Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:23 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Giel H schreef:
Basscow schreef:
Ok en wat zijn dan de beste set(s) en settings? :P

sets denk als je je eigen gewoon geweldig goed voelt, denk ik. en setting is voor iedereen verschillend lijkt me, de ene vindt feesten fijner en de andere thuis-setting.

Klopt, maar het heb ook met warmte te maken, en met je maaginhoud..en je vermoeidheid :thumbup:

dus voor maximaal effect goed slapen van te voren en helemaal vol proppen met eten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik heb trouwens nu nog last van visuals, liep vanmiddag over straat. En de tegels onder me voeten bewogen.

Zal denk k door slaap gebrek komen of iets dergelijk, was in ieder geval niet zo fijn

Sowieso slaapgebrek en jezelf dingen inbeelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

NutteFrenkie schreef:
Owja! Vergeten te melden :P Dit was m'n 2e X ervaring, en ik moet zeggen dat ik er een dubbel gevoel aan heb overgehouden! Om te beginnen, eerst even een korte samenvatting van m'n 1e keer ;)

Pil: Blue Chevy (ongeveer 116 mg)
Begonnen met een halve, na anderhalf uur nog geen resultaat! Toen nog een halve weggewerkt, die na 20 min echt onwijs lekker insloeg! Wat een gevoel :love: Tintelende vingertjes, warme gloed door m'n lichaam en onwijs vrolijk! Echt een heerlijk gevoel, hoef het verder ook niet uit te leggen :P Helaas na 1 uur was het euforische gevoel weg en had ik er niet heel veel zin meer in! Het laatste uurtje was dan ook even door de zure appel bijten toen :/

Hier herken ik mijn eerste (en afgelopen) keer heel erg in. Had toen eerst een halve canadees die amper werkte, ong. 3 uur later halve Q ingenomen en toen ging ik voor een half uur / uur heel lekker, maar daarna verdween het gevoel weer en was het idd door bijten. Had toen ook helemaal nergens zin meer in en was ook dood moe. En ik had het ook idd dat ik me niet echt bezig hield met de muziek, meer met jezelf en het gevoel en andere mensen om je heen enzo.

En zelfs ik begin nu te twijfelen over die Q's als onervaren gebruiker. Heb al zovaak gelezen dat ze minder waren dan andere pillen of dat ze maar heel kort werkte. Heb het zelf ook wel meegemaakt dus er moet gewoon wel IETS mis zijn met die dingen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
NutteFrenkie schreef:
Owja! Vergeten te melden :P Dit was m'n 2e X ervaring, en ik moet zeggen dat ik er een dubbel gevoel aan heb overgehouden! Om te beginnen, eerst even een korte samenvatting van m'n 1e keer ;)

Pil: Blue Chevy (ongeveer 116 mg)
Begonnen met een halve, na anderhalf uur nog geen resultaat! Toen nog een halve weggewerkt, die na 20 min echt onwijs lekker insloeg! Wat een gevoel :love: Tintelende vingertjes, warme gloed door m'n lichaam en onwijs vrolijk! Echt een heerlijk gevoel, hoef het verder ook niet uit te leggen :P Helaas na 1 uur was het euforische gevoel weg en had ik er niet heel veel zin meer in! Het laatste uurtje was dan ook even door de zure appel bijten toen :/

Hier herken ik mijn eerste (en afgelopen) keer heel erg in. Had toen eerst een halve canadees die amper werkte, ong. 3 uur later halve Q ingenomen en toen ging ik voor een half uur / uur heel lekker, maar daarna verdween het gevoel weer en was het idd door bijten. Had toen ook helemaal nergens zin meer in en was ook dood moe. En ik had het ook idd dat ik me niet echt bezig hield met de muziek, meer met jezelf en het gevoel en andere mensen om je heen enzo.

En zelfs ik begin nu te twijfelen over die Q's als onervaren gebruiker. Heb al zovaak gelezen dat ze minder waren dan andere pillen of dat ze maar heel kort werkte. Heb het zelf ook wel meegemaakt dus er moet gewoon wel IETS mis zijn met die dingen. :P

Gewoon pillen pakken zoals blauwe bomen, bruine etc.
Halfje en je gaat gegarandeerd lekker, nog geen slechte ervaringen gehoord over deze pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij zijn groene pillen de shit. :P Olifanten, eekhoorns en canadezen wss ook met een wat hogere dosis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

Daniël, wat jij over 't zenuwstelsel/synapsen zegt klopt als een bus :thumbsup:

Het is iig niet goed en het zou een indicatie moeten zijn om voor een lange periode geen drugs meer aan te raken. (Net als elk ander gek dingetje wat in Robert's leven voorkomt nu :P)

En wat jullie zeggen over het niet goed werken ligt ook voornamelijk aan vermoeidheid, hitte en het te veel bezig zijn met hoe hard je gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:33 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Telkens heel even.
Zeg maar 5 seconden dat je een spiertje voelt trekken.
Meestal een of twee keer per dag.

Klein teken dat je hersens niet meer zo goed je spieren kunnen beheersen, iig niet de basale dingen.
Het kan herstellen, maar het heeft wel tijd nodig.

Ik heb er geen last meer van.
Die schokken trouwens ook niet meer, het is dus geen permanent gevolg, ondanks dat je hersens waarschijnlijk bepaalde acties naar de spieren minder accuraat kunnen bepalen.

Ik heb er helemaal geen last meer van.
Ben het ook niet van plan.
Dit was trouwens na 3 weken, 3 weekenden vol vdk te zijn geweest.

Grappig, want ik heb dat dus ook af en toe (gisteren toevallig nog heel even). Alleen gebeurt dat ook als ik al een tijdje niet meer heb gebruikt. Ik weet ook niet of ik er al last van had voordat ik was begonnen met xtc... zou me er iig niet druk over maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:36 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:

Ik heb thans de laatste 3u vrolijk staan hard gaan daar op eenzelfde Q :D Ligt toch steeds aan andere factoren, wat een onzin toch steeds, denken jullie maar op. Degenen die wat van de werking afweten weten wel beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:38 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Telkens heel even.
Zeg maar 5 seconden dat je een spiertje voelt trekken.
Meestal een of twee keer per dag.

Klein teken dat je hersens niet meer zo goed je spieren kunnen beheersen, iig niet de basale dingen.
Het kan herstellen, maar het heeft wel tijd nodig.

Ik heb er geen last meer van.
Die schokken trouwens ook niet meer, het is dus geen permanent gevolg, ondanks dat je hersens waarschijnlijk bepaalde acties naar de spieren minder accuraat kunnen bepalen.

Ik heb er helemaal geen last meer van.
Ben het ook niet van plan.
Dit was trouwens na 3 weken, 3 weekenden vol vdk te zijn geweest.

Grappig, want ik heb dat dus ook af en toe (gisteren toevallig nog heel even). Alleen gebeurt dat ook als ik al een tijdje niet meer heb gebruikt. Ik weet ook niet of ik er al last van had voordat ik was begonnen met xtc... zou me er iig niet druk over maken.

Ik heb er ook last van gehad voordat ik met x begon. Volgens mij is het vrij normaal als je het soms hebt, het heet toch ook gewoon een "zenuwtrekje"? niks geks volgens mij. Alleen als je het om de 5 minuten hebt, dan is het wel gek ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Volgens mij zijn groene pillen de shit. :P Olifanten, eekhoorns en canadezen wss ook met een wat hogere dosis.

Haha, mijn fastforwards vond ik nog steeds het meest bizar.
Inno schreef:
Daniël, wat jij over 't zenuwstelsel/synapsen zegt klopt als een bus :thumbsup:
En wat jullie zeggen over het niet goed werken ligt ook voornamelijk aan vermoeidheid, hitte en het te veel bezig zijn met hoe hard je gaat ;)

Haha, ik doe debiele dingen, maar dat betekent niet dat ik niet weet wat ik doe.
Ik ben gewoon niet zo bang voor permanente schade...ik vertrouw behoorlijk op het herstellend vermogen van het menselijk lichaam.
Na Q-base besefte ik wel ik niet zo door moest gaan. :thumbup:

Gewoon een keer in de maand XTC hooguit, ga je de meeste gevaren uit de weg.
Beter is zelfs nog maar eenmaal in de drie maanden XTC gebruiken, maarja, ik heb niet het idee dat iemand zich daar aan houdt.

Wat jij zegt Inno, jij had ook veel problemen ermee op den duur qua niet lekker gaan.
Wat kleine tips doen het hem altijd goed :P

Positief denken (placebo effect), losgaan (sneller door je lichaam verspreiden) en er niet op focussen lost het het beste op. :yay:

dawasiknie schreef:

Waarschijnlijk komt het inderdaad door de zooi die men neemt.
XTC is een behoorlijke aanslag op je spieren.

Daarnaast gewoon langere tijd eraf blijven (lees langer als 1 maand) en dan komt het wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

Mijn grootste probleem was chronische vermoeidheid, geen slaapritme, slechte darmflora, ongezond eten, weinig fruit ;)
Was eigenlijk gewoon ten dode opgeschreven als ik 't zo bekijk :lol:
Daardoor ging ik na de eerste paar keren dat het niet geweldig ging me elke keer focussen op hoe hard ik ging, dan wil het ook niet :)

En ik gebruikte te vaak dus m'n potje was steeds laag of op.

dawasiknie schreef:

Heel af en toe gebeurt het ook bij mensen die nog nooit een druppel of kruimel drugs hebben aangeraakt hoor ;)

Heb zelf op de middelbare school een paar dagen last gehad van een trillend ooglid (misschien door alcohol gekomen, maar wilde toen niets van drugs weten).

Als zulke dingen echt vaak en lang voorkomen moet je jezelf wel achter de oren gaan krabben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
dawasiknie schreef:

Heel af en toe gebeurt het ook bij mensen die nog nooit een druppel of kruimel drugs hebben aangeraakt hoor ;)

Heb zelf op de middelbare school een paar dagen last gehad van een trillend ooglid (misschien door alcoho gekomen, maar wilde toen niets van drugs weten).

Als zulke dingen echt vaak en lang voorkomen moet je jezelf wel achter de oren gaan krabben.

Klopt, maar ik relateerde het duidelijk aan overmatig XTC gebruik in de maand erna.
Ik pakte destijds op Thrillogy een halfje en wat mephedrone, toen was het inmiddels over.
Toen een stel dagen was het weer terug.

Toen een maand niks gehad in de trant van XTC en had ook nergens meer last van.
Maar inderdaad, lang en vaak, krabbelen achter de oren is een must.

Of gewoon shit niet meer aanraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Ik heb trouwens nu nog last van visuals, liep vanmiddag over straat. En de tegels onder me voeten bewogen.

Zal denk k door slaap gebrek komen of iets dergelijk, was in ieder geval niet zo fijn

Sowieso slaapgebrek en jezelf dingen inbeelden.

Nee man, de 2¢-b begint nu pas te werken bij hem :lol:

En nee, dat q's vaak slecht werken bij meerdere mensen en terwijl evenveel mensen eekhoorntjes/olifanten slikken als q's, terwijl alleen over de q's slechte/mindere verhalen voorkomen (minimaal 30%!), geeft echt wel aan dat er met sommige q's wat mis is. Dat valt niet te ontkennen. het grootste bewijs moet haast wel zijn dat men 800 of zelfs 900mg aan q's op kan, zonder compleet vdk te raken. Vdk was het wel, maar 2 later met nog geen kwart van de hoeveelheid aan olifanten ging het veel harder, terwijl de setting vele malen minder was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:52 

Donateur

Als je 800 mg aan Q's in je systeem hebt en niet hard gaat, moet je maar eens een half jaar stoppen met drugs!
Ik ging op 1 Q heel Fusion lekker, dus ik snap niet waar die verhalen over gaan.
Iedere Q die in het testcentrum terecht komt; laat zien dat er niks vreemds mee is!

Die urban myths over de Q versterken elkaar; en vormen daardoor een aanpassing aan de set ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Ik heb thans de laatste 3u vrolijk staan hard gaan daar op eenzelfde Q :D Ligt toch steeds aan andere factoren, wat een onzin toch steeds, denken jullie maar op. Degenen die wat van de werking afweten weten wel beter..

Ja dat is waar, want ik was toen ook al moe van het vorige halfje, en ik had er ook eigenlijk al helemaal geen zin meer in omdat die niet goed was gevallen. Dus dat kan een goede reden zijn waarom die halve Q zo kort duurde bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:54 

Donateur

ik ben altijd moe, en X valt "meestal" goed bij mij. Hardbass moet ik ook eerst werken van 0500 tot 1300, dus ben ook kapot als ik er aan kom XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:54 

Donateur

Jullie lopen gvd mijn pillen af te zeiken hier terwijl ik ze kwijt wil :P

Eerlijk is eerlijk, t zijn qua werking gewoon prima dingen maar ik vond ze wel wat korter werken dan bijv. de olifanten of FF's. Die gingen denk ik wel 4 uur mee, de Q's nemen na 2 uur al fors af, bij alle keren dat ik ze had gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:56 

Donateur

dawasiknie schreef:
Jullie lopen gvd mijn pillen af te zeiken hier terwijl ik ze kwijt wil :P

Eerlijk is eerlijk, t zijn qua werking gewoon prima dingen maar ik vond ze wel wat korter werken dan bijv. de olifanten of FF's. Die gingen denk ik wel 4 uur mee, de Q's nemen na 2 uur al fors af, bij alle keren dat ik ze had gebruikt.

olifanten zijn ook heilig, ik kan daar ook altijd vet lang op :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:57 

Hardtraxxer

kerels, is het slim om gewoon een keer meteen 3kwart, of een hele te nemen? (pillen van tussen de 160mg en 190mg)

Zoals eerder werd gepost, ik ben dat halve gedoe ook een beetje zat.

Als je eerst een halfje neemt en later nog een halfje, zit je heletijd met dat inwerkende gevoel(althans ik), dan slaat die vervolgens hard in, en dan na 1uur/1,5uur is het beste gevoel alweer weg.

Alleen de aller eerste keer ging perfect, maar dat was puur omdat ik niet kon verwachten wat er ging gebeuren, en dat was direct 110mg voor mijn eerst keer.(eerste keer is natuurlijk altijd geweldig)

misschien als je meteen een flinke dosis neemt, dat die dan harder inslaat en langer aanhoud? En dat het echte x effect naar boven komt? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:58 

Donateur

Flinke dosis zou kunnen, maar pas daar goed mee op. De EHBO heeft het druk zat namelijk.
Is niet iets wat je mensen kan aanraden! En vooral niet hier, waar ook onervaren minderjarigen tussen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:59 

Donateur

Mol schreef:
Flinke dosis zou kunnen, maar pas daar goed mee op. De EHBO heeft het druk zat namelijk.
Is niet iets wat je mensen kan aanraden!

EHBO lijkt mij niks, wat doen ze daar eigenlijk als je daar aan komt zetten, helemaal vdk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:02 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Is niet iets wat je mensen kan aanraden! En vooral niet hier, waar ook onervaren minderjarigen tussen zitten.

Heb je zeker gelijk in dat je daar voorzichtig mee moet zijn. Volgens mij wat er hoogstens kan gebeuren als je (iets) meer neemt dan je hebben kan (in 1 keer), is dat je out gaat. Dat is natuurlijk geen pretje! Als je VEEL meer neemt dat je hebben kan, jaaa... dan begin je als een rotweiler te schuimbekken en te ontbinden van binnen uit :nono:

zonder dollen, oppassen dus ^^

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
kerels, is het slim om gewoon een keer meteen 3kwart, of een hele te nemen? (pillen van tussen de 160mg en 190mg)

Als je eerst een halfje neemt en later nog een halfje, zit je heletijd met dat inwerkende gevoel(althans ik), dan slaat die vervolgens hard in, en dan na 1uur/1,5uur is het beste gevoel alweer weg.

Alleen de aller eerste keer ging perfect, maar dat was puur omdat ik niet kon verwachten wat er ging gebeuren, en dat was direct 110mg voor mijn eerst keer.(eerste keer is natuurlijk altijd geweldig)

misschien als je meteen een flinke dosis neemt, dat die dan harder inslaat en langer aanhoud? En dat het echte x effect naar boven komt? :innocent:

Dat had ik je aangeraden schat. :P

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Als je 800 mg aan Q's in je systeem hebt en niet hard gaat, moet je maar eens een half jaar stoppen met drugs!
Ik ging op 1 Q heel Fusion lekker, dus ik snap niet waar die verhalen over gaan.
Iedere Q die in het testcentrum terecht komt; laat zien dat er niks vreemds mee is!

Die urban myths over de Q versterken elkaar; en vormen daardoor een aanpassing aan de set ;)

verklaar je nader, want daarvoor had ik bijna 2 maanden geen X genomen (fusion, 2 oktober). Veel vitaminen voor de tijd, inclusief 5-htp. En toen was er ok nog niks van de ' werking v' van de q's bekend, dus tussen de oren zat het al helemaal niet. set en setting waren gewoon prima evenals de rust. Omstandigheden waren zelfs nagenoeg perfect. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:03 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
HSgino schreef:

Dat had ik je aangeraden schat. :P

hahaha, nee jij zei toch; een halfje nemen, en dan een half uurtje later nog een kwart erbij?
Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen