Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:51 

Hardtraxxer

mijn gebruikerslijstje

30 oktober ''10 (bruine boom) (1e keer, zatox draaide, uber :love: )
26 december ''10 (blauwe kers) (lekker maar beetje kort)

12 februari ''11 (2? blauwe kers) (hardbass, hopelijk word het geweldig )

valt bij mij nog mee, probeer wel ruimte er tussen te houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:01 

Donateur

Ik had mijn eerste keer 3 groene Canadezen en een duif op wel over 12 uur verspreid :oh: raad dat niemand aan, was wel leuk. Maar van het feest niks mee gekregen . :lol:

Meende ik in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
Patrick Wolff, je hebt hem iig op je hyves :P

Ja die patrick ken ik wel ja :P zat op dezelfde middelbare school als mij.

Haha ok, ja zit bij mij in de klas. Hij was ook op Qountdown, kwam hem daar nog tegen. Eerst dacht ik van 'ow kut' en probeerde ik hem te ontwijken, maar tegen een uur of 1 maakte het niet meer zoveel uit gezien zijn status :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:13 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
Patrick Wolff, je hebt hem iig op je hyves :P

Ja die patrick ken ik wel ja :P zat op dezelfde middelbare school als mij.

Haha ok, ja zit bij mij in de klas. Hij was ook op Qountdown, kwam hem daar nog tegen. Eerst dacht ik van 'ow kut' en probeerde ik hem te ontwijken, maar tegen een uur of 1 maakte het niet meer zoveel uit gezien zijn status :lol:

Ja hij is sinds kort ineens helemaal into ze hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:43 

Hardtraxxer

Mijn xtc verleden:
Februari 2010: Mislukte thuispoging met veelste weinig mg, niks gevoeld.
20 maart 2010: Black: Groene mercedes en roze swirl, bijna niks gevoeld.
Tussendoor thuis: Beste tot nu toe, blauwe APtjes, 150mg op toen denk ik.
12 Juni: Defqon: Halve AP, achteraf spijt.
3 Juli: Ground Zero: 2,5 AP, Achteraf spijt.
11 September: Q-Base: Halve groene Canadees, niks gevoeld
2 Oktober: Fusion: 1¾ Groene canadees, achteraf heel veel spijt.
18 December: Thunderdome: Halve groene olifant, achteraf spijt.

Tel het aantel keer dat ik iets heb gevoeld op een feest en het aantal keer spijt bij elkaar op, en je komt op hetzelfde getal :')
Daarom geen xtc meer voor mij op feesten. Heb tussendoor nog wat feesten gehad met pep en dat is echt heldig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Mijn xtc verleden:
Februari 2010: Mislukte thuispoging met veelste weinig mg, niks gevoeld.
20 maart 2010: Black: Groene mercedes en roze swirl, bijna niks gevoeld.
Tussendoor thuis: Beste tot nu toe, blauwe APtjes, 150mg op toen denk ik.
12 Juni: Defqon: Halve AP, achteraf spijt.
3 Juli: Ground Zero: 2,5 AP, Achteraf spijt.
11 September: Q-Base: Halve groene Canadees, niks gevoeld
2 Oktober: Fusion: 1¾ Groene canadees, achteraf heel veel spijt.
18 December: Thunderdome: Halve groene olifant, achteraf spijt.

Tel het aantel keer dat ik iets heb gevoeld op een feest en het aantal keer spijt bij elkaar op, en je komt op hetzelfde getal :')
Daarom geen xtc meer voor mij op feesten. Heb tussendoor nog wat feesten gehad met pep en dat is echt heldig :woot:

Misschien dat je steeds ofwel te weinig ofwel te veel pakt, maar nooit de juiste hoeveelheid? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 20:20 

Hardtraxxer

Maakt niet uit hoeveel ik pak. Áls ik iets voel op een feest, weet ik er de volgende dag niks meer van (Thunderdome, halve groene olifant).
En na de 2e halve groene canadees op Fusion ging het helemaal bergafwaarts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:25 

Hardtraxxer

Mijn beredenering is meestal dat als je de volgende dag er weinig tot niks van kan herinneren, dat je dan juist een goeie avond hebt gehad.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:28 

Hardtraxxer

Net op NED2 een GHB producent aan het woord. Hij zit even te vertellen dat er gootsteenontstopper en graffitiverwijderaar in zit?
Weet iemand hier iets van of kan dit ontkrachten?

Verder heb ik niet de plannen om GHB te nemen ofso, maar misschien is dit wel even handig om te melden :)

@ Hierboven:
Ík wil graag de volgende dag nog alles weten van een feest :) En aangezien ik met speed helemaal uit mijn dak ga, het hele feest hard loop te raggen, en daarna alles nog weet... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:51 

Hardtraxxer

GHB wordt vaak gemaakt door de grondstof (GBL) te laten reageren met gootsteenonstopper idd, omdat dat gewoon bij de bouwmarkten te verkrijgen is. Maar dat zit uiteindelijk niet meer in het eindproduct geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:51 

Hardtraxx Addict

DarkNoize schreef:
Net op NED2 een GHB producent aan het woord. Hij zit even te vertellen dat er gootsteenontstopper en graffitiverwijderaar in zit?

Verder heb ik niet de plannen om GHB te nemen ofso, maar misschien is dit wel even handig om te melden :)

@ Hierboven:
Ík wil graag de volgende dag nog alles weten van een feest :) En aangezien ik met speed helemaal uit mijn dak ga, het hele feest hard loop te raggen, en daarna alles nog weet... :thumbsup:

wat is dat voor programma dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:54 

Hardtraxxer

DarkNoize schreef:

Komt het in principe wel op neer ja, zijn wel wat verschillende recepten.
dit is er 1 van:
-520clGamma-butyrolactone.(GBL)
-520 cl dH20 (gedistilleerd water, om accu mee te vullen)(bouwmarkt, halfords)
-260 gr NaOH (Natrium hydroxide=caustic soda=gootsteenontstopper)(bouwmarkt)
-Acetic Acid (geconcentreerde azijnzuur 80(toko)

De rest moet je zelf maar even googlen, staat genoeg over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:55 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:
Dat eten hè, vlak voordat je er 1 dropt:
Als je echt goed verzadigd bent (whaha wijs -.-) komt de klap dan minder hard aan?
Of heeft dat geen enkele invloed:
Als ik bijv. voor Hard Bass een patatje wegwerk, en ik kan eigenlijk nog wel meer op;
moet ik 't doen ooooooooof juist niet (om het leuker te laten worden :P)

Mag ik nog antwoord? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:10 

Hardtraxxer

jeone schreef:
DarkNoize schreef:

@ Hierboven:

wat is dat voor programma dan?

'Uitgesproken' volgens mij. Ging over verslavingshulp van GHB geloof ik, heb alleen de laatste paar minuten gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Daarmee maak je GHB ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:36 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Klos schreef:
Als je echt goed verzadigd bent (whaha wijs -.-) komt de klap dan minder hard aan?
Als ik bijv. voor Hard Bass een patatje wegwerk, en ik kan eigenlijk nog wel meer op;

Ja als je vol zit komt het een stuk later en geleidelijker opzetten. Ik zou alleen gewoon wat gezonds eten van tevoren en geen friet. En ook niet jezelf helemaal volduwen, gewoon normaal eten en dan een paar uur wachten voor je hem dropt.

Ik heb 1x vlak na het eten de pil er achteraan gegooid, toen duurde het 2 uur voor ik iets begon te merken... en toen ging het nog heel geleidelijk ook. Nu wacht ik altijd even omdat ik het wel fijn vind als ie harder inslaat, maar ik zorg wel dat ik in m'n maag een bodem heb liggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:41 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:
Klos schreef:
Klos schreef:

Ja als je vol zit komt het een stuk later en geleidelijker opzetten. Ik zou alleen gewoon wat gezonds eten van tevoren en geen friet. En ook niet jezelf helemaal volduwen, gewoon normaal eten en dan een paar uur wachten voor je hem dropt.

Ik heb 1x vlak na het eten de pil er achteraan gegooid, toen duurde het 2 uur voor ik iets begon te merken... en toen ging het nog heel geleidelijk ook. Nu wacht ik altijd even omdat ik het wel fijn vind als ie harder inslaat, maar ik zorg wel dat ik in m'n maag een bodem heb liggen...

Oké, dank je :thumbup: Zoiets vermoedde ik ook al wel .. want bij mijn 1e keer klapte hij niet heel hard ofzo (hele kip als avondeten). En dat wil ik natuurlijk wel even voelen ;) Dan weet ik wat me te doen staat bij/voor Hard Bass :woot:
Tenk joe, nogmaals ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 01:11 

Hardtraxx Veteran

Zit een beetje op FOK in discussie met de schadelijkheid van MDA. Sommige mensen beweren dat het juist niet schadelijker is dan MDMA en dat hallucineren dus eigenlijk geen flikker uitmaakt voor de schadelijkheid. Onderzoeken hebben nog niks bewezen naar de schadelijkheid van MDA, maar het vreet wel sneller je serotonine op, waardoor je er eigenlijk bijna blind van uit kan gaan dat het schadelijker is.
Maar een aantal chappies, achten dat niet wetenschappelijk bewezen en vinden dus dat MDA niet schadelijker is. Wat denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 01:13 

Hardtraxx Veteran

http://nl.wikipedia.org/wiki/3,4-methyl ... amfetamine

Daar wat meer info... niet veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 01:17 

Hardtraxx Veteran

Helemaal niks aan. En wikipedia is sowieso ene slechte bron, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 01:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Helemaal niks aan. En wikipedia is sowieso ene slechte bron, maar goed.

:lol:
klopt, verder is er niet veel te vinden volgensmij. iig niet dat het veel schadelijker is dan MDMA. (allebei wel schadelijk natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 02:05 

Hardtraxxer

Het is misschien wel interessant om te weten, maar je doet er toch niks aan volgens mij. Het hoort er eenmaal bij. Als je mdma binnen krijgt wordt daar gewoon een gedeelte van omgezet in mda, niks aan te doen.
Als je dan toch over schadelijkheid valt, stop dan met wedstrijdjes houden wie de meeste drugs kan combineren en wie het eerst op de ehbo ligt ;)

Vat dit a.u.b. niet persoonlijk op, dit is naar niemand gericht en ook geen 'hap' ofso :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 02:08 

Denk je dat ze dat serieus meende :')

maar tuurlijk is et schadelijk, alcohol is ook schadelijk, op een bepaalde mate.
maar als je gaat hallucineren is de schade wel wat erger als bij normaal gebruik, dat mag duidelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 02:09 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Het is misschien wel interessant om te weten, maar je doet er toch niks aan volgens mij. Het hoort er eenmaal bij. Als je mdma binnen krijgt wordt daar gewoon een gedeelte van omgezet in mda, niks aan te doen.
Als je dan toch over schadelijkheid valt, stop dan met wedstrijdjes houden wie de meeste drugs kan combineren en wie het eerst op de ehbo ligt ;)

Vat dit a.u.b. niet persoonlijk op, dit is naar niemand gericht en ook geen 'hap' ofso :)

Ongeveer 7% wordt omgezet in MDA. En bij 30-60mg begin je te hallucineren, dan begint de MDA z'n werking te krijgen. Drugsinfoteam vermeldt dat MDA minstens 2x zo schadelijk is als MDMA, maar daar heb ik nog geen bron voor weten te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 02:10 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Denk je dat ze dat serieus meende :')

maar tuurlijk is et schadelijk, alcohol is ook schadelijk, op een bepaalde mate.
maar als je gaat hallucineren is de schade wel wat erger als bij normaal gebruik, dat mag duidelijk zijn.

Ja, tuurlijk is dat schadelijker dan normaal gebruik, maar de vraag is of die extra schadelijkheid komt door de MDA of de MDMA.
Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen