Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:47 

Hardtraxxer

Protoss schreef:
ik heb een vraag heh een zakje van 2.5 gram wiet goed spul hoe duur is dat?

Kan gaan van 2euro per gram tot 10euro per gram, als je niet weet wat voor soort het is blijft het giswerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:53 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
trouwes, ik had het er laatst over met een maat van me, en tis eigenlijk wel raar dat je niet anders gaat zien tijdens gebruik, omdat je pupillen veel groter worden als normaal.
Je ziet niks lichter oid...

Apart, niet?

haha idd :P
maar het ligt word wel veel intiemer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:55 

Hardtraxxer

Protoss schreef:

zal gewoon 5 euro de gram vragen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:56 

Donateur

Dan mag dit topic wel gewist worden, ik zocht laatst op Google mdma sneek/XTC sneek. Stond ik boven aan met een post >.< dus ik rouw er niet om als deze weg gaat. Of op slot tenminste
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

loco-loco schreef:
Protoss schreef:

zal gewoon 5 euro de gram vragen :)

10 per gram werd het lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
trouwes, ik had het er laatst over met een maat van me, en tis eigenlijk wel raar dat je niet anders gaat zien tijdens gebruik, omdat je pupillen veel groter worden als normaal.

Apart, niet?

Je bent wel veel gevoeliger voor licht. Stroboscopen bijvoorbeeld zijn een hel :) Het is puur dat het diafragma van je ogen verder open staat en er dus meer licht op je ogen kan vallen, wat je ziet maakt verder niets uit. Het is overigens niet eens heel veel meer dan wanneer je zonder drugs in het donker zou kijken. Procentueel gezien misschien 15-25% ofzo (gokje) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:21 

Morgen naar een hele lange tijd weer eens een keer thuis een pilletje in nemen heb er wel zin in :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:33 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Morgen naar een hele lange tijd weer eens een keer thuis een pilletje in nemen heb er wel zin in :$

Jaloers. Maar dit is meer voor in het offtopic denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:09 

Sorry :$ Ik zal morgen een live verslag doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:20 

Hardtraxxer

In die openingspost staat 0,5 tot 1 liter water per uur.
een liter in een uur kan snel al teveel zijn. Door mdma gaat lichaam ook meer vocht vasthouden.
Vertel in het kopje ''drinken tijdens gebruik'' wat meer over watervergiftiging :)
Ik zou de maatstaaf een glas per half uur aanhouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:49 

Hardtraxx Addict

Q-Dominic schreef:
In die openingspost staat 0,5 tot 1 liter water per uur.
een liter in een uur kan snel al teveel zijn. Door mdma gaat lichaam ook meer vocht vasthouden.
Vertel in het kopje ''drinken tijdens gebruik'' wat meer over watervergiftiging :)
Ik zou de maatstaaf een glas per half uur aanhouden!

Met 1 beker water/cola/whatever, als het maar geen alcohol is, red ik het makkelijk per uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:55 

Donateur

Even een vraag over 5-htp:

Ik heb het nu een maand gebruikt >.< alleen ben nu 1 week gestopt ermee, alleen heb nog steeds die vage dromen, alleen dan in de vorm van nachtmerries. En ik maak het levens echt mee, vrij vervelend.

Komt dat omdat ik teveel 5-htp heb gehad? of moet ik me serotine weer ff opmaken :huh:

Heeft iemand er een oplossing voor, ik vind het namelijk best vervelend :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:12 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ik heb het nu een maand gebruikt >.< alleen ben nu 1 week gestopt ermee, alleen heb nog steeds die vage dromen, alleen dan in de vorm van nachtmerries. En ik maak het levens echt mee, vrij vervelend.

Komt dat omdat ik teveel 5-htp heb gehad? of moet ik me serotine weer ff opmaken :huh:

Als je al een maand aan de 5-htp hebt gezeten zou ik daar sowieso maar even niet mee verder gaan. Je lichaam moet niet lui worden in de aanmaak van 5-htp namelijk :)

Die vage dromen komen lijkt me gewoon door je overmatige gebruik (in het verleden). Mooi klote voor je, ik zou overwegen om voorlopig geen xtc meer aan te raken in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:38 

Inno schreef:
KSwoosh schreef:

Apart, niet?

Je bent wel veel gevoeliger voor licht. Stroboscopen bijvoorbeeld zijn een hel :) Het is puur dat het diafragma van je ogen verder open staat en er dus meer licht op je ogen kan vallen, wat je ziet maakt verder niets uit. Het is overigens niet eens heel veel meer dan wanneer je zonder drugs in het donker zou kijken. Procentueel gezien misschien 15-25% ofzo (gokje) ;)

Naar mijn beleving waren strobes juist extra vet, maar je beleefd het wel op een hele andere manier idd, vooral als je er langere tijd bij staat.
Maar precies, je diafragma is bijna 3x zo groot fzo, maar toch merk je er niet zo heel veel van...

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 23:44 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand wat over blauwe carroselletjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 00:29 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Ik heb afgelopen dinsdag ook voor het eerst zo'n nare droom gehad (afgelopen zaterdag voor 3de keer X gebruikt, hoge dosis).

Ik werd gek, kon er niet uit wakker worden en het leek levens echt... vond het ook erg vervelend, heb niks gedaan, de avond daarop was het er gelukkig niet weer... (klopt af voor vannacht)

Het is toch juist zo als je serotonine laag is dan heb je dat soort nare zooi? Kan ook zijn dat je depressief bent? Zoek even op wikipedia op angst en laag serotonine gehalte, stond ergens wel wat interessants volgens mij... Dacht eerst dat ik de enige was met die gekke nachtmerries
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Je hoort het ook niet zo langdurig te gebruiken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 00:47 

Donateur

Joh daar is idd maar 1 oplossing voor: stoppen met alles en anders een psycholoog opzoeken. Dat spul iedere avond slikken is gewoon niet goed (serotonineluiheid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 00:50 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Is dit een zeldzaam iets? Ik heb dit namelijk al gehad na de 3x dat ik xtc gebruikte gespreid over 3 maanden. Heeft iedereen dit, of kan het bij de een meer voorkomen dan bij de ander? Als het bij mij nu al gebeurd, kan ik misschien maar beter direct stoppen met xtc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 00:58 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
roberttt schreef:

Is dit een zeldzaam iets? Ik heb dit namelijk al gehad na de 3x dat ik xtc gebruikte gespreid over 3 maanden. Heeft iedereen dit, of kan het bij de een meer voorkomen dan bij de ander? Als het bij mij nu al gebeurd, kan ik misschien maar beter direct stoppen met xtc?

Hoeveel mdma werk je weg op zo'n avond? Hoe vaak/lang heb je het na gebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 01:07 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
HSgino schreef:
roberttt schreef:

gino heeft na afgelopen zaterdag voor t eerst een nachtmerrie gehad, dit na een zwaardere dosis (anderhalve groene olifant, circa 250mg?). hij heeft nog geen 5-htp gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 01:07 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
HSgino schreef:
roberttt schreef:

Ik heb op die avond (x-qlusive) 1,8 groene olifant op, dus gem. zo'n 300/350mg mdma. Keren daarvoor heb ik minder gebruikt (qlimax 90mg, loudness miss 200mg), heb toen geen last gehad van de nachtmerries en angst gevoelens. Ik heb het alleen dinsdag nacht gehad na x-qlusive.

edit: niet onbelangrijk, ik ben 1,76 en weeg 61 kilo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 08:37 

Donateur

PNXRMX schreef:
roberttt schreef:

Je hoort het ook niet zo langdurig te gebruiken :/

Ik gebruikte het eerst zo lang, vanwege die chille dromen. Nu ben ik al tijdje gestopt, en heb ik het nog steeds. Vannacht alweer. Weer zon kut droom.

En me laatste keer XTC is nu 28 dagen geleden, en had toen een lage dosis (100mg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:21 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

En me laatste keer XTC is nu 28 dagen geleden, en had toen een lage dosis (100mg)

28 dagen mag voor jou dan een gigantische pauze zijn, zeker gezien jou gebruiksverleden is dat lang niet genoeg rust :/

Het is en blijft heel simpel:
Hou je aan die 6-8 weken rust, hou je aan 2-3x je lichaamsgewicht... dan zal je waarschijnlijk geen last hebben van al die gekke dingen.

Hoe moeilijk t ook voor je moge zijn, als ik jou was zou ik van de XTC afblijven MINSTENS tot je een maand geen gekke dromen meer hebt gehad. Het beste lijkt me er sowieso volledig afblijven de rest van je leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:29 

Donateur

Inno schreef:
roberttt schreef:

28 dagen mag voor jou dan een gigantische pauze zijn, zeker gezien jou gebruiksverleden is dat lang niet genoeg rust :/

Het is en blijft heel simpel:
Hou je aan die 6-8 weken rust, hou je aan 2-3x je lichaamsgewicht... dan zal je waarschijnlijk geen last hebben van al die gekke dingen.

Hoe moeilijk t ook voor je moge zijn, als ik jou was zou ik van de XTC afblijven MINSTENS tot je een maand geen gekke dromen meer hebt gehad. Het beste lijkt me er sowieso volledig afblijven de rest van je leven.

Ik denk dat ik het voor me zelf heb verneukt >.< Maarja ik hou wel heel lang pauze of stop want die dromen zijn echt kut, net alsof je wordt gemarteld terwijl je wakker bent. Je voelt de pijn etc ook echt vet raar en eng :/
Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen