Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 15:57 

Hardtraxxer

Basscow schreef:
fitnessen met wat spul op staat ook nog op me to-do list :P

WTF gast?
Ik weet niet welke drugs jij wil gaan gebruiken om te fitnessen?
Drugs breekt je spieren af, dus echt handig is het niet. En ik kan wel leukere dingen bedenken om te doen...
Als je het voor het afvallen doet kan het wel, maar ga dan rondjes om je huis rennen ipv mensen lastig vallen in de sportschool :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:12 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Drugs breekt je spieren af, dus echt handig is het niet.

Dat is niet waar volgens mij :)

Ligt er maar aan wat je doet. Als je gewoon normaal eet voor en na je training is er niets aan de hand. Echter is het wel goed dom om met rommel op te trainen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:16 

Donateur

Inno schreef:
DarkNoize schreef:
Drugs breekt je spieren af, dus echt handig is het niet.

Dat is niet waar volgens mij :)

Ligt er maar aan wat je doet. Als je gewoon normaal eet voor en na je training is er niets aan de hand. Echter is het wel goed dom om met rommel op te trainen :D

Fitnessen zelf breekt je spieren af, door daarna goed rust te houden en goed te eten. Repareren je spieren zichzelf en worden ze groter. Drugs vertraagt/vermindert het herstel alleen, maar sloopt je spieren zeker niet. Drugs trekt wel het vocht uit je lichaam, dus ook vocht uit je spieren waardoor ze minder groot zijnn de dagen na gebruik, maar dit geld ook voor alcohol :thumbup:

Citaat:
Het volume van de spiervezels neemt toe. Dit noemt men hypertrofie. Wanneer je krachtoefeningen doet, komen er kleine scheurtjes in de spiervezels. Vanaf dat moment begint het lichaam met een herstelproces om die scheurtjes te genezen. De spieren worden hierdoor sterker en groter. Het hormoon testosteron speelt hierbij een belangrijke rol, daarom is het ook dat wanneer mannen en vrouwen dezelfde fitness oefeningen doen, mannen meer spiermassa krijgen. In het vrouwelijk lichaam komt testosteron niet, of in zeer kleine aantallen, voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:32 

Kevin-Raw schreef:
Fitnessen zelf breekt je spieren af

ze breken zich dus niet af maar
Citaat:
Wanneer je krachtoefeningen doet, komen er kleine scheurtjes in de spiervezels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Drugs trekt wel het vocht uit je lichaam, dus ook vocht uit je spieren waardoor ze minder groot lijken de dagen na gebruik, maar dit geld ook voor alcohol :thumbup:

Klopt. Kijk maar naar Robert :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:39 

Donateur

KSwoosh schreef:
Kevin-Raw schreef:
Fitnessen zelf breekt je spieren af

ze breken zich dus niet af maar
Citaat:
Wanneer je krachtoefeningen doet, komen er kleine scheurtjes in de spiervezels.

haha ja dat bedoelde ik , maar ik had die citaat er pas later bijgeset :P , maar ik bedoel met fitnesse scheuren je spieren, en die moeten door rust herstellen.. Drugs vermindert de herstel

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
Drugs trekt wel het vocht uit je lichaam, dus ook vocht uit je spieren waardoor ze minder groot lijken de dagen na gebruik, maar dit geld ook voor alcohol :thumbup:

Klopt. Kijk maar naar Robert :lol:

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:16 

Nando schreef:
Ik was een tijd geleden voor het eerst stoned, ook op school. :P Was me eerder nog nooit gelukt, zelfs niet met spacecake waar andere het wel van voelde. Maar goed, hij sloeg echt tering hard in, en daarna zag ik allemaal vage shit. Op een gegeven moment begon alles te schudden enzo, en als ik me ergens op focuste was alles eromheen 1 grote waas. Was wel grappig, maar niet dat ik denk: Oh dat wil ik vaker doen!

Bweh, 1x stoned op school gezeten. Vond het echt kut. :P Scheet echt 10 kleuren bagger dat de leraar het zou zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Nando schreef:
Ik was een tijd geleden voor het eerst stoned, ook op school. :P Was me eerder nog nooit gelukt, zelfs niet met spacecake waar andere het wel van voelde. Maar goed, hij sloeg echt tering hard in, en daarna zag ik allemaal vage shit. Op een gegeven moment begon alles te schudden enzo, en als ik me ergens op focuste was alles eromheen 1 grote waas. Was wel grappig, maar niet dat ik denk: Oh dat wil ik vaker doen!

Bweh, 1x stoned op school gezeten. Vond het echt kut. :P Scheet echt 10 kleuren bagger dat de leraar het zou zien.

lol.. heb ontelbare keren zo in de klas gezeten :x mn mentor wist er ook van, was een goeie gast en kon hem wel vertrouwen, hij heeft ook niks tegen me ouders gezegt ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
lol.. heb ontelbare keren zo in de klas gezeten :x mn mentor wist er ook van, was een goeie gast en kon hem wel vertrouwen, hij heeft ook niks tegen me ouders gezegt ook xd

Wat een slechte mentor :/ Die hoort zulke oerdomme dingen juist te melden zodat ouders weten dat hun kind z'n toekomst aan 't vergooien is...

(Mijn mening, maar je kan niet zeggen dat je gelooft dat het slim is om te doen :D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
tommetjeuh schreef:

Wat een slechte mentor :/ Die hoort zulke oerdomme dingen juist te melden zodat ouders weten dat hun kind z'n toekomst aan 't vergooien is...

(Mijn mening, maar je kan niet zeggen dat je gelooft dat het slim is om te doen :D)

niet zo overdrijven, ben ondertussen al een jaar gestopt en t gaat goed met mn toekomst :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:34 

Donateur

Lekker belangrijk, als je gewoon goeie resultaten haalt is er niks mis mee. Had ook in mn laatste jaar dat we een keer in de week ofzo een blowtje gingen doen en dan zo blauw als een aap in de les zitten :D Mooie tijd was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lekker belangrijk, als je gewoon goeie resultaten haalt is er niks mis mee. Had ook in mn laatste jaar dat we een keer in de week ofzo een blowtje gingen doen en dan zo blauw als een aap in de les zitten :D Mooie tijd was dat.

precies, ik kon me op 1 of andere manier naast het lol maken en laggen wel beter concentreren op wat ik moest doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 21:35 

Hardtraxxer

Heb een x dronken in de les gezeten, hoorcollege, 25graden in het lokaal, met nog 5vrienden ervoor ff paar biertjes gedaan op het terras in de zon. Nou ging mooi niet goed haha, werd helemaal loom en tot slot in slaap gevallen xd Niks mee gekregen van de les ook. Maar wel grappige ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Heb een x dronken in de les gezeten, hoorcollege, 25graden in het lokaal, met nog 5vrienden ervoor ff paar biertjes gedaan op het terras in de zon. Nou ging mooi niet goed haha, werd helemaal loom en tot slot in slaap gevallen xd Niks mee gekregen van de les ook. Maar wel grappige ervaring.

Dronken in de les zitten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 23:34 

Hardtraxxer

tussen de examens door even naar de aldi paar halve liters naar binnen werken en dan op naar het volgende examen :P en dan nog een 7 halen ook met mn lamme kop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 23:36 

Donateur

Bezopen in de les zitten is niet chill. Krijg je gelijk de neiging om in slaap te pleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 00:03 

Hardtraxxer

Van de week voor het eerst spacecake gehad,heb het normaal gesproken niet zo op wiet maar dit was best wel chill.
Had maar een kwart stukje maar voelde hem wel een beetje,gewoon chill en niet extreme lachkicken wat ik normaal met een joint altijd heb :lol:

Was wel een leukere les als normaal vooral als er nog iemand is zoals jou die het voelt hehe lachen om de stomste grapjes,wel chill viel niet heel erg op en ook niet echt stoned maar wel chill.
Binnenkort maar even met vrienden wat halen en dan wat meer nemen dan een kwart stukje.

Even een drugs vrij weekend voor mij,namelijk 3 weken achter elkaar pep gesnoven wat ik eigenlijk te veel vindt dus nu maar even een (kleine pauze) wil namelijk niet dat ik straks niet meer zonder kan met uitgaan etc.
Of gewoon soft-drugs zoals een hasj jointje ipv een lijntje alhoewel je dat eigenlijk niet met elkaar kunt vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 09:02 

Donateur

Mystyle schreef:
Van de week voor het eerst spacecake gehad,heb het normaal gesproken niet zo op wiet maar dit was best wel chill.
Had maar een kwart stukje maar voelde hem wel een beetje,gewoon chill en niet extreme lachkicken wat ik normaal met een joint altijd heb :lol:

Dit heb ik dus ook, vind blowen geen fuck aan. Maar spacecake daarintegen :love: :drool:
geweldige ervaringen mee gehad!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 14:07 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Bezopen in de les zitten is niet chill. Krijg je gelijk de neiging om in slaap te pleuren.

Ik ken het gevoel. 3 uurtjes pauze.. even cafe in is dan niet zon strak plan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
tommetjeuh schreef:

Inno, dude :P
Dat kan best wat minder allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Morgen voor t eerst in 7 weken weer aan de pillen :thumbsup: Gaan 5 rode dollars mee voor ons 3en, lekker weinig dus :) Wss 1,5 tot 2 opvreten, andere jongen ook zoiets en m'n vriendin 1,5 ofzo. Hebben we net genoeg en beperken we iig de risico's mochten we gepakt worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 15:25 

Hardtraxxer

Wat een helden in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Morgen voor t eerst in 7 weken weer aan de pillen :thumbsup: Gaan 5 rode dollars mee voor ons 3en, lekker weinig dus :) Wss 1,5 tot 2 opvreten, andere jongen ook zoiets en m'n vriendin 1,5 ofzo. Hebben we net genoeg en beperken we iig de risico's mochten we gepakt worden :P

Voor mij weer sinds Qountdown, gaan 2 blauwe diamantjes mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 15:51 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
PNXRMX schreef:

Voor mij weer sinds Qountdown, gaan 2 blauwe diamantjes mee :D

hmm dan doe ik het toch goed met me 5 dagen rust :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 15:52 

Donateur

Odyssee schreef:
Wat een helden in dit topic.

sarcastisch? :x

zeker een anti jij? >.<
Vorige  1 ... 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen