebruik heb ik hier geen last meer van.

Bagger voel ik mij nooit.
Ik had eerst wel een doelloos gevoel, maar dat kan je een plaatsje geven op den duur.
Ik had wel de laatste keer dat ik erg kortademig was en misselijk 's ochtends, maar dat komt niet door de xtc, eerder door de combinatie van dingen, waarvan ik nu besef dat het niet erg slim was.

Zoals ik al vaak zeg, van fouten leer je. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Of je gaat dood :P

Maar je hebt gelijk. Toch kan je fouten beter gewoon voorkomen door je goed in te lezen en je verstand te gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:36 

Hardtraxx Addict

http://www.faqt.nl/wetenschap/xtc-slikk ... t-dom-mer/

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Of je gaat dood :P

Maar je hebt gelijk. Toch kan je fouten beter gewoon voorkomen door je goed in te lezen en je verstand te gebruiken :)

Grappenmaker :P
Ik wist wel degelijk wat alle stofjes deden die ik genuttigd heb en wat ik kon verwachten.
Ik was er duidelijk op voorbereid, alleen had niet verwacht dat de combinatie zo zou vallen.
Vooral omdat ik hem al eerder heb gedaan.
Doet er echter niet toe ;)

Als iemand zich hier inleest over wat al die crap doet en hoe combi's effect hebben, dan ben ik het wel.
NaarDeQlote schreef:
http://www.faqt.nl/wetenschap/xtc-slikkers-zijn-niet-dom-mer/

Het is meer dat redelijk veel domme mensen XTC slikken met als gevolg dat domme mensen in de spotlight komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:23 

NaarDeQlote schreef:

beetje jammer dat ze een trachitol pil gebruiken voor dat plaatje -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
NaarDeQlote schreef:

Haha, ik heb hier blauwe pillen, dat zijn pillen voor menstruatiepijn.
Die ga ik denk op feesten verkopen als blauwe boompjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:29 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
NaarDeQlote schreef:

haha dan verdien je er wel goed geld mee :lol:
moet er ook maar gaan overwegen om dat te doen :P
heb vnmiddag Groene olifantjes gekocht en ga ze deze week maar eens uitproberen, niet op een feest maar gewoon voor de lol.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:30 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
NaarDeQlote schreef:

Doe mij er maar een paar goede verhalen over gehoord :drool:
Vorige  1 ... 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen