Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 08:17 

Hardtraxx Veteran

Ach viel reuze me e met combinatie. Ging gewoon geweldig, 4 uur lang een lachkick gehad van hier tot Tokyo en redelijke visuals. Vrijdag ging het andersom en toen was het heerlijk en ging de craving van de mephedrone om in 2c-b eh haven we hele strakke visuals. Misschien wel te sterk, maar wel geniaal!
Vanavond in Matrixx hele avond aan pep en mephedrone geest. Geniaal! Ik ben nog nooit zo hard losgegaan en ook zonder pauze. Bij hardcore probeerde ik mijn laatste energie eruit te stampen, maar hoe hard ik ook los ging aan het einde had ik nog steeds energie over. Mijn benen zijn niet more en mijn geest ook niet. Had nog wel 1 a 2 uur maximaal los kunnen gaan lol. Nu in de trein, waar ik de 'bob' ben en wakker moet blijven, terwijl Daniel en Robert slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 10:21 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Dan kan je beter geen drugs gebruiken, als je drugs gebruikt gebruik je zelf altijd als proefpersoon. :/

:') Wat een onzin, er is over vele drugs voldoende bekend over de schadelijkheid om een reële inschatting te kunnen maken in wat voor risico's je je zelf brengt, zo weet men toch dat 2c-b relatief veilig is ondanks dat er weinig tot geen onderzoek naar de schadelijk is gedaan, zelfde geld voor mephedrone, waarop trouwens wel al verschillende doden zijn gevallen, wel steeds door combinatie gebruik met andere drugs (in een aantal zeldzame gevallen bleek mephedrone ook alleen aan de oorzaak te liggen). Met combi's spreek je toch weer van een heel ander soort risico's... En het blijft toch link aangezien je dingen probeert wat slechts een absoluut minimum aan mensen jullie vooraf mee zijn gegaan, dus sorry hoor robertje, maar vind het echt maar een sneue reactie en echt niet vergelijkbaar met het nemen van drugs of combinaties wat veel gedaan word en waarvan je dus ook weet wat er kan gebeuren... :/

Klinkt trouwens allemaal wel als erg gezellig, maar mensen wat jullie reports lezen en misschien erdoor zin krijgen om ook zo dingen uit te proberen mogen ook wel wat nuchtere informatie hebben over in wat voor onbekende risico's je jezelf kan brengen door combinatiegebruik, zeker in het geval van combinaties als deze die zelden door anderen zijn gedaan en je echt totaal niet kan weten in wat voor gevaar je jezelf brengt. Verder oordeel ik er niet over hoor, het is gewoon belangrijk dat mensen wel een beetje verder erover nadenken voor ze dingen gaan nadoen, wat sneller gebeurt als je denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 10:32 

Donateur

Xtc-pillen zijn momenteel sterk

gepubliceerd door Karian op zondag 30 januari 2011 om 08:57 - 106x bekeken
Veel xtc-pillen zijn momenteel erg sterk. Ze bevatten een hoge dosis MDMA, de werkzame stof in de uitgaansdrug. Dat zegt drugsonderzoeker Peter van Dijk van het Trimbos-instituut tegen het ANP. 'Er is een grote groep pillen in omloop die een hoge dosering bevatten.' De gemiddelde dosis MDMA in xtc-pillen lag jarenlang rond de 80 milligram. Hoewel precieze cijfers nog ontbreken, is dat momenteel een stuk hoger. In elk geval bevat een kwart van de pillen zelfs een dosis van boven de 140 milligram. 'Dat is veel meer dan we gewend waren', aldus Van Dijk.
Het Trimbos-instituut maant xtc-gebruikers dan ook tot voorzichtigheid. Welke dosis een consument precies kan hebben, hangt onder meer af van zijn gewicht. Maar, zo zegt Van Dijk: 'Een groot deel van de pillen is voor veel mensen te zwaar.'

Eerste hulp
Toch zijn er nog geen berichten geweest dat mensen op de eerste hulp belandden door te sterke xtc. Dat wijst er op dat veel consumenten goed geïnformeerd zijn over de pillen die ze gebruiken en weten hoe ze ermee moeten omgaan, aldus Van Dijk. Een andere ontwikkeling die het Trimbos constateert, is dat xtc-pillen de afgelopen tijd schoner zijn geworden. Anderhalf jaar geleden waarschuwde het instituut nog dat ongeveer de helft van de tabletten geen MDMA, maar andere stoffen bevatten.

Paniekaanvallen
Het ging vooral om mCPP, dat vervelende bijwerkingen als paniekaanvallen kan hebben. Volgens Van Dijk bevat 'het overgrote deel'' van de pillen momenteel weer MDMA. De dip in de markt kwam doordat er een gebrek was aan belangrijke grondstoffen voor xtc, aldus de Trimbos-onderzoeker. Dat is nu kennelijk weer voorbij.

Zelfcorrigerend mechanisme
Volgens August de Loor van het Adviesburo Drugs in Amsterdam, een van de testcentra waar het Trimbos mee samenwerkt, is er bovendien sprake van 'een zelfcorrigerend mechanisme' op de xtc-markt. Hierdoor vertoont de kwaliteit van de uitgaansdrug altijd 'een golfbeweging'. 'Je hebt te maken met een consumentengroep die er recreatief mee omgaat en geen troep wenst'', aldus De Loor. Als er slechte xtc op de markt komt, ontstaat er onrust onder gebruikers. 'Ze geven dat door aan hun contacten. Die zien een derving van hun inkomsten en getroosten zich heel veel moeite om daar wat aan te doen.'

Van de markt
De Loor voorspelt dat ook de te hoog gedoseerde xtc-tabletten binnenkort weer van de markt zijn. 'Maar ondertussen moeten gebruikers wel gewaarschuwd worden.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 10:32 

Donateur

Bron nu.nl (partyflock)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 11:47 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
Dan kan je beter geen drugs gebruiken, als je drugs gebruikt gebruik je zelf altijd als proefpersoon. :/

:') Wat een onzin, er is over vele drugs voldoende bekend over de schadelijkheid om een reële inschatting te kunnen maken in wat voor risico's je je zelf brengt, zo weet men toch dat 2c-b relatief veilig is ondanks dat er weinig tot geen onderzoek naar de schadelijk is gedaan, zelfde geld voor mephedrone, waarop trouwens wel al verschillende doden zijn gevallen, wel steeds door combinatie gebruik met andere drugs (in een aantal zeldzame gevallen bleek mephedrone ook alleen aan de oorzaak te liggen). Met combi's spreek je toch weer van een heel ander soort risico's... En het blijft toch link aangezien je dingen probeert wat slechts een absoluut minimum aan mensen jullie vooraf mee zijn gegaan, dus sorry hoor robertje, maar vind het echt maar een sneue reactie en echt niet vergelijkbaar met het nemen van drugs of combinaties wat veel gedaan word en waarvan je dus ook weet wat er kan gebeuren... :/

Klinkt trouwens allemaal wel als erg gezellig, maar mensen wat jullie reports lezen en misschien erdoor zin krijgen om ook zo dingen uit te proberen mogen ook wel wat nuchtere informatie hebben over in wat voor onbekende risico's je jezelf kan brengen door combinatiegebruik, zeker in het geval van combinaties als deze die zelden door anderen zijn gedaan en je echt totaal niet kan weten in wat voor gevaar je jezelf brengt. Verder oordeel ik er niet over hoor, het is gewoon belangrijk dat mensen wel een beetje verder erover nadenken voor ze dingen gaan nadoen, wat sneller gebeurt als je denkt.

Behalve giga-schade aan je hersenpan (en voor die ene keer dat je het doet overleef je dat ook wel) vind ik het ook altijd meevallen met de risico's mits je verstandig doseert. Ik ben wat dat betreft ook wel eens ver gegaan en zie daar ik leef nog steeds, en had eigenlijk vrijwel nergens last van tijdens en na gebruik.

Verder klopt het ook wel wat Robert zegt, je bent altijd een proefpersoon bij alles wat je gebruikt. Niet zozeer wat betreft de risico's maar wel wat betreft de effecten. Iedereen reageert anders op bepaalde drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:36 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Verder klopt het ook wel wat Robert zegt, je bent altijd een proefpersoon bij alles wat je gebruikt. Niet zozeer wat betreft de risico's maar wel wat betreft de effecten. Iedereen reageert anders op bepaalde drugs.

Kun je toch nog steeds niet gaan vergelijken met het combineren van verschillende research chemicals en/of drugs wat door anderen zelden of niet is voorgedaan... Ik heb het dan ook over de risico's en niet over de effecten. Ik vind het link en er mag best voor gewaarschuwd worden, het is niet omdat af en toe een xtc pilletje vrij onschuldig is en we wel weten dat het niet veel kwaad kan dat er niet zat potentieel dodelijke combo's zijn.. En hoe dieper je gaat experimenteren met dingen waar anderen je niet zijn in voor gegaan, hoe groter de kans volgens mij toch wel gaat worden dat je eens een keer een verkeerde cocktail naar binnen werkt.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

Ben 't eens met Darkbeatz.

Wat jullie doen is verre van voorzichtig en mensen moeten weten dat 't gevaarlijk KAN zijn :)

Ik zou 't iig nooit doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/1829595/2011/01/30/Xtc-pillen-zijn-momenteel-sterk.dhtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:14 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Kun je toch nog steeds niet gaan vergelijken met het combineren van verschillende research chemicals en/of drugs wat door anderen zelden of niet is voorgedaan... Ik heb het dan ook over de risico's en niet over de effecten. Ik vind het link en er mag best voor gewaarschuwd worden, het is niet omdat af en toe een xtc pilletje vrij onschuldig is en we wel weten dat het niet veel kwaad kan dat er niet zat potentieel dodelijke combo's zijn.. En hoe dieper je gaat experimenteren met dingen waar anderen je niet zijn in voor gegaan, hoe groter de kans volgens mij toch wel gaat worden dat je eens een keer een verkeerde cocktail naar binnen werkt.. :/

Bezint eer ge begint heet het toch? Combineren is altijd "gevaarlijk". Daar waarschuwt elke onafhankelijke drugs-info-bron voor. En als iemand zonder enige ervaring denkt dat ie alles tegelijk d'r in kan gooien zonder negatieve gevolgen is dat helemaal je eigen schuld. Drugs zijn geen kinderspeelgoed, en iedereen met een beetje gezond verstand kan dat zelf ook wel begrijpen.

Toen ik nog nooit had gebruikt las ik ook al dit soort verhalen op erowid, allemaal mafferts die de meest wazige shit combineren... dr is geen haar op mn hoofd dat eraan dacht om dat na te doen. Je ontwikkelt vanzelf wel een bepaalde toelatingsdrempel naarmate je meer gaat gebruiken. Ik denk dat dat voor de meesten geld. En zo niet, nogmaals... eigen schuld. Als ik hier schrijf dat ik 4 hoog uit het raam spring en niks mankeer moeten anderen maar niet zo dom zijn om dat na te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:37 

Donateur

Combineren van 2cb en mephrodome ofzo was wel geniaal, 4 uren lang een lachkick gehad :lol:
Alleen daarna nog na xxlerator dat heeft me gesloopt, want ben me nu toch partij naar de klote :/
Maarja als ikzo thuis ben maar ff slaapje doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 14:57 

Oxbow schreef:

via de facebook van UNity oook al volges mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Bezint eer ge begint heet het toch? Combineren is altijd "gevaarlijk". Daar waarschuwt elke onafhankelijke drugs-info-bron voor. En als iemand zonder enige ervaring denkt dat ie alles tegelijk d'r in kan gooien zonder negatieve gevolgen is dat helemaal je eigen schuld. Drugs zijn geen kinderspeelgoed, en iedereen met een beetje gezond verstand kan dat zelf ook wel begrijpen.

Toen ik nog nooit had gebruikt las ik ook al dit soort verhalen op erowid, allemaal mafferts die de meest wazige shit combineren... dr is geen haar op mn hoofd dat eraan dacht om dat na te doen. Je ontwikkelt vanzelf wel een bepaalde toelatingsdrempel naarmate je meer gaat gebruiken. Ik denk dat dat voor de meesten geld. En zo niet, nogmaals... eigen schuld. Als ik hier schrijf dat ik 4 hoog uit het raam spring en niks mankeer moeten anderen maar niet zo dom zijn om dat na te doen.

Inderdaad, omdat ik of iemand het doet, betekent niet dat iemand anders gelijk het voorbeeld maar moet volgen.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:07 

Hardtraxx Addict

Mijn ouders hebben ontdekt dat ik aan de shit zit,
dik gezeik man..

alleen er gaat niks veranderen als het aan mij ligt :innocent: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
Mijn ouders hebben ontdekt dat ik aan de shit zit,
dik gezeik man..

alleen er gaat niks veranderen als het aan mij ligt :innocent: :x

Aiii, das wel redelijk hard.

Hoe zijn ze erachter gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:11 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ach viel reuze me e met combinatie. Ging gewoon geweldig, 4 uur lang een lachkick gehad van hier tot Tokyo en redelijke visuals. Vrijdag ging het andersom en toen was het heerlijk en ging de craving van de mephedrone om in 2c-b eh haven we hele strakke visuals. Misschien wel te sterk, maar wel geniaal!
Vanavond in Matrixx hele avond aan pep en mephedrone geest. Geniaal! Ik ben nog nooit zo hard losgegaan en ook zonder pauze. Bij hardcore probeerde ik mijn laatste energie eruit te stampen, maar hoe hard ik ook los ging aan het einde had ik nog steeds energie over. Mijn benen zijn niet more en mijn geest ook niet. Had nog wel 1 a 2 uur maximaal los kunnen gaan lol. Nu in de trein, waar ik de 'bob' ben en wakker moet blijven, terwijl Daniel en Robert slapen :P

Heerlijk hé? pep op een feest :loving:
Op hardbass ga ik nog 1 keer aan de pillen en dan kap ik er even mee.
Ben er op xxlerator achter gekomen dat ik een veeeeeel vetter feest heb met alleen een beetje pep. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Chukkels schreef:

Heerlijk hé? pep op een feest :loving:
Op hardbass ga ik nog 1 keer aan de pillen en dan kap ik er even mee.
Ben er op xxlerator achter gekomen dat ik een veeeeeel vetter feest heb met alleen een beetje pep. :drool:

Haha, we gaan allemaal stoppen met de MDMA voor lange tijd na Hard Bass :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:15 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
Ben er achter gekomen dat ik een veeeeeel vetter feest heb met alleen een beetje pep. :drool:

x2! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:13 

Olijfboompje schreef:

lol hoezo dat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:

Daarom begin ik vanaf nu ook pas heel laat met xtc :P Geeft een stukje extra op het einde. Ik heb toch vaak na een uur of 6 achter elkaar hardstyle dat ik 't allemaal wat minder leuk begin te vinden, tenzij het gas er ineens op gaat (zoals het hoort, opbouw in de muziek (en het volume)). Niet zoals op Qountdown dat het geluid zachter gaat en zatox met 20 breaks afsluit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:16 

Inno schreef:
Niet zoals op Qountdown dat het geluid zachter gaat en zatox met 20 breaks afsluit :(

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:

lol hoezo dat xd

We beseffen dat het slecht voor je is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Lijkt me 't veiligste van de dingen die jij al gebruikt hebt tbh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Ff een ruime anderhalve maand pauze tot aan Loudness zal me goed doen. Als ik Masters ga, ga ik ook niet aan de X. En wellicht op Loudness ook niet. Er zijn leukere dingen ^_^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Lijkt me 't veiligste van de dingen die jij al gebruikt hebt tbh :P

Nou nee...
Pep vind ik stukken minder slecht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:47 

Donateur

Er valt niks te vinden, er zijn alleen feiten :P Feit = pep = slechter dan MDMA.
Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen