EN BAM!!!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxxer
- 108 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
gister niet last gehad van een dip, echter vandaag.. heb me nog nooit zo gevoeld.
Zit alleen maar om me heen te staren, te zuchten, vergeet constant waar ik mee bezig ben of wat wil gaan doen, heb nergens zin in, ben lusteloos, constant geirriteerd en vooral paranoia... Heb ook hoofdpijn, keelpijn en oorpijn.
vannacht waarschijnlijk ook een zware nachtmerrie zoals ik dat vorige keer ook heb gehad..
Zit alleen maar om me heen te staren, te zuchten, vergeet constant waar ik mee bezig ben of wat wil gaan doen, heb nergens zin in, ben lusteloos, constant geirriteerd en vooral paranoia... Heb ook hoofdpijn, keelpijn en oorpijn.
vannacht waarschijnlijk ook een zware nachtmerrie zoals ik dat vorige keer ook heb gehad..
-
G
wrote:gister niet last gehad van een dip, echter vandaag.. heb me nog nooit zo gevoeld.
die schelen bij mij iig altijd enorm veel
en keelpijn, hoofdpijn heb ik ook, maar dat komt omdat ik beitje ziek ben
-
DHardtraxxer
- 52 posts member since 2010
- last seen May 2012
wrote:gister niet last gehad van een dip, echter vandaag.. heb me nog nooit zo gevoeld.
Had ik gister dus. heb je nu ook trillingen dan?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Pfoe ik heb juist vandaag dat ik zoveel wil doen! Zelfs mijn kamer ga ik straks opruimen
hulde voor 5-HTP
kamer opruimenwrote:Pfoe ik heb juist vandaag dat ik zoveel wil doen! Zelfs mijn kamer ga ik straks opruimen![]()
hulde voor 5-HTP
oeh das echt niet goed hoor lijkt me als dat elke keer hebt als je op staatwrote:kamer opruimenwrote:Pfoe ik heb juist vandaag dat ik zoveel wil doen! Zelfs mijn kamer ga ik straks opruimen![]()
hulde voor 5-HTP
Ik heb alleen last van black out's. Steeds wanneer ik op sta word ik zwart voor de ogen en ga ik bijna tegen de vlakte
Nog steeds?wrote:kamer opruimenwrote:Pfoe ik heb juist vandaag dat ik zoveel wil doen! Zelfs mijn kamer ga ik straks opruimen![]()
hulde voor 5-HTP
Ik heb alleen last van black out's. Steeds wanneer ik op sta word ik zwart voor de ogen en ga ik bijna tegen de vlakte
Maar dat komt dan toch door vermoeidheid? Vanacht een uur of 7/8 geslapen, wel wakker geworden om 7 uur, omdat ik m'n wekker vergeten was uit te zetten
Is alleen als je een tijdje gezeten/gelegen hebt en dan opstaat. Als je bezig bent of staat, gebeurd het niet. Is even een wazig beeld voor een paar seconden en dan is het voorbij. Gewoon voor zorgen dat je als je opstaat even ergens tegenaan kan leunen ofzo.wrote:oeh das echt niet goed hoor lijkt me als dat elke keer hebt als je op staatwrote:kamer opruimenwrote:Pfoe ik heb juist vandaag dat ik zoveel wil doen! Zelfs mijn kamer ga ik straks opruimen![]()
hulde voor 5-HTP
Is inderdaad niet goed, maar komt door slaap gebrek. Heb veel moeite met slapen. Sinds zaterdag maar 12 uurtjes slaapwrote:oeh das echt niet goed hoor lijkt me als dat elke keer hebt als je op staatwrote:kamer opruimenwrote:Pfoe ik heb juist vandaag dat ik zoveel wil doen! Zelfs mijn kamer ga ik straks opruimen![]()
hulde voor 5-HTP
-
IHardtraxxer
- 57 posts member since 2011
- last seen Oct 2013
Zwart worden en neergaan had ik zondag de hele dag en gisteren was dat al veel minder, terwijl ik nog steeds niet had geslapen. Dus als het door de vermoeidheid komt, hoe kan het dan dat ik minder last had op maandag dan zondag terwijl ik nog steeds niet geslapen had?
FUCK YEAH!wrote:'Xtc heeft geen negatieve invloed op brein': http://vl.am/jxF
En geen last van een dip gehad buiten een uurtje of 2 om na de lunch gister
Ik heb verder ook nergens last van gehad 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik heb net een pauze van Q-Base tot aan Hard Bass gehad. Hope dat ik er vanaf kom.wrote:Vanzelf, maar dat heeft tijd nodig. Zo lang je je zelf maar na een tijdje bewust ervan wordt dat het onzin is. Tip: vertel dat aan iemand waar je mee gaat op dat feest zodat die je op je gemak kan stellenHeb ik helaas al ander half jaar lang last van na een dikke (waarschijnlijk) mCCP trip van 7 pillen, wat ik dus niet wist. Iemand enig idee hoe ik hier van afkom?. Of gewoon wat minder pakken.
Niemand kan mij gerust stellen op zo'n moment man, zwaar kut. Heb heel de set van
Wild Motherfuckers op de tribune gezeten omdat ik het op de vloer niet meer vol hield, kutzooi.
Misschien maar eens wat anders proberen, speed ofzo, wordt je niet zo wazig van heb ik begrepen hier!
(natuurlijk bij beperkt gebruik
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
ja gino heeft zeker al vitamines genomen etc. ik heb verder niet zo'n erge dip als gino, maar wat jij zegt. ben een beetje ziek enzo, keelpijn, hoofdpijn. voelde me vooral vanmorgen ook echt kloten, maar verder gaat het met mij opzich wel oke.wrote:wrote:gister niet last gehad van een dip, echter vandaag.. heb me nog nooit zo gevoeld.
vannacht waarschijnlijk ook een zware nachtmerrie zoals ik dat vorige keer ook heb gehad..al wel vitamines genomen?
die schelen bij mij iig altijd enorm veel
en keelpijn, hoofdpijn heb ik ook, maar dat komt omdat ik beitje ziek ben
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
zo darkie, als ik dat zo zie + geen dip, doe je goed..wrote:Dinsdag en geen dip!!!Alleen nog steeds zo een fucking geniale afterglow
Zo een geweldig feest, al de leukste mensen rondom me en Renelle wat me nog es even een lekkere zoen gaf en een heerlijke stevige knuffel toen ik haar eindelijk ontmoette
![]()
http://img337.imageshack.us/img337/6056 ... cs0242.jpg
Daarna zag ik haar weer, probeerde ze me nogmaals te zoenen maar had ik het niet door, wat een dommerik ben ik toch! (Op een foto leek het net alsof ze me wou kussen dus heb het haar maar even gevraagd en ze zei inderdaad dat ze me probeerde te kussenwrote:zo darkie, als ik dat zo zie + geen dip, doe je goed..
Komt omdat je van dat hete stadion gelijk in de fucking kou ging lopen met je t-shirtje aan, richting je kluisje. Ben na Qlimax ook altijd ziek geweest.wrote:ja gino heeft zeker al vitamines genomen etc. ik heb verder niet zo'n erge dip als gino, maar wat jij zegt. ben een beetje ziek enzo, keelpijn, hoofdpijn. voelde me vooral vanmorgen ook echt kloten, maar verder gaat het met mij opzich wel oke.
Nu gelukkig nergens last van, omdat ik niks heb gebruikt en ook bijna niks heb gedronken... is beter voor je afweersysteem op zo'n moment
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Vandaag dit nieuwbericht aan moeders laten zien,wrote:'Xtc heeft geen negatieve invloed op brein': http://vl.am/jxF
Hier ook geen dip btwzondag 50mg 5-htp en gister 100mg
ze vertelde mij dat soms een pilletje wel moet kunnen, niet icm met alcohol natuurlijk.
Ze weet alleen niet dat ik dat ook af en toe doe
is wel een hele geruststelling trouwens,
na Hardbass geen dinsdagdip gehad,
zondag bij thuiskomst 100mg 5-htp + 1 Multi A-Z gehad,
en gisterochtend 100mg,
Heb na hard bass ook voor het eerst 5htp genomen en mn dip was een stuk minder dan normaalwrote: na Hardbass geen dinsdagdip gehad,
zondag bij thuiskomst 100mg 5-htp + 1 Multi A-Z gehad,
en gisterochtend 100mg,
Graag gedaan! 
Voor het eerst 200 mg 5-htp tegelijk genomen vanacht, heb nog nooit zo vaag gedroomd. Ook lekjer gevoel toen het begon te werken.
Voor het eerst 200 mg 5-htp tegelijk genomen vanacht, heb nog nooit zo vaag gedroomd. Ook lekjer gevoel toen het begon te werken.
Ik was maandag echt de klos. Voelde me behoorlijk slecht, kwam volgens mij meer door het slaapgebrek. Kon zondag op maandag ook slecht in slaap komen en werd om de haverklap wakkerwrote:Ik heb verder ook nergens last van gehad
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
ja idd, herlijk spul, ben zondag t/m dinsdag supervrolijk geweestwrote:Graag gedaan!
@djenz
heb eigenlijk alleen de 1e keer dat ik heb gebruikt geen 5htp genomen ( had het simpelweg gewoon niet in huis )
zie het als 'tandenpoetsen' net als vroeger toen je je tanden flink moest poetsen van je ouders als je weer eens inde snoepjespot had gegrabbeld
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Ik heb echt een heel kut wondje overgehouden aan de binnenkant van mijn mond, heb er waarschijnlijk op zitten kauwen ofzo zonder dat ik het doorhad. Iemand die het bekend voorkomt en iets weet om dat in het vervolg te voorkomen? Verder was de avond wel top. Op Defqon had ik me eerste halfje genomen, op Hardbass opgeschroefd naar 4 halven, dekte vrijwel de gehele avond en heb me nog nooit zo lekker gevoeld! (Qdancejes)