Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:31 

Chukkels schreef:
heb sinds Qlimax niet meer boven de 350mg gezeten :)

Bij zulke hoeveelheden ga ik dood enk :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

Wat raden jullie mij dan aan voor Hardbass? 1 boompje totaal of 2 ? (bruine).
Wordt m'n 3e keer namelijk. Wil met halfjes werken dus je zou zeggen: 12 uur halfje,3 uur halfje en je bent wel klaar.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:32 

Donateur

Je moet op je 16de sowieso van drugs afblijven eigenlijk ;)
Net als alcohol is het onder je 18de extra schadelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:33 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Wordt m'n 3e keer namelijk. Wil met halfjes werken dus je zou zeggen: 12 uur halfje,3 uur halfje en je bent wel klaar.. :P

Ik begin zelf liever wat later, rond een uur of 1 de eerste er in, rond een uur of 3 de tweede helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Misschien om 1 uur je eerste halfje pakken? Is maar een idee, loop je iig minder risico dat je om 6u kapot bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:35 

Hardtraxx Veteran

Ok, dan wordt dan denk ik rond 1 uur ja. Wil idd niet te kapot zijn rond 6 uur :) de eerste paar uurtjes gewoon lekker nuchter :thumbsup: dan is het ook niet zo slopend
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:36 

stefaneke schreef:
Chukkels schreef:

Valt reuze mee of ligt dat aan mij, 3 pillen is niet zo gek veel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Óf begin later, óf neem een kwart/halfje extra.

Mijn voorkeur voor jou gaat uit naar:

12 uur: halfje
kwart voor 3: halfje
half 5/kwart voor 5: kwart/halfje

Meer met het ook op de meeting van half 1 gericht ;)

Maar met je 65kg, kan je misschien ook wat lichtere pillen nemen, hoewel je met 220-270mg in totaal niet 'bad' gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
stefaneke schreef:
Chukkels schreef:

Valt reuze mee of ligt dat aan mij, 3 pillen is niet zo gek veel?

2 en een kwart Q. Op Hardbass maximaal 2,5 Eekhoorn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:39 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ik wacht altijd 3u ;) En ik ga weer een half bruin boompje nemen om te beginnen denk ik, of misschien toch 3 kwart q-dance, ben er nog niet uit :D Heb genoeg mensen gezien die lekker 4u gingen op de q's, dus ja, onzin natuurlijk.

En Mol, dit is denk ik toch niet echt nieuws, ook ik heb hier al vaak genoeg gewaarschuwd voor de enorme hoeveelheden en het combi gebruik. Maar kan geen kwaad het af en toe te herhalen hier inderdaad >.<

1.2 a 1.4mg/kg vind ik persoonlijk ook een mooie dosis, ofwel gewoon 80a100mg voor de eerste keer tenzij je extreem mager/klein/groot/dik bent

Ik denk dat de combi van een halve pil en lijntje pep van 100-200 mg redelijk beperkt is qua schade.

Zoals ik al zei, Hard bass wordt de eerste keer echt extreem voor mij.

Ik heb nog nooit boven een hoeveelheid van 1.5 pil op een feest gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:42 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Óf begin later, óf neem een kwart/halfje extra.

Mijn voorkeur voor jou gaat uit naar:

12 uur: halfje
kwart voor 3: halfje
half 5/kwart voor 5: kwart/halfje

Meer met het ook op de meeting van half 1 gericht ;)

Maar met je 65kg, kan je misschien ook wat lichtere pillen nemen, hoewel je met 220-270mg in totaal niet 'bad' gaat.

Ok :) heb tegen die tijd boompjes dus die neem ik wel gewoon mee. Jouw schema lijkt me wat relaxter, idd met oog op de meeting :P dat laatste halfje/kwartje zie ik dan wel of ik die er nog bij gooi :) komt wel goed :thumbsup:

Bedankt voor de adviezen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:44 

Hardtraxx Veteran

Die zou ik er in principe wél bijgooien, om in ieder geval de werking van de X te rekken. Zoveel extra schade maak je niet aan met een kwart extra, maar anders ben je tussen 5 en 6 al moe (i.e. de pil begint uit te werken) en dat wil je eigenlijk ook niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Het is bijna een vuistregel dat je eerste pil het lekkerste gaat en dat de tweede verlengt.
De derde werkt zo goed als alleen maar op je dopamine.

Daarom vind ik het zo fijn om met een vrij lage dosis te beginnen, dan bouw je de avond mooi op :) Met het 1e halfje kom je er lekker in, met het 2e halfje ga je ontzettend lekker, het 3e halfje verlengt en evt. het 4e halfje wat verlenging + op de dopamine dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Die zou ik er in principe wél bijgooien, om in ieder geval de werking van de X te rekken. Zoveel extra schade maak je niet aan met een kwart extra, maar anders ben je tussen 5 en 6 al moe (i.e. de pil begint uit te werken) en dat wil je eigenlijk ook niet ;)

Ok, dan gaat die er zeker in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:56 

Donateur

James doet het altijd goed :cool: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 02:16 

Hardtraxxer

5-HTP bij de Tuinen trouwens 2 halen 1 betalen voor de liefhebbers, ik dacht ik meld het even :)

Er is hier al veel gesproken over de schadelijkheid van xtc, maar hoe zit het precies met speed? Heb daar nog niet zo gek veel over gelezen. Mol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 02:28 

Donateur

Bij speed is vooral de verslavingsfactor veel hoger.
Citaat:
Risicos op de korte termijn:
Voor de volgende risicos op de korte termijn geldt dat de kans toeneemt naarmate een persoon ouder is en naarmate hij vaker gebruikt.

* pijnlijke neus (bij snuiven)
* hartaanval
* ademhalingsstoornis
* hersenbloeding
* oververhitting
* nierinfarct
* epileptische aanval
* acute opwindingstoestand
* overdosis

Positieve effecten:

* euforisch (gelukzalig) gevoel
* energiek
* beweegelijk
* honger en moeheid verdwijnen speed_01.jpg
* meer zelfvertrouwen
* spraakzaam
* denken lijkt sneller en helder te gaan

Lichamelijke effecten:

* versnelling van de ademhaling
* verhoging van hartslag en bloeddruk
* tijdelijke toename van de spierkracht en uithoudingsvermogen
* lichte stijging van de lichaamstemperatuur
* vergroting van de pupillen
* spieren spannen zich meer (dit uit zich in stijve kaken, trekkingen van het gelaat en knarsetanden.
* laxerende werking
* frequent urineren

Nadelige effecten:

* niet kunnen slapen
* rusteloosheid
* hogere dosissen: angst, paranoia, agressie en psychische klachten

Risicos op de lange termijn
Oververmoeidheid en depressies.

Speed kan leiden tot oververmoeidheid, uitputting en depressieve gevoelens. Men put zichzelf volledig uit.

Speed kan leiden tot gewichtsverlies. Door gebrek aan eetlust gaat de conditie achteruit.

Door het snuiven kan het neusslijmvlies gaan ontsteken. Geur- en smaakvermogen gaan achteruit. Iemand kan chronisch verkouden worden en vaak bloedneuzen krijgen.

Speed belast het hart- en bloedvatenstelsel. Er zijn gevallen bekend van hartinfarcten en plotselinge dood na gebruik van speed.

Het regelmatig gebruiken van speed kan een psychose veroorzaken. Het is nog onduidelijk of dit alleen kan worden getriggered bij mensen die hier al aanleg voor hebben, of dat regelmatig speed gebruik op zichzelf een psychose kan opwekken.

Hepatitis C
Dit is een aandoening aan de lever.Het wordt niet veroorzaakt door speed zelf, maar door het delen van snuif-buisjes. Zorg dus dat je altijd je eigen snuif-buisje hebt en deze niet deelt met anderen.

Citaat van Unity.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 02:29 

Hardtraxxer

schijnt ook slecht voor je te zijn :P
edit: je was me voor mol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 02:31 

Donateur

Hehe, net zoals alle drugs; het zijn geen vitamientjes!

Gebruik je eigen snuifbuis en zet voor jezelf een datum wanneer je weer mag gebruiken; minstens een paar maanden later!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:17 

Hardtraxx Elite

Ik doe op Hard Bass weer net hetzelfde als altijd trouwens :D Om 22u gelijk de eerste erin knallen (half boompje) om 1u nog een half bruin boompje en dan om 4u 3/4e q-dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:41 

Hardtraxxer

Ik moet weer even beter leren doseren, want bij qountdown ging dat niet zo best.
ik had 2 blauwe bomen, om 11uur halfie, om half 3, half 4 en 5uur....
Toen ik thuis kwam hing me kaak nog in de HMH, en me moeder was er niet zo blij mee >.<
Ze weet dat ik snoep of feestjes en het mag gewoon.
Maar ik moet er wel een beetje normaal uitzien als ik thuiskom, weet iemand misschien hoelaat ik me laatste halfje zou moeten doen om een beetje fatsoenlijk thuis te kunnen komen?
Minder nemen is ook gewoon een optie trouwens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:46 

Donateur

Gewoon om 5 uur, alleen had je gewoon om half 4 niet moeten pakken. Daarom zag je eruit als een zombie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:49 

Donateur

Jij je moet zelf ook even kijken hoelang je rit naar huis is, ik zelf moet meestal nog 2 uur naar huis, dan neem ik een uur voor het einde nog een halfie, om de laatste energie eruit te halen, Je bek zal altijd nog wel een beetje vaag staan. Maar pupillen worden sowieso door daglicht echt een heel stuk kleiner :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:03 

Hardtraxx Elite

11u, 02u en 05u was inderdaad een betere optie geweest, dat halfje van half 4 was er teveel aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

zou ik voldoende hebben aan driekwart oranje q op hard bass, als ik hem rond een uurtje of 2 neem? of moet ik daarna waarschijnlijk nog bijpakken? ik weeg tussen de 65 en 70 kg..
Vorige  1 ... 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen