Nando schreef:
Volgens mij zijn groene pillen de shit.

Olifanten, eekhoorns en canadezen wss ook met een wat hogere dosis.
Haha, mijn fastforwards vond ik nog steeds het meest bizar.
Inno schreef:
Daniël, wat jij over 't zenuwstelsel/synapsen zegt klopt als een bus
En wat jullie zeggen over het niet goed werken ligt ook voornamelijk aan vermoeidheid, hitte en het te veel bezig zijn met hoe hard je gaat

Haha, ik doe debiele dingen, maar dat betekent niet dat ik niet weet wat ik doe.
Ik ben gewoon niet zo bang voor permanente schade...ik vertrouw behoorlijk op het herstellend vermogen van het menselijk lichaam.
Na Q-base besefte ik wel ik niet zo door moest gaan.
Gewoon een keer in de maand XTC hooguit, ga je de meeste gevaren uit de weg.
Beter is zelfs nog maar eenmaal in de drie maanden XTC gebruiken, maarja, ik heb niet het idee dat iemand zich daar aan houdt.
Wat jij zegt Inno, jij had ook veel problemen ermee op den duur qua niet lekker gaan.
Wat kleine tips doen het hem altijd goed

Positief denken (placebo effect), losgaan (sneller door je lichaam verspreiden) en er niet op focussen lost het het beste op.
dawasiknie schreef:
Grappig, want ik heb dat dus ook af en toe (gisteren toevallig nog heel even). Alleen gebeurt dat ook als ik al een tijdje niet meer heb gebruikt. Ik weet ook niet of ik er al last van had voordat ik was begonnen met xtc... zou me er iig niet druk over maken.
Waarschijnlijk komt het inderdaad door de zooi die men neemt.
XTC is een behoorlijke aanslag op je spieren.
Daarnaast gewoon langere tijd eraf blijven (lees langer als 1 maand) en dan komt het wel goed.