Afgelopen zaterdag weer een wat andere ervaring gehad dan normaal met xtc. Had 4x een halve R$ op (240mg dus ongeveer: 23:30, 1:15, 3:00 en 5:00). Het was echt een stuk minder intens dan normaal had ik het idee. Heb de top qua euforie echt niet bereikt helaas

Aan de andere kant, had ik volgens mij wel een lekkerder gevoel in m'n lichaam dan normaal, vooral tegen het eind. Had ook veel meer behoefte om tegen iedereen aardige dingen te zeggen en iedereen te knuffelen, wat ik normaal wel een beetje heb, maar niet zo sterk als op Hard Bass. Vond de lasers en lichten iig wel echt heel erg mooi

Wat wel plezierig was, was dat het gevoel erg stabiel was vanaf de 2e halve. De 1e halve was iets te licht, maar vanaf de 2e halve gewoon heel erg lekker gevoeld zonder dipjes ofzo. Heb me ook echt nergens aan gestoord, zelfs niet aan het rare gebeuren bij team yellow of de hitjesparades af en toe.

Vriend van me (2e keer xtc) ging wel heel erg lekker, alleen iets te hard op een gegeven moment. Heeft ook om 23:30 een halve gepakt, maar voelde daar meer dan een uur later nog niks van. Heeft toen rond 0:45 een kwart bijgepakt en om 1:15 nog een kwart, maar toen sloeg alles in 1x in leek het wel. Heeft iig een redelijke tijd stilgestaan om even uit te rusten, maar voelde zich wel echt heerlijk gelukkig. Had het overweldigende gevoel dat vooral z'n 1e keer heel ongemakkelijk was wel aardig onder controle, waardoor de negatieve effecten best te onderdrukken waren. Heeft later om een uur of 4 ofzo weer een halve bijgepakt
En m'n vriendin... tja, iedereen heeft wel kunnen zien hoe lekker die ging denk.

Maakt er gelukkig altijd het meeste van. Genieten zonder schaamte ftw
Had iig 3x een halve gepakt, om 23:30, ergens tussen 2 en 3 uur en om 5:00. Laatste halve werd ze helaas alleen maar wazig van, maar ze was al heel moe (hele dag gewerkt en super vroeg opgestaan). Volgende keer op een feest houdt ze het gewoon bij 1 R$ denk, tenzij ze goed uitgerust is. Zag de gebruikelijke hekjes en tafels enzo. Zelf ook wel een flits van een hekje gezien, maar die hallucinaties blijven nooit langer dan een fractie van een seconde bij mij.
Al met al zeer geslaagd, al hoop ik wel dat de echte euforie wel weer terugkomt op feesten in de toekomst. Pauzes worden dit jaar ruim genoeg op een paar kortere pauzes in de zomer na. Zit eraan te denken om Extrema uit de pillen planning te knippen zodat de pauzes in de zomer ook goed genoeg zijn.