Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Völser schreef:
Grim schreef:
Hard dance:
36. Angerfist
46. Headhunterz
80. Radical Redemption


54. Miss K8
78. Brennan Heart


Oops, geen idee hoe ik die twee gemist heb :x Bedankt voor de aanvulling.

Ik doel inderdaad op de grote campagnes die DM&LV houden op meerdere feesten/festivals, waaronder die op TML het bekendste is. Alsook dat ze in bijvoorbeeld Antwerpen in de hoofdwinkelstraat hetzelfde toepassen.

Nu dat niet, of toch in veel mindere mate, mogelijk was is het geen verrassing dat ze niet meer op #1 staan. De nummer 2 positie is dan wel nog verrassend, vind ik persoonlijk. Ze zijn uiteraard enorm bekend en hun normale campagnes zullen net dat zetje geven om de eerste plaats te verzekeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2020 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had Da Tweekaz eigenlijk ook nog wel ergens verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2020 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt niet vaak voor dat ik iemand niet ken uit die lijst, maar is het heel raar als ik nog nooit van Alok heb gehoord, op nummer 5 nota bene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 04:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou er niet raar van op kijken wanneer er ieder jaar minder hard dance dj's in de lijst staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Komt niet vaak voor dat ik iemand niet ken uit die lijst, maar is het heel raar als ik nog nooit van Alok heb gehoord, op nummer 5 nota bene?


Schijnt een halve superster te zijn in Brazilië. Als je half Zuid-Amerika achter je hebt, kom je blijkbaar ook al een eind. Had afgelopen vrijdag nog een setje in de Slam Mixmarathon, maar vond het niet heel denderend allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dacht dat Headhunterz geen deel meer zou nemen aan DJ Mag top 100?

Heb dit filmpje terug gekeken en daar zegt ie dat nadrukkelijk. Blijkbaar bedoelde hij dat hij niet actief een campagne ging voeren, in plaats van zich volledig terugtrekken.

Wat mij betreft alleen maar goed dat Hard Dance artiesten deze lijst niet halen. Ik denk dat de huidige Hard Dance scene op dit moment groot/populair genoeg is. Een van de mooiste dingen van deze scene vind ik de dedication/toewijding/commitment die de liefhebbers van deze muziek hebben. Ik ben bang dat wanneer de populariteit groeit, er ook meer dagjesvolk naar Hard Dance festivals komen die verder niets met de muziek hebben.

Totaal niet bedoelt om te gatekeepen, maar ik vind het mooi dat mensen die net in aanraking zijn gekomen met hardstyle/hardcore blijven hangen omdat ze de muziek zo ontzettend gaaf vinden. Niet omdat het schijnbaar populair is door een aantal namen in de DJ Mag top 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Ik ben bang dat wanneer de populariteit groeit, er ook meer dagjesvolk naar Hard Dance festivals komen die verder niets met de muziek hebben.

Dit roepen mensen al sinds hhz in de top 20 kwam en er nog 10 andere Hard Dance namen in stonden. Momenteel totaal niet aan de orde. De artiesten gingen toen 'populairder' produceren en dat was toen het probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Sfeer op mainstages was ook wel echt een tijdje minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Dacht dat Headhunterz geen deel meer zou nemen aan DJ Mag top 100?

Heb dit filmpje terug gekeken en daar zegt ie dat nadrukkelijk. Blijkbaar bedoelde hij dat hij niet actief een campagne ging voeren, in plaats van zich volledig terugtrekken.


Idd geen campagne/geld er tegenaan smijten. natuurlijk kan er gewoon nog gestemd worden op m
Had Da Tweekaz inderdaad ook wel verwacht in de lijst rond de 70 of 60
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 16:23 
 
Hardtraxx Crew

Hard dance 101-150:
109 Warface
120 Da Tweekaz
123 Sub Zero Project
124 Ran-D
127 Phuture Noize
129 D-Block & S-Te-Fan
135 Act of Rage
149 Wildstylez
150 Mad Dog
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant dat PN zo hoog staat met 0 promotie, terwijl SZP een aanzienlijk groter act is en hun socials bombardeerde met djmag posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd hoeveel stemmen men nou eigenlijk krijgt. Is daar ook ergens iets over te vinden? Heb persoonlijk geen idee wat ik me er bij voor moet stellen hoeveel stemmen je nodig hebt om waar ergens op de lijst te eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ben wel benieuwd hoeveel stemmen men nou eigenlijk krijgt. Is daar ook ergens iets over te vinden? Heb persoonlijk geen idee wat ik me er bij voor moet stellen hoeveel stemmen je nodig hebt om waar ergens op de lijst te eindigen.

Ik vraag me net hetzelfde af. Is een nummer 100 pakweg 100 stemmen? 300? 5000? De top 50 zal wel relatief veel stemmen bevatten, maar al wat daarna volgt is volgens mij erg onstabiel in de lijst.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen