Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

3 kwart eekhoorn slaat ook keihard in. Had gewoon naar Kasper moeten luisteren toen hij op XQ van 3 kwart (te) hard ging. Maar ja, ik dacht een hele Q kan ik aan dus 3 kwart eekhoorn ok wel. Kwam gelukkig goed, alleen veranderde mijn hele planning. Gelukkig ook maar want er stond veel meer op de planning :-P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Zo :D Gister toch wel een redelijk ideale setting gevonden voor mijzelf. Rond 2 uur een halve eekhoorn... en kwart voor 4 een hele eekhoorn :P Volgende keer misschien die hele nog nét ietsje later doen of er misschien driekwart van maken...

Ik ging echt lekker rustig aan het begin, gewoon relaxt... En toen die hele langzaam insloeg kon ik vliegen :D Ik voelde dat m'n 1300mg magnesium m'n mond een beetje redde, want ik zou zweren dat ik een klapperkaak gehad had zonder :P Verder tot het einde energie gehad (alleen jammer dat heel team yellow behalve b-front er een potje van maakte) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik zag, net zoals iemand anders van HT, allemaal tafels staan en daar zaten mensen boven op. Gelukkig maar hooguit 10 min. last van gehad

Heb dus een prima avond gehad, maar ik ga nu een pauze houden van minimaal 2 maanden. :)

Had ik ook xd Maar vond het niet zo erg eigenlijk, was wel eens grappig om eens mee te maken omdat het niet echt storend was, werd er niet echt gek van zeg maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:04 

Donateur

Goedenavond

Ik dacht kom ook maar ff op HT,
Wat een super feest gister, en wat zijn die eekhoorntjes geweldig!! :love:
Heel de avond gegaan vanaf 12 uur, met 1¼ :drool:
en gewoon tot 7 uur volgas geragd!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Markos schreef:
Ben ik nou gek of heb ik gisteren meer mensen zien kotsen dan normaal. Echt niet normaal, ik heb minimaal 10 verschillende personen zien nekken op de plek waar ik stond en daarnaast nog een dozijn op de wc. Is er weer rommel op de markt?

ik weet dat er ook wat mensen waren die teveel namen gewoon, en dan trekken ze dat niet...

grappig btw, nando en ik kregen geen hap van een broodje frikadel naar binnen, terwijl we gewoon nuchter waren xd

moet je ook niet doen als je geen trek hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:35 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Markos schreef:
Ben ik nou gek of heb ik gisteren meer mensen zien kotsen dan normaal. Echt niet normaal, ik heb minimaal 10 verschillende personen zien nekken op de plek waar ik stond en daarnaast nog een dozijn op de wc. Is er weer rommel op de markt?

Normaal valt me altijd wel op dat er waanzinnig veel mensen van de koek zijn maar ik vond t wel meevallen gisteren. Mensen waren waus maar niet vervelend of erg opvallend. Zo hoort het ook ;)

heb een aantal in de zaal voorover gebukt zien staan, en die maakte geen normale geluidjes ^^ maar dat was rond 0600

Ja inderdaad tussen 0500 en 0630 was het vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:46 

Ik denk dat de absurde hitte ook wel een rol speelde hierbij hoor, want het was echt mega heet. Nog heter dan Qlimax 2009 op het einde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:47 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ik denk dat de absurde hitte ook wel een rol speelde hierbij hoor, want het was echt mega heet. Nog heter dan Qlimax 2009 op het einde!

Raar, want heb daar eigenlijk totaal geen last van gehad, had zelfs het idee dat het nog wel frisjes was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:58 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
KSwoosh schreef:

Raar, want heb daar eigenlijk totaal geen last van gehad, had zelfs het idee dat het nog wel frisjes was :P

Je liegt, je beukte echt 10x zo hard man :P Kan nooit fris zijn geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Goedenavond

Ik dacht kom ook maar ff op HT,
Wat een super feest gister, en wat zijn die eekhoorntjes geweldig!! :love:
Heel de avond gegaan vanaf 12 uur, met 1¼ :drool:
en gewoon tot 7 uur volgas geragd!! :yay:

Echt hé, wat een heldendingen zijn de Eekhoorntjes. Ik durf zelfs te zeggen dat ze beter zijn dan de legendarische Fast Forwards. Ik ga Kasper er een om te testen @ X-Qlusive (:P) en die ging ultrahard naar 3 kwart en raadde mij aan om halfjes te nemen. Maar jah, eigenwijs als ik ben, nam ik gewoon 3 kwart om een uur of 11. Iets voor half 12 was ik lichtelijk in lala-land en vanaf 12 uur hield ik het niet meer. Tering hé, ik ben wel wat gewend, maar dit was bijna (of misschien zelfs wel) even heftig als een hele Fast Forward 3e batch. 1 uur had ik zoiets van dat ik Psyko Punkz net zoals op XQ op de inslag mee wou maken en gooide ik het overgebleven kwartje erin. Misschien beter niet kunnen doen zo vroeg, want toen waren alle remmen los en ik denk ook wel dat men dat heeft kunnen zien xd Maar sowieso één van de meest geweldige spaces die ik op feesten gehad heb en dat met 1 eekhoorntje. Hoe is het mogelijk?! :woot:

Omdat gisteren zo geweldig was zal ik hier mijn geweldige nieuws vertellen: ik kan weer aan Fast Forwards komen. Heb ze al besteld, maar ik overweeg nu om er toch vanaf te zien en een voorraad Eekhoorntjes in te slaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:09 

Chukkels schreef:
Eekhoorntjes in slaan

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

jij ging wel fucking hard los trouwens kasper, zonder. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:12 

Hardtraxx Addict

Oja Robert; nog bedankt hè :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:17 

Hardtraxxer

Markos schreef:

heb je die temperatuur gevoelt in dat drugshol? niet zo gek dat er een hoop stonden te nekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
Markos schreef:

heb je die temperatuur gevoelt in dat drugshol? niet zo gek dat er een hoop stonden te nekken

dat hoekje links achterin bij die garagedeur kon veel goed maken. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:21 

Hardtraxx Addict

@chukkels heb altijd al een keer een >> willen proberen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:23 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
3 kwart eekhoorn slaat ook keihard in. Had gewoon naar Kasper moeten luisteren toen hij op XQ van 3 kwart (te) hard ging. Maar ja, ik dacht een hele Q kan ik aan dus 3 kwart eekhoorn ok wel. Kwam gelukkig goed, alleen veranderde mijn hele planning. Gelukkig ook maar want er stond veel meer op de planning :-P

ik heb er ook 3kwart eekhoorn ingegooid en voelde me eigenlijk wel lekker. Kwam eerst rustig in en toen hevig, voelde me wel licht in me hoofd, dacht bijna dat ik out ging, maar nee hoor.. toen kwam dat heerlijke gevoel weer :loving:

ik had 2/3 uur later echter nog een kwart genomen en een halve Q, dat ging minder goed, werd van elke slok water misselijk. Ik moest toen een boer laten en dan was het weer weg.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:27 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Vik schreef:
Ik zag, net zoals iemand anders van HT, allemaal tafels staan en daar zaten mensen boven op. Gelukkig maar hooguit 10 min. last van gehad

Heb dus een prima avond gehad, maar ik ga nu een pauze houden van minimaal 2 maanden. :)

Had ik ook xd Maar vond het niet zo erg eigenlijk, was wel eens grappig om eens mee te maken omdat het niet echt storend was, werd er niet echt gek van zeg maar :P

Ik hallucineerde gister avond dat iedereen in de zaal me ineens strak aankeek... schrok me de tyfus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
Chukkels schreef:

ik heb er ook 3kwart eekhoorn ingegooid en voelde me eigenlijk wel lekker. Kwam eerst rustig in en toen hevig, voelde me wel licht in me hoofd, dacht bijna dat ik out ging, maar nee hoor.. toen kwam dat heerlijke gevoel weer :loving:

ik had 2/3 uur later echter nog een kwart genomen en een halve Q, dat ging minder goed, werd van elke slok water misselijk. Ik moest toen een boer laten en dan was het weer weg.. :/

Mooi zo kerel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:30 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
HSgino schreef:
Markos schreef:

dat hoekje links achterin bij die garagedeur kon veel goed maken. :loving:

ohh, dat was echt heeeeerlijk lekker fris :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
93Wesley93 schreef:
Vik schreef:

Ik hallucineerde gister avond dat iedereen in de zaal me ineens strak aankeek... schrok me de tyfus

Ik had ook het gevoel dat iedereen mij aankeek, maar volgens mij hallucineerde ik dat niet :lol:
Vooral mijn kaken hield ik niet meer in bedwang, 10 uur gedaan ook met 1 kauwgompje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:32 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
HSgino schreef:
Chukkels schreef:

Mooi zo kerel :)

:clap: :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:39 

Duruz schreef:

ja he, heerlijK!
alleen op het einde was ik wel helemaal gesloopt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Duruz schreef: