Ik ben nieuw op dit forum en ook nog redelijk nieuw met de feestjes... Vroeger op de middelbare school luisterde ik veel hardcore. Kan harde hardstyle ook heel erg waarderen. Qbase was hard, Qlimax te soft voor mij, Hardbass was fucking awesome! Thuis en op Qbase en Qlimax vooral veel mdma kristallen op, en paar sleutelpuntjes pep in de dipjes... Qlimax was ik de hele tijd in mn eigen wereld laatste uren, kon niet meer dansen, wou niet meer praten, wou gewoon spacen. Voelde me fantastisch! Door de zaal lopen was ook lastig geworden: ineens bestond de zaal uit alleen maar op en afstapjes! Dat was niet te doen :p En iedereen zonder shirt en/of kale kop had van patronen veranderende tattoos. Super vet! Hardbass zaten we in de bus al zwaar aan de pep, ging al strak naar binnen en gelijk om 22.10 nog meer pep genomen, geen flauw idee hoeveel trouwens, gewoon flinke lading uit het zakje genomen... Ik heb me helemaal stuk gedanst! En niet normaal warm daarbinnen zeg! Van mn leven nog niet zo hard gezweten! Ik denk om 12.00 ofzo, 3 vingertoplikjes mdma. Ging ook allemaal nog vet. Om 2 uur weer zo'n graflading pep... Want dansen werd weer beetje zwaar. Weer helemaal stuk gegaan en een pilletje met volgens de dealer 100mg mdma erin genomen. Toen werd ik alleen maar loon, uur gezeten op de tribune. Was trouwens wel echt super mooi! Toen wilden mn vrienden om 5 uur vage vrienden en kennissen opzoeken en een beetje door die hal heen dwalen. Oké! Nog meer pep erbij voor de anti loomheid, maar deed niet veel meer. Nu ik weer na kan denken denk ik: ik had iets moeten gaan eten om weer energie te krijgen, maar ja, ik heb dan geen honger hè... Maar goed, toen was ik helemaal de weg kwijt. Ik liep achter mn vrienden aan. Keek ineens ergens naar en vroeg me af: wat was ik ook alweer aan het doen? Hey, kom je nog? Oh ja, rondjes lopen, dat was het. Staan we ff stil, ik kletsen met 1 van mn vrienden. En ineens zie ik het podium. Huh, dat podium stond toch dáár? Wtf? Haha, echt de weg kwijt! Thuis ff paar hug kunnen slapen en ineens werd ik wakker, moest kei hard pissen. Ik spring uit bed en loop de wc in, kreeg me ogen niet echt open, en ik voel me ineens vaag, en ik val zo pissen achterover de overloop op. Alles ondergepist... Haha! De rest van de dag nog gehad dat bij te snel opstaan dat ik bijna weer neerging... En nu ben ik nog steeds wakker... heb niet meer kunnen slapen... Hoe lang werkt zo'n graflading pep? Nog nooit zoveel genomen.... En ook nog steeds een hoge hartslag en klein speed pikkie... Gelukkig vrij vandaag :p
Allereerst, welkom!wrote:Ik ben nieuw op dit forum en ook nog redelijk nieuw met de feestjes... Vroeger op de middelbare school luisterde ik veel hardcore. Kan harde hardstyle ook heel erg waarderen. Qbase was hard, Qlimax te soft voor mij, Hardbass was fucking awesome! Thuis en op Qbase en Qlimax vooral veel mdma kristallen op, en paar sleutelpuntjes pep in de dipjes... Qlimax was ik de hele tijd in mn eigen wereld laatste uren, kon niet meer dansen, wou niet meer praten, wou gewoon spacen. Voelde me fantastisch! Door de zaal lopen was ook lastig geworden: ineens bestond de zaal uit alleen maar op en afstapjes! Dat was niet te doen :p En iedereen zonder shirt en/of kale kop had van patronen veranderende tattoos. Super vet! Hardbass zaten we in de bus al zwaar aan de pep, ging al strak naar binnen en gelijk om 22.10 nog meer pep genomen, geen flauw idee hoeveel trouwens, gewoon flinke lading uit het zakje genomen... Ik heb me helemaal stuk gedanst! En niet normaal warm daarbinnen zeg! Van mn leven nog niet zo hard gezweten! Ik denk om 12.00 ofzo, 3 vingertoplikjes mdma. Ging ook allemaal nog vet. Om 2 uur weer zo'n graflading pep... Want dansen werd weer beetje zwaar. Weer helemaal stuk gegaan en een pilletje met volgens de dealer 100mg mdma erin genomen. Toen werd ik alleen maar loon, uur gezeten op de tribune. Was trouwens wel echt super mooi! Toen wilden mn vrienden om 5 uur vage vrienden en kennissen opzoeken en een beetje door die hal heen dwalen. Oké! Nog meer pep erbij voor de anti loomheid, maar deed niet veel meer. Nu ik weer na kan denken denk ik: ik had iets moeten gaan eten om weer energie te krijgen, maar ja, ik heb dan geen honger hè... Maar goed, toen was ik helemaal de weg kwijt. Ik liep achter mn vrienden aan. Keek ineens ergens naar en vroeg me af: wat was ik ook alweer aan het doen? Hey, kom je nog? Oh ja, rondjes lopen, dat was het. Staan we ff stil, ik kletsen met 1 van mn vrienden. En ineens zie ik het podium. Huh, dat podium stond toch dáár? Wtf? Haha, echt de weg kwijt! Thuis ff paar hug kunnen slapen en ineens werd ik wakker, moest kei hard pissen. Ik spring uit bed en loop de wc in, kreeg me ogen niet echt open, en ik voel me ineens vaag, en ik val zo pissen achterover de overloop op. Alles ondergepist... Haha! De rest van de dag nog gehad dat bij te snel opstaan dat ik bijna weer neerging... En nu ben ik nog steeds wakker... heb niet meer kunnen slapen... Hoe lang werkt zo'n graflading pep? Nog nooit zoveel genomen.... En ook nog steeds een hoge hartslag en klein speed pikkie... Gelukkig vrij vandaag :p
Zo te horen heb je een leuk avondje gehad, in ieder geval
Maar normaal werkt pep 6 tot 8 uur, met een hogere dosis is dit natuurlijk langer.
Verder is het misschien handig om voortaan precies te weten hoeveel mg aan MDMA je binnenkrijgt, zeker als je pep hebt genomen. Want het knalt natuurlijk extra hard die combi en 50mg kan een enorm verschil uitmaken.