KSwoosh schreef:
Hoe waren ze nou bevallen?
Owja! Vergeten te melden

Dit was m'n 2e X ervaring, en ik moet zeggen dat ik er een dubbel gevoel aan heb overgehouden! Om te beginnen, eerst even een korte samenvatting van m'n 1e keer

Pil: Blue Chevy (ongeveer 116 mg)
Begonnen met een halve, na anderhalf uur nog geen resultaat! Toen nog een halve weggewerkt, die na 20 min echt onwijs lekker insloeg! Wat een gevoel

Tintelende vingertjes, warme gloed door m'n lichaam en onwijs vrolijk! Echt een heerlijk gevoel, hoef het verder ook niet uit te leggen

Helaas na 1 uur was het euforische gevoel weg en had ik er niet heel veel zin meer in! Het laatste uurtje was dan ook even door de zure appel bijten toen
Nou, toen afgelopen zaterdag dus m'n 2e keer! Na wat research op internet te hebben gedaan en wat advies aan Daniel gevraagd was ik er helemaal klaar voor! Ik had er zin in, aangezien ik best frustrerende weken achter de rug had! Ik had wel zin om dus weer lekker los te gaan en me lekker goed te voelen

Van een vriend had ik een paar Orange Standby/Q-dance gekocht! Op pillsreport las ik dat deze rond de 180 mg MDMA zaten! Een flink stuk hoger als de 1e keer dus, dus ik was wel redelijk voorzichtig. Ik had 1 pil met een mes doormidden gebroken (1 stuk was iets groter dan de helft). Met deze ben ik ook begonnen om precies 0.01 uur

Toen kwam ik al snel genoeg Daniel/Robbertt en Chukkels tegen. Leuk om eens de ware gezichten achter deze veelvoudig drugsgebruikers te zien

Ik was toen nog niet helemaal in de stemming, dus ik ging naar de wc. Toen ik daar de trap afliep zei ik nog tegen mezelf "nu slaat die in", en BAM.....daar was die

Ik vond het zo geniaal om te zien hoe ik aan het pissen was in die bak! Die bubbeltjes pis in die bak waren fenomenaal

Anyway, toen weer terug gegaan en toen boven gaan staan! Heerlijk toen het Hard Bass anthem erin knalde!

Dit zal rond 1.00 zijn geweest

Het rare was, dat ik totaal geen tintelende vingers kreeg, zoals de 1e keer. Ook bij de eerste keer was het een pure orgasme om een kauwgum te nemen, water te drinken en een sigaret te roken! Dit onwijs lekkere gevoel had ik nu totaal niet

Onwijs jammer! Daarna best lekker los gegaan in mezelf...

Heb veel 360 graden rondjes om m'n eigen as gelopen om naar alle mensen te kijken, waardoor ik het vaak vergat naar de muziek te luisteren. Opzicht best jammer, aangezien ik veel meer geniet van de muziek als ik het op alcohol doe! Uhh,,, naja de tijd vloog voorbij en toen was het rond half 3, en toen merkte ik al dat het euforische gevoel weg wa! Precies hetzelfde als de 1e keer dus. Ik om 3.00 (precies 3 uur na inname) de andere helft genomen (het iets kleinere stuk dus:P), maar deze heb ik helemaal niet meer gevoeld! Het enige wat me nog wakker hield was de pep die er volgens mij inzat.
Ik denk dat ik de volgende keer gewoon 1 hele q-dance erin knal want ik wordt een beetje moe van dat halve werk! Ik wilde juist het voor een 2e keer doen om nu juist dat 'echte' gevoel te krijgen, omdat het de 1e keer ook al zo verliep.

Dus jammer dat ik mijn doel niet heb behaald

Daarbij vond ik het ook wel jammer dat de 2 vrouwtjes waar ik mee was teveel aan het smsen waren, waardoor ik er vaak alleen voor stond

hahah.
Nou, ik stop er maar mee, wordt anders veel te lange post! Ben wel benieuwd of meerdere mensen zich hierin herkennen, dat het maar voor de helft werkt. Aan de pil kan het niet liggen, aangezien ik er veel positieve verhalen over hoor. Met mijn 1.90 meter en 88 kg zal ik denk ik toch wel die 180 mg nodig hebben.
Owja, tot slot! Het grootste voordeel van X is dat ik er totaal niet van ga zweten!

(of ik moet de volgende keer wat harder gaan, ben ook teveel met mezelf bezig. Een ware Einzelganger

)