Kevin-Raw schreef:
Goedenavond
Ik dacht kom ook maar ff op HT,
Wat een super feest gister, en wat zijn die eekhoorntjes geweldig!!
Heel de avond gegaan vanaf 12 uur, met 1¼
en gewoon tot 7 uur volgas geragd!!

Echt hé, wat een heldendingen zijn de Eekhoorntjes. Ik durf zelfs te zeggen dat ze beter zijn dan de legendarische Fast Forwards. Ik ga Kasper er een om te testen @ X-Qlusive (:P) en die ging ultrahard naar 3 kwart en raadde mij aan om halfjes te nemen. Maar jah, eigenwijs als ik ben, nam ik gewoon 3 kwart om een uur of 11. Iets voor half 12 was ik lichtelijk in lala-land en vanaf 12 uur hield ik het niet meer. Tering hé, ik ben wel wat gewend, maar dit was bijna (of misschien zelfs wel) even heftig als een hele Fast Forward 3e batch. 1 uur had ik zoiets van dat ik Psyko Punkz net zoals op XQ op de inslag mee wou maken en gooide ik het overgebleven kwartje erin. Misschien beter niet kunnen doen zo vroeg, want toen waren alle remmen los en ik denk ook wel dat men dat heeft kunnen zien

Maar sowieso één van de meest geweldige spaces die ik op feesten gehad heb en dat met 1 eekhoorntje. Hoe is het mogelijk?!
Omdat gisteren zo geweldig was zal ik hier mijn geweldige nieuws vertellen: ik kan weer aan Fast Forwards komen. Heb ze al besteld, maar ik overweeg nu om er toch vanaf te zien en een voorraad Eekhoorntjes in te slaan