Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Dat idee heb ik altijd al gehad.
Daarmee bedoel ik niet ieder ander mee.
Maar op Social media viel het me op dat Heady Radical met allerlei dingen liked of feliciteerd, zoals met zn eigen AOD feesten etc.

Ik snap sowieso niet hoe je het in je botte harses haalt om een figuur als Hhz geen enkele vorm van respect te gunnen. Die vent is samen met een handjevol andere DJ's de reden dat hardstyle-artiesten momenteel de mogelijkheid hebben om in alle uithoeken van de wereld te kunnen draaien.

Zeer terechte klacht van Heady en helemaal prima dat hij het gewoon op z'n story knalt. Vooral omdat ze dat bij MW notabene zelf ook doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 09:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Wel opvallend dat Warface na zo veel promoten niet eens in de top 100 staat, waar die dat vorig jaar nog wel was.


Te veel promotie kan ook averechts werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 09:35 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Freankie schreef:
Dat idee heb ik altijd al gehad.
Daarmee bedoel ik niet ieder ander mee.
Maar op Social media viel het me op dat Heady Radical met allerlei dingen liked of feliciteerd, zoals met zn eigen AOD feesten etc.

Ik snap sowieso niet hoe je het in je botte harses haalt om een figuur als Hhz geen enkele vorm van respect te gunnen. Die vent is samen met een handjevol andere DJ's de reden dat hardstyle-artiesten momenteel de mogelijkheid hebben om in alle uithoeken van de wereld te kunnen draaien.

Zeer terechte klacht van Heady en helemaal prima dat hij het gewoon op z'n story knalt. Vooral omdat ze dat bij MW notabene zelf ook doen.


Helemaal mee eens.
Prima als je elkaar niet mag, maar t is gewoon onprofessioneel om hem niet te feliciteren.
Je moet het niet aan je fans laten merken als artiest vind ik. En op deze manier kan iedereen het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het feit dat ze het allebei (RR en Angerfist) niet doen, op precies dezelfde manier via een bericht op Twitter, geeft voor mij vooral aan dat ze het samen besproken hebben. En dus ook hoe kinderachtig het is.

Maar goed, ik lig er verder niet wakker van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand screenshots of iets? Heb geen insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand screenshots of iets? Heb geen insta

TiMOTHYb schreef:
https://i.imgur.com/xWPoTHd.png
https://i.imgur.com/ggBWQ9Q.png

Angerfist en RR vergeten expres HHz te feliciteren. Wat intens triest zeg. Na Deetox is Heady het volgende slachtoffer van het Most Wanted anti-beleid zie ik? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gvd wat triest :lol: Die RR vertoont toch wel vaak nare trekjes. Geef Hhz groot gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 23:14 
 
Hardtraxxer

Stoux schreef:
Het feit dat ze het allebei (RR en Angerfist) niet doen, op precies dezelfde manier via een bericht op Twitter, geeft voor mij vooral aan dat ze het samen besproken hebben. En dus ook hoe kinderachtig het is.

Maar goed, ik lig er verder niet wakker van.


Of dat de berichten door dezelfde persoon van afdeling marketing/pr zijn getypt en er een naam vergeten is?
of is dat heel ver gezocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linus schreef:
Stoux schreef:
Het feit dat ze het allebei (RR en Angerfist) niet doen, op precies dezelfde manier via een bericht op Twitter, geeft voor mij vooral aan dat ze het samen besproken hebben. En dus ook hoe kinderachtig het is.

Maar goed, ik lig er verder niet wakker van.


Of dat de berichten door dezelfde persoon van afdeling marketing/pr zijn getypt en er een naam vergeten is?
of is dat heel ver gezocht?


Dan hadden ze dat toch al wel gezegd? Nu zijn ze stil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100-150 is ook bekend:
108 - DBSTF
109 - Warface
116 - SZP
130 - Darren Styles
147 - NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darren Styles.... wat heb ik gemist, sinds wanneer is dat zo'n grote naam >.<

Boven Noisecontrollers....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vote hardstyle heeft ook weinig goeds gedaan. Coone nergens te bekennen en nc ook niet in de top 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 00:11 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Darren Styles.... wat heb ik gemist, sinds wanneer is dat zo'n grote naam >.<

Boven Noisecontrollers....


Darren Styles is de bekendste UK Happy Hardcore dj die er, is ook al sinds 95 bezig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 08:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De kwaliteit in de lijst is wederom ver te zoeken.. Ik weet ook niet wat ik er anders van verwacht had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 08:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Rickzel schreef:
Darren Styles.... wat heb ik gemist, sinds wanneer is dat zo'n grote naam >.<

Boven Noisecontrollers....


Darren Styles is de bekendste UK Happy Hardcore dj die er, is ook al sinds 95 bezig. :P

Hoe groot is de `UK happy Hardcore´ scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Vote hardstyle heeft ook weinig goeds gedaan. Coone nergens te bekennen en nc ook niet in de top 100.

En MC Villain niet te vergeten!!N!N!N1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 10:31 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Maximumraver schreef:
Rickzel schreef:
Darren Styles.... wat heb ik gemist, sinds wanneer is dat zo'n grote naam >.<

Boven Noisecontrollers....


Darren Styles is de bekendste UK Happy Hardcore dj die er, is ook al sinds 95 bezig. :P

Hoe groot is de `UK happy Hardcore´ scene?


In Nederland vrij klein, die is pas recent groter aan het worden, in de rest van de wereld (vooral Engeland/Australie/Japan) best groot, sterker nog, als je het in Eng/Aus over "Hardcore" hebt, denken ze dat je Happy bedoelt, niet onze Hardcore (Gabber).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha wel vet op zich, maar alsnog hoe groot is dat? Wat zijn de best geluisterd youtube uk hardcore platen etc? Krijg niet goed een indruk van de orde van grote..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hahaha wel vet op zich, maar alsnog hoe groot is dat? Wat zijn de best geluisterd youtube uk hardcore platen etc? Krijg niet goed een indruk van de orde van grote..


Monstercat releases, Darren Styles, Stonebank, DJ Gammer.





Redelijk wat vieuws deze platen, als je het mij vraagt.

Monstercat was vroeger razend populair, door de diverse genres die gereleased werden. Zoals UK Hardcore, Drumsteb en DnB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha 15 miljoen, ziek zeg. Nooit geweten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Vote hardstyle heeft ook weinig goeds gedaan. Coone nergens te bekennen en nc ook niet in de top 100.


Ik vind zelf ook niet dat Noisecontrollers zo'n supersterk jaar heeft gehad. Veel hype rond Spirit of Hardstyle opgebouwd, maar ik kan me zo eigenlijk maar een plaat of 4 herinneren die ie dit jaar heeft uitgebracht (this is our world, the night, you know i like it en whose plan is it). Het lijkt alsof ie vooral bezig is geweest met Spirit of Hardstyle opstartten achter de schermen en zn Attack Again tour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha 15 miljoen, ziek zeg. Nooit geweten :P


Weet nog als de dag als gister dat deze ontplofte, leuke track. Maar luisterde veel Monstercat vroeger, in de tijd van Tristam en Braken, Neilio, Halo Nova enzovoorts :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, die Warface met zijn eindeloos gepromoot is ook flink genaaid zo te zien. Ga maar gewoon terug dikke platen maken i.p.v. de spambeer uit te hangen op socials. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
100-150 is ook bekend:
108 - DBSTF
109 - Warface
116 - SZP
130 - Darren Styles
147 - NC


Link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
makrooy schreef:
100-150 is ook bekend:
108 - DBSTF
109 - Warface
116 - SZP
130 - Darren Styles
147 - NC


Link?


Geen idee, ik las het ergens in een reddit comment.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen