Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:41 

Hardtraxxer

Moet je gewoon eens proberen om veel fruit te gaan eten, als je veel fruit eet (vooral kiwi's en bananen omdat daar tryptofaan in zit!) heb je er waarschijnlijk wel minder last van. Zelf heb ik ook wel ernstig gebruikt vorig jaar, maar eigenlijk nooit ergens last van gehad. :)

Op die witte waas na die ik 2x na gebruik heb gehad, maar daar voor ben ik gewoon naar de dokter gegaan en die had een verklaring. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:42 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
Moet je gewoon eens proberen om veel fruit te gaan eten, als je veel fruit eet (vooral kiwi's en bananen omdat daar tryptofaan in zit!) heb je er waarschijnlijk wel minder last van. Zelf heb ik ook wel ernstig gebruikt vorig jaar, maar eigenlijk nooit ergens last van gehad. :)

Op die witte waas na die ik 2x na gebruik heb gehad, maar daar voor ben ik gewoon naar de dokter gegaan en die had een verklaring. :D

Wat voor verklaring, want die verklaring gaat misschien ook wel voor mij op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:43 

Donateur

hsrobin schreef:

eet elke dag 2 stukken fruit, dus dat kan het niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:54 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
hsrobin schreef:

Had gewoon me dokter uitgelegd wat er gebeurt was, en die zei dat het gewoon een tekort aan vocht en rust is.

Kan ook wel kloppen ik had heel de zondag zowat geslapen en bijna niks meer gedronken, op maandag had ik ook 2 liter water ofzo naar binnen gewerkt en niet een keer wezen pissen dus slechte zaak zal ook niet nog een gebeuren. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:00 

Donateur

Dat heb ik ook vaak drink ik heel veel, en pis ik 2 dagen niet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:08 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Dat heb ik ook vaak drink ik heel veel, en pis ik 2 dagen niet :')

Drink je dus nog niet genoeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:24 

Donateur

Watervergifteging

Citaat:
Het mechanisme van watervergiftiging heeft alles te maken met de osmotische druk in onze cellen. Wanneer het zoutgehalte in het bloed daalt, passen de cellen zich daarop aan. Dan gaan ze dus steeds meer water opnemen, en zwellen ze steeds verder op. Als veel water van het bloed naar de hersenen wordt getransporteerd kan dat erg gevaarlijk zijn. Doordat de opgezwollen hersencellen tegen de zenuwen drukken krijgt iemand vaak hoofdpijn. Maar als de cellen de bloedvaten dichtdrukken, ontstaat zuurstofgebrek en raakt iemand bewusteloos. Bij overlijden aan watervergiftiging is dat vaak een gevolg van hersenoedeem.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:26 

Donateur

Aangezien je het zo warm krijgt dat je al het vocht eruit zweet hoef je je geen zorgen te maken, alleen als je achterlijk veel gaat drinken kan je idd over je nek gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:28 

Donateur

dawasiknie schreef:
Aangezien je het zo warm krijgt dat je al het vocht eruit zweet hoef je je geen zorgen te maken, alleen als je achterlijk veel gaat drinken kan je idd over je nek gaan.

Klopt, maar het heeft er vooral mee te maken dat je cellen geen zout meer opnemen, omdat je alles heb uitgezweet en gaan dus wateropnemen, . Dus veel drinken is niet erg, maar t beste moet je er ff voorzorgen dat je wat zout naar binnen gooit , door wat te eten eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:31 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
PNXRMX schreef:
Is dit een zeldzaam iets? Ik heb dit namelijk al gehad na de 3x dat ik xtc gebruikte gespreid over 3 maanden. Heeft iedereen dit, of kan het bij de een meer voorkomen dan bij de ander? Als het bij mij nu al gebeurd, kan ik misschien maar beter direct stoppen met xtc?

Hoeveel mdma werk je weg op zo'n avond? Hoe vaak/lang heb je het na gebruik?

Ik heb op die avond (x-qlusive) 1,8 groene olifant op, dus gem. zo'n 300/350mg mdma. Keren daarvoor heb ik minder gebruikt (qlimax 90mg, loudness miss 200mg), heb toen geen last gehad van de nachtmerries en angst gevoelens. Ik heb het alleen dinsdag nacht gehad na x-qlusive.

edit: niet onbelangrijk, ik ben 1,76 en weeg 61 kilo[/quote]

(namens gino)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:06 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
Chukkels schreef:
hsrobin schreef:

Had gewoon me dokter uitgelegd wat er gebeurt was, en die zei dat het gewoon een tekort aan vocht en rust is.

Kan ook wel kloppen ik had heel de zondag zowat geslapen en bijna niks meer gedronken, op maandag had ik ook 2 liter water ofzo naar binnen gewerkt en niet een keer wezen pissen dus slechte zaak zal ook niet nog een gebeuren. :')

Mooi zo, dan kan ik bevestigen dat het inderdaad door te weinig slaap komt. Want ik heb het ook al eens gehad en dat wat dan in een periode dat ik geen drugs gebruikt heb. Gewoon enorm slaaptekort. Heb het ook eens gehad een paar dagen nadat ik X gebruikt heb, maar ook toen had ik gewoon geen slaap gehad. Dus jah, dat komt dus daardoor en gelukkig niet drugsgerelateerd. Pfoeh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 15:35 

Donateur

heeft iemand hier ervaring met 2c-b? en hoe vond je het
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ik laat het je morgen weten! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 16:11 

Hardtraxx Addict

Veel plezier allemaal die dit weekend, een LSD tripje gaan maken.
Ik dacht dat dat roberttt, Chukkels en Olijfboompje waren of niet?
i.i.g. veel plezier! ;) En ik wil wel wat verslagen lezen... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 16:15 

Hardtraxx Veteran

Zelfs een live-verslag! Zal wel ergens in de middag komen, we zullen het melden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 16:21 

Hardtraxx Veteran

Have fun alvast! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:35 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Ik laat het je morgen weten! xd

Ik ook op in qontrol 2009. Het bleek dat we 2cb pillen hadden ipv mdma achteraf.
Op de avond zelf: lachen om helemaal niks, mensen uitlachen, zodra ik begon de dansen werd ik moe, en zodra ik naar het toilet liep leek het alsof ik 1 cm boven de grond liep/zweefde :P
Heel raar, vond er geen reet aan, maar denk dat het effect misschien in een thuissfeer leuker is? Ik zou het niet weten ik heb nog nooit thuis geƫxperimenteerd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 19:36 

Donateur

roberttt schreef:

Jaa dat heb k en vond er niet echt veel aan! :/
alles golfde maar een beetje, lichten waren hee mooi, maar vorderest niet echt boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 19:40 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

alles golfde maar een beetje, lichten waren hee mooi, maar vorderest niet echt boeiend

Hoeveel mg had je dan? Staat ook nog wel op mijn verlanglijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 19:43 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Kevin-Raw schreef:

2 capsules in totaal, weet niet wat er in 1 zat eigenlijk, moet je bij Dawasiknie wezen , van heb had ik ze.
Volgende keer wil ik een wat heftigere 2c proberen, of LSD samen met Robertt en Chukkels als het hun morgen goed bevalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Zo, we zijn bezig. Ben benieuwd wat dit gaan worden. Mephedrone. Zit erin, nu 5 minuutjes wachten en we gaon! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Have fun! Ben benieuwd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 00:50 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Kevin-Raw schreef:

2 capsules in totaal, weet niet wat er in 1 zat eigenlijk, moet je bij Dawasiknie wezen , van heb had ik ze.
Volgende keer wil ik een wat heftigere 2c proberen, of LSD samen met Robertt en Chukkels als het hun morgen goed bevalt

Ik heb ze niet meer. Heb mn 2c b ook weggepleurt. Kan niet tegen die hoofdpijn die je ervan krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 01:35 

Hardtraxx Veteran

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 03:45 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik heb ze niet meer. Heb mn 2c b ook weggepleurt. Kan niet tegen die hoofdpijn die je ervan krijgt.

Ik weet niet wat ij hebt gehad, maar dat spul dat we hier hebben laat ons snoeihard gaan.

Dikke visuals, alles loopt over.
Wel een zware bodyload voor mij althans.

Olijfboompje.
Vorige  1 ... 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen