Chukkels schreef:
Dat klopt inderdaad, want dan heb ik pep op! Ik zou maar al te graag willen bewijzen op Hard Bass dat ik dan op 1 enkele Eekhoorn 4 á 5 uur heerlijk ga mét pep op, maar tja, ik gebruik niet om bewijzen te leveren, aangezien ik geen proefkonijn ben

Maar ga je aan de pep op HB? Zo niet, dan ben ik benieuwd of jij na 2,5 uur al de effecten voelt verminderen ná je 2e drop, aangezien je toch 2,5 uur wacht met een nieuwe droppen.

Ik weet bijna wel zeker dat je het effect voelt minderen voordat de volgende helft inslaat

Ik wacht altijd 3u

En ik ga weer een half bruin boompje nemen om te beginnen denk ik, of misschien toch 3 kwart q-dance, ben er nog niet uit

Heb genoeg mensen gezien die lekker 4u gingen op de q's, dus ja, onzin natuurlijk.
En Mol, dit is denk ik toch niet echt nieuws, ook ik heb hier al vaak genoeg gewaarschuwd voor de enorme hoeveelheden en het combi gebruik. Maar kan geen kwaad het af en toe te herhalen hier inderdaad
1.2 a 1.4mg/kg vind ik persoonlijk ook een mooie dosis, ofwel gewoon 80a100mg voor de eerste keer tenzij je extreem mager/klein/groot/dik bent