Benieuwd hoe hoog MC Villain staat...
1.60mwrote:Benieuwd hoe hoog MC Villain staat...
1.60mwrote:Benieuwd hoe hoog MC Villain staat...
Gvd heb je hem ook weer hoor.wrote:Dan ken je Parvuz nog niet
Want? SZP is een grotere naam dan PN. En PN z'n muziek is ook wat te 'alternatief', minder makkelijk luisterbaar voor het gros van de mensen denk ik. Het zijn ook wel echt van die platen die je tering vet vindt, of helemaal niks.wrote:SZP wel en Phuture Noize niet.
Dat vind ik wel erg opvallend
SZP hebben echter wel meer dan 3x zoveel FB likes als PN hé. En meer dan 2x zoveel insta volgers.wrote:Oh oke dan was dat een inschattingsfout.
In Facebook groepen en in mijn omgeving is 95% meer fan van PN dan SZP maar dat blijkt dus wederom een slecht referentiekader.
Dit is een post waar Roy jaloers op kan zijn.wrote:SZP hebben echter wel meer dan 3x zoveel FB likes als PN hé. En meer dan 2x zoveel insta volgers.wrote:Oh oke dan was dat een inschattingsfout.
In Facebook groepen en in mijn omgeving is 95% meer fan van PN dan SZP maar dat blijkt dus wederom een slecht referentiekader.2M youtube plays op The Project, 3M op Burn remix, enz. Gewoon een pakkendere sound voor het grote publiek denk ik. PN is meer minimalistisch in zowel z'n platen als z'n promotie. Is echt 'liefhebbermuziek' denk ik. Alhoewel die de laatste tijd idd ook een flinke groei doormaakt.
SZP hebben ook 4x zoveel hardtraxx accountswrote:SZP hebben echter wel meer dan 3x zoveel FB likes als PN hé. En meer dan 2x zoveel insta volgers.wrote:Oh oke dan was dat een inschattingsfout.
In Facebook groepen en in mijn omgeving is 95% meer fan van PN dan SZP maar dat blijkt dus wederom een slecht referentiekader.2M youtube plays op The Project, 3M op Burn remix, enz. Gewoon een pakkendere sound voor het grote publiek denk ik. PN is meer minimalistisch in zowel z'n platen als z'n promotie. Is echt 'liefhebbermuziek' denk ik. Alhoewel die de laatste tijd idd ook een flinke groei doormaakt.
wrote:SZP hebben ook 4x zoveel hardtraxx accountswrote:SZP hebben echter wel meer dan 3x zoveel FB likes als PN hé. En meer dan 2x zoveel insta volgers.wrote:Oh oke dan was dat een inschattingsfout.
Ik heb alleen gestemd, voor de rest boeit het me ook niet zo. PN, omdat hij toch nog steeds mn favoriete artiest is, de rest puur op productie gebied, en de setjes die ik mee heb gemaakt dit jaar van deze artiesten waren ook genieten.wrote:Het is weer zover het gespam is begonnen op social media.
Als jullie stemmen, waarop is dat?
Deze poppenkast sla ik over..wrote:Het is weer zover het gespam is begonnen op social media.
Als jullie stemmen, waarop is dat?