Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:11 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
'Xtc heeft geen negatieve invloed op brein': http://vl.am/jxF

EN BAM!!! :woot: recht in de regerings face!! en de anti drugs helden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:32 

Hardtraxxer

gister niet last gehad van een dip, echter vandaag.. heb me nog nooit zo gevoeld.

Zit alleen maar om me heen te staren, te zuchten, vergeet constant waar ik mee bezig ben of wat wil gaan doen, heb nergens zin in, ben lusteloos, constant geirriteerd en vooral paranoia... Heb ook hoofdpijn, keelpijn en oorpijn.

vannacht waarschijnlijk ook een zware nachtmerrie zoals ik dat vorige keer ook heb gehad.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:47 

HSgino schreef:
gister niet last gehad van een dip, echter vandaag.. heb me nog nooit zo gevoeld.

Zit alleen maar om me heen te staren, te zuchten, vergeet constant waar ik mee bezig ben of wat wil gaan doen, heb nergens zin in, ben lusteloos, constant geirriteerd en vooral paranoia... Heb ook hoofdpijn, keelpijn en oorpijn.

vannacht waarschijnlijk ook een zware nachtmerrie zoals ik dat vorige keer ook heb gehad.. :thumbdown:

:/ al wel vitamines genomen?
die schelen bij mij iig altijd enorm veel

en keelpijn, hoofdpijn heb ik ook, maar dat komt omdat ik beitje ziek ben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:09 

Hardtraxxer

HSgino schreef:

Had ik gister dus. heb je nu ook trillingen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

Pfoe ik heb juist vandaag dat ik zoveel wil doen! Zelfs mijn kamer ga ik straks opruimen :woot: :woot: hulde voor 5-HTP
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:14 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Pfoe ik heb juist vandaag dat ik zoveel wil doen! Zelfs mijn kamer ga ik straks opruimen :woot: :woot: hulde voor 5-HTP

kamer opruimen :oh: Ik heb alleen last van black out's. Steeds wanneer ik op sta word ik zwart voor de ogen en ga ik bijna tegen de vlakte
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:

kamer opruimen :oh: Ik heb alleen last van black out's. Steeds wanneer ik op sta word ik zwart voor de ogen en ga ik bijna tegen de vlakte

oeh das echt niet goed hoor lijkt me als dat elke keer hebt als je op staat :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:

Nog steeds? :huh:
Maar dat komt dan toch door vermoeidheid? Vanacht een uur of 7/8 geslapen, wel wakker geworden om 7 uur, omdat ik m'n wekker vergeten was uit te zetten >.< Maar vandaag nergens last van en zelfs aardig fit :)

Intervention schreef:
roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:

oeh das echt niet goed hoor lijkt me als dat elke keer hebt als je op staat :oh:

Is alleen als je een tijdje gezeten/gelegen hebt en dan opstaat. Als je bezig bent of staat, gebeurd het niet. Is even een wazig beeld voor een paar seconden en dan is het voorbij. Gewoon voor zorgen dat je als je opstaat even ergens tegenaan kan leunen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:19 

Donateur

Intervention schreef:
roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:

Is inderdaad niet goed, maar komt door slaap gebrek. Heb veel moeite met slapen. Sinds zaterdag maar 12 uurtjes slaap :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:24 

Hardtraxxer

Zwart worden en neergaan had ik zondag de hele dag en gisteren was dat al veel minder, terwijl ik nog steeds niet had geslapen. Dus als het door de vermoeidheid komt, hoe kan het dan dat ik minder last had op maandag dan zondag terwijl ik nog steeds niet geslapen had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:53 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

FUCK YEAH!

En geen last van een dip gehad buiten een uurtje of 2 om na de lunch gister :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 16:32 

Hardtraxx Addict

Ik heb verder ook nergens last van gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:12 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Citaat:
Heb ik helaas al ander half jaar lang last van na een dikke (waarschijnlijk) mCCP trip van 7 pillen, wat ik dus niet wist. Iemand enig idee hoe ik hier van afkom?

Vanzelf, maar dat heeft tijd nodig. Zo lang je je zelf maar na een tijdje bewust ervan wordt dat het onzin is. Tip: vertel dat aan iemand waar je mee gaat op dat feest zodat die je op je gemak kan stellen ;) . Of gewoon wat minder pakken.

Ik heb net een pauze van Q-Base tot aan Hard Bass gehad. Hope dat ik er vanaf kom.
Niemand kan mij gerust stellen op zo'n moment man, zwaar kut. Heb heel de set van
Wild Motherfuckers op de tribune gezeten omdat ik het op de vloer niet meer vol hield, kutzooi.
Misschien maar eens wat anders proberen, speed ofzo, wordt je niet zo wazig van heb ik begrepen hier!
(natuurlijk bij beperkt gebruik :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
HSgino schreef:

:/ al wel vitamines genomen?
die schelen bij mij iig altijd enorm veel

en keelpijn, hoofdpijn heb ik ook, maar dat komt omdat ik beitje ziek ben :/

ja gino heeft zeker al vitamines genomen etc. ik heb verder niet zo'n erge dip als gino, maar wat jij zegt. ben een beetje ziek enzo, keelpijn, hoofdpijn. voelde me vooral vanmorgen ook echt kloten, maar verder gaat het met mij opzich wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Dinsdag en geen dip!!! :thumbsup: Alleen nog steeds zo een fucking geniale afterglow (L) Zo een geweldig feest, al de leukste mensen rondom me en Renelle wat me nog es even een lekkere zoen gaf en een heerlijke stevige knuffel toen ik haar eindelijk ontmoette :love:

http://img337.imageshack.us/img337/6056 ... cs0242.jpg

zo darkie, als ik dat zo zie + geen dip, doe je goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:55 

Hardtraxx Elite

Duruz schreef:
zo darkie, als ik dat zo zie + geen dip, doe je goed..

Daarna zag ik haar weer, probeerde ze me nogmaals te zoenen maar had ik het niet door, wat een dommerik ben ik toch! (Op een foto leek het net alsof ze me wou kussen dus heb het haar maar even gevraagd en ze zei inderdaad dat ze me probeerde te kussen :$ ) Kan mezelf wel voor de kop slaan!!! :D Maar misschien dat ze wel mee komt naar Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:39 

Donateur

Duruz schreef:
ja gino heeft zeker al vitamines genomen etc. ik heb verder niet zo'n erge dip als gino, maar wat jij zegt. ben een beetje ziek enzo, keelpijn, hoofdpijn. voelde me vooral vanmorgen ook echt kloten, maar verder gaat het met mij opzich wel oke.

Komt omdat je van dat hete stadion gelijk in de fucking kou ging lopen met je t-shirtje aan, richting je kluisje. Ben na Qlimax ook altijd ziek geweest.
Nu gelukkig nergens last van, omdat ik niks heb gebruikt en ook bijna niks heb gedronken... is beter voor je afweersysteem op zo'n moment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 00:50 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:

Hier ook geen dip btw :P zondag 50mg 5-htp en gister 100mg

Vandaag dit nieuwbericht aan moeders laten zien,
ze vertelde mij dat soms een pilletje wel moet kunnen, niet icm met alcohol natuurlijk. :thumbsup:
Ze weet alleen niet dat ik dat ook af en toe doe :lol:

is wel een hele geruststelling trouwens,

na Hardbass geen dinsdagdip gehad,
zondag bij thuiskomst 100mg 5-htp + 1 Multi A-Z gehad,
en gisterochtend 100mg,
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:11 

Hardtraxxer

Leuk en interessant filmpje! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 11:39 

Hardtraxxer

Fr4ns schreef:
na Hardbass geen dinsdagdip gehad,
zondag bij thuiskomst 100mg 5-htp + 1 Multi A-Z gehad,
en gisterochtend 100mg,

Heb na hard bass ook voor het eerst 5htp genomen en mn dip was een stuk minder dan normaal :) beetje vermoeidheid op de dinsdagochtend maar voor de rest goed gevoeld. Met dank aan deze topic, dus bedankt mensen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

Graag gedaan! ^^

Voor het eerst 200 mg 5-htp tegelijk genomen vanacht, heb nog nooit zo vaag gedroomd. Ook lekjer gevoel toen het begon te werken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:27 

Hardtraxx Elite

Klos schreef:
Ik heb verder ook nergens last van gehad :thumbsup:

Ik was maandag echt de klos. Voelde me behoorlijk slecht, kwam volgens mij meer door het slaapgebrek. Kon zondag op maandag ook slecht in slaap komen en werd om de haverklap wakker :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:50 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Graag gedaan! ^^

Voor het eerst 200 mg 5-htp tegelijk genomen vanacht, heb nog nooit zo vaag gedroomd. Ook lekjer gevoel toen het begon te werken. :)

ja idd, herlijk spul, ben zondag t/m dinsdag supervrolijk geweest :clap:

@djenz
heb eigenlijk alleen de 1e keer dat ik heb gebruikt geen 5htp genomen ( had het simpelweg gewoon niet in huis )
zie het als 'tandenpoetsen' net als vroeger toen je je tanden flink moest poetsen van je ouders als je weer eens inde snoepjespot had gegrabbeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb echt een heel kut wondje overgehouden aan de binnenkant van mijn mond, heb er waarschijnlijk op zitten kauwen ofzo zonder dat ik het doorhad. Iemand die het bekend voorkomt en iets weet om dat in het vervolg te voorkomen? Verder was de avond wel top. Op Defqon had ik me eerste halfje genomen, op Hardbass opgeschroefd naar 4 halven, dekte vrijwel de gehele avond en heb me nog nooit zo lekker gevoeld! (Qdancejes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:04 

Hardtraxxer

Kauwgom ? Maat van me had afgelopen Zaterdag 8 uren op 1 stukje kauwgom zitten te kouwen :D
Vorige  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen