Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:10 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
Heb wel geniale momenten beleeft met een aardappel heb bij minstens 100 mensen een glimlach op het gezicht getoverd :lol:
En 6 daarvan zeiden dat dat het geniaalste moment was van het hele feest :P
(Groepje mensen aan het stampen komt er een debiel tussen staan met een aardappel in z'n hand, zo moet je het een beetje zien xd )/

Dat was in ieder geval wel mijn WTF moment van de avond ja :D

Wat zeiden ze bij de beveiliging toen je daar met een aardappel stond? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:24 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
MovingMadness schreef:
Heb wel geniale momenten beleeft met een aardappel heb bij minstens 100 mensen een glimlach op het gezicht getoverd :lol:
(Groepje mensen aan het stampen komt er een debiel tussen staan met een aardappel in z'n hand, zo moet je het een beetje zien xd )/

Ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad :D Je hebt zeker een glimlach op m'n hoofd getoverd, geniaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:25 

MovingMadness schreef:

Haha, ja weet niet meer wie het allemaal hebben gezien maar heb me wel kostelijk vermaakt om al die faces :lol:
Ik had met m'n vage kop bij de patatkraam zo'n aardappel gepakt toen ze allemaal niet keken en toen begon het avontuur xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:25 

Mol schreef:
MovingMadness schreef:

Ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad :D Je hebt zeker een glimlach op m'n hoofd getoverd, geniaal :D

Hahaha, ieder feest zal ik voor iets anders zorgen :thumbup: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:36 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Jaaa jou vriendin gaat altijd keihard :D
wou dat ik dat had :innocent:
Had met me kop 30 ijsjes gekocht, bijna een hele doos :x
GIng ik op zoek naar me vrienden, was ik ze kwijt :( :thumbdown:
Toen maar beetje uitgedeeld en verkocht voor een heel muntje,
MAAR TOEN KWAM IK EEN PAAR HARDTRAXXERS TEGEN,
en die heb ik toen maar lekker verwend met een heerlijk ijsje!!!
Volgens mij aan PNXRMX, vriendinnetje ervan, en nog een paar :thumbsup:

Kwam je in de zaal langs de visuals toevallig langs gelopen met een doos vol met ijsjes op je hoofd dan?
Want dan heb ik je voorbij zien komen denk ik! :P

Ik was gegaan met niks bij me, niks kunnen regelen. Maar heb 3x flink MDMA-poeder gedipt
en 2 blauwe pillen gehad zonder logo (120mg). Rustig aan gedaan. Maar om half 6 sloeg het noodlot weer toe:
Had idee dat ik heel erg stonk en iedereen naar me keek in de zaal! Was overigens totale bullshit
en gewoon weer een dikke mind fuck... Heb ik helaas al ander half jaar lang last van na een dikke (waarschijnlijk) mCCP trip van 7 pillen, wat ik dus niet wist. Iemand enig idee hoe ik hier van afkom?

Ey Daniel, hoe is het met die maat van je die was gepakt?
Is die nog binnen gekomen, boete neem ik aan, etc.?

Een maat van mij was ook gepakt met 5 pillen en 4gr. MDMA-poeder door de hondjes.
Ik heb geen hond gezien, maar had ook niks bij.
En een andere maat was gepakt met 1,5 pillen is zijn portemonee is de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:36 

WTF!? een aardappel xd. Hoe heb je die langs de security gekregen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:43 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
Haha, ja weet niet meer wie het allemaal hebben gezien maar heb me wel kostelijk vermaakt om al die faces :lol:
Ik had met m'n vage kop bij de patatkraam zo'n aardappel gepakt toen ze allemaal niet keken en toen begon het avontuur xd

Dus het was nog spontaan ook, helemaal vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:03 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:

ik was ook gepakt met 1.5 pil in de zaal, was net bezig met met nog een halfje te pakken werd ik op mijn schouder getikt en kon ik het dus inleveren. maar hij zei dat ie mij zou matsen en nam het dus alleen in beslag :thumbsup:. geluk bij een ongeluk zeg maar ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:04 

Donateur

Hij liet hem mij ook zien, snapte er niks van.. Pas toen ik thuis kwam, ergens in de avond snapte ik het pas. Omdat ik het las hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:06 

Hardtraxxer

decoupeerzaag schreef:

ik was ook gepakt met 1.5 pil in de zaal, was net bezig met met nog een halfje te pakken werd ik op mijn schouder getikt en kon ik het dus inleveren. maar hij zei dat ie mij zou matsen en nam het dus alleen in beslag :thumbsup:. geluk bij een ongeluk zeg maar ^^.

Wat een slimme gozer, dat ga ik ook eens proberen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:07 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Ey Daniel, hoe is het met die maat van je die was gepakt?
Is die nog binnen gekomen, boete neem ik aan, etc.?

Een maat van mij was ook gepakt met 5 pillen en 4gr. MDMA-poeder door de hondjes.
Ik heb geen hond gezien, maar had ook niks bij.

Geen Daniel, maar ik kan wel antwoorden omdat ik die kerel ook ken,
Hij was gepakt met 10 pillen en 1 gram mdma, 770 euro boete
Daarna heeft die nog een kaartje aan de deur gekocht via iemand, 100 euro
Dus een avondje Hard Bass was voor hem 1000 euro :huh:

En daarna was ie toch weer lekker aan het feesten (en spacen :P)
Respect voor die kerel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:11 

Hardtraxxer

En dan brengen al die oppervlakkige nieuwssites zo'n standaard kutnieuwsbericht uit waarin ze zeggen dat er voor 1400 euro aan boetes is uitgedeeld, klopt dus ook niks van (als er 139 mensen zijn gepakt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:12 

Hardtraxxer

decoupeerzaag schreef:

Wat een slimme gozer, dat ga ik ook eens proberen :thumbsup:

nee was duidelijk security, was nog aardig helder ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:12 

Donateur

Terug naar binnen is inderdaad de beste manier om een slechte ervaring te voorkomen :D Nice!
Maar 10 pillen bij zich en dan nog een gram M is wel veel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Wij kregen een smsje dat er honden stonden. Het was mijn eerste echt grote feest, had ook ID van iemand anders bij. Dus toen zat ik te twijfelen of wat ik bij had mee naar binnen moest nemen, toch maar niet gedaan (was wel maar 1 groene olifant). Achteraf bleek dat het wel gekund had, maar dat is achteraf. Binnen nog een 1,1/4 Q-dance gekomen, en dat is voor mij echt meer als zat. Heerlijk feestje gehad, lekker rustig getript, veel kippevel en veel danspasjes met daarbij het nodige zweet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

En dan brengen al die oppervlakkige nieuwssites zo'n standaard kutnieuwsbericht uit waarin ze zeggen dat er voor 1400 euro aan boetes is uitgedeeld, klopt dus ook niks van (als er 139 mensen zijn gepakt).

De straatwaarde was 1400 euro drugs, volgens het officiƫle bericht. Dat verschillende sites er dan 1400 euro aan boetes van maken is slechte journalistiek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

De straatwaarde was 1400 euro drugs, volgens het officiƫle bericht. Dat verschillende sites er dan 1400 euro aan boetes van maken is slechte journalistiek xd

zijn toch een leuke 350 pilletjes als je uitgaat van 4 euro de stuk :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:44 

Donateur

ach ja die hebben ze zomaar, aangezien gemiddelde drugs gebruiker 3 pillen bij zich heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 20:46 

MovingMadness schreef:

Dus het was nog spontaan ook, helemaal vet :D

Ja snapte er zelf niets van, achteraf super geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:03 

Donateur

MovingMadness schreef:
dawasiknie schreef:
Darkbeatz als je dit leest: wat is jouw geheim dat aan jou dus to-taal NIET te zien is dat jij drugs hebt genomen :P . En dan bedoel ik ook je ogen, want dit staan normaler dan normaal :huh:

Normaal, ik zag Darkbeatz rond half 11 ofzo? Toen was hij al VDK tenminste leek wel zo maar ik heb daar denk ik 'oog' voor :P

Ik zie dat normaal ook wel, maar ik zit nu foto's te bekijken en alles is normaal, zelfs geen grote doppen (terwijl de rest er zo waus als een toeter op staat haha).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:06 

stefaneke schreef:
WTF!? een aardappel xd. Hoe heb je die langs de security gekregen? :P

lagen bij de snack tenten

Nikkel schreef:
Heb ik helaas al ander half jaar lang last van na een dikke (waarschijnlijk) mCCP trip van 7 pillen, wat ik dus niet wist. Iemand enig idee hoe ik hier van afkom?

als dat echt zo is... dan vraag ik me af of je er nog vanaf komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:07 

Donateur

zo die foto's van darkbeatz. KoekKoek,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Sommige foto's zien er idd weer lekker uit. Ik sta gelukkig nog 'nuchterlijk' op de foto haha. Met DarkBeatz en Hoofdcoach, hoewel bij de laatste m'n kaak al begint te zwabberen. In ieder geval veel beter dan de foto waar ik met Sjefke opsta :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 21:48 

Donateur

Citaat:
Heb ik helaas al ander half jaar lang last van na een dikke (waarschijnlijk) mCCP trip van 7 pillen, wat ik dus niet wist. Iemand enig idee hoe ik hier van afkom?

Vanzelf, maar dat heeft tijd nodig. Zo lang je je zelf maar na een tijdje bewust ervan wordt dat het onzin is. Tip: vertel dat aan iemand waar je mee gaat op dat feest zodat die je op je gemak kan stellen ;) . Of gewoon wat minder pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 22:06 

dawasiknie schreef:
Citaat:

Vanzelf, maar dat heeft tijd nodig. Zo lang je je zelf maar na een tijdje bewust ervan wordt dat het onzin is. Tip: vertel dat aan iemand waar je mee gaat op dat feest zodat die je op je gemak kan stellen ;) . Of gewoon wat minder pakken.

kan dat zo lang duren ja? een half jaar? :oh:
zware shit dan
Vorige  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen