maarten1410 wrote:Zekerrrr met die laatste zin eens haha maar kan er niks aan doen. Moet er wel bij zeggen dat ik dat alleen heb bij die roze vlinders. En helaas (nou ja) had ik daar een hele batch van. Voel me er wel onwijs goed door maar ben meer in een chill-rond-kijk-modus dan in een rag modus. Vorig jaar op Q-Base had een iets groens... iets, en daar kreeg ik juist abnormaal veel energie van. Keihard staan rossen in de hardcore bunker toen dus het verschilt per schijf
Daarom ben ik ook zo benieuwd naar die groene canadees en eigenlijk moet ik ook opzoek naar FF. Ben klaar met die vlinders en ze zijn op

In principe als er hetzelfde inzit zou het niet mogen verschillen per schijf, dan ligt het aan de setting en je eigen mood als er dan nog verschilis. Anyway roze vlinders komen me niet echt bekend voor eerlijk gezegd. Vind die witte fastforwards hier wel veel te veel lof krijgen, die pillen zijn gewoonweg veel te zwaar voor personen die verstandig met hun gebruik omgaan en dan zit er ook nog eens geen breuklijk op. Verbaast me dan ook dat zoveel mensen hier naar op zoek zijn. Rode dollars of roze davidsterren lijken me veel eerder geschikt voor de normale gebruiker (pillen a 110/120mg). Dus tenzij je wekelijks loopt te slikken (wat zowiezo onverstandig is) blijf je beter bij die FF's weg. Die groene canadezen zijn wel heel erg goed, gaat er bij mij zaterdag ook weer eentje van in. Trouwens zullen de meesten met een hoger gedoseerde pil juist meer tijd doorbrengen op de stoeltjes in de plaats van meer staan stampen, komt ook terug uit bovengaande post, chillmodus bij een pil van 140mg, tonnen energie met eentje van 120mg

Wees verstandig mensen en ga niet steeds voor de zwaarste, je belast enkel je brein feller en verhoogd er je tolerantie enorm mee. Meer is niet beter.