Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 01:36 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:
Den Haag denk ik ;)

Klopt :thumbup:

elke donderdag, tussen 18 en 20 uur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 08:57 

Donateur

Duruz, Heb je ze al laten testen donderdag? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 11:04 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
MovingMadness schreef:
Citaat:
MDEA en MDA zijn aan MDMA verwante stoffen. Van MDEA is het oppeppende effect sterker dan het bewustzijnsveranderende effect. De werkingsduur is korter: 3 tot 5 uur. Het lijkt daardoor meer op speed, dat alleen oppeppend werkt.

Ooit van lui gehoord ;)
Bedankt voor het zoeken :P

Jep, graag gedaan ;)
In dat stuk ging het trouwens ook over MDEA-pillen, iemand ooit van gehoord?
Speed-pillen zijn al heel zeldzaam, maar van MDEA-pillen heb ik nog nooit gehoord.[/quote]

ik heb wel eens speed-pillen gehad en kan ze ook wel krijgen maar kvind ze persoonlijk helemaal niet zo fijn eigenlijk...snuif ik liever speed en nog beter bommetje speed...want voor mijn gevoel werken die beter en langer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Duruz, Heb je ze al laten testen donderdag? :D

verrekte mongol. twee weken geleden gegaan met gino, jij gaf toen aan dat het heel de dag/middag kon. eenmaal aangekomen daar bleek dat het dus wel tussen 18 en 20 was. dus stonden we daar voor niks. op die tijd op donderdag kunnen we allebei nooit, dus nog niet getest nee. gaan ze wss doorverkopen.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:05 

Donateur

Welke had je dan? Die blauwe vrouwtjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:11 

Donateur

dawasiknie schreef:

Ja die had hij!! :D

Tss beetje mij verrekte mongool noemen :P ik was daar lange tijd geleden voor het laatst, toen was ik zelf om 7 uur gegaan, en de drug testservice site geeft aan dat ze langer opzijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:15 

Donateur

Die hoef je niet te testen, zijn gewoon goed man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:

Tss beetje mij verrekte mongool noemen :P ik was daar lange tijd geleden voor het laatst, toen was ik zelf om 7 uur gegaan, en de drug testservice site geeft aan dat ze langer opzijn :/

haha geintje toch jong. de vrouw van de balie zei dat het echt alleen tussen 18 en 20 was, dusss. ik zie jou zaterdag trouwens!

dawasiknie schreef:

weet je het zeker? maat van me had op internet een soortgelijk pilletje gevonden, alleen ander kleurtje, en daar stond niet zo heel veel goeds over gemeld..

edit: jij was daan toch dawisiknie? was ik f vergeten haha. jij gaat ook hard bass toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:22 

Hardtraxx Addict

Jee, morgen eekhoorntjes ophalen. Toch plannen gewijzigd voor zaterdag :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:27 

Donateur

Klos schreef:
Jee, morgen eekhoorntjes ophalen. Toch plannen gewijzigd voor zaterdag :love:

NICEEEEE!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 20:02 

Donateur

Duruz schreef:
Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:

haha geintje toch jong. de vrouw van de balie zei dat het echt alleen tussen 18 en 20 was, dusss. ik zie jou zaterdag trouwens!

dawasiknie schreef:

weet je het zeker? maat van me had op internet een soortgelijk pilletje gevonden, alleen ander kleurtje, en daar stond niet zo heel veel goeds over gemeld..

edit: jij was daan toch dawisiknie? was ik f vergeten haha. jij gaat ook hard bass toch?

Je hebt vrouwtjes die niet goed zijn maar die komen zekers te weten niet hier uit de buurt. Ken genoeg mensen die er prima op gaan :)

Ik ben die idd, en kga ook hardbass maar wel nuchter man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 20:27 

Hardtraxxer

Afgelopen zaterdag combi Pep + pillen gehad :)
Heerlijk!

Onderweg naar een feestje had ik eerst pep gepakt (tussen 12 en 1 ergens)
Andere begin ik te gapen van pep (laatste 5x gehad), deze avond had ik er helemaal geen last van :lol:
Soms wel de hele nacht door (bij Loudness :P)
En ene keer krijg ik wel energie en andere keer niet,

Nou afgelopen zaterdag kreeg ik dus volop energie :D Is ook de bedoelling van pep natuurlijk.
Daarna rond 2 uur half blauwe boom gepakt, begon hem na een half uurtje licht te voelen en werd steeds vager, daarna (tijd onbekend) nog een halve blauwe boom gepakt en was behoorlijk vaag :D

Zaterdag weer over doen :)
Pep en lachgas onderweg, en pas op hardbass zelf pilletje denk ik, of misschien in de bus al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 20:32 

Hardtraxxer

Na 7 dagen weer een pil? Vind je dat nog wel leuk? Ik merk dat ik eens in de 2 maanden al snel minder vindt worden nu... dus denk dat ik in ieder geval tot de zomer van de x af blijf (heb sowieso nog maar 1 pil over) en wat andere dingen ga proberen (4fmp)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Afgelopen zaterdag combi Pep + pillen gehad :)
Heerlijk!

Onderweg naar een feestje had ik eerst pep gepakt (tussen 12 en 1 ergens)
Andere begin ik te gapen van pep (laatste 5x gehad), deze avond had ik er helemaal geen last van :lol:
Soms wel de hele nacht door (bij Loudness :P)
En ene keer krijg ik wel energie en andere keer niet,

Nou afgelopen zaterdag kreeg ik dus volop energie :D Is ook de bedoelling van pep natuurlijk.
Daarna rond 2 uur half blauwe boom gepakt, begon hem na een half uurtje licht te voelen en werd steeds vager, daarna (tijd onbekend) nog een halve blauwe boom gepakt en was behoorlijk vaag :D

Zaterdag weer over doen :)
Pep en lachgas onderweg, en pas op hardbass zelf pilletje denk ik, of misschien in de bus al :D

Nerd, hoe vaak heb ik je dat nu al verteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Je hebt vrouwtjes die niet goed zijn maar die komen zekers te weten niet hier uit de buurt. Ken genoeg mensen die er prima op gaan :)

haha oke :) zie ik je zaterdag dan wel ergens tegemoet. heel misschien blijf ik zaterdag ook nuchter, ik kijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
dawasiknie schreef:

haha oke :) zie ik je zaterdag dan wel ergens tegemoet. heel misschien blijf ik zaterdag ook nuchter, ik kijk wel.

Zaadstengel, alst komt door geldtekort, dan krijg je van mij wat for free!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:35 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Duruz schreef:
dawasiknie schreef:

Ik heb geldtekort :$ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 01:12 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Olijfboompje schreef:
Duruz schreef:

Ik heb geldtekort :$ xd

hahaha

@ Olijfboompje, ja komt goed toch. maar ligt niet zozeer aan het geld, wil sowieso een beetje rustig(er) aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 12:14 

Hardtraxx Veteran

Kent iemand rode sonics? Op pillreports staat niks wat hier uit de buurt komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:35 

Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
hahaha

@ Olijfboompje, ja komt goed toch. maar ligt niet zozeer aan het geld, wil sowieso een beetje rustig(er) aan doen.

Dat mag je doen NA hardbass!
Ik pak ook me mdma pauze na de 12e, sowieso tot juni
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Duruz schreef:
hahaha

Dat mag je doen NA hardbass!
Ik pak ook me mdma pauze na de 12e, sowieso tot juni

nando doet ook niks/rustig aan. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Klopt. :thumbsup: Volgende keer wordt denk ik in april, lekker lange pauze. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

hoe groot is eigenlijk dat zakje waar jullie het in doen, ik ben door de laatste zakjes heen, nu heb ik er nog wel een maar die is miss wat te groot... Dan voelen ze hem toch sneller bij fouileren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
hoe groot is eigenlijk dat zakje waar jullie het in doen, ik ben door de laatste zakjes heen, nu heb ik er nog wel een maar die is miss wat te groot... Dan voelen ze hem toch sneller bij fouileren?

Mijne is 10x5cm ofzo.. maar fouilleren stelt vaak niks voor toch :P .. zit meer met die hondjes xd
Ik ga nog ff in wat kleren zoeken naar kleinere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:30 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:

Bij je ballen voelen ze niet, dus no problemo! Jij gaat dus ook spacen? Gaan we hier wel samen spacen in plaats van op Intents :woot:
Vorige  1 ... 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen