Ja las het, groot gelijk heeft ie. Ik zie het niet gebeuren, maar met zijn fanbase zou het me ook weer niet verbazen inderdaad.
Waarvoor huldePN wilt zich idd niet bezig houden met die DJ Mag.
Waarvoor huldePN wilt zich idd niet bezig houden met die DJ Mag.
Waarom volg je hem eigenlijk? Je vindt zijn muziek toch helemaal kut?wrote:Ik stem Warface.. hij gooit je er echt mee dood op z'n socials zeg
Hij heeft goede muziek gemaakt en weet zo nu en dan wel iets leuks te maken. Dus helemaal kut is niet juistwrote:Waarom volg je hem eigenlijk? Je vindt zijn muziek toch helemaal kut?wrote:Ik stem Warface.. hij gooit je er echt mee dood op z'n socials zeg
Waarom zou je dat niet doen? Is toch tof voor een DJ om in de DJmag top 100 te komen. Je hoeft er niet op te stemmen. Is gewoon een manier om jezelf op de kaart te zetten. Snap niet dat mensen zich zo druk om kunnen maken dat artiesten stemmen proberen te winnen om ze aan te sporen op facebook...wrote:Ik stem Warface.. hij gooit je er echt mee dood op z'n socials zeg
Dat kan je inderdaad vinden en je moet er gewoon overheen lezen. Maar dat mensen zich er mateloos aan ergeren en het misselijkmakend vinden dat snap ik dus totaal niet.wrote:Ik snap het wel, en neem het al die dj's niet kwalijk. Maar het is wel irritant
Op z'n story voor mensen die het zoeken.wrote:Pak de popcorn!
Heady is een beetje beledigd dat Angerfist en Radical hem niet gefeliciteerd hebben..
Waarom? Vind je het dan niet een rare actie dat Angerfist EN Radical hem niet taggen? Ik snap heady echt volkomen hierin, je wordt bewust buitengesloten voor iets waar je zo je best voor hebt gedaan. Of het slim is om het zo in openbaar te delen weet ik niet, maar volledig terecht dat ie er met gestrekt been in gaat.wrote:Op z'n story voor mensen die het zoeken.wrote:Pak de popcorn!
Heady is een beetje beledigd dat Angerfist en Radical hem niet gefeliciteerd hebben..
Rare actie joh, valt me beetje van heady tegen.
Je laat jezelf juist kennen op deze manier. Waarom moet je de voldoening bij een ander halen? Ik vind dat je, zeker als artiest van dit niveau, hier boven moet staan.wrote:Waarom? Vind je het dan niet een rare actie dat Angerfist EN Radical hem niet taggen? Ik snap heady echt volkomen hierin, je wordt bewust buitengesloten voor iets waar je zo je best voor hebt gedaan. Of het slim is om het zo in openbaar te delen weet ik niet, maar volledig terecht dat ie er met gestrekt been in gaat.wrote:Op z'n story voor mensen die het zoeken.wrote:Pak de popcorn!
Rare actie joh, valt me beetje van heady tegen.
Iedereen weet inmiddels wel dat Dempie niet vies is van stokerij, dus waarom zou dit dan ineens netjes opgelost moeten worden? Vind dat Heady dit prima doet. Daarnaast kan je dit eigenlijk niet rechtsreeks oplossen omdat je toch een fanbase hebt die anders gaat speculeren die gewoon “recht” hebben op dit soort dingen. Klinkt miss wat krom wat ik zeg maar met de juiste interpretatie snap je het wel xDwrote:Ik snap ook jou punt.Desalniettemin moet je een conflict rechtstreeks "uitvechten". Als ik een conflict heb met kameraad, ga ik toch rechtstreeks naar hem toe i.p.v. het eerst via mijn andere kameraden te spelen?
Het blijft natuurlijk een beetje moeilijk inschatten, aangezien wij niet het hele verhaal kennen. Er kan zich natuurlijk meer achter de schermen afspelen dan wij zien/weten.
Ik snap wat je bedoeldewrote:Klinkt miss wat krom wat ik zeg maar met de juiste interpretatie snap je het wel xD
Hoezo altijd al? Heb ik iets gemist waaruit dit opgemaakt kan worden?wrote:Ik ben een grote fan van Radical en Heady.
Maar dit valt me toch wel tegen van Radical en Angerfist.
Heb altijd al het idee dat Radical Heady niet zo mag