Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
Olijfboompje schreef:
Fruit :thumbsup: :thumbsup:
Voortaan neem ik gewoon elke dag 2 stuks fruit :P
Keeps you happy! :P

ja precies! x is indirect toch heel gezond voor je! Ik at nooit fruit maar nu...

2 stuks fruit perdag, zorgt voor een glimlach? :')

Haha, same here :P

Bij mij wel, makes me happy enzo :P :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:50 

Hardtraxx Veteran

OMG, HAPPY DAYS!!! :yay:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 12:58 

Hardtraxxer

HSgino schreef:
Olijfboompje schreef:
Fruit :thumbsup: :thumbsup:
Voortaan neem ik gewoon elke dag 2 stuks fruit :P
Keeps you happy! :P

ja precies! x is indirect toch heel gezond voor je! Ik at nooit fruit maar nu...

2 stuks fruit perdag, zorgt voor een glimlach? :')

Haha, het heeft mijn leven ook gezonder gemaakt! :P
Eet nu veel vaker fruit, vitaminepillen en een stuk meer groenten! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:43 

Bierkoning

is dit topic niet een beetje overbodig nu, die in het offtopic gedeelte is eigenlijk gewoon hetzelfde, alleen met een poll erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 14:57 

Donateur

Pommer schreef:
is dit topic niet een beetje overbodig nu, die in het offtopic gedeelte is eigenlijk gewoon hetzelfde, alleen met een poll erbij

Offtopic , is meer een lul topic waar je over alles kan lullen. Over wie,wat,wanneer je weer gaat gebruiken gewoon onzin. Dit topic willen we houden voor nuttige vragen en nuttige informatie en goede adviezen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:56 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Nee want zoals je leest wordt in dit topic nog over fruit gepraat, bij de andere heeft niemand het over herstel! Alleen over stuiteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 18:59 

Pommer schreef:

Nee, dit topic hoort informatief te blijven, dus voor vragen en antwoord.
Geen nutteloze opmerkingen e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 19:42 

Bierkoning

oke oke :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 10:36 

Hardtraxxer

Als we het nu toch over fruit en herstel hebben, eten jullie vantevoren eigenlijk al extra fruit/ vitaminepillen? ;)
Of beginnen jullie de dag erna pas met gezond te doen?
Ikzelf begin meestal pas de dag erna, maar misschien is het wel beter om nog voor het gebruik van x al
een vitamine-pil naar binnen te werken!

Iemand ervaring? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 11:52 

Hardtraxx Veteran

Ik heb voor hard bass een vitamine c pil genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 12:12 

Hardtraxx Elite

ijscoboer schreef:
Als we het nu toch over fruit en herstel hebben, eten jullie vantevoren eigenlijk al extra fruit/ vitaminepillen? ;)
Ikzelf begin meestal pas de dag erna, maar misschien is het wel beter om nog voor het gebruik van x al

Het is beter om al enkele dagen ervoor aan de vitamienen te gaan. Preloading heet dat en beschermt je hersenen tegen de oxidatieve stress die xtc aanricht op je brein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:05 

Hoofdcoach schreef:

1tje?
Ik neem vantevoren eigenlijk niks, maar naderhand de hele week vitamine c ^^
en dan 1000mg pillen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:07 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:

1tje?
Ik neem vantevoren eigenlijk niks, maar naderhand de hele week vitamine c ^^
en dan een 1000mg pil

jup 1tje, van 1000mg.
en als ik thuis kom ook 1000mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 16:25 

Hardtraxxer

Bij Hardbass hadden ze een hele beker vol vitamines, lekker ontbijtje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 17:19 

Hardtraxxer

Lief_Feestbeesie schreef:
Bij Hardbass hadden ze een hele beker vol vitamines, lekker ontbijtje :thumbsup:

Jaaaa! Die wilde ik ook halen! Zag er echt lekker uit :drool: Had alleen al mn geld al aan ijsjes uitgegeven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 17:33 

Hardtraxxer

ijscoboer schreef:

Jaaaa! Die wilde ik ook halen! Zag er echt lekker uit :drool: Had alleen al mn geld al aan ijsjes uitgegeven >.<

Was ook echt heel lekker :drool: Ja je naam zegt al genoeg :lol: Heb ook 2/3 ijsjes op heerlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 17:51 

Hardtraxxer

ijscoboer schreef:

Was ook echt heel lekker :drool: Ja je naam zegt al genoeg :lol: Heb ook 2/3 ijsjes op heerlijk :thumbup:

kwam ik bij die tent aan voor me ochtend shake, alles op :thumbdown:

kon voor me 2 muntjes wel een tros bananen mee krijgen, dus dat maar gedaan. Dus heb je iemand met een tros bananen zien lopen, dan was ik het :') :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 17:54 

Hardtraxxer

Ik had het met een vriend er over om een mdma pauze te nemen. De bedoeling hiervan is om me serotonine gehalte zodanig aan te sterken dat ik op loudness weer compleet uit me pan kan gaan :thumbsup:

Hij kwam toen met de tip om coke eens een keer te gebruiken, maar nu vroeg ik mij af, knabbelt dat ook niet aan je serotonine?? Ik heb al zitten googlelen, maar er staat niet zoveel uitleg over de werking als over die van xtc, terwijl coke al langer bestaat? :/

Als coke geen goede vervanger is voor een serotonine break, wat is dan wel een aanrader :thumbsup: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:01 

Hardtraxx Elite

HSgino schreef:
Ik had het met een vriend er over om een mdma pauze te nemen. De bedoeling hiervan is om me serotonine gehalte zodanig aan te sterken dat ik op loudness weer compleet uit me pan kan gaan :thumbsup:

Hij kwam toen met de tip om coke eens een keer te gebruiken, maar nu vroeg ik mij af, knabbelt dat ook niet aan je serotonine?? Ik heb al zitten googlelen, maar er staat niet zoveel uitleg over de werking als over die van xtc, terwijl coke al langer bestaat? :/

Als coke geen goede vervanger is voor een serotonine break, wat is dan wel een aanrader :thumbsup: ?

Waarom per se een drug als alternatief..? Je kunt toch ook gewoon een drugspauze nemen, of zeg ik nou iets raars? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:06 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
HSgino schreef:

Waarom per se een drug als alternatief..? Je kunt toch ook gewoon een drugspauze nemen, of zeg ik nou iets raars? :P

Nee is niet absoluut niet raar, sos is wel meteen iets rigoreus en vooral duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:12 

Hardtraxx Elite

Frans! :) Toen ik jou voor het eerst aan de skittles zag, zag je er ook geniaal uit haha! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:37 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Frans! :) Toen ik jou voor het eerst aan de skittles zag, zag je er ook geniaal uit haha! :thumbsup:

haha,
ja ik trek dan echt een moeilijk hoofd :woot:
klijk maar bij het grote foto topic,
daar staat een foto van mijn 1e keer met een meloen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:10 

Hardtraxxer

HSgino schreef:

Zou zelf de stap naar coke nooit maken, de kans op verslaving is zo groot. :x

Een echte vervanger is er volgens mij ook niet, de enige optie is denk ik om het een tijdje niet te doen en gewoon nuchter te gaan feesten of met alcohol! :P

Hoe vaak heb je al gebruikt de afgelopen tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:14 

Hardtraxx Veteran

ijscoboer schreef:

Je moet altijd gezond doen, lol. Als je even snel een vitaminepil na gebruik doet heeft het weinig toegevoegde waarde.

Ik eet sowieso de hele week voor ik gebruik (eigenlijk alle weken gewoon, uitzonderingen daargelaten) heel gevarieerd, genoeg fruit en groente, en elke dag een multivitaminepil. Vitamine C voor en meteen na gebruik.
Ook zorg je er voor dat de pil sneller werkt als je gezond bent. Ken een paar mensen die soms 2 of 3 uren moeten wachten. Had ik vroeger ook. Sinds ik gezond leef werken ze altijd na 15-25 minuten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
ijscoboer schreef:

Je moet altijd gezond doen, lol. Als je even snel een vitaminepil na gebruik doet heeft het weinig toegevoegde waarde.

Ik eet sowieso de hele week voor ik gebruik (eigenlijk alle weken gewoon, uitzonderingen daargelaten) heel gevarieerd, genoeg fruit en groente, en elke dag een multivitaminepil. Vitamine C voor en meteen na gebruik.
Ook zorg je er voor dat de pil sneller werkt als je gezond bent. Ken een paar mensen die soms 2 of 3 uren moeten wachten. Had ik vroeger ook. Sinds ik gezond leef werken ze altijd na 15-25 minuten :)

Same here, fruit eet ik elke dag al sinds maanden.
Gewoon 2 mandarijntjes en eventueel wat afwisseling met andere soorten fruit.
Vorige  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen