Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:13 

Hardtraxx Veteran

Zou kunnen ja, maarja dan blijf je aan het kauwen.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:16 

Bas de Vogel schreef:
Ik heb echt een heel kut wondje overgehouden aan de binnenkant van mijn mond, heb er waarschijnlijk op zitten kauwen ofzo zonder dat ik het doorhad. Iemand die het bekend voorkomt en iets weet om dat in het vervolg te voorkomen? Verder was de avond wel top. Op Defqon had ik me eerste halfje genomen, op Hardbass opgeschroefd naar 4 halven, dekte vrijwel de gehele avond en heb me nog nooit zo lekker gevoeld! (Qdancejes)

Had je niet Oranje vw's? En ja kauwgom maar magnesium schijnt ook te helpen tegen kaakschaatsen/kauwen :P
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:24 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
Bas de Vogel schreef:
Ik heb echt een heel kut wondje overgehouden aan de binnenkant van mijn mond, heb er waarschijnlijk op zitten kauwen ofzo zonder dat ik het doorhad. Iemand die het bekend voorkomt en iets weet om dat in het vervolg te voorkomen? Verder was de avond wel top. Op Defqon had ik me eerste halfje genomen, op Hardbass opgeschroefd naar 4 halven, dekte vrijwel de gehele avond en heb me nog nooit zo lekker gevoeld! (Qdancejes)

Had je niet Oranje vw's? En ja kauwgom maar magnesium schijnt ook te helpen tegen kaakschaatsen/kauwen :P

Magnesiumtabletten ja, of pinda's zoals wij die in de bus op de heenreis hadden :)
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:45 

Donateur

Indd,

Magnesiumtabletten, maar je moet dan wel minstens 1000mg gram nemen voor een feest. En oppassen dat je niet aan de dunne poep zit, want al je spieren ontspannen erdoor, dus ook je arie.
maar bij overmatig gebruik, gaat met dit zelfs je kaken te keer na een paar uur :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:58 

Bas de Vogel schreef:

2 dagen wachten en hij is weg :P hersteld allemaal supersnel in je mond :P
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:21 

Hardtraxx Newbie

Bas de Vogel schreef:

haha ik had precies t zelfde ^^

mijn mond was ook kapot van binne zonder dat ik t in de gate had ook van 4 halve Q-tjes

maar wat ging ik daar lekker op :P
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:34 

Hardtraxx Addict

Na een pauze van 4,5 maanden 2 groene olifanten op tijdens Hardbass, heb nergens last van gehad. Geen wondjes, stijve kaken, hoofdpijn of vaagheid. Was alleen maandagochtend ff moe maar dat was ook in de middag al weer verdwenen en toen ik iets eerder naar bed was gegaan maandag was ik dinsdag weer 100% fit. Zit te denken wanneer de eerstvolgende keer zal worden.. Ik ga trouwens nog wel ff proberen wat groene eekhoorns te regelen.. :)

Moet er wel aan toevoegen dat ik tijdens hardbass een keertje moest overgeven (tijdens de comedown).. Maar dat heb ik eigenlijk altijd op de één of andere manier.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:31 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Na een pauze van 4,5 maanden 2 groene olifanten op tijdens Hardbass, heb nergens last van gehad. Geen wondjes, stijve kaken, hoofdpijn of vaagheid. Was alleen maandagochtend ff moe maar dat was ook in de middag al weer verdwenen en toen ik iets eerder naar bed was gegaan maandag was ik dinsdag weer 100% fit. Zit te denken wanneer de eerstvolgende keer zal worden.. Ik ga trouwens nog wel ff proberen wat groene eekhoorns te regelen.. :)

Moet er wel aan toevoegen dat ik tijdens hardbass een keertje moest overgeven (tijdens de comedown).. Maar dat heb ik eigenlijk altijd op de één of andere manier.

Ik had 2 groene eekhoorntjes voor HardBass, en dat heb ik geweten! :love:

Wat een topfeest heb ik beleefd, alleen heb helemaal geen aandacht aan de show/ lasers gegeven haha!
Dagen erna ook vrijwel geen kater of niks! ( (L) 5-htp) Zo zou het altijd moeten zijn! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:09 

Hardtraxxer

Blauwe Harley Davidson's :yay:
Was weer topfeestje!!
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Bas de Vogel schreef:

Ja kan ook, die twee werden telkens door elkaar heen gezegt :P . Mja wondje is al wel bijgetrokken, gister was het voornamelijk lastig met eten en drinken.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:34 

Had ik ook met m'n tanden maarja, was ook een flinke oorlog in m'n mond @ Hardbass xd
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:11 

Hardtraxxer

haha als je me ziet ik heb altijd kaugom bij of ik nu pillen pak of niet :P
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:33 

Hardtraxxer

Op loudness en hardbass expres geen kauwgom gebruikt. Ik word er echt super door getriggerd om juist te kauwen en dan helemaal als een gek. Als ik geen kauwgom kauw dan kauw gewoon niet, hoogstens een trilkaak, of gespannen kaak. Beide keren totaal geen last volgende dag gehad, werkt voor mij ideaal! :D
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:02 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Op loudness en hardbass expres geen kauwgom gebruikt. Ik word er echt super door getriggerd om juist te kauwen en dan helemaal als een gek. Als ik geen kauwgom kauw dan kauw gewoon niet, hoogstens een trilkaak, of gespannen kaak. Beide keren totaal geen last volgende dag gehad, werkt voor mij ideaal! :D

+ dat je van die zoete kauwgom troep overgevoelige tanden overhoud de dag van thuiskomst xd
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:

Moet ik ook maar is proberen... op hard bass stond ik namelijk te kauwen als een gek xd maar het voelt gewoon zo heerlijk haha :P
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:28 

Bierkoning

Arnoud schreef:
Blauwe Harley Davidson's :yay:
Was weer topfeestje!!

