Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 16:04 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Odyssee schreef:
Wat een helden in dit topic.

sarcastisch? :x

zeker een anti jij? >.<

Niet zo snel oordelen.

Laten wij nou de wijze zijn met zijn allen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 17:00 

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:
PNXRMX schreef:
Morgen voor t eerst in 7 weken weer aan de pillen :thumbsup: Gaan 5 rode dollars mee voor ons 3en, lekker weinig dus :) Wss 1,5 tot 2 opvreten, andere jongen ook zoiets en m'n vriendin 1,5 ofzo. Hebben we net genoeg en beperken we iig de risico's mochten we gepakt worden :P

Voor mij weer sinds Qountdown, gaan 2 blauwe diamantjes mee :D

hmm dan doe ik het toch goed met me 5 dagen rust :lol:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 17:09 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Haha nice one.
Ik heb 3 weken geleden voor het laatst aan de mdma gezeten. Was wel een behoorlijk aantal en kwam dicht in de buurt van wat ik max wel eens genomen heb.
Morgen 2 eekhoorntjes mee naar hardbass en daarna een paar maanden rust :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 17:23 

pepepe schreef:
roberttt schreef:

Haha nice one.
Ik heb 3 weken geleden voor het laatst aan de mdma gezeten. Was wel een behoorlijk aantal en kwam dicht in de buurt van wat ik max wel eens genomen heb.
Morgen 2 eekhoorntjes mee naar hardbass en daarna een paar maanden rust :thumbup:

Hoeveel had je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 15:58 

Hardtraxxer

is het wel of niet slim om een beetje deo of een luchtje over je pillenzakkie te doen?? :$

(waarschijnlijk maakt het geen fuck uit???)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 16:09 

Hardtraxx Addict

Als je daar rustiger van wordt, moet je dat doen :P Misschien doe ik 't ook wel ^^ haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 16:40 

Hardtraxx Veteran

Nee, STEL het is een echte drugshond, wat het toch niet is (deze zijn alleen voor wiet en angst), dan ruiken ze gewoon je rommel. Maar nogmaals... Het zijn toch maar normale politiehonden met een beperkte training op drugsgebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 17:39 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Nee, STEL het is een echte drugshond, wat het toch niet is (deze zijn alleen voor wiet en angst), dan ruiken ze gewoon je rommel. Maar nogmaals... Het zijn toch maar normale politiehonden met een beperkte training op drugsgebied.

+100
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

Als het een echte is dan sterft die hond van overwerken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 19:56 

Hardtraxx Newbie

Hoofdcoach schreef:
Als het een echte is dan sterft die hond van overwerken xd

als het een echt is word denk helemaal gek vn al die drugs geuren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 20:06 

Hoofdcoach schreef:
Als het een echte is dan sterft die hond van oversnuiven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 03:47 

Hardtraxxer

ik zit hier lijpie achter mn pc had geen geld voor uitgaan en kan nu niet slapen van die gekke blauwe sterren :woot: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 09:05 

Donateur

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Als het een echte is dan sterft die hond van oversnuiven xd

Wij hebben het hondje tactisch ontweken. Stelde niks voor zo stom heb je 2 trappen. 1 waar hond bij ligt andere is vrij. Nou dan kan je wel raden welke trap we namen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 14:35 

Hardtraxx Elite

Ben ik nou gek of heb ik gisteren meer mensen zien kotsen dan normaal. Echt niet normaal, ik heb minimaal 10 verschillende personen zien nekken op de plek waar ik stond en daarnaast nog een dozijn op de wc. Is er weer rommel op de markt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:50 

Hardtraxxer

Terug van hardbass en al geslapen enzo, wat een geweldig helden feest!

Ik had even q-dancejes gekocht ( nieuwe batch) en deze dingen zijn rammers :drool: Ik heb er maar 1 nodig gehad en ik was zo koekwous, ging soms te hard dat ik niet eens kon bewegen, maar oo zoo vet :lol:
Nu ernstige kaakpijn en brakheid, dus vandaag lekker niets doen in bed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:56 

Donateur

Markos schreef:
Ben ik nou gek of heb ik gisteren meer mensen zien kotsen dan normaal. Echt niet normaal, ik heb minimaal 10 verschillende personen zien nekken op de plek waar ik stond en daarnaast nog een dozijn op de wc. Is er weer rommel op de markt?

Normaal valt me altijd wel op dat er waanzinnig veel mensen van de koek zijn maar ik vond t wel meevallen gisteren. Mensen waren waus maar niet vervelend of erg opvallend. Zo hoort het ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:26 

Donateur

dawasiknie schreef:
Markos schreef:

Normaal valt me altijd wel op dat er waanzinnig veel mensen van de koek zijn maar ik vond t wel meevallen gisteren. Mensen waren waus maar niet vervelend of erg opvallend. Zo hoort het ook ;)

heb een aantal in de zaal voorover gebukt zien staan, en die maakte geen normale geluidjes ^^ maar dat was rond 0600
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:43 

Hardtraxxer

Gister weer een blauwe kers erin, na half uurtje voelde ik em opkomen en kreeg het warm en hartkloppingen, niet normaal...

na ff uurtje op de gang wat heen en weer lopen en zitten met een ijsje ging het weer goed. daarna nog even onder invloed gestampt, toen die uitgewerkt was had ik geen energie meer over, halverwege team blue maar gaan zitten en zo het feest afgemaakt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:45 

Bierkoning

Ja en dr was iemand die had vollop lopen kotsen in de wc's, toen moest iedereen naar de andere wc's... wat een drukte toen
maar voor de rest niet echt heel erg vervelende mensen of dingen gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:46 

Markos schreef:

ik weet dat er ook wat mensen waren die teveel namen gewoon, en dan trekken ze dat niet...

grappig btw, nando en ik kregen geen hap van een broodje frikadel naar binnen, terwijl we gewoon nuchter waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:50 

Donateur

Komt omdat je door de warmte en al dat bewegen ook een droge bek krijgt. En zeker als je wel wat bier drinkt enzo gaat het ook allemaal wat lastiger. Heb mn broodje hamburger op t einde ook maar weggeflikkert, kon t niet meer wegkrijgen. Zorg dat je cola ofzo erbij kan drinken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:58 

Donateur

dawasiknie schreef:
Komt omdat je door de warmte en al dat bewegen ook een droge bek krijgt. En zeker als je wel wat bier drinkt enzo gaat het ook allemaal wat lastiger. Heb mn broodje hamburger op t einde ook maar weggeflikkert, kon t niet meer wegkrijgen. Zorg dat je cola ofzo erbij kan drinken ;)

dat is altijd heel verstandig, soms een frisdrankje tussendoor doen. Deed ik gister ook steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:11 

Donateur

Tss wegwezen jij, dit is nuchtere praat jongen :P :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:12 

Donateur

dawasiknie schreef:
Tss wegwezen jij, dit is nuchtere praat jongen :P :evil:

Ik heb gister 80mg mdma gehad en ik was daar compleet vdk van, en dan ook heel erg.. en dan zo erg dat ik nuchter was. Dus ik mag hier wel blijven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:46 

http://www.nu.nl/binnenland/2445930/pol ... feest.html
Vorige  1 ... 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen