Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 08:06 

Hardtraxxer

Ik ben nieuw op dit forum en ook nog redelijk nieuw met de feestjes... Vroeger op de middelbare school luisterde ik veel hardcore. Kan harde hardstyle ook heel erg waarderen. Qbase was hard, Qlimax te soft voor mij, Hardbass was fucking awesome! Thuis en op Qbase en Qlimax vooral veel mdma kristallen op, en paar sleutelpuntjes pep in de dipjes... Qlimax was ik de hele tijd in mn eigen wereld laatste uren, kon niet meer dansen, wou niet meer praten, wou gewoon spacen. Voelde me fantastisch! Door de zaal lopen was ook lastig geworden: ineens bestond de zaal uit alleen maar op en afstapjes! Dat was niet te doen :p En iedereen zonder shirt en/of kale kop had van patronen veranderende tattoos. Super vet! Hardbass zaten we in de bus al zwaar aan de pep, ging al strak naar binnen en gelijk om 22.10 nog meer pep genomen, geen flauw idee hoeveel trouwens, gewoon flinke lading uit het zakje genomen... Ik heb me helemaal stuk gedanst! En niet normaal warm daarbinnen zeg! Van mn leven nog niet zo hard gezweten! Ik denk om 12.00 ofzo, 3 vingertoplikjes mdma. Ging ook allemaal nog vet. Om 2 uur weer zo'n graflading pep... Want dansen werd weer beetje zwaar. Weer helemaal stuk gegaan en een pilletje met volgens de dealer 100mg mdma erin genomen. Toen werd ik alleen maar loon, uur gezeten op de tribune. Was trouwens wel echt super mooi! Toen wilden mn vrienden om 5 uur vage vrienden en kennissen opzoeken en een beetje door die hal heen dwalen. Oké! Nog meer pep erbij voor de anti loomheid, maar deed niet veel meer. Nu ik weer na kan denken denk ik: ik had iets moeten gaan eten om weer energie te krijgen, maar ja, ik heb dan geen honger hè... Maar goed, toen was ik helemaal de weg kwijt. Ik liep achter mn vrienden aan. Keek ineens ergens naar en vroeg me af: wat was ik ook alweer aan het doen? Hey, kom je nog? Oh ja, rondjes lopen, dat was het. Staan we ff stil, ik kletsen met 1 van mn vrienden. En ineens zie ik het podium. Huh, dat podium stond toch dáár? Wtf? Haha, echt de weg kwijt! Thuis ff paar hug kunnen slapen en ineens werd ik wakker, moest kei hard pissen. Ik spring uit bed en loop de wc in, kreeg me ogen niet echt open, en ik voel me ineens vaag, en ik val zo pissen achterover de overloop op. Alles ondergepist... Haha! De rest van de dag nog gehad dat bij te snel opstaan dat ik bijna weer neerging... En nu ben ik nog steeds wakker... heb niet meer kunnen slapen... Hoe lang werkt zo'n graflading pep? Nog nooit zoveel genomen.... En ook nog steeds een hoge hartslag en klein speed pikkie... Gelukkig vrij vandaag :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 08:36 

Hardtraxx Veteran

ILoveMDMA schreef:
Ik ben nieuw op dit forum en ook nog redelijk nieuw met de feestjes... Vroeger op de middelbare school luisterde ik veel hardcore. Kan harde hardstyle ook heel erg waarderen. Qbase was hard, Qlimax te soft voor mij, Hardbass was fucking awesome! Thuis en op Qbase en Qlimax vooral veel mdma kristallen op, en paar sleutelpuntjes pep in de dipjes... Qlimax was ik de hele tijd in mn eigen wereld laatste uren, kon niet meer dansen, wou niet meer praten, wou gewoon spacen. Voelde me fantastisch! Door de zaal lopen was ook lastig geworden: ineens bestond de zaal uit alleen maar op en afstapjes! Dat was niet te doen :p En iedereen zonder shirt en/of kale kop had van patronen veranderende tattoos. Super vet! Hardbass zaten we in de bus al zwaar aan de pep, ging al strak naar binnen en gelijk om 22.10 nog meer pep genomen, geen flauw idee hoeveel trouwens, gewoon flinke lading uit het zakje genomen... Ik heb me helemaal stuk gedanst! En niet normaal warm daarbinnen zeg! Van mn leven nog niet zo hard gezweten! Ik denk om 12.00 ofzo, 3 vingertoplikjes mdma. Ging ook allemaal nog vet. Om 2 uur weer zo'n graflading pep... Want dansen werd weer beetje zwaar. Weer helemaal stuk gegaan en een pilletje met volgens de dealer 100mg mdma erin genomen. Toen werd ik alleen maar loon, uur gezeten op de tribune. Was trouwens wel echt super mooi! Toen wilden mn vrienden om 5 uur vage vrienden en kennissen opzoeken en een beetje door die hal heen dwalen. Oké! Nog meer pep erbij voor de anti loomheid, maar deed niet veel meer. Nu ik weer na kan denken denk ik: ik had iets moeten gaan eten om weer energie te krijgen, maar ja, ik heb dan geen honger hè... Maar goed, toen was ik helemaal de weg kwijt. Ik liep achter mn vrienden aan. Keek ineens ergens naar en vroeg me af: wat was ik ook alweer aan het doen? Hey, kom je nog? Oh ja, rondjes lopen, dat was het. Staan we ff stil, ik kletsen met 1 van mn vrienden. En ineens zie ik het podium. Huh, dat podium stond toch dáár? Wtf? Haha, echt de weg kwijt! Thuis ff paar hug kunnen slapen en ineens werd ik wakker, moest kei hard pissen. Ik spring uit bed en loop de wc in, kreeg me ogen niet echt open, en ik voel me ineens vaag, en ik val zo pissen achterover de overloop op. Alles ondergepist... Haha! De rest van de dag nog gehad dat bij te snel opstaan dat ik bijna weer neerging... En nu ben ik nog steeds wakker... heb niet meer kunnen slapen... Hoe lang werkt zo'n graflading pep? Nog nooit zoveel genomen.... En ook nog steeds een hoge hartslag en klein speed pikkie... Gelukkig vrij vandaag :p

Allereerst, welkom! :yay:

Zo te horen heb je een leuk avondje gehad, in ieder geval :D Maar hoeveel pep heb je ongeveer genomen? Ik heb vanacht ook pas voor het eerst geslapen (vanaf half 3) en dat na ongeveer 200mg pep en 130mg 4-fmp. Misschien komt dat ook doordat ik bezig was met andere dingen (Hardtraxxen :cool) en niet aan het focussen was om in slaap te komen, maar goed. Ik heb een keer van 4-FMP en een dosis speed pas op nacht van de maandag op dinsdag kunnen slapen, dus met een aardige dosis pep van minimaal 500mg icm XTC zou je inderdaag zomaar een extra nachtje kunnen overslaan. Dit verschilt echter per persoon, ik ken mensen die een gram pep op hebben en in de auto op de terugweg van het feest al in slaap vallen xd
Maar normaal werkt pep 6 tot 8 uur, met een hogere dosis is dit natuurlijk langer.

Verder is het misschien handig om voortaan precies te weten hoeveel mg aan MDMA je binnenkrijgt, zeker als je pep hebt genomen. Want het knalt natuurlijk extra hard die combi en 50mg kan een enorm verschil uitmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:13 

met die nickname mag ie ook echt alleen in dit topic posten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 09:21 

Hardtraxxer

Dank je wel voor je warme welkom :D

Uhm, geen flauw idee hoeveel ik overal van heb genomen... We hadden een zakje met een gram of 4 aan pep en 2,5 gram mdma. En ik heb die zakjes ook niet meer gezien, zitten bij een vriendin in haar tasje... mdma is niet ver opgegaan volgens mij, ik 3 vingertoppen, zij 2 ofzo, en pep hebben we met zn 3en mee gedaan, waarbij ik zeker de grootste verbruiker was, en op laatst in de bus op de terug weg nog aan 2 mensen een lijntje gegeven... Maar echt geen flauw idee hoeveel ik dan opgemaakt heb, maar volgens mij makkelijk tussen 0,5 en 1 gram... Terwijl Qbase en Qlimax echt een paar sleutelpuntjes waren, 2 of 3 keer 1 per neusgat... Met ongeveer een derde van het zakje van een gram mdma gecombineerd op Qbase en met ongeveer de helft van het zakje van een gram mdma gecombineerd, maar toen was ik echt te hard in mn eigen wereld aan het spacen. Wat ook echt helemaal te gek was hoor! Maar spacen kan ook thuis en bij vrienden, en als een beest tekeer gaan op een feestje, dus wilde een keer meer pep en minder mdma uitproberen. Ik heb ook geen flauw idee wat voor hoeveelheden te gek zijn, dat ben ik aant uitproberen. 500mg mdma op een feest is te veel voor mij (mijn space vrienden eten makkelijk een hele gram op) dan voel ik me wel echt te gek, maar kan ik niet meer dansen. 300mg ongeveer was goed, met een paar sleutelpuntjes pep, maar hoeveel mg is een sleutelpuntje? Maar was vooral lekker met die mdma van area naar area te lopen en de wind over je lichaam te voelen enzo. Op Qlimax vond ik de mdma wat dat betreft minder vet. Geen lekker windje ofzo op je lijf. Binnen warm, buiten ijskoud! Nu met meer pep op binnen op Hardbass vond ik wel beter. Buiten wil ik rondlopen en me vet voelen en dat mn lijf lekker aanvoelt in de buitenlucht, en dan krijg ik ook heel veel zin om te dansen, omdat het zo vet voelt. Binnen is dat buitenlucht gevoel er dus niet. Mdma maakt me binnen dan ook iets minder blij. Ja, thuis wel, maar binnenfeestje in de drukkende hitte, nee... Dus binnen wil ik pep, zodat ik gewoon als een malloot te keer kan gaan. En danom een uur of 4 ofzo een space moment inlassen met mdma. En eventueel als ik te loom word nog een beetje pep voor laatste anderhalf uur ofzo en om nog gezellig te kunnen kletsen in de bus... Na Qbase en Qlimax gewoon geslapen, thuis met mdma, of pep op ook altijd gewoon slapen... en na hardbass eigenlijk ook, maar alleen voor 2 uur en toen moest ik pissen en viel ik om... Daarna niet meer geslapen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 10:07 

Donateur

Darkbeatz als je dit leest: wat is jouw geheim dat aan jou dus to-taal NIET te zien is dat jij drugs hebt genomen :P . En dan bedoel ik ook je ogen, want dit staan normaler dan normaal :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 11:32 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:

Drugs is toch ook het coolste topic?

Ik heb zelfs een shirt laten drukken die het gevoel dat mdma mij geeft een beetje beschrijft. Durfde hem niet aan te doen, straks willen die pipo's dat ik mn broek laat zakken voor de drugscontrole ofzo...
Shirt is groen, met in het wit erop:
I Love
Music
Dancing
Myself
All of you
En dan de eerste letters van music dancing etc zijn roze, zodat er ook I love MDMA staat.

Of ben ik dan gewoon para aan het doen als ik dan denk dat ik extra controles krijg en drugshonden dieper in mn kruis gaan ruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:42 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Darkbeatz als je dit leest: wat is jouw geheim dat aan jou dus to-taal NIET te zien is dat jij drugs hebt genomen :P . En dan bedoel ik ook je ogen, want dit staan normaler dan normaal :huh:

aan mij zie je het volgens mij ook niet echt :thumbsup:
verschilt per persoon denk ik, ik neem niks waardoor het minder zou moeten worden ofzo
en bij veel mensen zit het tussen de oren (overdreven kaakschaatsen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:44 

Donateur

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

aan mij zie je het volgens mij ook niet echt :thumbsup:
verschilt per persoon denk ik, ik neem niks waardoor het minder zou moeten worden ofzo
en bij veel mensen zit het tussen de oren (overdreven kaakschaatsen)

dat kaakschaatsen gaat bij mij gewoon van zelf.. heb het 99% van de tijd niet in de gaten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 12:59 

Bierkoning

kbedoel ook niet specifiek jou ;)
maar ik weet zeker dat sommigen het erg overdrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

ILoveMDMA schreef:
KSwoosh schreef:

Drugs is toch ook het coolste topic?

Ik heb zelfs een shirt laten drukken die het gevoel dat mdma mij geeft een beetje beschrijft. Durfde hem niet aan te doen, straks willen die pipo's dat ik mn broek laat zakken voor de drugscontrole ofzo...
Shirt is groen, met in het wit erop:
I Love
Music
Dancing
Myself
All of you
En dan de eerste letters van music dancing etc zijn roze, zodat er ook I love MDMA staat.

Of ben ik dan gewoon para aan het doen als ik dan denk dat ik extra controles krijg en drugshonden dieper in mn kruis gaan ruiken?

Ik had een shirt met Hardspace erop, heb hem gewoon binnenstebuiten aangedaan en binnen pas omgedraaid om niet verdacht te lijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Darkbeatz als je dit leest: wat is jouw geheim dat aan jou dus to-taal NIET te zien is dat jij drugs hebt genomen :P .

haha inderdaad. ik vroeg nog aan m hoeveel hij op had; "3 bruine boompjes!" (toch?). maar niet te zien haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:28 

Donateur

Ach ja bij de ene valt het op, en bij de andere niet zoals mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:06 

Donateur

roberttt schreef:

Gelukkig niet zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:33 

Duruz schreef:
dawasiknie schreef:
Darkbeatz als je dit leest: wat is jouw geheim dat aan jou dus to-taal NIET te zien is dat jij drugs hebt genomen :P .

haha inderdaad. ik vroeg nog aan m hoeveel hij op had; "3 bruine boompjes!" (toch?). maar niet te zien haha.

die kerel heeft een non stop poker face, kijkt altijd etzelfde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 15:42 

Donateur

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:

Gelukkig niet zeg :lol:

Nee daar ben ik zelf wel blij mee.. want je ziet soms mensen daar valt het echt meteen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag weer een wat andere ervaring gehad dan normaal met xtc. Had 4x een halve R$ op (240mg dus ongeveer: 23:30, 1:15, 3:00 en 5:00). Het was echt een stuk minder intens dan normaal had ik het idee. Heb de top qua euforie echt niet bereikt helaas :( Aan de andere kant, had ik volgens mij wel een lekkerder gevoel in m'n lichaam dan normaal, vooral tegen het eind. Had ook veel meer behoefte om tegen iedereen aardige dingen te zeggen en iedereen te knuffelen, wat ik normaal wel een beetje heb, maar niet zo sterk als op Hard Bass. Vond de lasers en lichten iig wel echt heel erg mooi :P

Wat wel plezierig was, was dat het gevoel erg stabiel was vanaf de 2e halve. De 1e halve was iets te licht, maar vanaf de 2e halve gewoon heel erg lekker gevoeld zonder dipjes ofzo. Heb me ook echt nergens aan gestoord, zelfs niet aan het rare gebeuren bij team yellow of de hitjesparades af en toe. :)

Vriend van me (2e keer xtc) ging wel heel erg lekker, alleen iets te hard op een gegeven moment. Heeft ook om 23:30 een halve gepakt, maar voelde daar meer dan een uur later nog niks van. Heeft toen rond 0:45 een kwart bijgepakt en om 1:15 nog een kwart, maar toen sloeg alles in 1x in leek het wel. Heeft iig een redelijke tijd stilgestaan om even uit te rusten, maar voelde zich wel echt heerlijk gelukkig. Had het overweldigende gevoel dat vooral z'n 1e keer heel ongemakkelijk was wel aardig onder controle, waardoor de negatieve effecten best te onderdrukken waren. Heeft later om een uur of 4 ofzo weer een halve bijgepakt

En m'n vriendin... tja, iedereen heeft wel kunnen zien hoe lekker die ging denk. :lol: Maakt er gelukkig altijd het meeste van. Genieten zonder schaamte ftw :thumbsup:
Had iig 3x een halve gepakt, om 23:30, ergens tussen 2 en 3 uur en om 5:00. Laatste halve werd ze helaas alleen maar wazig van, maar ze was al heel moe (hele dag gewerkt en super vroeg opgestaan). Volgende keer op een feest houdt ze het gewoon bij 1 R$ denk, tenzij ze goed uitgerust is. Zag de gebruikelijke hekjes en tafels enzo. Zelf ook wel een flits van een hekje gezien, maar die hallucinaties blijven nooit langer dan een fractie van een seconde bij mij.

Al met al zeer geslaagd, al hoop ik wel dat de echte euforie wel weer terugkomt op feesten in de toekomst. Pauzes worden dit jaar ruim genoeg op een paar kortere pauzes in de zomer na. Zit eraan te denken om Extrema uit de pillen planning te knippen zodat de pauzes in de zomer ook goed genoeg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:41 

Donateur

Jaaa jou vriendin gaat altijd keihard :D
wou dat ik dat had :innocent:
Had met me kop 30 ijsjes gekocht, bijna een hele doos :x
GIng ik op zoek naar me vrienden, was ik ze kwijt :( :thumbdown:
Toen maar beetje uitgedeeld en verkocht voor een heel muntje,
MAAR TOEN KWAM IK EEN PAAR HARDTRAXXERS TEGEN,
en die heb ik toen maar lekker verwend met een heerlijk ijsje!!!
Volgens mij aan PNXRMX, vriendinnetje ervan, en nog een paar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 16:49 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Jaaa jou vriendin gaat altijd keihard :D
wou dat ik dat had :innocent:
Had met me kop 30 ijsjes gekocht, bijna een hele doos :x
GIng ik op zoek naar me vrienden, was ik ze kwijt :( :thumbdown:
Toen maar beetje uitgedeeld en verkocht voor een heel muntje,
MAAR TOEN KWAM IK EEN PAAR HARDTRAXXERS TEGEN,
en die heb ik toen maar lekker verwend met een heerlijk ijsje!!!
Volgens mij aan PNXRMX, vriendinnetje ervan, en nog een paar :thumbsup:

Jaaa, nog bedankt voor je ijsje :D Dat was zooo lekker zeg, de mijne was net ingeslagen kom jij ineens aan, helemaal top! Die verdien je nog wel x terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:26 

dawasiknie schreef:

Normaal, ik zag Darkbeatz rond half 11 ofzo? Toen was hij al VDK tenminste leek wel zo maar ik heb daar denk ik 'oog' voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:31 

Hier mijn verslagje van mijn ervaring op Hardbass (stond ook in het offtopic maar denk dat dit beter hier past)
Was een top feestje, maar ging veel té hard.
Had in totaal 3 Q-dance bij me zijn ook allemaal opgegaan. :P
dropte om 11 uur een hele, klapte in als een bom.. rond 1 uur nam ik nog een hele (had ik beter niet kunnen doen) daarna bijgevoerd met halfjes. (mijn kaak was net een drilboor ging serieus nog sneller dan speedcore was echt niet normaal..)
Ik kon bijna niet meer lopen en als ik de trap op moest moest ik met 2 handen aan de leuning vasthouden en stapje voor stapje lopen anders stuiterde ik op me bakkes leek net een opa van 80 maar goed.
Verder wel goed vermaakt maar niet veel van de muziek/show meegekregen en kon niet echt losgaan omdat ik té hard ging :D
Heb wel geniale momenten beleeft met een aardappel heb bij minstens 100 mensen een glimlach op het gezicht getoverd :lol:
En 6 daarvan zeiden dat dat het geniaalste moment was van het hele feest :P
(Groepje mensen aan het stampen komt er een debiel tussen staan met een aardappel in z'n hand, zo moet je het een beetje zien xd )
En uiteraard een paar HTers ontmoet maar dat gaat de volgende hopelijk beter beetje verotte plek midden in de zaal :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:53 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
dawasiknie schreef:

Normaal, ik zag Darkbeatz rond half 11 ofzo? Toen was hij al VDK tenminste leek wel zo maar ik heb daar denk ik 'oog' voor :P

Ik kon het ook wel zien. Maar inderdaad niet overduidelijk, hoewel de enorme doppen en de smile een hoop verraden :P

Citaat:
ijsje

Heb ik niet gehad. Ik ben één keer naar de ring geweest en dat was om m'n flesje bij te vullen omdat ik het niet aandrufde om steeds bij het rioolwater bij te vullen buiten (later heb ik helemaal niet meer bijgevuld, maar steeds nieuwe gehaald omdat het ontiegelijk druk was), maar toen ik de trap opging stond ik al doodsangsten uit te staren. Heb een nieuwe trappenloop maar uit m'n hoofd gelaten voor de rest van het feest. Die trap is gewoon een hel, les voor de volgende keer. Vraag me af hoe ik dat bij Qlimax gedaan heb...

MovingMadness schreef:
Ik kon bijna niet meer lopen en als ik de trap op moest moest ik met 2 handen aan de leuning vasthouden en stapje voor stapje lopen anders stuiterde ik op me bakkes leek net een opa van 80 maar goed.

Vet, dat wil ik de volgende keer ook hallucineren in het Gelredome: trapleuningen, dan ben ik niet meer zo bang als ik de trap op loop :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:05 

Chukkels schreef:
MovingMadness schreef:
dawasiknie schreef:

Ik kon het ook wel zien. Maar inderdaad niet overduidelijk, hoewel de enorme doppen en de smile een hoop verraden :P

Citaat:
ijsje

Heb ik niet gehad. Ik ben één keer naar de ring geweest en dat was om m'n flesje bij te vullen omdat ik het niet aandrufde om steeds bij het rioolwater bij te vullen buiten (later heb ik helemaal niet meer bijgevuld, maar steeds nieuwe gehaald omdat het ontiegelijk druk was), maar toen ik de trap opging stond ik al doodsangsten uit te staren. Heb een nieuwe trappenloop maar uit m'n hoofd gelaten voor de rest van het feest. Die trap is gewoon een hel, les voor de volgende keer. Vraag me af hoe ik dat bij Qlimax gedaan heb...

MovingMadness schreef:

Vet, dat wil ik de volgende keer ook hallucineren in het Gelredome: trapleuningen, dan ben ik niet meer zo bang als ik de trap op loop :woot:

Hahaha, ja bedenk me net dat die trap geen leuning had hahahah.. maar zo'n andere klein trapje wel dacht ik.
maar ja heb wel meer hallucinaties gehad, dranghekken midden in de zaal, tafels enzovoort allemaal knetter vage dingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:10 

Hardtraxxer

Die trappen zijn idd niet te doen! Maar van zo'n trap schuifelend naar de tribune is helemaal levensgevaarlijk! Ik zag echt niet meer dat die trap treden net hoger waren dan waar je moest lopen tussen de stoelen. Kon me nog net vasthouden aan een stoel ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:30 

Hardtraxxer

Geen last gehad van die trappen, doorstroming was ook niet zo snel telkens als ik er op liep
mja weet daar ook weinig meer van eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:35 

Donateur

Chukkels schreef:

Had je voor die gein ff naar beneden moeten kijken, liepen af en toe van die rode strepen ofzo over de naden van het spul waar je op stond. Had af en toe het gevoel alsof ik op een brug met ongelijke leggers stond XD
Vorige  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen