Bij zulke hoeveelheden ga ik dood enkwrote:heb sinds Qlimax niet meer boven de 350mg gezeten
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wat raden jullie mij dan aan voor Hardbass? 1 boompje totaal of 2 ? (bruine).
Wordt m'n 3e keer namelijk. Wil met halfjes werken dus je zou zeggen: 12 uur halfje,3 uur halfje en je bent wel klaar..
Wordt m'n 3e keer namelijk. Wil met halfjes werken dus je zou zeggen: 12 uur halfje,3 uur halfje en je bent wel klaar..
Je moet op je 16de sowieso van drugs afblijven eigenlijk
Net als alcohol is het onder je 18de extra schadelijk.
Net als alcohol is het onder je 18de extra schadelijk.
Ik begin zelf liever wat later, rond een uur of 1 de eerste er in, rond een uur of 3 de tweede helft.wrote:Wat raden jullie mij dan aan voor Hardbass? 1 boompje totaal of 2 ? (bruine).
Misschien om 1 uur je eerste halfje pakken? Is maar een idee, loop je iig minder risico dat je om 6u kapot bent.wrote:Wat raden jullie mij dan aan voor Hardbass? 1 boompje totaal of 2 ? (bruine).
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ok, dan wordt dan denk ik rond 1 uur ja. Wil idd niet te kapot zijn rond 6 uur
de eerste paar uurtjes gewoon lekker nuchter
dan is het ook niet zo slopend
-
M
Valt reuze mee of ligt dat aan mij, 3 pillen is niet zo gek veel?wrote:Bij zulke hoeveelheden ga ik dood enkwrote:heb sinds Qlimax niet meer boven de 350mg gezeten
Óf begin later, óf neem een kwart/halfje extra.wrote:Wat raden jullie mij dan aan voor Hardbass? 1 boompje totaal of 2 ? (bruine).
Mijn voorkeur voor jou gaat uit naar:
12 uur: halfje
kwart voor 3: halfje
half 5/kwart voor 5: kwart/halfje
Meer met het ook op de meeting van half 1 gericht
Maar met je 65kg, kan je misschien ook wat lichtere pillen nemen, hoewel je met 220-270mg in totaal niet 'bad' gaat.
2 en een kwart Q. Op Hardbass maximaal 2,5 Eekhoorn.wrote:Valt reuze mee of ligt dat aan mij, 3 pillen is niet zo gek veel?wrote:Bij zulke hoeveelheden ga ik dood enkwrote:heb sinds Qlimax niet meer boven de 350mg gezeten
Ik denk dat de combi van een halve pil en lijntje pep van 100-200 mg redelijk beperkt is qua schade.wrote: Ik wacht altijd 3uEn ik ga weer een half bruin boompje nemen om te beginnen denk ik, of misschien toch 3 kwart q-dance, ben er nog niet uit
Heb genoeg mensen gezien die lekker 4u gingen op de q's, dus ja, onzin natuurlijk.
En Mol, dit is denk ik toch niet echt nieuws, ook ik heb hier al vaak genoeg gewaarschuwd voor de enorme hoeveelheden en het combi gebruik. Maar kan geen kwaad het af en toe te herhalen hier inderdaad![]()
1.2 a 1.4mg/kg vind ik persoonlijk ook een mooie dosis, ofwel gewoon 80a100mg voor de eerste keer tenzij je extreem mager/klein/groot/dik bent
Zoals ik al zei, Hard bass wordt de eerste keer echt extreem voor mij.
Ik heb nog nooit boven een hoeveelheid van 1.5 pil op een feest gezeten.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Okwrote:Óf begin later, óf neem een kwart/halfje extra.wrote:Wat raden jullie mij dan aan voor Hardbass? 1 boompje totaal of 2 ? (bruine).
Mijn voorkeur voor jou gaat uit naar:
12 uur: halfje
kwart voor 3: halfje
half 5/kwart voor 5: kwart/halfje
Meer met het ook op de meeting van half 1 gericht
Maar met je 65kg, kan je misschien ook wat lichtere pillen nemen, hoewel je met 220-270mg in totaal niet 'bad' gaat.
Bedankt voor de adviezen.
Die zou ik er in principe wél bijgooien, om in ieder geval de werking van de X te rekken. Zoveel extra schade maak je niet aan met een kwart extra, maar anders ben je tussen 5 en 6 al moe (i.e. de pil begint uit te werken) en dat wil je eigenlijk ook niet 
Daarom vind ik het zo fijn om met een vrij lage dosis te beginnen, dan bouw je de avond mooi opwrote:Het is bijna een vuistregel dat je eerste pil het lekkerste gaat en dat de tweede verlengt.
De derde werkt zo goed als alleen maar op je dopamine.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ok, dan gaat die er zeker inwrote:Die zou ik er in principe wél bijgooien, om in ieder geval de werking van de X te rekken. Zoveel extra schade maak je niet aan met een kwart extra, maar anders ben je tussen 5 en 6 al moe (i.e. de pil begint uit te werken) en dat wil je eigenlijk ook niet
5-HTP bij de Tuinen trouwens 2 halen 1 betalen voor de liefhebbers, ik dacht ik meld het even
Er is hier al veel gesproken over de schadelijkheid van xtc, maar hoe zit het precies met speed? Heb daar nog niet zo gek veel over gelezen. Mol?
Er is hier al veel gesproken over de schadelijkheid van xtc, maar hoe zit het precies met speed? Heb daar nog niet zo gek veel over gelezen. Mol?
Bij speed is vooral de verslavingsfactor veel hoger.
Citaat van Unity.nlRisicos op de korte termijn:
Voor de volgende risicos op de korte termijn geldt dat de kans toeneemt naarmate een persoon ouder is en naarmate hij vaker gebruikt.
* pijnlijke neus (bij snuiven)
* hartaanval
* ademhalingsstoornis
* hersenbloeding
* oververhitting
* nierinfarct
* epileptische aanval
* acute opwindingstoestand
* overdosis
Positieve effecten:
* euforisch (gelukzalig) gevoel
* energiek
* beweegelijk
* honger en moeheid verdwijnen speed_01.jpg
* meer zelfvertrouwen
* spraakzaam
* denken lijkt sneller en helder te gaan
Lichamelijke effecten:
* versnelling van de ademhaling
* verhoging van hartslag en bloeddruk
* tijdelijke toename van de spierkracht en uithoudingsvermogen
* lichte stijging van de lichaamstemperatuur
* vergroting van de pupillen
* spieren spannen zich meer (dit uit zich in stijve kaken, trekkingen van het gelaat en knarsetanden.
* laxerende werking
* frequent urineren
Nadelige effecten:
* niet kunnen slapen
* rusteloosheid
* hogere dosissen: angst, paranoia, agressie en psychische klachten
Risicos op de lange termijn
Oververmoeidheid en depressies.
Speed kan leiden tot oververmoeidheid, uitputting en depressieve gevoelens. Men put zichzelf volledig uit.
Speed kan leiden tot gewichtsverlies. Door gebrek aan eetlust gaat de conditie achteruit.
Door het snuiven kan het neusslijmvlies gaan ontsteken. Geur- en smaakvermogen gaan achteruit. Iemand kan chronisch verkouden worden en vaak bloedneuzen krijgen.
Speed belast het hart- en bloedvatenstelsel. Er zijn gevallen bekend van hartinfarcten en plotselinge dood na gebruik van speed.
Het regelmatig gebruiken van speed kan een psychose veroorzaken. Het is nog onduidelijk of dit alleen kan worden getriggered bij mensen die hier al aanleg voor hebben, of dat regelmatig speed gebruik op zichzelf een psychose kan opwekken.
Hepatitis C
Dit is een aandoening aan de lever.Het wordt niet veroorzaakt door speed zelf, maar door het delen van snuif-buisjes. Zorg dus dat je altijd je eigen snuif-buisje hebt en deze niet deelt met anderen.
Last edited by Mol on , edited 2 times in total.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
schijnt ook slecht voor je te zijn 
edit: je was me voor mol!
edit: je was me voor mol!
Hehe, net zoals alle drugs; het zijn geen vitamientjes!
Gebruik je eigen snuifbuis en zet voor jezelf een datum wanneer je weer mag gebruiken; minstens een paar maanden later!
Gebruik je eigen snuifbuis en zet voor jezelf een datum wanneer je weer mag gebruiken; minstens een paar maanden later!
Ik doe op Hard Bass weer net hetzelfde als altijd trouwens
Om 22u gelijk de eerste erin knallen (half boompje) om 1u nog een half bruin boompje en dan om 4u 3/4e q-dance.
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik moet weer even beter leren doseren, want bij qountdown ging dat niet zo best.
ik had 2 blauwe bomen, om 11uur halfie, om half 3, half 4 en 5uur....
Toen ik thuis kwam hing me kaak nog in de HMH, en me moeder was er niet zo blij mee
Ze weet dat ik snoep of feestjes en het mag gewoon.
Maar ik moet er wel een beetje normaal uitzien als ik thuiskom, weet iemand misschien hoelaat ik me laatste halfje zou moeten doen om een beetje fatsoenlijk thuis te kunnen komen?
Minder nemen is ook gewoon een optie trouwens
ik had 2 blauwe bomen, om 11uur halfie, om half 3, half 4 en 5uur....
Toen ik thuis kwam hing me kaak nog in de HMH, en me moeder was er niet zo blij mee
Ze weet dat ik snoep of feestjes en het mag gewoon.
Maar ik moet er wel een beetje normaal uitzien als ik thuiskom, weet iemand misschien hoelaat ik me laatste halfje zou moeten doen om een beetje fatsoenlijk thuis te kunnen komen?
Minder nemen is ook gewoon een optie trouwens
Gewoon om 5 uur, alleen had je gewoon om half 4 niet moeten pakken. Daarom zag je eruit als een zombie 
Jij je moet zelf ook even kijken hoelang je rit naar huis is, ik zelf moet meestal nog 2 uur naar huis, dan neem ik een uur voor het einde nog een halfie, om de laatste energie eruit te halen, Je bek zal altijd nog wel een beetje vaag staan. Maar pupillen worden sowieso door daglicht echt een heel stuk kleiner 
11u, 02u en 05u was inderdaad een betere optie geweest, dat halfje van half 4 was er teveel aan 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
zou ik voldoende hebben aan driekwart oranje q op hard bass, als ik hem rond een uurtje of 2 neem? of moet ik daarna waarschijnlijk nog bijpakken? ik weeg tussen de 65 en 70 kg..