Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Er valt niks te vinden, er zijn alleen feiten :P Feit = pep = slechter dan MDMA.

Haha oke oke...fuck zeg.
Dus eigenlijk kunnen we beter mdma gebruiken? :O
MDMA is dan ook gezonder dan nicotine enzo :P

Maar ik moet zeggen dat ik van mdma ergere neveneffecten heb dan van pep.
Bij de MDMA na veelvuldig gebruik merkte ik dingen op zoals trillende spieren.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:54 

Donateur

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Er valt niks te vinden, er zijn alleen feiten :P Feit = pep = slechter dan MDMA.

Haha oke oke...fuck zeg.
Dus eigenlijk kunnen we beter mdma gebruiken? :O
MDMA is dan ook gezonder dan nicotine enzo :P

Maar ik moet zeggen dat ik van mdma ergere neveneffecten heb dan van pep.
Bij de MDMA na veelvuldig gebruik merkte ik dingen op zoals trillende spieren.

Niks is gezond! :D Paddo's is het minst schadelijkst :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:55 

Donateur

Daniel waar wij het gister over hadden.
Als je na mdma gebruik op bed ligt, en je ineens een schok door je lichaam krijgt
En je echt stuiterd op je bed. Dat heb ik fucking vaak
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Daniel waar wij het gister over hadden.
Als je na mdma gebruik op bed ligt, en je ineens een schok door je lichaam krijgt
En je echt stuiterd op je bed. Dat heb ik fucking vaak

Dat gebeurt ook wel eens zonder MDMA. Soort stuiptrekkingen zijn dat.

Maar als het echt vaak gebeurt mag je je wel zorgen gaan maken :/

Is iets met je zenuwstelsel in ieder geval. En dat wordt aangetast door excessief mdma gebruik dacht ik.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:23 

Heb ik ook wel es. :P
maar niet vaak xd
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:26 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
maar niet vaak xd

Maar jij gebruikt ook zo associaal veel en snel achter elkaar voor een 'beginner' :/
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:38 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:

Is iets met je zenuwstelsel in ieder geval. En dat wordt aangetast door excessief mdma gebruik dacht ik.

Storing in je serotonine huishouding als het regelmatig gebeurt, en is flink link inderdaad. Mag je gerust als teken zien dat je het wat rustiger aan moet doen...
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 00:15 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
maar niet vaak xd

Maar jij gebruikt ook zo associaal veel en snel achter elkaar voor een 'beginner' :/

haha ja maar ik heb et niet na et gebruik van MDMA xd gewoon soms van die random momenten :P maar absoluur niet vaak
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 10:25 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Inno schreef:

Storing in je serotonine huishouding als het regelmatig gebeurt, en is flink link inderdaad. Mag je gerust als teken zien dat je het wat rustiger aan moet doen...

+1

Zijn er sowieso een aantal hier die het niet verstandig gebruiken imo.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 10:29 

Donateur

Kettingzaag schreef:
DarkBeatz schreef:
Inno schreef:

+1

Zijn er sowieso een aantal hier die het niet verstandig gebruiken imo.

Inderdaad sommige gaan er niet goed mee om
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 10:44 

Donateur

Jongens, lullen doen we in het offtopic!! :list: hier alleen nuttige shizzle
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 14:41 

NutteFrenkie schreef:
Kevin-Raw schreef:

:list: Zijn gewoon goed Kasper, dat je niet lekker ging ligt niet aan die pil!! :nono: Dus Nuttefrenkie, perfect pilletje hoor , lekker zuiver :thumbup: Ga je nemen op¨een feest, of ergens thuis=

Vanavond op een feest ;) (XXLerator :woot: ) Ben igg blij om te horen dat het geen rotzooi is! Hopelijk gaat alles goed ;)

Hoe waren ze nou bevallen?
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:13 

Hardtraxx Newbie

KSwoosh schreef:
Hoe waren ze nou bevallen?

Owja! Vergeten te melden :P Dit was m'n 2e X ervaring, en ik moet zeggen dat ik er een dubbel gevoel aan heb overgehouden! Om te beginnen, eerst even een korte samenvatting van m'n 1e keer ;)

Pil: Blue Chevy (ongeveer 116 mg)
Begonnen met een halve, na anderhalf uur nog geen resultaat! Toen nog een halve weggewerkt, die na 20 min echt onwijs lekker insloeg! Wat een gevoel :love: Tintelende vingertjes, warme gloed door m'n lichaam en onwijs vrolijk! Echt een heerlijk gevoel, hoef het verder ook niet uit te leggen :P Helaas na 1 uur was het euforische gevoel weg en had ik er niet heel veel zin meer in! Het laatste uurtje was dan ook even door de zure appel bijten toen :/

Nou, toen afgelopen zaterdag dus m'n 2e keer! Na wat research op internet te hebben gedaan en wat advies aan Daniel gevraagd was ik er helemaal klaar voor! Ik had er zin in, aangezien ik best frustrerende weken achter de rug had! Ik had wel zin om dus weer lekker los te gaan en me lekker goed te voelen :yay: Van een vriend had ik een paar Orange Standby/Q-dance gekocht! Op pillsreport las ik dat deze rond de 180 mg MDMA zaten! Een flink stuk hoger als de 1e keer dus, dus ik was wel redelijk voorzichtig. Ik had 1 pil met een mes doormidden gebroken (1 stuk was iets groter dan de helft). Met deze ben ik ook begonnen om precies 0.01 uur :P Toen kwam ik al snel genoeg Daniel/Robbertt en Chukkels tegen. Leuk om eens de ware gezichten achter deze veelvoudig drugsgebruikers te zien :P ^^ Ik was toen nog niet helemaal in de stemming, dus ik ging naar de wc. Toen ik daar de trap afliep zei ik nog tegen mezelf "nu slaat die in", en BAM.....daar was die ^^ Ik vond het zo geniaal om te zien hoe ik aan het pissen was in die bak! Die bubbeltjes pis in die bak waren fenomenaal :loving: Anyway, toen weer terug gegaan en toen boven gaan staan! Heerlijk toen het Hard Bass anthem erin knalde! :love: Dit zal rond 1.00 zijn geweest ;) Het rare was, dat ik totaal geen tintelende vingers kreeg, zoals de 1e keer. Ook bij de eerste keer was het een pure orgasme om een kauwgum te nemen, water te drinken en een sigaret te roken! Dit onwijs lekkere gevoel had ik nu totaal niet :cry: Onwijs jammer! Daarna best lekker los gegaan in mezelf... xd Heb veel 360 graden rondjes om m'n eigen as gelopen om naar alle mensen te kijken, waardoor ik het vaak vergat naar de muziek te luisteren. Opzicht best jammer, aangezien ik veel meer geniet van de muziek als ik het op alcohol doe! Uhh,,, naja de tijd vloog voorbij en toen was het rond half 3, en toen merkte ik al dat het euforische gevoel weg wa! Precies hetzelfde als de 1e keer dus. Ik om 3.00 (precies 3 uur na inname) de andere helft genomen (het iets kleinere stuk dus:P), maar deze heb ik helemaal niet meer gevoeld! Het enige wat me nog wakker hield was de pep die er volgens mij inzat.

Ik denk dat ik de volgende keer gewoon 1 hele q-dance erin knal want ik wordt een beetje moe van dat halve werk! Ik wilde juist het voor een 2e keer doen om nu juist dat 'echte' gevoel te krijgen, omdat het de 1e keer ook al zo verliep. :aww: Dus jammer dat ik mijn doel niet heb behaald :P Daarbij vond ik het ook wel jammer dat de 2 vrouwtjes waar ik mee was teveel aan het smsen waren, waardoor ik er vaak alleen voor stond :P hahah.

Nou, ik stop er maar mee, wordt anders veel te lange post! Ben wel benieuwd of meerdere mensen zich hierin herkennen, dat het maar voor de helft werkt. Aan de pil kan het niet liggen, aangezien ik er veel positieve verhalen over hoor. Met mijn 1.90 meter en 88 kg zal ik denk ik toch wel die 180 mg nodig hebben.

Owja, tot slot! Het grootste voordeel van X is dat ik er totaal niet van ga zweten! :thumbsup: (of ik moet de volgende keer wat harder gaan, ben ook teveel met mezelf bezig. Een ware Einzelganger :( )
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

Klinkt toch ook weer als een mindere ervaring met Q'tjes. Het blijft onzin, maar ik hoef die dingen in ieder geval niet :)

En uit eigen ervaring kan ik zeggen dat bijpakken met minder dan je begonnen bent meestal niet echt werkt. Ik voel er dan meestal ook niets van :/

Dus volgende keer: Kleine helft eerst, grote helft later ;)
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:48 

Inno schreef:
Klinkt toch ook weer als een mindere ervaring met Q'tjes. Het blijft onzin, maar ik hoef die dingen in ieder geval niet :)

Ja dat dus :P

Om een of andere reden kreeg ik dat euforische gevoel dus ook niet bij de Q's, raar, maar waar!

Dus wat betrefd de conclusie: Naar mijn ervaring ligt het dus WEL aan de pil.
Al beweerd Kevin van niet
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

Pep? In Q-Dance pillen? Heb ik iets gemist? :/

Trouwens ook al beweren sommigen hier anders en verklaren mij voor gek, ik raak steeds meer overtuigd van mijn statement: dat de Q's gewoon kut zijn en een veel mindere werking hebben dan andere pillen met dezelfde hoeveelheid MDMA. Weer iemand die minder gaat dan bedoeld, weer iemand waarbij de pil sneller uitwerkt dan normaal. Jongens, wordt wakker! Dit klopt niet! Die pil is gewoon te random. :x
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:55 

Chukkels schreef:
Pep? In Q-Dance pillen? Heb ik iets gemist? :/

Trouwens ook al beweren sommigen hier anders en verklaren mij voor gek, ik raak steeds meer overtuigd van mijn statement: dat de Q's gewoon kut zijn en een veel mindere werking hebben dan andere pillen met dezelfde hoeveelheid MDMA. Weer iemand die minder gaat dan bedoeld, weer iemand waarbij de pil sneller uitwerkt dan normaal. Jongens, wordt wakker! Dit klopt niet! Die pil is gewoon te random. :x

Precies, eindelijk wat ondersteuning van de "pro".

Tijd om die zooi te dumpen en het bij olifantjes, canadezen en eekhoorns te houden! [en boomstammen fzo, maar die ken ik nog niet :P]
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:08 

Donateur

Er zit geen pep in Q's. Feit. Diegene die denkt van wel moet ze nodig laten testen!

Iedere pil lijkt anders te werken; maar waar het meestal op neer komt is de Gouden 3.
Drug, set & setting. Uit veel studies blijkt dat set & setting veel meer invloed hebben op je trip dan de drug zelf!

Drug =
de drug zelf.

Set =
hoe jij zelf in je vel zit, hoe jij tegenover drugs staat, hoe jij tegenover dit specifieke pilletje staat,
wat er in je prive leven gebeurd (is), hoe vaak je drugs heb gebruikt, hoe goed je gegeten/gedronken hebt
en zo zijn er nog talloze factoren die 'jou mindset' bepalen.

Setting =
de plek waar je het gebruikt, met wie, hoe de muziek is, hoe de interactie met vreemden is, hoe de sfeer is en andere factoren die invloed hebben op de omgeving waarin je spaced.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:31 

Hardtraxxer

Ok en wat zijn dan de beste set(s) en settings? :P
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:33 

Hardtraxxer

Basscow schreef:

sets denk als je je eigen gewoon geweldig goed voelt, denk ik. en setting is voor iedereen verschillend lijkt me, de ene vindt feesten fijner en de andere thuis-setting.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:39 

Donateur

Giel H schreef:
Basscow schreef:

sets denk als je je eigen gewoon geweldig goed voelt, denk ik. en setting is voor iedereen verschillend lijkt me, de ene vindt feesten fijner en de andere thuis-setting.

Klopt, maar het heb ook met warmte te maken, en met je maaginhoud..en je vermoeidheid :thumbup:
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Inno schreef:

Komt door je receptoren van spieren en synapsen waardoor spieren worden aangespannen.

Eerder gewoon schade aan je zenuwstelsel en schade aan de hersenen.
Na Q-base korte tijd gehad met een trillend ooglid.

Ben er nu al heel lang vanaf.
Je lichaam kan veel hebben :thumbup:
Gewoon tijd er goed vanaf blijven, dan komt het wel goed.

Let op; Ik zeg hier niet dat het herstelt voordat ik dadelijk weer een ''onzin'' comment krijg.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:17 

Donateur

@ Olijfboompje, was dat trillende ooglid voortduren of in vlagen (dan altijd maar heel even)?
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
@ Olijfboompje, was dat trillende ooglid voortduren of in vlagen (dan altijd maar heel even)?

Telkens heel even.
Zeg maar 5 seconden dat je een spiertje voelt trekken.
Meestal een of twee keer per dag.

Klein teken dat je hersens niet meer zo goed je spieren kunnen beheersen, iig niet de basale dingen.
Het kan herstellen, maar het heeft wel tijd nodig.

Ik heb er geen last meer van.
Die schokken trouwens ook niet meer, het is dus geen permanent gevolg, ondanks dat je hersens waarschijnlijk bepaalde acties naar de spieren minder accuraat kunnen bepalen.

Ik heb er helemaal geen last meer van.
Ben het ook niet van plan.
Dit was trouwens na 3 weken, 3 weekenden vol vdk te zijn geweest.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:21 

Donateur

Ik heb trouwens nu nog last van visuals, liep vanmiddag over straat. En de tegels onder me voeten bewogen.

Zal denk k door slaap gebrek komen of iets dergelijk, was in ieder geval niet zo fijn
Vorige  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen