PNXRMX schreef:
maarten1410 schreef:
Ja zeker! Alleen nu stond ik harder te raggen dan weerneer ik wel mister P. op heb haha.
Dat Placebo effect herken ik ook wel. Misschien komt het gewoon doordat je lichaam op zulke momenten dezelfde stoffen gaat aanmaken/afgeven als dat de pillekes kunstmatig doen? Ik heb eigenlijk ook t idee dat je nuchter meer pieken en dalen hebt in je rag-grafiek. Op de beste tracks ga je echt maximaal, en op de mindere bijna niet, terwijl je met xtc meer constant in beweging bent, maar met minder verschil tussen de beste en mindere nummers? Dunno, zal t bij Fusion the Next Level wel zien

EDIT: M'n 1410e post is een reactie op maarten1410... vet

Ja maarrrrr zonder P sta ik wel harder te raggen. Me voeten komen meer van de vloer zeg maar haha. En met beweeg je wel meer maar echt hard stampen doe ik meestal niet. Sterker nog, ik krijg van die roze vlinders altijd zin om te gaan zitten en te genieten van hoe andere staan te stampen... Had ik met Decibel ook, ben in de Loudness op de grond voor de sub gaan zitten om te kijken naar dawasiknie, Tel en Piaaa die de grond gelijk stampte.. Achteraf vind ik dat dan zonde maar op dat moment is het heerlijk

Maar dat is per schijf ook verschillend.
Zit nog steeds op de invasie van de groene canadezen te wachten... Duurt allemaal wat langer als verwacht maar gelukkig heb ik nog tot 2 oktober de tijd.