Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 22:27 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
De straatwaarde was 1400 euro drugs, volgens het officiële bericht. Dat verschillende sites er dan 1400 euro aan boetes van maken is slechte journalistiek xd

Ok, da's al een stuk logischer dan idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 22:39 

Hardtraxxer

Ik wil een tijdje stoppen met MDMA, omdat ik het nu om 3/4 weken gebruik en niet meer het echte gevoel krijg. Ik wil wel graag een vervangend middel gebruiken, bijvoorbeeld pep. Ik vraag me af of pep ook je serotonine gebruikt, zo ja, dan heeft het totaal geen zin om die mdma pauze in te lassen en pep als vervanger te gebruiken?

Is pep een goeie vervanger tijdens je mdma pauze, of heeft het geen nut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 22:42 

Donateur

Pep is heel anders dan X, het geeft niet de euforische roes die je gewend ben bij MDMA.
MDMA werkt op je serotonine (euforie, blijdschap) alsmede je dopamine (het stofje dat je actief maakt)
Pep (speed dus) werkt alleen op je dopamine en maakt je heel scherp, wakker.

Als dat voor jou werkt, dan is het een goede vervanger. Let wel op; verslavingspotentieel is hoger bij pep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 22:49 

Deeltjesversneller schreef:
Chukkels schreef:
De straatwaarde was 1400 euro drugs, volgens het officiële bericht. Dat verschillende sites er dan 1400 euro aan boetes van maken is slechte journalistiek xd

Ok, da's al een stuk logischer dan idd!

scheelt zon ongeveer een paar honderd pillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
Ik wil een tijdje stoppen met MDMA, omdat ik het nu om 3/4 weken gebruik en niet meer het echte gevoel krijg. Ik wil wel graag een vervangend middel gebruiken, bijvoorbeeld pep. Ik vraag me af of pep ook je serotonine gebruikt, zo ja, dan heeft het totaal geen zin om die mdma pauze in te lassen en pep als vervanger te gebruiken?

Is pep een goeie vervanger tijdens je mdma pauze, of heeft het geen nut?

Als je een alternatief wil, zou je je kunnen inlezen op methylone óf als je het nog rustiger wil doen, 4-FMP. Beiden hebben de effecten van XTC, alsmede van Speed. Maar het serotonine verbruik is veeeeeel minder, bij 4-FMP nóg lager dan methylone. Probleem is alleen. Bij 4-FMP heeft bijpakken geen nut en werkt de euforische status uit na een uur of 3-4, waarna de speedy kant nog een uur of 6-8 aanhoudt en bij methylone is bijpakken 'randomly', vanwege de geringe kennis over de drug. De ene keer ga je met dezelfde hoeveelheid en dezelfde zuiverheid precies goed, de andere keer té hard óf te zacht. Methylone-crash is ook fucking irritant en nóg erder dan mephedrone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 23:07 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 23:22 

stefaneke schreef:
Afbeelding

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 23:39 

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:
Afbeelding

Tering geniaal :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:25 

Hardtraxxer

Oud -.- Plaatje is ookal vaker langsgekomen ook.
Afbeelding

@ Pep verhaaltje
Ik krijg ook altijd een euforisch gevoel van pep hoor, heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:28 

DarkNoize schreef:
Oud -.-

Dus? Niet iedereen houd dit topic bij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

ik herinner me net trouwens dat iemand me op gegeven moment perongeluk aanstootte met zijn sigaret. voelde echt alsof hij met een scherp blaadje in mn arm sneed. gekke was dat ik vroeg of hij het nog een keertje wilde doen... maargoed, gelukkig zei hij zelf, nee doe maar niet haha. maar vaag ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 01:24 

Hardtraxx Newbie

Deeltjesversneller schreef:
MovingMadness schreef:
Heb wel geniale momenten beleeft met een aardappel heb bij minstens 100 mensen een glimlach op het gezicht getoverd :lol:
En 6 daarvan zeiden dat dat het geniaalste moment was van het hele feest :P
(Groepje mensen aan het stampen komt er een debiel tussen staan met een aardappel in z'n hand, zo moet je het een beetje zien xd )/

Dat was in ieder geval wel mijn WTF moment van de avond ja :D

Wat zeiden ze bij de beveiliging toen je daar met een aardappel stond? :lol:

na lange tijd dit forum gevolgd te hebben , dan toch ook maar een account aangemaakt .
om meteen maar terug te komen op het aardappel verhaal .
ik was afgelopen weekend zoals velen van jullie op hard bass te vinden.
sta ik even in rust moment te filmen hoe geniaal de lasershow was , komt er een gast naar me toe met een aardappek ik denk dit kan toch niet waar zijn !!
ik kijk nog een keer half vaag en jah hoor . ik heb het op film staan . ik zal hem nu uploaden op youtube !!!.
je hebt iig de actie van de avond voor mij gemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 01:29 

Donateur

Hahahaha, dat moet ik wel ff zien.
Wie haalt het in zn hoofd om een aardappel mee te nemen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 01:32 

Hardtraxx Newbie

dawasiknie schreef:

http://www.youtube.com/watch?v=aXrR7XGH ... er&list=UL aub daar is die
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 02:38 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
ik herinner me net trouwens dat iemand me op gegeven moment perongeluk aanstootte met zijn sigaret. voelde echt alsof hij met een scherp blaadje in mn arm sneed. gekke was dat ik vroeg of hij het nog een keertje wilde doen... maargoed, gelukkig zei hij zelf, nee doe maar niet haha. maar vaag ook weer.

Haha lol wat een omgekeerde wereld leven wij toch in op feesten. Op een housefeest of op een ander feest waar je in een dronken bui bent, zo je die gozer een stoot op z'n kanis geven, nu vraag je of hij het nog een keer wil doen :lol:

jaspa schreef:
dawasiknie schreef:

Hehe lol, was inderdaad grappig. Stond gewoon ff een tijdje stil van verbazing om het in te laten werken op mij toen hij met die aardappel aankwam. Het WTF momentje van de dag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 08:53 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:
Afbeelding

zooo niceee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 09:08 

Hardtraxx Elite

Dinsdag en geen dip!!! :thumbsup: Alleen nog steeds zo een fucking geniale afterglow (L) Zo een geweldig feest, al de leukste mensen rondom me en Renelle wat me nog es even een lekkere zoen gaf en een heerlijke stevige knuffel toen ik haar eindelijk ontmoette :love:

http://img337.imageshack.us/img337/6056 ... cs0242.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 09:11 

jaspa schreef:
dawasiknie schreef:

Hahaha super geniaal dat je dat gefilmd hebt! :lol: (kan me dat op een of andere manier nog wel herinneren :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 11:16 

Hardtraxxer

Yeah, eindelijk geslapen na hardbass! 10 uur geslapen en nog dood moe, maar moet zo gaan werken, nou ja, werken, beetje de school verbouwen waar ik werk met een paar anderen: het is vakantie. Maar ik ben de enige met de sleutel vandaag, dus moet wel gaan... Slapen zou gaaf zijn.. ben stuk! Volgende keer minder speed... pfff....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook eigenlijk amper last gehad van een dip gisteren en vandaag. :D Vorige keer had ik wel een flinke dip te pakken op dinsdag. Nu valt het allemaal reuze mee. :) Denk dat genoeg slapen en vitamines binnen krijgen mij goed heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

'Xtc heeft geen negatieve invloed op brein': http://vl.am/jxF

Hier ook geen dip btw :P zondag 50mg 5-htp en gister 100mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

50 gram, damn! Held! :worship:

Maar leuk onderzoek, toch zal de overheid dit onderzoek niet accepteren en zelf zullen ze nooit met zo'n onderzoek gaan komen. Maar toch, er is weer hoop om mensen te overtuigen van de drug t.o.v. alcohol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:05 

Bierkoning

ik had gister een beetje een dip, maar ook niet een hele erge, vandaag valt het wel mee :thumbsup:
heb nog wel aardige spierpijn maar das alleen maar een goed teken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:08 

Hardtraxxer

Gister voelde k me echt kut vandaag valt het mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
50 gram, damn! Held! :worship:

Maar leuk onderzoek, toch zal de overheid dit onderzoek niet accepteren en zelf zullen ze nooit met zo'n onderzoek gaan komen. Maar toch, er is weer hoop om mensen te overtuigen van de drug t.o.v. alcohol :)

Hahaha ik bedoel 50mg :lol: ben net wakker xd (50mg is wel weinig maarja)
En idd :) en ook handig om zelf te weten :P
Vorige  1 ... 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen