Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 11:07 

Donateur

Ik en anderen krijgen er achteraf alleen snoeiharde hoofdpijn van. Dat is het mij niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

Totaal geen koppijn of andere fysieke ongemakken. Geweldig spul! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:27 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik en anderen krijgen er achteraf alleen snoeiharde hoofdpijn van. Dat is het mij niet waard.

Is inderdaad niet bepaald een side effect wat standaard van 2cb is ofzo, ken ook niemand wat dit heeft gehad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 14:22 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Is inderdaad niet bepaald een side effect wat standaard van 2cb is ofzo, ken ook niemand wat dit heeft gehad...

Jaa ik had het van Dawasiknie, en ik had koppijn niet te zuinig! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 14:41 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Jaa ik had het van Dawasiknie, en ik had koppijn niet te zuinig! :x

Erg bizar, zeker dat het 2c-b was en van de zuiverheid? Ik ken echt genoeg mensen die 2C-B gedaan hebben, en koppijn is iets waar ik echt nog nooit van heb gehoord erbij, nu is het natuurlijk wel bekend van de bodyload maar echt niet van de koppijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

Met die bodyload zijn we inmiddels wel bekent haha 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:32 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand uitleggen wat bodyload precies inhoudt, specifiek met betrekking tot 2c-b?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Kan iemand uitleggen wat bodyload precies inhoudt, specifiek met betrekking tot 2c-b?

Volgensmij is de bodyload de negatieve/onplezante effecten van een bepaald iets. Specifiek van 2c-b weet ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:07 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
Volgensmij is de bodyload de negatieve/onplezante effecten van een bepaald iets. Specifiek van 2c-b weet ik niet

Klopt hoor, bodyhigh is wanneer de effecten op het lichaam als prettig worden ervaren en het meer lijkt alsof je lichaam aan het trippen is.

Citaat:
Many users do not enjoy the effects of 2C-B because of its unpleasant body effects or 'body load'. Unpleasant stomach effects, gastro-intestinal distress (diarrhea, cramps & gas) are not uncommon.

Persoonlijk vind ik de 2c-b bodyload wel meevallen, 2c-e daarentegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:04 

Hardtraxx Newbie

Van een vriend X gekocht. Ik heb weinig ervaring en wil dan ook alleen een halfje nemen (misschien later op de avond als het uitgewerkt is de andere helft). Heeft Iemand ervaring met Q-Dancies/Orange Standby? Zoja, is het goed spul? Graag jullie reactie erop! :thumbsup:

En niet geheel onbelangrijk! Hoe krijg ik zoiets mee naar binnen :loving: [/n00b mode off] xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:10 

Hardtraxxer

NutteFrenkie schreef:
Van een vriend X gekocht. Ik heb weinig ervaring en wil dan ook alleen een halfje nemen (misschien later op de avond als het uitgewerkt is de andere helft). Heeft Iemand ervaring met Q-Dancies/Orange Standby? Zoja, is het goed spul? Graag jullie reactie erop! :thumbsup:

En niet geheel onbelangrijk! Hoe krijg ik zoiets mee naar binnen :loving: [/n00b mode off] xD

ik neem het altijd in mn onderbroek mee, waar wil je het mee naar binnen nemen?
ik heb een keer q dancejes op en die waren goed :D ik zou idd aanraden om een halfje te nemen, niet alleen de eerste keer maar ook de keren daarna, ligt er n beetje aan hoeveel kilo je weegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Q's, prima spul, zeker voor starters. Na een tijdje zou ik wel overgaan op anderen, maar dat is persoonlijke smaak :P Om mee te beginnen zijn Q's prima dingen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:11 

Hardtraxx Elite

NutteFrenkie schreef:

In je boxershort is het veiligste, of in je sok of zo. Zijn 160a170mg die snoepjes van je, heel erg goed, en inderdaad een halve is perfect, een hele veel te zwaar, wacht minstens 3u voor je de 2e helft neemt, anders ga je waarschijnlijk te hard gaan, ga je een uur a 1.5 uur na de eerste helft niet hard genoeg kan je eventueel nog een kwartje bijnemen, maar tenzij je een erg breed gebouwd iemand bent zal dit niet nodig zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:39 

Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de reacties! Ik ben 1.90 meter en weeg zo'n 86 kg! Begin inderdaad met een halve, ik wil niet té hard gaan namelijk :$ Doen jullie het snoep gewoon los in je boxer, of in folie/zakje wikkelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

NutteFrenkie schreef:
Bedankt voor de reacties! Ik ben 1.90 meter en weeg zo'n 86 kg! Begin inderdaad met een halve, ik wil niet té hard gaan namelijk :$ Doen jullie het snoep gewoon los in je boxer, of in folie/zakje wikkelen?

Zakje of folie is handiger, kan er geen zweet/vocht bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:07 

NutteFrenkie schreef:
Heeft Iemand ervaring met Q-Dancies/Orange Standby?

Ik vind ze niet zo heel geweldig, ik ga dr wel hard op, maar ze zijn naar ervaring sneller uitgewerkt als normaal en geven mij niet het geweldige gevoel.
Mij bevielen groene olifanten en eekhoorns stukken beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:38 

Donateur

KSwoosh schreef:
NutteFrenkie schreef:
Heeft Iemand ervaring met Q-Dancies/Orange Standby?

Ik vind ze niet zo heel geweldig, ik ga dr wel hard op, maar ze zijn naar ervaring sneller uitgewerkt als normaal en geven mij niet het geweldige gevoel.
Mij bevielen groene olifanten en eekhoorns stukken beter :P

:list: Zijn gewoon goed Kasper, dat je niet lekker ging ligt niet aan die pil!! :nono: Dus Nuttefrenkie, perfect pilletje hoor , lekker zuiver :thumbup: Ga je nemen op¨een feest, of ergens thuis=
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:06 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Zakje of folie is handiger, kan er geen zweet/vocht bij ;)

haha idd, je wil niet dat ie daar gaat smelten...

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:24 

Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:

:list: Zijn gewoon goed Kasper, dat je niet lekker ging ligt niet aan die pil!! :nono: Dus Nuttefrenkie, perfect pilletje hoor , lekker zuiver :thumbup: Ga je nemen op¨een feest, of ergens thuis=

Vanavond op een feest ;) (XXLerator :woot: ) Ben igg blij om te horen dat het geen rotzooi is! Hopelijk gaat alles goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

NutteFrenkie schreef:
Kevin-Raw schreef:

Vanavond op een feest ;) (XXLerator :woot: ) Ben igg blij om te horen dat het geen rotzooi is! Hopelijk gaat alles goed ;)

Kom ff langs links vooraan om te melden hoe het is :D Ik heb een Loudness shirt aan en heb 2 super vage gozers bij me staan (robert & daniel) :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:35 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
NutteFrenkie schreef:
Kevin-Raw schreef:

Kom ff langs links vooraan om te melden hoe het is :D Ik heb een Loudness shirt aan en heb 2 super vage gozers bij me staan (robert & daniel) :woot:

Hahah! Doe ik :clap: Had dat al met Daniel besproken ;) (ik stel mijn drugsgerelateerde vragen namelijk onder een andere naam :P Dit ivm met het oog op de toekomst ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:09 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Precies, aan van die persoonlijke ervaring die helemaal geen steek laten heeft natuurlijk niemand wat aan. Zijn gewoon top dingen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

Mensen een tip: Gebruik geen 2c-b vóór mephedrone. Doe het maar andersom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:12 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Ik ga helemaal geen van die dingen combineren, er is voor me persoonlijk nog maar net genoeg bekend over de werking en schadelijkheid van de (sommige) research chemicals op hun eigen. Laat staan in hoe ze in combinatie werken, ga mn lichaam toch liever niet als proefkonijn gebruiken door combo's te doen waarbij weinig tot niets is bekend over de veiligheid. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 08:12 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Ik ga helemaal geen van die dingen combineren, er is voor me persoonlijk nog maar net genoeg bekend over de werking en schadelijkheid van de (sommige) research chemicals op hun eigen. Laat staan in hoe ze in combinatie werken, ga mn lichaam toch liever niet als proefkonijn gebruiken door combo's te doen waarbij weinig tot niets is bekend over de veiligheid. :lol:

Dan kan je beter geen drugs gebruiken, als je drugs gebruikt gebruik je zelf altijd als proefpersoon. :/
Vorige  1 ... 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen