Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 19:45 

Donateur

Als ik me rijbewijs heb dan ga ik, Ga dinsdag op voor praktijk dus laten we t hopen :).
En als er nog ticket verkrijgbaar natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 19:46 

Hardtraxx Elite

Lowrenz schreef:
Hmmm, dan ga ik het deze keer mss nog laten en hopen dat ik het zo overleef ;).
Dan probeer ik dit wel eens op een feest waar je het makkelijk mee naar binnenkrijgt em me spul zelf kan aanschaffen.
Ik ga niet liggen rondvragen aan mensen of ze pillen bij hebben ;) :$.
Wou het gewoon even vragen aan jullie voor de meeting, maar als iedereen net meeneemt wat ie nodig heeft dan hoeft het niet.

Zou het zowiezo op de meet nog eens vragen, ken wel een paar wappers die wel es wat extra mee naar binnen nemen, maar dan hangt het er vanaf of ze zelf niet te vaag zijn om op dat moment te reageren op een text xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Als ik me rijbewijs heb dan ga ik, Ga dinsdag op voor praktijk dus laten we t hopen :).

Als je naar een feest gaat met de intentie om aan de pillen te zitten is t niet zo handig als je vervoermiddel een auto is die je zelf moet besturen :P

Of bedoel je dat je geld van je ouders krijgt oid als je slaagt en daarom dan pas geld hebt voor een kaartje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 19:53 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Lowrenz schreef:

Als je naar een feest gaat met de intentie om aan de pillen te zitten is t niet zo handig als je vervoermiddel een auto is die je zelf moet besturen :P

Of bedoel je dat je geld van je ouders krijgt oid als je slaagt en daarom dan pas geld hebt voor een kaartje?

En vooral niet als je er geen ervaring hebt..met pillen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 20:55 

Donateur

ik heb tenminste een goede voorraad voor q-base, hopelijk kom ik er levend vandaan XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 20:57 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
ik heb tenminste een goede voorraad voor q-base, hopelijk kom ik er levend vandaan XD

En als je te veel hebt, je hebt mij nummer!
Ik heb te weinig :lol: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 20:59 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
roberttt schreef:

En als je te veel hebt, je hebt mij nummer!
Ik heb te weinig :lol: :D

jah:P dan hoor je het wel XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 21:22 

Donateur

PNXRMX schreef:
Lowrenz schreef:

Neen idd met de auto erheen, maar dan met een groepje en gewoon degene die het een x willen proberen doen het, en er zijn toch 2 ofzo die het niet willen, kunnen hun bobben :P.
Maar als iedereen het een x wil proberen dan doen we het gwn een ander keertje als we met de trein of bus kunnen.
Maar rijden en drugs gaat niet, daar was ik ongeveer ook al achter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 21:39 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
PNXRMX schreef:
Lowrenz schreef:

Neen idd met de auto erheen, maar dan met een groepje en gewoon degene die het een x willen proberen doen het, en er zijn toch 2 ofzo die het niet willen, kunnen hun bobben :P.
Maar als iedereen het een x wil proberen dan doen we het gwn een ander keertje als we met de trein of bus kunnen.
Maar rijden en drugs gaat niet, daar was ik ongeveer ook al achter :P

Dan heb jij je rijbewijs toch niet nodig? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 22:00 

Hardtraxx Addict

ik heb miss ook nog wat extra's mee, moet even kijken hoeveel ik er nog heb
want aardig wat mensen kopen nu al :P miss ben ik bij de meeting of kom ik
iemand tegen ofzo, wordt hoe dan ook weer even ouderwets knallen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 22:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

I know :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 22:32 

Donateur

Het verhaal over de pillen die je niet kent moet je zeker aannemen. Op Decibel van een maat van mij een of andere groene Mercedes gekregen. Geen idee wat erin zat en had ook geen zin om het te testen dus heb dat ding maar door te plee gespoeld thuis.
Ik neem nu alleen nog maar pillen waarvan ik weet wat en hoeveel erin zit. Ook al weet je tegenwoordig vrijwel zeker dat er MDMA in zit (het aantal slechte snoepjes is nog maar op 1 hand te tellen vandaag) je weet nog steeds niet hoeveel, waardoor het onverwachts hard in kan slaan of juist helemaal niet werkt. Zo kan ik ook nog vrij precies mijn trip plannen voor de rest van de dag.

Mijn gezondheid en de rest van het feest vind ik belangrijker dan waus zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 08:17 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het zelf ook niet echt op kopen op een feest maar hardtraxx lui vertrouw ik wel. Beide keren goed gekomen hoewel ik op decibel echt aan ieder willekeurig persoon vroeg of ze nog hadden nadat mijn voorraad op was :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 08:28 

Donateur

Chukkels schreef:
Ik heb het zelf ook niet echt op kopen op een feest maar hardtraxx lui vertrouw ik wel. Beide keren goed gekomen hoewel ik op decibel echt aan ieder willekeurig persoon vroeg of ze nog hadden nadat mijn voorraad op was :p

Had je mij tegen moeten komen had nog een FF over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 08:29 

Donateur

Ik hou er zelf ook niet van om van andere te kopen, heb meestal zelf genoeg bij me. Dit jaar op defqon wat gekocht via via, maar was niet echt een vreemde van me. Dus vertrouwde het wel, en het was ook goede zooi. Vrienden van me hadden dit jaar op mysteryland bij iemand gekocht , blauwe hartjes...wat een kut dingen waren dat. Meer verliefdsheidpillen dan energieknallers :thumbdown: Neem meestal aardig wat mee, want je kan er altijd nog wel bekende mee blij maken!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 09:36 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Had je mij tegen moeten komen had nog een FF over ;)

Ik ben jou wel duizend keer tegengekomen haha. En ik had zelf ook nog een ff maar die durfde ik in mijn toestand niet aan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 13:36 

Hardtraxx Veteran

Op Fusion mag ik lekker voor t eerst iemand deze geweldige ervaring meegeven :) Gaat sowieso ofwel een goede vriend van me ofwel m'n vriendin mee (die neemt dan t kaartje over als die andere niet gaat), die 't allebei zouden willen proberen dan :)
Lekker beginnen met een halve rode dollar en dan verder kijken. Ik ga zelf alles bijhouden natuurlijk om ervoor te zorgen dat de dosis in de hand blijft. Heb er nu nog meer zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 14:40 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Op Fusion mag ik lekker voor t eerst iemand deze geweldige ervaring meegeven :) Gaat sowieso ofwel een goede vriend van me ofwel m'n vriendin mee (die neemt dan t kaartje over als die andere niet gaat), die 't allebei zouden willen proberen dan :)
Lekker beginnen met een halve rode dollar en dan verder kijken. Ik ga zelf alles bijhouden natuurlijk om ervoor te zorgen dat de dosis in de hand blijft. Heb er nu nog meer zin in :thumbsup:

Heerlijk word dat! Weet ik nu al :) Zo geweldig die eerste keer van iemand, super om daar bij te kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 17:24 

Hardtraxxer

Crosspost uit QBase topic. Degenen die ook dit shirt willen kunnen me PM'en :thumbup:

Afbeelding
Ik heb inmiddels wel al een aantal logo's vervangen (Nike, dolfijntjes, paarse ster) en wat verschoven maar meerderheid is hetzelfde :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 17:34 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Crosspost uit QBase topic. Degenen die ook dit shirt willen kunnen me PM'en :thumbup:

Afbeelding
Ik heb inmiddels wel al een aantal logo's vervangen (Nike, dolfijntjes, paarse ster) en wat verschoven maar meerderheid is hetzelfde :thumbup:

Ik krijg zin in een FF nu :woot: :drool: :love:

Meteen zin om te snoepen nu :lol:

Niet te vaak zulke dingen posten aub :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 18:09 

Hardtraxx Elite

Food Inno, Fooddddddddddddddd

Afbeelding

Mijn shirt wat daar ligt voor zaterdagnacht (door de dag doe ik wat anders aan want dan ben ik nog niet wappie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 21:14 

Hardtraxx Veteran

Die witte >> :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 21:16 

Donateur

zoooo geniaal shirt!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 21:33 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat die rode dollar helemaal bovenaan staat, aangezien dat de komende tijd mijn vaste snoepje wordt als t goed is :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 22:17 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Ik krijg zin in een FF nu :woot: :drool: :love:

Meteen zin om te snoepen nu :lol:

Niet te vaak zulke dingen posten aub :P

Hoe denk je dat ik me voelde tijdens die vele uren van het maken van dit ontwerp :corn:
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen