Niet zo snel oordelen.wrote:sarcastisch?wrote:Wat een helden in dit topic.
zeker een anti jij?
Laten wij nou de wijze zijn met zijn allen.
Niet zo snel oordelen.wrote:sarcastisch?wrote:Wat een helden in dit topic.
zeker een anti jij?
wrote:hmm dan doe ik het toch goed met me 5 dagen rustwrote:Voor mij weer sinds Qountdown, gaan 2 blauwe diamantjes meewrote:Morgen voor t eerst in 7 weken weer aan de pillenGaan 5 rode dollars mee voor ons 3en, lekker weinig dus
Wss 1,5 tot 2 opvreten, andere jongen ook zoiets en m'n vriendin 1,5 ofzo. Hebben we net genoeg en beperken we iig de risico's mochten we gepakt worden
Haha nice one.wrote:hmm dan doe ik het toch goed met me 5 dagen rust
Hoeveel had je dan?wrote:Haha nice one.wrote:hmm dan doe ik het toch goed met me 5 dagen rust
Ik heb 3 weken geleden voor het laatst aan de mdma gezeten. Was wel een behoorlijk aantal en kwam dicht in de buurt van wat ik max wel eens genomen heb.
Morgen 2 eekhoorntjes mee naar hardbass en daarna een paar maanden rust
+100wrote:Nee, STEL het is een echte drugshond, wat het toch niet is (deze zijn alleen voor wiet en angst), dan ruiken ze gewoon je rommel. Maar nogmaals... Het zijn toch maar normale politiehonden met een beperkte training op drugsgebied.
als het een echt is word denk helemaal gek vn al die drugs geurenwrote:Als het een echte is dan sterft die hond van overwerken
wrote:Als het een echte is dan sterft die hond van oversnuiven
Wij hebben het hondje tactisch ontweken. Stelde niks voor zo stom heb je 2 trappen. 1 waar hond bij ligt andere is vrij. Nou dan kan je wel raden welke trap we namenwrote:wrote:Als het een echte is dan sterft die hond van oversnuiven
Normaal valt me altijd wel op dat er waanzinnig veel mensen van de koek zijn maar ik vond t wel meevallen gisteren. Mensen waren waus maar niet vervelend of erg opvallend. Zo hoort het ookwrote:Ben ik nou gek of heb ik gisteren meer mensen zien kotsen dan normaal. Echt niet normaal, ik heb minimaal 10 verschillende personen zien nekken op de plek waar ik stond en daarnaast nog een dozijn op de wc. Is er weer rommel op de markt?
heb een aantal in de zaal voorover gebukt zien staan, en die maakte geen normale geluidjeswrote:Normaal valt me altijd wel op dat er waanzinnig veel mensen van de koek zijn maar ik vond t wel meevallen gisteren. Mensen waren waus maar niet vervelend of erg opvallend. Zo hoort het ookwrote:Ben ik nou gek of heb ik gisteren meer mensen zien kotsen dan normaal. Echt niet normaal, ik heb minimaal 10 verschillende personen zien nekken op de plek waar ik stond en daarnaast nog een dozijn op de wc. Is er weer rommel op de markt?
ik weet dat er ook wat mensen waren die teveel namen gewoon, en dan trekken ze dat niet...wrote:Ben ik nou gek of heb ik gisteren meer mensen zien kotsen dan normaal. Echt niet normaal, ik heb minimaal 10 verschillende personen zien nekken op de plek waar ik stond en daarnaast nog een dozijn op de wc. Is er weer rommel op de markt?
dat is altijd heel verstandig, soms een frisdrankje tussendoor doen. Deed ik gister ook steeds.wrote:Komt omdat je door de warmte en al dat bewegen ook een droge bek krijgt. En zeker als je wel wat bier drinkt enzo gaat het ook allemaal wat lastiger. Heb mn broodje hamburger op t einde ook maar weggeflikkert, kon t niet meer wegkrijgen. Zorg dat je cola ofzo erbij kan drinken
Ik heb gister 80mg mdma gehad en ik was daar compleet vdk van, en dan ook heel erg.. en dan zo erg dat ik nuchter was. Dus ik mag hier wel blijvenwrote:Tss wegwezen jij, dit is nuchtere praat jongen![]()