1. D-Block & S-Te-Fan
2. Wildstylez
3. Atmozfears
4. Sub Zero Project
5. Clockartz
2. Wildstylez
3. Atmozfears
4. Sub Zero Project
5. Clockartz
PN zie ik zomaar nog wel eens de top 100 halen, heeft toch wel een ijzersterk jaar achter de rug, hard gegroeid, zelfde geld voor Sub Zero Project.wrote:1. D-Sturb
2. KELTEK
3. Delete
4. Sub Zero Project
5. B-Front
Zoiets zou mijn top 5 wel zijn.
PN in de top 100 is extreem onrealistisch iddAl mijn genoemde namen ook trouwens. Maargoed. Het bedenken van je eigen top 5 van afgelopen jaar is toch altijd interessant om eens over na te denken.
wrote:Als zelfs Wildstylez elk jaar moet "vechten" om die top 100 aan te tikken dan kan ik me niet voorstellen dat de namen die jij noemt in de buurt komen. Je overschat ze (qua bekendheid) wat dat betreft echt. Noem een willekeurige (niet hardstyle kenner) de naam Phuture Noize en hij heeft geen flauw idee waar je het over hebt, en dat is bij een Wildstylez/Noisecontrollers wel anders.
Echt heel onrealistisch beeld heb je tbh
Misschien overschat ik ze beetje ja, de hele mag is toch een flop, maar goed wie weet? Angerfist er toch ook weer 11 gestegen vorig jaar. Ik zie het heus niet gebeuren, maar zou het wel lachen vinden.wrote:Als zelfs Wildstylez elk jaar moet "vechten" om die top 100 aan te tikken dan kan ik me niet voorstellen dat de namen die jij noemt in de buurt komen. Je overschat ze (qua bekendheid) wat dat betreft echt. Noem een willekeurige (niet hardstyle kenner) de naam Phuture Noize en hij heeft geen flauw idee waar je het over hebt, en dat is bij een Wildstylez/Noisecontrollers wel anders.
Echt heel onrealistisch beeld heb je tbh
Ja dat had ik ook niet verwacht.wrote: edit: @Wenzel tering SZP vorig jaar al 116 ja? Had ik niet verwacht, maar alsnog vermoed ik dat het lastig wordt.
Ja ik heb hetzelfde, stoor me er aan en toch volg ik het en hou ik me er mee bezigwrote: Ja dat had ik ook niet verwacht.
Merk dat ik me elk jaar weer aan de lijst erger maar er toch maar aan mee doe om mijn favoriete artiesten te steunen. Zo maar een paar irritatiemomentjes:
Wat denk je van die mensen die rondlopen op bijvoorbeeld de Tilburgse Kermis om je een iPad onder je neus te duwen met de vraag 'Heb je al gestemd?'. Om vervolgens, nadat je je eigen keuze hebt ingevuld, de stemmen te veranderen naar een DJ waar zij de marketing voor doen. Dan kun je wat mij betreft kapot vallen met je hele DJ carrière.wrote:Ja dat had ik ook niet verwacht.wrote: edit: @Wenzel tering SZP vorig jaar al 116 ja? Had ik niet verwacht, maar alsnog vermoed ik dat het lastig wordt.
Merk dat ik me elk jaar weer aan de lijst erger maar er toch maar aan mee doe om mijn favoriete artiesten te steunen. Zo maar een paar irritatiemomentjes:
- Die schreeuwerige knipperende banners bij het stemmen van DJ's "VOTE FOR R3HAB!!!"
- Sites en zenders die na de uitslag koppen hebben als "Martin Garrix is de weer de beste DJ ter wereld", nee hij is de populairste.
- Überhaupt spreken van "de beste DJ" terwijl de meesten in de top van de DJ Mag niet eens zelf hun muziek in elkaar kunnen zetten.
- Dimitri Vegas & Like Mike die op tomorrowland een heel peleton aan lekkere wijven op pad sturen die een iPad onder de neus van festivalgangers drukken om op Dimitri Vegas & Like Mike te stemmen.
De Hardstyle Reddit is hier al mee bezig, dus leef je uitwrote:Geef GPF nog een jaartje voor zij zich als ultieme troll de top 100 in smeagolen, zou ik met alle liefde m'n stem aan uitgeven