Zaterdag eerst een feestje gehad van vrienden. Daar goed veel bier gekopt natuurlijk. Toen even opstap gegaan en toen kwam de jarige vriend naar mij toe of ik niet even mee ging spacen. Zo gezegd zo gedaan, wij terug naar de feestlocatie (een werkplaats/schuur/garage).
Rond 2 uur een halve bruine boom baas gemaakt. 3 minuten later nog een kwart

Toen zijn we even gaan lopen, toen we terug kwamen en even gingen zitten sloeg ie keihard in (20/30 minuten na inname ongeveer). Vanaf dat moment is 99% weer een raadsel. Weet nog wel dat er een paar mensen nog langs zijn gekomen, maar hoe of wat?

'
Ook riep die vriend de heletijd namen van andere vrienden, hij dacht dat er meer mensen waren.
Ook die vriend weet nergens meer iets van
Rond 5 uur was het wel redelijk uitgewerkt en ben ik maar naar huis gegaan. Van half 3 tot 5 is dus allemaal een raadsel wat we hebben gedaan. Volgens mij heb ik gewoon 2 uur op een stoel zitten spacen
Zondag zo brak als iets en had vandaag tentamen, dat is dus echt helemaaal niks geworden. Ik snapte er helemaal niks van. Timing was dus niet zo goed om het dit weekend te doen.
Was weer een leuke ervaring, maar het heeft weer bevestigd waar ik al bang voor was: Ik vergeet echt álles van x.'
Als ik het nog een keer ga doen, dan gewoon thuis op de bank met helemaal geen alcohol