Heb ik ook altijd, goed te doen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:42 

Hardtraxxer

haha lekker tog, kauwen met de beat mee :D
gwn lekker kauwen, na die tijd nooit last, mss omdatk in dagelijks leven ook behoorlijk wat kauwgom erdoorheen kauw
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:59 

Hardtraxx Addict

Jaa fuck die kauwgom soms joh!

Zonder kauwgom heb ik er ook veel minder last van ;) Sta ik niet zo te malen als een gek! :D

Maar de tijden die ik kauwgom heb gehad ben ik ook wel tekeer gegaan op hardbass, had m'n onderlip helemaal van de binnenkant kapot gebeten :P Is nu al wel weer voorbij! Herstelt zo, maar het voelt alsof je een te hete kaassoufle hebt gegeten met je tong en lip xd
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Jaa fuck die kauwgom soms joh!

Zonder kauwgom heb ik er ook veel minder last van ;) Sta ik niet zo te malen als een gek! :D

Maar de tijden die ik kauwgom heb gehad ben ik ook wel tekeer gegaan op hardbass, had m'n onderlip helemaal van de binnenkant kapot gebeten :P Is nu al wel weer voorbij! Herstelt zo, maar het voelt alsof je een te hete kaassoufle hebt gegeten met je tong en lip xd

Bij mij nog steeds niet helemaal hersteld. Ging ook aardig tekeer zaterdag xd
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:17 

Donateur

Hahaha jaa jij ging aardig hard chukkels, heb nog een mooi foto van jou mij en robertt :P
ook nog een mooie foto waarbij robert ff met ze ogen aan het tongzoenen is :lol:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Hahaha jaa jij ging aardig hard chukkels, heb nog een mooi foto van jou mij en robertt :P
ook nog een mooie foto waarbij robert ff met ze ogen aan het tongzoenen is :lol:

Ik dacht dat ik de meeste fototoestellen ontweken had, maar nu ik de 'vriendenfoto's' van Hard Bass op PF heb gezien was dat toch niet echt gelukt :lol:

Heb ik die foto van trouwens al gezien? :P
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 14:37 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik dacht dat ik de meeste fototoestellen ontweken had, maar nu ik de 'vriendenfoto's' van Hard Bass op PF heb gezien was dat toch niet echt gelukt :lol:

Heb ik die foto van trouwens al gezien? :P

Nee, die heb je nog niet gezien. Stuur ik vanavond wel ffies ;)
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:25 

Hardtraxxer

D-Generator schreef:
HSgino schreef:
gister niet last gehad van een dip, echter vandaag.. heb me nog nooit zo gevoeld.

Zit alleen maar om me heen te staren, te zuchten, vergeet constant waar ik mee bezig ben of wat wil gaan doen, heb nergens zin in, ben lusteloos, constant geirriteerd en vooral paranoia... Heb ook hoofdpijn, keelpijn en oorpijn.

vannacht waarschijnlijk ook een zware nachtmerrie zoals ik dat vorige keer ook heb gehad.. :thumbdown:

Had ik gister dus. heb je nu ook trillingen dan?

nee ik had geen trillingen! In de namiddag/avond voelde ik me plotseling eigenlijk weer oké.. Heb ook geen nachtmerries gehad, wel erg onrustig geslapen, dat fruit doet je toch wel goed :D!
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
D-Generator schreef:
HSgino schreef:
gister niet last gehad van een dip, echter vandaag.. heb me nog nooit zo gevoeld.

Zit alleen maar om me heen te staren, te zuchten, vergeet constant waar ik mee bezig ben of wat wil gaan doen, heb nergens zin in, ben lusteloos, constant geirriteerd en vooral paranoia... Heb ook hoofdpijn, keelpijn en oorpijn.

vannacht waarschijnlijk ook een zware nachtmerrie zoals ik dat vorige keer ook heb gehad.. :thumbdown:

Had ik gister dus. heb je nu ook trillingen dan?

nee ik had geen trillingen! In de namiddag/avond voelde ik me plotseling eigenlijk weer oké.. Heb ook geen nachtmerries gehad, wel erg onrustig geslapen, dat fruit doet je toch wel goed :D!

Fruit :thumbsup: :thumbsup:
Voortaan neem ik gewoon elke dag 2 stuks fruit :P
Keeps you happy! :P
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:38 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Fruit :thumbsup: :thumbsup:
Voortaan neem ik gewoon elke dag 2 stuks fruit :P
Keeps you happy! :P

ja precies! x is indirect toch heel gezond voor je! Ik at nooit fruit maar nu...

2 stuks fruit perdag, zorgt voor een glimlach? :')
Vorige  1 ... 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen