Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 01:52 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
En @ John, jij had pep op, vandaar dat je langer ging en het 3 uur volhield op 1 q...

Hallo man, die pep (100mg) had ik om 20u genomen, pas 8u later ging die Q erin (pep werkt 6a8u). Nuff said! Reinaldo en Rebecca gingen ook gewoon 4u lang erop op Euphoria.

Dat je de effecten niet meer merkt, wil niet zeggen dat het stofje totaal is uitgewerkt en niks meer doet. Juist van jou had ik wel verwacht dat je dat zou weten... Pep kan trouwens tot 12 uur duren en pep verstrekt de werking van drugs zoals XTC ook en verlengt daarmee ook de werkingsduur. Nuff said indeed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 08:31 

Donateur

Pep verslapt de werking van de serotonine en versterkt de werking van de dopamine van de pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 09:04 

Mol schreef:
Pep verslapt de werking van de serotonine en versterkt de werking van de dopamine van de pil.

Dus extra verslaving en minder genot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 10:44 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Dat je de effecten niet meer merkt, wil niet zeggen dat het stofje totaal is uitgewerkt en niks meer doet. Juist van jou had ik wel verwacht dat je dat zou weten... Pep kan trouwens tot 12 uur duren en pep verstrekt de werking van drugs zoals XTC ook en verlengt daarmee ook de werkingsduur. Nuff said indeed.

De echte werkingsduur is 6 tot 8u, niet 12u. Net zoals een pil 3 a 4u werkt en niet 4 a 6u, dat zijn nog na effecten wat je hebt waarbij je merkt dat je nog niet op baseline terug bent. En pep versterkt de werking van XTC absoluut NIET en verlengt al heel zeker niet de werkingsduur, weet niet hoe je bij die onzin komt. Zoals mol al meldt verslapt pep juist de werking van xtc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:00 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

De echte werkingsduur is 6 tot 8u, niet 12u. Net zoals een pil 3 a 4u werkt en niet 4 a 6u, dat zijn nog na effecten wat je hebt waarbij je merkt dat je nog niet op baseline terug bent. En pep versterkt de werking van XTC absoluut NIET en verlengt al heel zeker niet de werkingsduur, weet niet hoe je bij die onzin komt. Zoals mol al meldt verslapt pep juist de werking van xtc.

Nog nooit last van gehad en heb die combinatie al vaak gehad.
Bullshit in mijn ogen dus.
Op qountdown zat ik op de 1 tot 2 gram pep en een halve bruine boom (100mg ongeveer)
Ik ging snoeihard van die pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

pepepe check je pm van 3 dagen geleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:25 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:

Je zou er harder op gaan zonder de pep... Het is niet omdat je iets niet merkt dat het niet waar is, ik had ook een lekkerder gevoel van een halve bruine boom op XQ als van een groene canadees op Thrillogy xd Zijn zoveel andere factoren die daar in mee spelen, maar dat ligt echt niet aan de pep die zogezegd het xtc gevoel versterkt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:29 

Donateur

DarkBeatz schreef:
pepepe schreef:

Je zou er harder op gaan zonder de pep... Het is niet omdat je iets niet merkt dat het niet waar is, ik had ook een lekkerder gevoel van een halve bruine boom op XQ als van een groene canadees op Thrillogy xd Zijn zoveel andere factoren die daar in mee spelen, maar dat ligt echt niet aan de pep die zogezegd het xtc gevoel versterkt...

pep versterkt het gevoel inderdaad niet, als ik x gebruik zonder pep ben ik erger vdk dan met pep op.
Maar ik gebruik pep voor de energie erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:57 

Hardtraxx Newbie

Tip voor mensen die X of peppie pakken voor feestje!
Haal een 500 gram zak pinda's + 1,5 liter melk (3000+cal) Dit zorgde er bij mij voor dat lichamelijk de dag erna nix aan de hand was! echt geniaa

Gister trouwens een soort stackers gepakt! Unleash v3 heet het van xxlnutrition, het is echt te vergelijke met pep maar je word niet wazig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Larsjaah schreef:
Haal een 500 gram zak pinda's + 1,5 liter melk (3000+cal) Dit zorgde er bij mij voor dat lichamelijk de dag erna nix aan de hand was! echt geniaa

Gister trouwens een soort stackers gepakt! Unleash v3 heet het van xxlnutrition, het is echt te vergelijke met pep maar je word niet wazig!

Ik heb de variant van De Tuinen wel eens geprobeerd. Xtralean. Heb minder gedoseerd dan er op stond, maar k werd er beetje misselijk van en voelde me niet top. Is ook meer om in turbovaart af te vallen zulk spul. Is wel echt rotzooi hoor, 't zit op 't randje van legaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Mag je mij uitleggen waarom ik na Qountdown (pep + xtc) op zondagavond om 7 uur nog gigantische doppen had en op feesten waar ik meer MDMA had gepakt zonder pep m'n pupillen rond 2 uur 's middags al weer normaal waren :)

Pep rekt wel degelijk bepaalde effecten van MDMA. Het zorgt er echter wel voor dat je helderder bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:44 

Donateur

Larsjaah schreef:

Hoe was dat dan? Qua effecten en hoe lang voelde je dat... Want ik zat daar ook naar te kijken maar dat schijnt wel tof spul te zijn (en nog goed voor het vetverbranden ook :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:01 

Hardtraxx Newbie

Inno schreef:
Larsjaah schreef:

Ik heb de variant van De Tuinen wel eens geprobeerd. Xtralean. Heb minder gedoseerd dan er op stond, maar k werd er beetje misselijk van en voelde me niet top. Is ook meer om in turbovaart af te vallen zulk spul. Is wel echt rotzooi hoor, 't zit op 't randje van legaal.

Ik had gister een normale dosis maar is echt heftig spul stond er echt van te kijken tijdens het fitnesse 10kg meer gepakt met bankdrukken:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:09 

Hardtraxx Newbie

dawasiknie schreef:
Larsjaah schreef:

Hoe was dat dan? Qua effecten en hoe lang voelde je dat... Want ik zat daar ook naar te kijken maar dat schijnt wel tof spul te zijn (en nog goed voor het vetverbranden ook :P )

Ik voelde het tot ik ging slapen( om 7 uur gepakt 1 uur na bed gegaan en kon moeilijk slapen). Effecten is net speed te vergelijken je staat strak! super veel energie, praten gaat makkelijk, muziek word je euforisch van! en geen kater:P maar zou het niet combineren met iets want heb het ooit samen met x gedaan dan ga je niet lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:15 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Mag je mij uitleggen waarom ik na Qountdown (pep + xtc) op zondagavond om 7 uur nog gigantische doppen had en op feesten waar ik meer MDMA had gepakt zonder pep m'n pupillen rond 2 uur 's middags al weer normaal waren :)

Pep rekt wel degelijk bepaalde effecten van MDMA. Het zorgt er echter wel voor dat je helderder bent.

Dat je nog grote doppen hebt heeft niets te maken met dat de pep zogezegd nog aan het werken is of dat de mdma langer werkt :') Ik heb ook nog grote doppen 8u na mn laatste pil, maar betekent niet dat ik nog van de kaart ben :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:22 

Hardtraxx Addict

Larsjaah schreef:
dawasiknie schreef:
Larsjaah schreef:

Ik voelde het tot ik ging slapen( om 7 uur gepakt 1 uur na bed gegaan en kon moeilijk slapen). Effecten is net speed te vergelijken je staat strak! super veel energie, praten gaat makkelijk, muziek word je euforisch van! en geen kater:P maar zou het niet combineren met iets want heb het ooit samen met x gedaan dan ga je niet lekker!

O mijn god.. Strak van de unleash, het moet niet gekker worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Larsjaah schreef:
dawasiknie schreef:

O mijn god.. Strak van de unleash, het moet niet gekker worden..

Staat ook echt bij dat het verboden is in de sport :') lijkt me geen gewoon middeltje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:30 

Hardtraxx Addict

Ja zal wel mee vallen. Is natuurlijk pure marketing allemaal.. Heb ze allemaal al een keer gehad: Unleash, X-plode en ook NOX PUMP. Geeft wel wat energie en een goede pomp na het trainen maar dat je er strak van gaat staan is echt bullcrap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:30 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Dat je nog grote doppen hebt heeft niets te maken met dat de pep zogezegd nog aan het werken is of dat de mdma langer werkt :') Ik heb ook nog grote doppen 8u na mn laatste pil, maar betekent niet dat ik nog van de kaart ben :')

Ik voel me dan ook nog wauzig. Van de kaart kan je 't niet noemen, maar de xtc is nog niet uitgewerkt, daar doel ik op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:33 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Ja zal wel mee vallen. Is natuurlijk pure marketing allemaal.. Heb ze allemaal al een keer gehad: Unleash, X-plode en ook NOX PUMP. Geeft wel wat energie en een goede pomp na het trainen maar dat je er strak van gaat staan is echt bullcrap.

Klopt hetgene waardoor Unleash werkt is dit door hoeveelheid Taurine die erin zit!! , dit is gewoon pure adrealine. 1.3 grm zit er in :x Kan je gewoon net zo goed 5 redbull wegdrinken, en je zal daardoor ook echt van die unleash instorten, als het uitwerkt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Kettingzaag schreef:

Klopt hetgene waardoor Unleash werkt is dit door hoeveelheid Taurine die erin zit!! , dit is gewoon pure adrealine. 1.3 grm zit er in :x Kan je gewoon net zo goed 5 redbull wegdrinken, en je zal daardoor ook echt van die unleash instorten, als het uitwerkt :/

Er staat dat er 1,3 dimethylamylamine (DMAA) in zit, dat is verboden in de sport (doping) xd dus zal wel icm met de taurine zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 15:06 

Hardtraxx Newbie

Kettingzaag schreef:

Ja ik vond het niet mee vallen drink nooit redbull maar het kan ook placebo effectje geven maar daar geef ik niks om placebo of niet twas best rlx! Kmoet wel zeggen dat ze er idd een marketing stuntje van maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
@ Olijfboompje, was dat trillende ooglid voortduren of in vlagen (dan altijd maar heel even)?

haha dat had ik na XQ ook best wel :P ook precies zoals je et uitlegde :p
nu niet meer thoguh ^^
volges mij komt et ook deels door moeheid

proef zoeten dingen ook weer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:41 

Duruz schreef:
proef zoeten dingen ook weer? :P

ja gelukkig wel zeg :p
dat had ik na 2 dagen gelukkig weer terug :D
was toch wel ff spannend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

Pep lijkt een vreemd effect te hebben in combinatie met XTC.
De inslag lijkt harder aan te komen, al van meerdere mensen gehoord.
Daarnaast lijkt het ook een soort van gestrekt effect te hebben.
Pep kan wel degelijk tot 12 uur lang werken, maar dat hangt van de sterkte en dosering af.

Citaat:
Common duration for amphetamine is about 6 hours.

Dit zijn wel slechts bevindingen die ik heb ondervonden bij mezelf en bij anderen.
Vorige  1 ... 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen