Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 22:21 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de FF nu al gewoon in m'n broekzak zitten hé :P Durf ze gewoon niet te verstoppen meer aangezien m'n ma m'n kamer heeft getransformeerd en ik ze niet kwijt wil raken voor zaterdag xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 22:37 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik heb de FF nu al gewoon in m'n broekzak zitten hé :P Durf ze gewoon niet te verstoppen meer aangezien m'n ma m'n kamer heeft getransformeerd en ik ze niet kwijt wil raken voor zaterdag xD

Haha, wat heerlijk om alleen te wonen dan (allee met een maat). Ons snoepgoed moet nog grondig ingepakt worden zaterdag. Doe ze altijd goed indraaien in van die plastieken vershoudfolie, rieken hondjes niet zo snel door af :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 22:41 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Haha, wat heerlijk om alleen te wonen dan (allee met een maat). Ons snoepgoed moet nog grondig ingepakt worden zaterdag. Doe ze altijd goed indraaien in van die plastieken vershoudfolie, rieken hondjes niet zo snel door af :thumbsup:

Dat ga ik morgen dus maar ff doen, als er niemand thuis is xD

Nog tips bij het inpakken (soort papier/folie, koffie, etc.) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 22:57 

Hardtraxx Addict

Ik heb net nog 4 gehaald, me vrienden zegge dat ze echt goed zijn en dat je er aan 2 genoeg heb
Ik heb deze nog nooit genomen/gezien (ook gecheckt op pillreports)

het heeft deze teken, iemand wat info?
Afbeelding
het moet een soort H voorstellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:00 

Hardtraxx Elite

Wesz schreef:
Ik heb net nog 4 gehaald heb ze nog nooit gezien me vrienden zegge dat ze echt goed zijn en dat je er aan 2 genoeg heb
Ik heb deze nog nooit genomen/gezien (ook gecheckt op pillreports)

het heeft deze teken, iemand wat info?
Afbeelding

Afbeelding
Deze???

Sterrenbeeld: vissen
Nog nooit iets over gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:01 

Hardtraxx Addict

jep, dat is hem en het is roze
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:04 

Hardtraxx Addict

white007 ▲ ▼ 28 oktober 2009 17:59
Uitspraak van Alemondo op woensdag 29 juli 2009 om 19:35:
kheb een batch gevonden maar ziet er vreemd uit voor een yingyang/swirl

­

Iemand mee bekend?

Is sterrenbeeld Vissen, mijne waren stukje lichter
Ik heb die gehad laatst, en laten testen
zit géén mdma in maar mccp 8 tot 12%
En je word er harstikke misselijk van
echt kut dingen

dit vond ik op partyflock... weet niet of het wel tjill is om ze te nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:07 

Hardtraxx Addict

hmm ik probeer eerst wel een halve thanx :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:11 

Hardtraxx Addict

oke, laat maar weten hoe ze gaan dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:31 

Hardtraxx Veteran

Iets waar mccp in (kan) zit(ten) NIET NEMEN!! :surrender:

ECHT!! NIET DOEN!!

Rotzooi! Echt dikke troep dat mCCP!

Alleen als je zeker weet dat er geen mCCP in zit iets van nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:32 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg witte duifjes binnenkort :D

Bijna 200 mg M en ook nog wat pepsi voor extra power :P 3 uur compleet vandekaart schijnt geen uitzondering te zijn met die dingen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:39 

Donateur

Mccp is troep inderdaad, niet pakken. Is alles behalve chill spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:41 

Donateur

Keiharde afrader die MCCP!!!!!!!! Niet doen!!!!!!!

We hebben zelf regelmatig MCCP gehad toen de XTC-markt was ingestort, maar het is echt dikke zooi!
Je wordt vaak misselijk, bijna altijd buikpijn. Vaak krijg je ook spacende patroontjes te zien.
Toen het sneeuwde dachten we dat het droog was. Dat klinkt misschien leuk en er was wel iets leuks aan.
Maar dat kutgevoel is echt naar, ik kan me ook niet voorstellen dat dat spul goed voor je is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:48 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Ik krijg witte duifjes binnenkort :D

Bijna 200 mg M en ook nog wat pepsi voor extra power :P 3 uur compleet vandekaart schijnt geen uitzondering te zijn met die dingen :x

DELEN JIJ! :yay: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 00:04 

Hardtraxx Addict

Nou.. ik heb er nu spijt van dat ik ze heb gekocht..
Als ik iemand met hardtraxx shirtje zie lopen of met de ow so coole pille t-shirt xd
Vraag ik het wel aan jullie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 00:16 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:

DELEN JIJ! :yay: :D

Eerst testen, dan delen :D

Denk dat dat Fusion wordt :P Dan heb ik 6 weken niets gehad dus die test zal wel goed worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 00:39 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
Als ik iemand met hardtraxx shirtje zie lopen of met de ow so coole pille t-shirt xd

Lever ze in bij een testcentrum zou k zeggen, dan weet je het zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 09:09 

Donateur

PNXRMX schreef:
Wesz schreef:

Lever ze in bij een testcentrum zou k zeggen, dan weet je het zeker.

Jaa had ik vorige keer ook gedaan, had uit Rotterdam Dolce & Gabbana's...

0.0 gram MDMA erin!! gewoon kakzooi.. zal 9% MCPP in :list: . Gelijk weggegooid! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 10:33 

Hardtraxx Elite

Ik had iets meer als een jaar ook eens een mcpp pilletje, had toen nog nooit xtc gebruikt. Eerste uren viel het nog mee, maar daarna slapeloosheid en nare hallucinaties (tot 6u na inname). Nooit meer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 10:48 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Ik had iets meer als een jaar ook eens een mcpp pilletje, had toen nog nooit xtc gebruikt. Eerste uren viel het nog mee, maar daarna slapeloosheid en nare hallucinaties (tot 6u na inname). Nooit meer :x

Nu je die bijwerkingen zeg, denk ik dat een vriend van mij dat ook dan een keertje MCPP had, ik en een vriend hadden toen Mdma kristallen, en hij had Roze diamantjes geregeld viavia, hij kreeg ook na een aantal uur misselijkheid, voelde zich niet chill, begon heel erg te hallucineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 11:37 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Nu je die bijwerkingen zeg, denk ik dat een vriend van mij dat ook dan een keertje MCPP had, ik en een vriend hadden toen Mdma kristallen, en hij had Roze diamantjes geregeld viavia, hij kreeg ook na een aantal uur misselijkheid, voelde zich niet chill, begon heel erg te hallucineren.

Klinkt inderdaad erg duidelijk als een mcpp pil. Het was voor mij de eerste keer dat ik wat probeerde dus ik wist niet eens dat er wat niet klopte, tot ik dan uiteindelijk na een aantal uren wou gaan slapen en ik opeens begon te hallucineren over nare beesten :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 11:40 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Klinkt inderdaad erg duidelijk als een mcpp pil. Het was voor mij de eerste keer dat ik wat probeerde dus ik wist niet eens dat er wat niet klopte, tot ik dan uiteindelijk na een aantal uren wou gaan slapen en ik opeens begon te hallucineren over nare beesten :aww:

Jaa die vriend van mij dacht, dat ie aan het werk was.. hij wertk bij heineken en levert aan cafee's. Uit het niets riep die in 1x RICARDO kijk uit voor die vaten. ricardo is ze collega.. of hij sei ook steeds.. ricardo ik ga ff peukie doen, doe jij de rest ff ... en wij zaten aan de kristallen en dachten echt van wtf is hij mee bezig dan! haha :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 16:43 

Hardtraxxer

Ik denk dat ik dan ook zo eentje een keer heb gehad.. Eerst een uur een kutgevoel in mn buik alsof die ging ontploffen en daarna 5x in een uurtje gekotst.. Wel niet veel last van hallucinaties gehad. Daarna voelde ik me wel beter dan ooit en ben ik wel hard losgegaan.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 16:47 

Hardtraxx Veteran

Robbie schreef:
Ik denk dat ik dan ook zo eentje een keer heb gehad.. Eerst een uur een kutgevoel in mn buik alsof die ging ontploffen en daarna 5x in een uurtje gekotst.. Wel niet veel last van hallucinaties gehad. Daarna voelde ik me wel beter dan ooit en ben ik wel hard losgegaan.. :P

Klinkt gewoon als een mdma (xtc) pil die verkeerd is gevallen. Gebeurt wel eens, vooral als je niet goed hebt gegeten schijnbaar?

EDIT: Niet veel last gehad van hallucinaties of geen last gehad van hallucinaties? Hallucinaties en MDMA horen niet echt bij elkaar volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 16:49 

Hardtraxxer

3 puntzakken friet en een kroket maar dat is er weer allemaal uitgekomen toen XD Trouwens.. Die heetten blauwe kersen.. Mja voor de rest heb ik alleen maar goede ervaringen..
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen