Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 21:59 

Donateur

pff vooral op defqon:S
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 22:00 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Chukkels schreef:
"Haben sie auch pillen für mich?" :)

Die heb ik vaak gehoord afgelopen jaar xd

Q-base is de ergste op dat gebied... Ben er in 2008 wel vaker dan 20x om gevraagd :P En toen gebruikte ik zelf nog niets en moest ik er niets van weten :huh:

"Hey man, do you have some XTC left? Me and my friend are all out!"

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 22:03 

Hardtraxx Veteran

Ik werd vorig jaar een keer door een Pool gevraagd in de plaatselijke discotheek, zo in steenkolenengels (of misschien verstond ik dat zo, omdat ik zelf naar de kloten was). Was ook wel lachen op zich xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 22:05 

Donateur

waarschijnlijk beide :P mooi lastig praten dan . nou jah sowieso altijd als je shit hebt kan ik moeilijk praten . gaat veels te snel:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 22:06 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
waarschijnlijk beide :P mooi lastig praten dan . nou jah sowieso altijd als je shit hebt kan ik moeilijk praten . gaat veels te snel:P

Ik heb meestal dat ik sneller denk dan m'n mond praten kan :P
Met bier op wordt dat extreem...

Met M of X op... Praat ik ineens m'n hersenen voorbij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 22:09 

Donateur

hahaha :p probeer je wat te vertellen en dan komt er wat anders uit dan je wil en te snel en dan vragen ze weer wat? ik kan bijna niks met X op jah stampen maar praten of iets anders wat je normaal doet gaat moeilijk.

Smsen helemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 22:09 

Hardtraxx Veteran

Maar ik had toen geeneens drugs op, was alleen kneiterlam :P

Trouwens, 50 vagina's! We gaan het Wist je dat... topic inhalen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 22:45 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
maarten1410 schreef:
Ja zeker! Alleen nu stond ik harder te raggen dan weerneer ik wel mister P. op heb haha.

Dat Placebo effect herken ik ook wel. Misschien komt het gewoon doordat je lichaam op zulke momenten dezelfde stoffen gaat aanmaken/afgeven als dat de pillekes kunstmatig doen? Ik heb eigenlijk ook t idee dat je nuchter meer pieken en dalen hebt in je rag-grafiek. Op de beste tracks ga je echt maximaal, en op de mindere bijna niet, terwijl je met xtc meer constant in beweging bent, maar met minder verschil tussen de beste en mindere nummers? Dunno, zal t bij Fusion the Next Level wel zien :thumbsup:

EDIT: M'n 1410e post is een reactie op maarten1410... vet :P

Ja maarrrrr zonder P sta ik wel harder te raggen. Me voeten komen meer van de vloer zeg maar haha. En met beweeg je wel meer maar echt hard stampen doe ik meestal niet. Sterker nog, ik krijg van die roze vlinders altijd zin om te gaan zitten en te genieten van hoe andere staan te stampen... Had ik met Decibel ook, ben in de Loudness op de grond voor de sub gaan zitten om te kijken naar dawasiknie, Tel en Piaaa die de grond gelijk stampte.. Achteraf vind ik dat dan zonde maar op dat moment is het heerlijk :huh: Maar dat is per schijf ook verschillend.

Zit nog steeds op de invasie van de groene canadezen te wachten... Duurt allemaal wat langer als verwacht maar gelukkig heb ik nog tot 2 oktober de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 23:15 

Hardtraxx Veteran

Binnenkort krijg ik ook een lading Rode Duifjes binnen, maar die kunnen dus echt niet tippen aan de Fast Forwards hé. Daar kan (voor zover ik heb gehad) niks aan tippen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 23:17 

Donateur

heb je die dan die FF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 23:18 

Hardtraxx Veteran

Almost... En anders stuur ik de CIA erop af :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 23:19 

Donateur

hmm vertrouw je echt niet he:P met je CIA volgens mij ben je echt politieeee:P maja zie je morgen wel CIA mannetje . wel in pak komen btw anders is niet leuk:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 23:22 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geen pak :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 23:23 

Donateur

nou .. dan krijg je het ook niet:P ook al moet je er uur voor rijden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 23:28 

Hardtraxx Veteran

Ik weet waar je huis woont!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 23:29 

Donateur

We drive this far
every day
every hour
every minute
every second
we go fast forward

BOEM BOEM BOEM BOEM

voor dit he, mooi nieuw numemr:D

©chukkels
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 23:30 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
We drive this far
every day
every hour
every minute
every second
we go fast forward

BOEM BOEM BOEM BOEM

voor dit he

©chukkels

Dat is mijn tekst voor m'n track! Ik heb er al copyright op :P

Ik zeg nooit meer wat tegen jou op msn xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 00:25 

Donateur

maarten1410 schreef:
Ja maarrrrr zonder P sta ik wel harder te raggen. Me voeten komen meer van de vloer zeg maar haha. En met beweeg je wel meer maar echt hard stampen doe ik meestal niet. Sterker nog, ik krijg van die roze vlinders altijd zin om te gaan zitten en te genieten van hoe andere staan te stampen... Had ik met Decibel ook, ben in de Loudness op de grond voor de sub gaan zitten om te kijken naar dawasiknie, Tel en Piaaa die de grond gelijk stampte.. Achteraf vind ik dat dan zonde maar op dat moment is het heerlijk :huh: Maar dat is per schijf ook verschillend.

Zit nog steeds op de invasie van de groene canadezen te wachten... Duurt allemaal wat langer als verwacht maar gelukkig heb ik nog tot 2 oktober de tijd.

Vaag ik heb altijd het tegenovergestelde. Als ik mensen los zie gaan of ergens muziek hoor gaan gelijk de voetjes van de vloer. Sowieso wordt ik veel te hyperactief van dat spul. Constant los gaan en tussendoor ff totaal onbekende mensen vertellen hoe zwaar je het naar je zin hebt en weer doorraggen.
Zitten doe je thuis maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 00:58 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
maarten1410 schreef:

Vaag ik heb altijd het tegenovergestelde. Als ik mensen los zie gaan of ergens muziek hoor gaan gelijk de voetjes van de vloer. Sowieso wordt ik veel te hyperactief van dat spul. Constant los gaan en tussendoor ff totaal onbekende mensen vertellen hoe zwaar je het naar je zin hebt en weer doorraggen.

Zekerrrr met die laatste zin eens haha maar kan er niks aan doen. Moet er wel bij zeggen dat ik dat alleen heb bij die roze vlinders. En helaas (nou ja) had ik daar een hele batch van. Voel me er wel onwijs goed door maar ben meer in een chill-rond-kijk-modus dan in een rag modus. Vorig jaar op Q-Base had een iets groens... iets, en daar kreeg ik juist abnormaal veel energie van. Keihard staan rossen in de hardcore bunker toen dus het verschilt per schijf :)

Daarom ben ik ook zo benieuwd naar die groene canadees en eigenlijk moet ik ook opzoek naar FF. Ben klaar met die vlinders en ze zijn op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 08:24 

Donateur

maarten1410 schreef:
dawasiknie schreef:
maarten1410 schreef:

Zekerrrr met die laatste zin eens haha maar kan er niks aan doen. Moet er wel bij zeggen dat ik dat alleen heb bij die roze vlinders. En helaas (nou ja) had ik daar een hele batch van. Voel me er wel onwijs goed door maar ben meer in een chill-rond-kijk-modus dan in een rag modus. Vorig jaar op Q-Base had een iets groens... iets, en daar kreeg ik juist abnormaal veel energie van. Keihard staan rossen in de hardcore bunker toen dus het verschilt per schijf :)

Daarom ben ik ook zo benieuwd naar die groene canadees en eigenlijk moet ik ook opzoek naar FF. Ben klaar met die vlinders en ze zijn op :P

Ik raak van de groene canadezen meer in de chillmodus. Me kaken gaan totaal niet tekeer, heb wel energie maar ik ga daarvn liever ergens lekker zitten en genieten. Ben druk op zoek naar de FastForward maar in omg. Delft zijn ze nog niet te krijgen of ik heb niet de goede connecties. Rode dollars zijn aanteraden voor tonnen energie! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 08:49 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:

In principe als er hetzelfde inzit zou het niet mogen verschillen per schijf, dan ligt het aan de setting en je eigen mood als er dan nog verschilis. Anyway roze vlinders komen me niet echt bekend voor eerlijk gezegd. Vind die witte fastforwards hier wel veel te veel lof krijgen, die pillen zijn gewoonweg veel te zwaar voor personen die verstandig met hun gebruik omgaan en dan zit er ook nog eens geen breuklijk op. Verbaast me dan ook dat zoveel mensen hier naar op zoek zijn. Rode dollars of roze davidsterren lijken me veel eerder geschikt voor de normale gebruiker (pillen a 110/120mg). Dus tenzij je wekelijks loopt te slikken (wat zowiezo onverstandig is) blijf je beter bij die FF's weg. Die groene canadezen zijn wel heel erg goed, gaat er bij mij zaterdag ook weer eentje van in. Trouwens zullen de meesten met een hoger gedoseerde pil juist meer tijd doorbrengen op de stoeltjes in de plaats van meer staan stampen, komt ook terug uit bovengaande post, chillmodus bij een pil van 140mg, tonnen energie met eentje van 120mg :P Wees verstandig mensen en ga niet steeds voor de zwaarste, je belast enkel je brein feller en verhoogd er je tolerantie enorm mee. Meer is niet beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 09:00 

Donateur

DarkBeatz schreef:
maarten1410 schreef:

In principe als er hetzelfde inzit zou het niet mogen verschillen per schijf, dan ligt het aan de setting en je eigen mood als er dan nog verschilis. Anyway roze vlinders komen me niet echt bekend voor eerlijk gezegd. Vind die witte fastforwards hier wel veel te veel lof krijgen, die pillen zijn gewoonweg veel te zwaar voor personen die verstandig met hun gebruik omgaan en dan zit er ook nog eens geen breuklijk op. Verbaast me dan ook dat zoveel mensen hier naar op zoek zijn. Rode dollars of roze davidsterren lijken me veel eerder geschikt voor de normale gebruiker (pillen a 110/120mg). Dus tenzij je wekelijks loopt te slikken (wat zowiezo onverstandig is) blijf je beter bij die FF's weg. Die groene canadezen zijn wel heel erg goed, gaat er bij mij zaterdag ook weer eentje van in. Trouwens zullen de meesten met een hoger gedoseerde pil juist meer tijd doorbrengen op de stoeltjes in de plaats van meer staan stampen, komt ook terug uit bovengaande post, chillmodus bij een pil van 140mg, tonnen energie met eentje van 120mg :P Wees verstandig mensen en ga niet steeds voor de zwaarste, je belast enkel je brein feller en verhoogd er je tolerantie enorm mee. Meer is niet beter.

Ja Darkbeatz je heb er ook helemaal gelijk in!, had ook spijt op mysteryland. Die groene canadezen zijn veels te zwaar. voelde me natuurlijk wel toplekker haha! maarja dat is logisch. Op Fusion ga ik lekker teren op de rode dollars, heb daar nog een hele lading van liggen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 09:19 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Ja Darkbeatz je heb er ook helemaal gelijk in!, had ook spijt op mysteryland. Die groene canadezen zijn veels te zwaar. voelde me natuurlijk wel toplekker haha! maarja dat is logisch. Op Fusion ga ik lekker teren op de rode dollars, heb daar nog een hele lading van liggen :thumbup:

Heerlijk, ik ga mezelf een stockje roze davidsterren inslaan, die zitten rond de 100mg (eventjes wachten nog op testresultaat van deze batch, op pillreports staat er nl eentje ook van 113mg). Lekkere pilletjes van het formaat van paarse sterren om heerlijk een nachtje op staan te rossen :yay: Nog een mooi voordeel, die lichtere pilletjes zijn ook nog aardig wat goedkoper om in te slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 19:04 

Hardtraxx Addict

met Q-base maar even de bauwe volkswagen nemen :) ga er altijd heerlijk op :D
hopen dat ik niet te wazig ben en even bij de meeting kan komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 19:07 

Hardtraxx Veteran

Meeting is vroeg :)

Ik begin sowieso niet voor een uur of half 9/10 denk ik...
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen