dawasiknie schreef:
Ik had mijn meest speciale momenten juist met de minst lange tussenpauzes
Je bouwt wel tolerantie op maar die is minimaal. Tuurlijk heb ik wel meer nodig dan 2 jaar geleden, maar dat ligt ook aan mezelf omdat ik op een gegeven moment steeds hogere dosissen ben gaan gebruiken. Dan kan je ook wel wat hebben ja. Maar ik vind absoluut niet dat ik minder hard ga ofzo.
Ik heb nou ook de korste pauze ooit gehad (3 weken) terwijl ik in principe minstens een maand pauze wil, heb het gedaan omdat ik nu 2 maanden pauze heb, ondanks dat ik minder mdma heb gebruikt als al mijn voorgaande ervaringen was het toch nog steeds mijn beste drugservaring op een feest tot nog toe, natuurlijk maken veel andere externe factoren dit ook goed zoals het aanwezig zijn van mijn beste vriendin, bostjan en zijn meid, Reinaldo, James & Mandi ook allebij erbij met grote oogjes, en natuulijk een kus en ongelofelijk stevige knuffel van een heerlijke mooie meid. Dan nog eens de show en de muziek. Pff de laatste paar uren was het genot zo overweldigend, is de eerste keren dat ik ooit op een feest heb gestaan en echt even pufte met mijn handen in mijn haar ging staan en dacht omg dit is gewoon ZO fantastisch!
Ik ga zowiezo mijn dosissen niet meer verhogen, ze juist verlagen heeft ervoor gezorgd dat ik veel intenser geniet ervan!

Olijfboompje schreef:
Dat is ook zo.
Maarja, veel mensen beseffen niet dat na een bepaalde hoeveelheid mdma dat je lichaam het niet goed meer opneemt.
Op den duur ga je gewoon niet meer harder.
Ik weet dat dit inderdaad zo is, maar eigenlijk heb ik dit nog nooit ondervonden, ik hoor wel vaker dat mensen van de 2e pil nog wel wat voelen maar dat bij de 3e het verhaal ver over is omdat de serotine op is, nou mijn serotine was op Hard Bass bij de 3e duidelijk nog niet op! Ik ben gewoon lekker van het padje geweest van 22u tot 07u op 3 halve boompjes (en 1 kwart qtje).