Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Pep lijkt een vreemd effect te hebben in combinatie met XTC.
De inslag lijkt harder aan te komen, al van meerdere mensen gehoord.
Daarnaast lijkt het ook een soort van gestrekt effect te hebben.
Pep kan wel degelijk tot 12 uur lang werken, maar dat hangt van de sterkte en dosering af.

Citaat:
Common duration for amphetamine is about 6 hours.

Dit zijn wel slechts bevindingen die ik heb ondervonden bij mezelf en bij anderen.

Yo dude, jij ook weer lekker een avondje op Hardtraxx? :thumbsup:

Maar inderdaad, wat candyboy zegt. Ik weet nog nog of het bewezen is (met hasj/wiet in ieder geval wél), maar pep verlengt de werking van XTC en gerelateerde producten (4-FMP, methylone, mephedrone, etc) in ieder geval wél. In mijn optiek dan tenminste. En heb hier veel meer mensen over gehoord, dus zomaar een fabeltje zal het niet zijn (evenals mijn Q-theorie, maar dat terzijde).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Pep lijkt een vreemd effect te hebben in combinatie met XTC.
De inslag lijkt harder aan te komen, al van meerdere mensen gehoord.
Daarnaast lijkt het ook een soort van gestrekt effect te hebben.
Pep kan wel degelijk tot 12 uur lang werken, maar dat hangt van de sterkte en dosering af.

Citaat:
Common duration for amphetamine is about 6 hours.

Dit zijn wel slechts bevindingen die ik heb ondervonden bij mezelf en bij anderen.

Yo dude, jij ook weer lekker een avondje op Hardtraxx? :thumbsup:

Maar inderdaad, wat candyboy zegt. Ik weet nog nog of het bewezen is (met hasj/wiet in ieder geval wél), maar pep verlengt de werking van XTC en gerelateerde producten (4-FMP, methylone, mephedrone, etc) in ieder geval wél. In mijn optiek dan tenminste. En heb hier veel meer mensen over gehoord, dus zomaar een fabeltje zal het niet zijn (evenals mijn Q-theorie, maar dat terzijde).

Stage enzo :P
Van 9 tot 5 and enjoying it :D

Bewezen is het niet.., maarja, alles begint met aannames en ervaringsgebaseerde optiek.
Ik heb persoonlijk hetzelfde idee, misschien een strekkend effect, maar het kan van persoon tot persoon verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Hulde voor je signature, ben het er stiekem wel mee eens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hulde voor je signature, ben het er stiekem wel mee eens :D

Ja, ik ook, het heeft mijn leven dermate verneukt.
Tegenwoordig lig ik naast mijn stage begeleider met een lijn crystal meth en wat spulletjes om heroïne te kunnen chinezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:21 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
(evenals mijn Q-theorie, maar dat terzijde).

Pffff, vermoeiend ik ga op hard bass echt 3 q's tegelijk door je drinken gooien, wedden dat je de komende 3u niet meer weet waar je staat, en niet slechts 1 of 2u... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:22 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Pffff, vermoeiend ik ga op hard bass echt 3 q's tegelijk door je drinken gooien, wedden dat je de komende 3u niet meer weet waar je staat, en niet slechts 1 of 2u... :D

dat is flauw, gooi ze dan in mijn drinken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:35 

@ Dawasiknie

Oké bedankt man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:46 

Hardtraxxer

Larsjaah schreef:
Tip voor mensen die X of peppie pakken voor feestje!
Haal een 500 gram zak pinda's + 1,5 liter melk (3000+cal) Dit zorgde er bij mij voor dat lichamelijk de dag erna nix aan de hand was! echt geniaa

Gister trouwens een soort stackers gepakt! Unleash v3 heet het van xxlnutrition, het is echt te vergelijke met pep maar je word niet wazig!

Misschien zou je eens moeten gaan trainen en daarbij de Unleash v3 gebruiken want daar hoort het voor ipv erop te gaan spacen :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:50 

Hardtraxx Newbie

H4rdstyleLova schreef:
Larsjaah schreef:
Tip voor mensen die X of peppie pakken voor feestje!
Haal een 500 gram zak pinda's + 1,5 liter melk (3000+cal) Dit zorgde er bij mij voor dat lichamelijk de dag erna nix aan de hand was! echt geniaa

Gister trouwens een soort stackers gepakt! Unleash v3 heet het van xxlnutrition, het is echt te vergelijke met pep maar je word niet wazig!

Misschien zou je eens moeten gaan trainen en daarbij de Unleash v3 gebruiken want daar hoort het voor ipv erop te gaan spacen :lol: .

Ik was er ook op gaan trainen was een zware knal training maar daarna werkt het effect ook nog goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:51 

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

dat is flauw, gooi ze dan in mijn drinken :drool:

Haha Robbert jij bent echt gek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Dat klopt inderdaad, want dan heb ik pep op! Ik zou maar al te graag willen bewijzen op Hard Bass dat ik dan op 1 enkele Eekhoorn 4 á 5 uur heerlijk ga mét pep op, maar tja, ik gebruik niet om bewijzen te leveren, aangezien ik geen proefkonijn ben :P Maar ga je aan de pep op HB? Zo niet, dan ben ik benieuwd of jij na 2,5 uur al de effecten voelt verminderen ná je 2e drop, aangezien je toch 2,5 uur wacht met een nieuwe droppen. :P

Ik weet bijna wel zeker dat je het effect voelt minderen voordat de volgende helft inslaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:00 

Donateur

@ Chukkels: heb vandaag Unity vergadering gehad en heb je 'Q probleem' uitgelegd.
Ie-de-reen is het met me eens dat het niet anders kan zijn set/setting! Het kan gewoon niet anders.
Ik denk echt dat het je verwachtingspatroon van de pil zelf is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

Hmm, echt vaag dan aangezien ik echt niet de enige ben met dit probleem. Maar goed, ik heb nog een aantal, ga het waarschijnlijk wel nog een keer testen in een thuissetting... Of ik laat Kasper het uitproberen, ook een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:05 

Donateur

Ja zoiets kan je doen, in een thuissetting heb je sowieso een beter beeld van de drug zelf dan met zoveel invloeden op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

Een meisje uit m'n oude klas is nu helemaal into de hardcore, en gaat dit jaar net als ik ook naar Wish Outdoor :P . Alleen gebruikt ze allemaal zooi op feesten, daar ik nog nooit gebruikt heb. Ik ben toch wel eens benieuwd naar hoe het 1 keer zou zijn met XTC, en zij kwam al met een heel arsenaal aan pillen, voorzorgsmaatregelen, regels enz. aanzetten :P . Nou heb ik een vraagje aan jullie (deskundigen); Wat kan ik het beste gebruiken als ik voor het eerst gebruik, en hoe te doseren?
P.S. M'n ouders vermoorden me als ze dit lezen :innocent: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Een meisje uit m'n oude klas is nu helemaal into de hardcore, en gaat dit jaar net als ik ook naar Wish Outdoor :P . Alleen gebruikt ze allemaal zooi op feesten, daar ik nog nooit gebruikt heb. Ik ben toch wel eens benieuwd naar hoe het 1 keer zou zijn met XTC, en zij kwam al met een heel arsenaal aan pillen, voorzorgsmaatregelen, regels enz. aanzetten :P . Nou heb ik een vraagje aan jullie (deskundigen); Wat kan ik het beste gebruiken als ik voor het eerst gebruik, en hoe te doseren?

Lees anders even de begin post. Denk dat je dan al een stuk rijker bent aan info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

XTC aanhouden van 1.2 a 1.4 mg per kg.
Ga je hard genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:18 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
urbandesigner schreef:

Ga je hard genoeg.

Kom ik aan met me 65 kg en 1.89m xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:
urbandesigner schreef:

Ga je hard genoeg.

Kom ik aan met me 65 kg en 1.89m xd

Naja een standaard is zo'n beetje 1 a 1.5 mg per kg.
Beetje giswerk altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:20 

Donateur

Ik wil nog eventjes dit posten, dit is me op het hart gedrukt door m'n regio leidster;

Pas op met die gekke hoeveelheden; ze kent de rave scene beter dan wie dan ook.
Maar toen ik d'r vertelde van 800mg toen verklaarde ze diegenen voor gek!
Vanaf ~200mg treedt er hersenschade op. Als je er wat overheen zit, ala, maar als je 4x zoveel vreet, regelmatig..
.. Moet je toch even nadenken over je gebruik! ;)

Wil jullie het plezier niet ontnemen hoor boys maar ik wil dat jullie later geen spijt krijgen van je plezier nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:21 

Doe het dan gelijk goed, 1,5 :P.

Dan kom je dus in een vicieuze cirkel, je vreet pillen > je wil het meer > je tolerantie gaat omhoog > je vreet (meer) pillen

sorry jongens, sommigen hier halen de 30 niet :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:23 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Dat klopt inderdaad, want dan heb ik pep op! Ik zou maar al te graag willen bewijzen op Hard Bass dat ik dan op 1 enkele Eekhoorn 4 á 5 uur heerlijk ga mét pep op, maar tja, ik gebruik niet om bewijzen te leveren, aangezien ik geen proefkonijn ben :P Maar ga je aan de pep op HB? Zo niet, dan ben ik benieuwd of jij na 2,5 uur al de effecten voelt verminderen ná je 2e drop, aangezien je toch 2,5 uur wacht met een nieuwe droppen. :P

Ik weet bijna wel zeker dat je het effect voelt minderen voordat de volgende helft inslaat ;)

Ik wacht altijd 3u ;) En ik ga weer een half bruin boompje nemen om te beginnen denk ik, of misschien toch 3 kwart q-dance, ben er nog niet uit :D Heb genoeg mensen gezien die lekker 4u gingen op de q's, dus ja, onzin natuurlijk.

En Mol, dit is denk ik toch niet echt nieuws, ook ik heb hier al vaak genoeg gewaarschuwd voor de enorme hoeveelheden en het combi gebruik. Maar kan geen kwaad het af en toe te herhalen hier inderdaad >.<

1.2 a 1.4mg/kg vind ik persoonlijk ook een mooie dosis, ofwel gewoon 80a100mg voor de eerste keer tenzij je extreem mager/klein/groot/dik bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:27 

Donateur

DarkBeatz schreef:
En Mol, dit is denk ik toch niet echt nieuws, ook ik heb hier al vaak genoeg gewaarschuwd voor de enorme hoeveelheden en het combi gebruik. Maar kan geen kwaad het af en toe te herhalen hier inderdaad >.<

Inderdaad, het topic groeit bijna harder dan het zever-topic en ik kan het zelf niet meer bijhouden.
Zou graag op iedere zinnige vraag of verhalen over hoeveelheden reageren maar luktnieee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ik wil nog eventjes dit posten, dit is me op het hart gedrukt door m'n regio leidster;

Pas op met die gekke hoeveelheden; ze kent de rave scene beter dan wie dan ook.
Maar toen ik d'r vertelde van 800mg toen verklaarde ze diegenen voor gek!
Vanaf ~200mg treedt er hersenschade op. Als je er wat overheen zit, ala, maar als je 4x zoveel vreet, regelmatig..
.. Moet je toch even nadenken over je gebruik! ;)

Wil jullie het plezier niet ontnemen hoor boys maar ik wil dat jullie later geen spijt krijgen van je plezier nu :)

Thanks for the info, maar inderdaad. Ik weet dat ik die avond gewoon compleet verkeerd bezig was. Ik probeerde het topgevoel terug te krijgen dat ik wel eventjes had na de eerste Q die ik dropte, maar die kwam nooit meer. Ik weet nu dus ook dat dat niet gaat lukken met bijpakken. Zal vanaf nu ook voortaan onder de halve gram blijven, met voorkeur onder de 350mg (2,25 pil). Gaat me overigens prima af, heb sinds Qlimax niet meer boven de 350mg gezeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:31 

Donateur

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens gestoord bezig ben geweest;
dat kan je een keer, of 2, overkomen. Maar ervaren gebruikers zouden toch moeten matigen :)

Het is bijna een vuistregel dat je eerste pil het lekkerste gaat en dat de tweede verlengt.
De derde werkt zo goed als alleen maar op je dopamine.
Vorige  1 ... 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen