Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:04 

Donateur

Ik raad je een hele aan als je echt vdk wil.. maarja eigen verantwoordelijkheid :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:04 

Hardtraxx Elite

HSgino schreef:
kerels, is het slim om gewoon een keer meteen 3kwart, of een hele te nemen? (pillen van tussen de 160mg en 190mg)

Zoals eerder werd gepost, ik ben dat halve gedoe ook een beetje zat.

Als je eerst een halfje neemt en later nog een halfje, zit je heletijd met dat inwerkende gevoel(althans ik), dan slaat die vervolgens hard in, en dan na 1uur/1,5uur is het beste gevoel alweer weg.

Alleen de aller eerste keer ging perfect, maar dat was puur omdat ik niet kon verwachten wat er ging gebeuren, en dat was direct 110mg voor mijn eerst keer.(eerste keer is natuurlijk altijd geweldig)

misschien als je meteen een flinke dosis neemt, dat die dan harder inslaat en langer aanhoud? En dat het echte x effect naar boven komt? :innocent:

Ik heb een lage tolerantie en van een hele pil (150 mg) kan ik onder goede omstandigheden 'normaal' reageren. Met goede omstandigheden bedoel ik dat ik uitgerust ben, goed heb gegeten en goed in m'n vel zit.. De werking is per pil en per persoon heel verschillend natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:07 

Donateur

@ Gino, meer is niet altijd beter. Je sweetspot zit wss ergens bij de 100/120 mg en die moet je bij het doseren proberen om aan te houden. Misschien omdat je al wat tolernatie hebt opgebouwd meer kan pakken maar liever te weinig dan te veel. Bijpakken kan altijd.

En ik zou me niet teveel bezig houden met hoe lekker je zal gaan enzo, want dat werkt alleen maar averechts. Denk liever aan een grote roze pinguin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:08 

Donateur

dawasiknie schreef:
@ Gino, meer is niet altijd beter. Je sweetspot zit wss ergens bij de 100/120 mg en die moet je bij het doseren proberen om aan te houden. Misschien omdat je al wat tolernatie hebt opgebouwd meer kan pakken maar liever te weinig dan te veel. Bijpakken kan altijd.

En ik zou me niet teveel bezig houden met hoe lekker je zal gaan enzo, want dat werkt alleen maar averechts. Denk liever aan een grote roze pinguin :P

Inderdaad, je moet het over je heen laten komen. En niet tegen stribbelen. Werkt alleen maar tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:12 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

Inderdaad, je moet het over je heen laten komen. En niet tegen stribbelen. Werkt alleen maar tegen

hahaha tegen stribbelen doe ik zeker niet! Althans misschien juist onbewust tegen stribbelen omdat ik te graag het gevoel van de 1ste keer weer wil hebben...

En grote roze pinguin ^^ ? Zal het eens proberen, komt die dan tevoorschijn met een zakje gratis magic-pills?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:14 

Donateur

ik denk nooit ergens aan, het is bij mij pil slikken.
Doorstampen en op een geven moment ben ik gewoon vdk, zonder dat ik het in de gaten heb :lol: en dan kijkt iedereen me vaag aan, omdat ik er altijd bij sta als een mongol.

Maar ik vermaak me wel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:14 

Donateur

Chukkels schreef:
Mol schreef:
Als je 800 mg aan Q's in je systeem hebt en niet hard gaat, moet je maar eens een half jaar stoppen met drugs!
Ik ging op 1 Q heel Fusion lekker, dus ik snap niet waar die verhalen over gaan.
Iedere Q die in het testcentrum terecht komt; laat zien dat er niks vreemds mee is!

Die urban myths over de Q versterken elkaar; en vormen daardoor een aanpassing aan de set ;)

verklaar je nader, want daarvoor had ik bijna 2 maanden geen X genomen (fusion, 2 oktober). Veel vitaminen voor de tijd, inclusief 5-htp. En toen was er ok nog niks van de ' werking v' van de q's bekend, dus tussen de oren zat het al helemaal niet. set en setting waren gewoon prima evenals de rust. Omstandigheden waren zelfs nagenoeg perfect. :x

Dan is het gewoon niet mogelijk dat jij niet totaal vdk bent van 2 Q's, laat staan van 4!
Zo wel dan is er misschien wat mis met je serotonine? Of jij hebt namaak Q's te pakken?
Anders zou ik het echt niet weten m8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

Je kan een hele in 1x doen. Dan begin je gewoon wat later. Doe je 't begin van 't feest op eigen kracht (is gewoon ook leuk) en dan pak je rond half 4 je snoepje. Dan heb je de laatste uren van 't feest de tijd van je leven en blijf je toch onder de 3x van je lichaamsgewicht over de hele avond ;)

En wil je op de EHBO belanden of out gaan van MDMA moet je echt een flinke dosis in 1x doen (of al vies veel alcohol in je lijf hebben), daar kom je met 1 pil (hoe zwaar die ook is) echt niet ;) Dan praten we over 3 150 plussers in 1x of meer.

Namaak Q's zijn misschien wel in omloop dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Jullie lopen gvd mijn pillen af te zeiken hier terwijl ik ze kwijt wil :P

Eerlijk is eerlijk, t zijn qua werking gewoon prima dingen maar ik vond ze wel wat korter werken dan bijv. de olifanten of FF's. Die gingen denk ik wel 4 uur mee, de Q's nemen na 2 uur al fors af, bij alle keren dat ik ze had gebruikt.

Haha, ja ik wil ze ook kwijt. :-P Maar dat is het misschien dus ook wel, komt snel op, van eentje ga je je gewoon lekker voor die dosis, niks op aan te merken, maar het vervolg is gewoon veel minder. En ze werken sneller uit. Het vervolg van bijvoorbeeld Canadezen of olifanten zijn wel beter, daar kan men gewoon niet om heen.

En @ John, jij had pep op, vandaar dat je langer ging en het 3 uur volhield op 1 q...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:18 

Donateur

Inno schreef:
Namaak Q's zijn misschien wel in omloop dan :/

Dat is de vraag! Ik heb ze zelf nog niet gezien en vanuit de testcentra heb ik ook nog niks over neppers gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
hahaha, nee jij zei toch; een halfje nemen, en dan een half uurtje later nog een kwart erbij?

Klopt, maar dat komt even hard aan als in een keer 3 kwart pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:19 

Donateur

Van die oranje zijn geen fakers in omloop, wel andere kleuren maar die komen uit de UK. Tenminste dacht dat ik laatst zoiets had gezien op Pillreports.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
HSgino schreef:
hahaha, nee jij zei toch; een halfje nemen, en dan een half uurtje later nog een kwart erbij?

Je kan beter 3/4 in 1x pakken dan imo :)

Kort achter elkaar bijpakken heeft niet veel nut. Volgens mij pis je dan de helft dan weer uit van je 2e keer pakken. Tenminste, ervaringen leren mij dat je er dan weinig van merkt... En niet alleen mijn eigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:23 

Hardtraxx Elite

HSgino schreef:

Gewoon ineens 3 kwart droppen, geen hele, en dan 3 uur later nog eens 3 kwart. Gaat perfect, ik ben geen extreem mager iemand (~85kg) en ik doe het vaak zat zo, zit je rond de 120mg mdma ineens, meer als genoeg om hard op te gaan maar niet eruit te zien als een wasmachine wat aan het zwieren is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:26 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Van die oranje zijn geen fakers in omloop, wel andere kleuren maar die komen uit de UK. Tenminste dacht dat ik laatst zoiets had gezien op Pillreports.

Zijn inderdaad geen fakers van, en er is geen enkele in het testcentrum ooit binnengebracht waar ook maar iets van een andere stof inzit wat de werking zou kunnen beïnvloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:27 

Donateur

DarkBeatz schreef:
HSgino schreef:

Gewoon ineens 3 kwart droppen, geen hele, en dan 3 uur later nog eens 3 kwart. Gaat perfect, ik ben geen extreem mager iemand (~85kg) en ik doe het vaak zat zo, zit je rond de 120mg mdma ineens, meer als genoeg om hard op te gaan maar niet eruit te zien als een wasmachine wat aan het zwieren is...

Zo zie ik er al uit als ik 70 mg na binnen werk xd hoe kan dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:
HSgino schreef:

Je kan beter 3/4 in 1x pakken dan imo :)

Kort achter elkaar bijpakken heeft niet veel nut. Volgens mij pis je dan de helft dan weer uit van je 2e keer pakken. Tenminste, ervaringen leren mij dat je er dan weinig van merkt... En niet alleen mijn eigen.

Tja, dat is niet mijn ervaring.
Ik heb het idee dat hij er dan altijd inklapt en op de inslag van de andere er nog eens inklapt.
Vind ik wel tofjes, maar zoals ik al zei, dat is mijn ervaring.
DarkBeatz schreef:
HSgino schreef:

Deze meneer spreekt waarheid :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:29 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Ik geloof je niet :P Elke keer ik jou zie zwieren heb je minstens een drievoud op van die 70mg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:30 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
HSgino schreef:

hahaha ik had het op XQ, na 1,8 groene olifant. Me ogen leken wel pingpong balletjes die alle kanten opvlogen en me tong leek wel een propellor die de voorkant van me tanden constant aan het poetsen was :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:31 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Ik geloof je niet :P Elke keer ik jou zie zwieren heb je minstens een drievoud op van die 70mg xd

nee echt niet, thrillogy had ik een halfje op eerst. En toen ging me kaak al als een centrifuge.
maarja, mijn hersenen doen dat gewoon :(

En dat met die tong doe ik ook altijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

:lol:

Ik denk dat er wel een verband is tussen dosis opbouwen elke keer.
Ik begon met 70 mg (halve canadees) en zit nu gemiddeld op zo'n 125 mg (3 kwart blauwe boom ongeveer) en ik ga standaard heerlijk lekker en zie er standaard vercrackt uit.
Terwijl ik toch vaak heb gebruikt met de laatste maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:33 

Donateur

zaterdag ook, ik schaatste als een malloot blijkbaar( geloof ze niet ) maar toen had ik ook weinig op :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
zaterdag ook, ik schaatste als een malloot blijkbaar( geloof ze niet ) maar toen had ik ook weinig op :whistle:

Mephedrone laat je kaakschaatsen als een bezetene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Chukkels schreef:
Mol schreef:
Als je 800 mg aan Q's in je systeem hebt en niet hard gaat, moet je maar eens een half jaar stoppen met drugs!
Ik ging op 1 Q heel Fusion lekker, dus ik snap niet waar die verhalen over gaan.
Iedere Q die in het testcentrum terecht komt; laat zien dat er niks vreemds mee is!

Die urban myths over de Q versterken elkaar; en vormen daardoor een aanpassing aan de set ;)

verklaar je nader, want daarvoor had ik bijna 2 maanden geen X genomen (fusion, 2 oktober). Veel vitaminen voor de tijd, inclusief 5-htp. En toen was er ok nog niks van de ' werking v' van de q's bekend, dus tussen de oren zat het al helemaal niet. set en setting waren gewoon prima evenals de rust. Omstandigheden waren zelfs nagenoeg perfect. :x

Dan is het gewoon niet mogelijk dat jij niet totaal vdk bent van 2 Q's, laat staan van 4!
Zo wel dan is er misschien wat mis met je serotonine? Of jij hebt namaak Q's te pakken?
Anders zou ik het echt niet weten m8!

Nope, geen namaak. Zijn zelfs getest, had uitslag van 170mg. En zoals il al zei, par weken later ging ik wel lekker op een olifant en op FoD ging ik ook lekjer op anderhalf q, dus zeg het mar. Ik heb gewoon betere ervaringen met andere pillen dan q's, terwijl de setting vaak ook beter was bij de q's en de rust langer. Ik zeg ook niet dat iedereen dat ervaart, mar geef wel aan dat de w's gewoon te random zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:35 

Donateur

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Mephedrone laat je kaakschaatsen als een bezetene.

oh oke xd is wel goddelijk spul, helaas zo verslavend ben blij dat ik het niet in huis heb nu.
Vorige  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen