Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Ja ik weet wel dat het zo is en ik weet het ook wel van een aantal andere artiesten, ik vind het alleen niet netjes als iemand je zoiets vertelt dat je dat op het internet gooit allemaal.

Kom op zeg Lyst je strijdt hier al dag en jaar tegen de commercialiteit die jouw scene zo kapot maakt, nu komt iemand met naam en rugnummer en ga je ineens de moraalridder uithangen? Daarbij; als Zatox dat aan hoebedoelje vertelt zal het wel niet echt een kerngeheim zijn, ik neem tenminste niet aan dat dat beste vrienden van elkaar zijn.

Ik weet van wel meer artiesten dat dit het geval is, maar ik heb die namen toch nooit online gegooid? Dus als ik een moraalridder ben, dan ben ik dat al die tijd al geweest. Ik vind dat ik daar niemand een plezier mee doe, je maakt het imago van de artiest kapot, de fans zelf worden er ook niet vrolijk van (soms is het juist beter om minder te weten van de scene, zodat je meer kunt genieten) en met zo'n uitspraak bereik ik verder ook niets, het is niet zo dat Zatox vanaf nu ineens weer wel doet wat hij graag wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals bij Showtek, Headhunterz, Delete en Crypsis zal ook B-Front te maken gaan krijgen met dat de meute zich ineens tegen hem keert.

Wat dat betreft blijft hardstyle-volk een kudde schapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor mij bevestigd het in elk geval dat Q hier veel meer inspraak in heeft dan over het algemeen bekend is. Zou best wel eens willen weten hoe daar afspraken over worden gemaakt, en wie er nu echt beslissen over welke ´kant het op moet met de scene´.

Ik heb je in andere topics zien pleiten voor meer openheid richting de scene.. dat komt er op deze manier toch ook? Geloof er niets van dat Zatox dit in vertrouwen aan iemand op een festival vertellen zou..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Denk niet dat het direct met Q-dance te maken heeft, zijn huidige sound is gewoon veel toegankelijker, daardoor is hij populairder en daardoor heeft hij veel meer en grotere boekingen. Als hij zijn sound verandert en daardoor minder boekingen krijgt bij onder andere Q-dance, dan heeft dat vooral te maken met zijn populariteit en dus het aantal mensen dat naar hem komt kijken en niet met dat Q-dance niet wil dat hij iets anders gaat maken.

En ik ben voor meer openheid, maar wel vanuit de betrokkenen zelf, al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
mr_vertigo schreef:
De discussie moet veel meer gaan over de houding van B-Front die hij uitdraagt met zulke facebook posts.
Hij geeft aan er lak aan te hebben dat mensen hem kritiek geven op zijn nummers en dat vind ik zorgelijk.
'Style=style, like it or not'... In dat opzicht sluit ik me aan bij Lyst; de kans is groot dat wanneer het grote publiek
zijn stijl zat is, hij zeker meer verandering in zijn 'style/sound' zal aanbrengen. Hij zou naar mijn mening ook
iets moeten uitdragen waaruit blijkt dat hij wat met (bruikbare) kritiek doet.


Sowieso zou het publiek eens wat meer kritiek moeten leveren.

Anders blijven dit soort 'artiesten' ald B-Front, Gunz 4 Hire en andere namaak 'raw'-artiesten maar met hetzelfde komen.


Nee, je begrijpt mijn punt niet helemaal geloof ik. De artiesten moeten ook blijk geven van het feit dat ze iets met die kritiek doen!
Men kan nog zoveel kritiek geven, maar als daar niets mee gebeurt heb je er nog niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En ik ben voor meer openheid, maar wel vanuit de betrokkenen zelf, al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren.

Ik ook, maar over het algemeen wordt je als schaap behandelt. Als een Zatox dit soort dingen vertelt zal dat de enige manier zijn waarop hij dat doen kan. Hij zal zelf ook wel weten dat iemand die hij dit soort zaken vertelt het naar alle waarschijnlijkheid niet voor zichzelf houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
hoebedoelje schreef:
mr_vertigo schreef:
De discussie moet veel meer gaan over de houding van B-Front die hij uitdraagt met zulke facebook posts.
Hij geeft aan er lak aan te hebben dat mensen hem kritiek geven op zijn nummers en dat vind ik zorgelijk.
'Style=style, like it or not'... In dat opzicht sluit ik me aan bij Lyst; de kans is groot dat wanneer het grote publiek
zijn stijl zat is, hij zeker meer verandering in zijn 'style/sound' zal aanbrengen. Hij zou naar mijn mening ook
iets moeten uitdragen waaruit blijkt dat hij wat met (bruikbare) kritiek doet.


Sowieso zou het publiek eens wat meer kritiek moeten leveren.

Anders blijven dit soort 'artiesten' ald B-Front, Gunz 4 Hire en andere namaak 'raw'-artiesten maar met hetzelfde komen.


Nee, je begrijpt mijn punt niet helemaal geloof ik. De artiesten moeten ook blijk geven van het feit dat ze iets met die kritiek doen!
Men kan nog zoveel kritiek geven, maar als daar niets mee gebeurt heb je er nog niets aan.


Ik vulde het alleen aan met het feit dat het publiek sowieso eens wat meer van zich moet laten horen, anders blijven er genoeg mensen geen kritiek geven zodat de producers het nooit oppikken om eens te enoveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
En ik ben voor meer openheid, maar wel vanuit de betrokkenen zelf, al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren.

Ik ook, maar over het algemeen wordt je als schaap behandelt. Als een Zatox dit soort dingen vertelt zal dat de enige manier zijn waarop hij dat doen kan. Hij zal zelf ook wel weten dat iemand die hij dit soort zaken vertelt het naar alle waarschijnlijkheid niet voor zichzelf houdt.


Het is niet mijn bedoeling iemand glazen in te gooien, maar het sluit wel aan op deze discussie.

Er is dus veel meer gaande achter de schermen dan wij als luisteraars/liefhebbers denken te weten.

Er wordt veel meer gestuurd dan wij mogen weten.

Ik denk dat Q er absoluut een grote hand in heeft in het waarheen gaat de scene.

Kijk alleen al naar het feit van Australië, waar alle harddance/hardtrance organisaties maar opgeven omdat Q de scene daar 'verziekt' met happy hardstyle.

De grote bewegingen als Transmission en Magic City gooien allemaal het bijltje erbij neer, terwijl die stromingen al jaren extreem populair zijn geweest de afgelopen tien jaar.

Helemaal ondergeschneeuwd of 'opgekocht' door Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het dan geen mogelijk om weer meerdere aliassen als artiest te nemen? Als B-Front, zatox etc. in hun eigen sound willen blijven, omdat ze bang zijn populariteit te verliezen kan ik ze zeker begrijpen. Het is nou eenmaal je job. Het geen wat ik ook weet is dat er erg veel experimenteel/gevarieerd spul achter wordt gehouden of zelfs nooit wordt gedraait, omdat ze bang zijn dat het niet bij het grote publiek aanslaat. Is het dan niet mogelijk om deze experimentele of misschien andere stijl (bijv early) onder een andere naam uit te brengen? Iets wat een veel andere scenes gewoon mogelijk is. Iets wat vroeger ook gewoon in de hardstyle was, omdat het misschien wel niet bij hun sound paste. Ik vind het erg zonde dat B-Front alleen, maar zijn eigen sound blijft behouden. Geck-o die wordt aangehaald vind ik dan weer erg goed. Ook hij maakt soms met een en dezelfde soundbank gewoon hele andere tracks. Het kost misschien meer tijd om een compleet andere track te produceren, maar je onderscheid je wel van de rest en het belangrijkste de producer kan maken wat hij mooi vind niet wat wordt geëist door een label of organisatie. Verder vind ik ook hier de hardcore beter in. Variatie is daar juist een eis. Je ziet ook dat bij Cardiac (vooral gericht op hardcore) het label sys-x zit. The Machine en High Voltage produceren daar heel gevarieerd. Op een random ander label zouden de helft van de tracks, denk aan Awesome Frequency etc. niet worden goedgekeurd. Het aantal tracks wat er per jaar blijft liggen is volgens mij immens.

Even over Q-Dance, ze hebben erg veel macht in de scene. Bijna elk groot festival is van Q-Dance (of b2s, zelfde firma). Het probleem is dat deze festivals vrijwel alleen op toegankelijkheid zijn. Producers als artiesten van de Theracords crew, The Machine, Reverser & Ripcord, Vazard, maar ook de wat meer mainsteam als Audiofreq of Zany kunnen heel gevarieerd zijn. Je ziet ook dat deze veel minder worden geboekt. Zany is de laatste paar jaren nooit meer op een mainstage te vinden. Hij zit elke week ergens in een kleine discotheek of ergens op een 2e area te draaien.

Ik hoop dat Zatox weer oude tracks gaat maken die hij zelf ook vet vind. Je werk moet leuk zijn om optimaal te kunnen presenteren. Als ik de leden hier moet geloven is Zatox niet op zijn gemak. Laat hem maar weer ouder werk maken. Desnoods released hij het free onder een naam als Headwave, Zairon of Gerardo Roschini.

Edit: Wat is er eigenlijk met A-Lusion aan de hand? Kapot gegaan door het niet aanpassen van zijn stijl en dan uit nood een eigen label opgericht met 13/12 muziek om opnieuw bij het publiek aan te slaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thepump schreef:
Zany is de laatste paar jaren nooit meer op een mainstage te vinden. Hij zit elke week ergens in een kleine discotheek of ergens op een 2e area te draaien.


Hmm, hij is op best veel mainstages te vinden te laatste paar jaar naar mijn weten...

Thepump schreef:
Is het dan geen mogelijk om weer meerdere aliassen als artiest te nemen?


Ook aan gedacht, maar denk dat jongens als B-front full-time met hun hoofd alias bezig zijn en geen tijd meer kunnen vinden voor een ander alias. Bovendien wil B-front blijkbaar geen alias? Hij maakt volgens hemzelf gewoonweg wat hij mooi vindt. Dat is zijn stijl, 'deal with it', zegt hij eigenlijk. Hij voert het ook als argument aan om niet perse divers te zijn...

Ik heb het idee dat de discussie steeds afwijkt, vrij vervelend... Zijn geen steek opgeschoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ahum
member/DjFrontliner/
member/Pavelow/

Zouden jullie mee kunnen helpen voor respect op dit foruM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ahum
member/DjFrontliner/ Laatst bezocht: 30-11-2009, 18:02
member/Pavelow/ Laatst bezocht: 19-01-2013, 00:30

Zouden jullie mee kunnen helpen voor respect op dit foruM?


Doe een gok
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 08:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien ligt mijn gevoel voor 'respect' dan geheel anders, maar ik vind hardtraxx niet zo respectloos hoor. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 09:13 
 

hoebedoelje schreef:
Misschien ligt mijn gevoel voor 'respect' dan geheel anders, maar ik vind hardtraxx niet zo respectloos hoor. >.<


Om hier maar even mijn eigen persoonlijke mening over te geven, zodra ik posts tegenkom van mensen die elkaar uitmaken voor wat dan ook, als er mensen gaan schelden met ziektes, of andere zaken die gewoon niet door de beugel kunnen, dan zal ik die posts verwijderen cq aanpassen en de persoon in kwestie direct een officiële waarschuwing geven. Tevens alle overige zaken die de sfeer niet ten goede komt, daar zal ik wat aan doen, al dan niet in overleg met Jor-D. Ik ga niet uiteraard gelijk alles bestraffen, maar zaken zoals ik hierboven benoem dus wel.

Het feit dat er mensen zijn die denken dat ze elkaar, of een artiest, een kneus of wat dan ook kunnen noemen op dit forum, hebben het mis. Als iemand zijn mening wilt geven en zegt dat hij of zij dit of dat kut vind, prima, heb ik persoonlijk (en de rest van de mods) niets op tegen. Onderbouwen hoeft van mij ook niet altijd. Maar elkaar gaan uitschelden voor wat dan ook, zal niet meer ongestraft kunnen gebeuren. Je hoeft elkaar niet te respecteren, dat begrijp ik, maar laten we alsjeblieft normaal met elkaar omgaan, laat iedereen in zijn of haar waarde en denk even twee keer na voordat je iets post ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Je hoeft elkaar niet te respecteren, dat begrijp ik, maar laten we alsjeblieft normaal met elkaar omgaan, laat iedereen in zijn of haar waarde en denk even twee keer na voordat je iets post ;)


Fekete, met alle respect (hihi), jouw posts zijn vaak... hoe zal ik het zeggen... net niet. "Je hoeft elkaar niet te respecteren"...?!?!?! Mag ik andere mods vragen wat hier de boodschap van is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:11 
 

mr_vertigo schreef:
Fekete, met alle respect (hihi), jouw posts zijn vaak... hoe zal ik het zeggen... net niet. "Je hoeft elkaar niet te respecteren"...?!?!?!

Ik zal even Lyst quoten omdat wat hij zegt het misschien wat verduidelijkt wat ik ook bedoel :P

Lyst schreef:
Ik noem Brennan Heart geen bolle, maar ik heb vrij weinig respect voor hem als artiest. Respect moet je ook verdienen vind ik. Mensen uitmaken voor bolle heeft mijns inziens ook meer te maken met normen en waarden dan met respect.


mr_vertigo schreef:
Mag ik andere mods vragen wat hier de boodschap van is?

Hoeft niet, zie onderstaande:

Fekete schreef:
Om hier maar even mijn eigen persoonlijke mening over te geven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
hoebedoelje schreef:
Misschien ligt mijn gevoel voor 'respect' dan geheel anders, maar ik vind hardtraxx niet zo respectloos hoor. >.<


Om hier maar even mijn eigen persoonlijke mening over te geven, zodra ik posts tegenkom van mensen die elkaar uitmaken voor wat dan ook, als er mensen gaan schelden met ziektes, of andere zaken die gewoon niet door de beugel kunnen, dan zal ik die posts verwijderen cq aanpassen en de persoon in kwestie direct een officiële waarschuwing geven. Tevens alle overige zaken die de sfeer niet ten goede komt, daar zal ik wat aan doen, al dan niet in overleg met Jor-D. Ik ga niet uiteraard gelijk alles bestraffen, maar zaken zoals ik hierboven benoem dus wel.

Het feit dat er mensen zijn die denken dat ze elkaar, of een artiest, een kneus of wat dan ook kunnen noemen op dit forum, hebben het mis. Als iemand zijn mening wilt geven en zegt dat hij of zij dit of dat kut vind, prima, heb ik persoonlijk (en de rest van de mods) niets op tegen. Onderbouwen hoeft van mij ook niet altijd. Maar elkaar gaan uitschelden voor wat dan ook, zal niet meer ongestraft kunnen gebeuren. Je hoeft elkaar niet te respecteren, dat begrijp ik, maar laten we alsjeblieft normaal met elkaar omgaan, laat iedereen in zijn of haar waarde en denk even twee keer na voordat je iets post ;)


Goede zaak, maar houd er rekening mee dat mensen soms even hun emotie moeten uiten en dit kan verkeerd over komen. Als je bijvoorbeeld ziet bij 'Actueel' dat een dader zijn middelvinger opsteekt naar de moeder van het vermoorde slachtoffer dan kun je vervelende reacties verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dat is ook wel een beetje raar voorbeeld van je, aangezien je voor die vent gewoon geen respect KAN hebben, en iedereen is het met je eens als je hem de hel in wenst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Het feit dat er mensen zijn die denken dat ze elkaar, of een artiest, een kneus of wat dan ook kunnen noemen op dit forum, hebben het mis.

Dus jij gaat vanaf nu alles wegmodden gevolgd door wat waarschuwingen? Wat ga je met krachttermen als 'kk' doen dan, en mag ik bijvoorbeeld Wildstylerz nog wel een sukkel noemen of is dat ook over de schreef?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Om hier maar even mijn eigen persoonlijke mening over te geven, zodra ik posts tegenkom van mensen die elkaar uitmaken voor wat dan ook, als er mensen gaan schelden met ziektes, of andere zaken die gewoon niet door de beugel kunnen, dan zal ik die posts verwijderen cq aanpassen en de persoon in kwestie direct een officiële waarschuwing geven. Tevens alle overige zaken die de sfeer niet ten goede komt, daar zal ik wat aan doen, al dan niet in overleg met Jor-D. Ik ga niet uiteraard gelijk alles bestraffen, maar zaken zoals ik hierboven benoem dus wel.

Het feit dat er mensen zijn die denken dat ze elkaar, of een artiest, een kneus of wat dan ook kunnen noemen op dit forum, hebben het mis. Als iemand zijn mening wilt geven en zegt dat hij of zij dit of dat kut vind, prima, heb ik persoonlijk (en de rest van de mods) niets op tegen. Onderbouwen hoeft van mij ook niet altijd. Maar elkaar gaan uitschelden voor wat dan ook, zal niet meer ongestraft kunnen gebeuren. Je hoeft elkaar niet te respecteren, dat begrijp ik, maar laten we alsjeblieft normaal met elkaar omgaan, laat iedereen in zijn of haar waarde en denk even twee keer na voordat je iets post ;)


Wederom, het is zo half half, zo ambigu. Je spreekt als 'Fekete' - de niet-mod - in eerste instantie: "Om hier maar even mijn eigen persoonlijke mening over te geven", en dan spring je daarna binnen 1 zin weer in de moderator schoenen. Hoe moet ik dit lezen dan? Ik neem aan dat de mods een soort van gelijk regime willen voeren en niet allemaal iets anders doen of vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou zeg Thera brengt heel op gang hierzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:48 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Fekete schreef:
Persoonlijk vind ik ook niet dat alles per sé onderbouwd moet worden. Tuurlijk, wanneer je je in een discussie gaat mengen en je komt met iets aanzetten om deel te nemen aan die discussie, onderbouw dan wel je eigen mening, anders wordt het ook maar een knoeiboel.

Maar als je een nummer slecht vind om wat voor reden dan ook, dan is dat in 99% van de gevallen toch gewoon smaak, of niet? Dus waarom zou zoiets onderbouwd moeten worden? Of zeg ik nu iets heel doms?


Dit bedoel ik; geheel mee eens! :)



als je op dat moment aan geeft dat het nummer niet binnen jou smaak valt. Heb je het in principe genoeg onderbouwt, nml; mening + reden. Ik vind dat iemand best het fatsoen moet kunnen opbrengen om iemands harde werk te beoordelen, maar dan op zo'n manier dat diegene er ook wat aan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:06 
 

mr_vertigo schreef:
Fekete schreef:
Om hier maar even mijn eigen persoonlijke mening over te geven, zodra ik posts tegenkom van mensen die elkaar uitmaken voor wat dan ook, als er mensen gaan schelden met ziektes, of andere zaken die gewoon niet door de beugel kunnen, dan zal ik die posts verwijderen cq aanpassen en de persoon in kwestie direct een officiële waarschuwing geven. Tevens alle overige zaken die de sfeer niet ten goede komt, daar zal ik wat aan doen, al dan niet in overleg met Jor-D. Ik ga niet uiteraard gelijk alles bestraffen, maar zaken zoals ik hierboven benoem dus wel.

Het feit dat er mensen zijn die denken dat ze elkaar, of een artiest, een kneus of wat dan ook kunnen noemen op dit forum, hebben het mis. Als iemand zijn mening wilt geven en zegt dat hij of zij dit of dat kut vind, prima, heb ik persoonlijk (en de rest van de mods) niets op tegen. Onderbouwen hoeft van mij ook niet altijd. Maar elkaar gaan uitschelden voor wat dan ook, zal niet meer ongestraft kunnen gebeuren. Je hoeft elkaar niet te respecteren, dat begrijp ik, maar laten we alsjeblieft normaal met elkaar omgaan, laat iedereen in zijn of haar waarde en denk even twee keer na voordat je iets post ;)


Wederom, het is zo half half, zo ambigu. Je spreekt als 'Fekete' - de niet-mod - in eerste instantie: "Om hier maar even mijn eigen persoonlijke mening over te geven", en dan spring je daarna binnen 1 zin weer in de moderator schoenen. Hoe moet ik dit lezen dan? Ik neem aan dat de mods een soort van gelijk regime willen voeren en niet allemaal iets anders doen of vinden...


Heb je ook helemaal gelijk in en achter de schermen zijn wij hard bezig hieraan ;)

TiMOTHYb schreef:
Fekete schreef:
Het feit dat er mensen zijn die denken dat ze elkaar, of een artiest, een kneus of wat dan ook kunnen noemen op dit forum, hebben het mis.

Dus jij gaat vanaf nu alles wegmodden gevolgd door wat waarschuwingen? Wat ga je met krachttermen als 'kk' doen dan, en mag ik bijvoorbeeld Wildstylerz nog wel een sukkel noemen of is dat ook over de schreef?


Als jij of iemand anders "kk" gebruikt in de welbekende vorm, dan zal dat worden weggehaald ja, in ieder geval door mij maar zoals ik hierboven al gezegd heb, we zijn er achter de schermen ook nog even aan bezig hoe of wat. En als jij iemand voor de lol een sukkel noemt omdat die een domme actie heeft begaan dat is dat natuurlijk geen probleem. Echter zou jij geen enkele reden moeten hebben om iemand een sukkel te noemen in een meer serieuze context, vandaar dat ik ook zeg, hou het gezellig en laat iedereen in zijn of haar waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat ervan terecht moet komen dan, maar ga alsjeblieft niet teveel voor kinderrechter spelen en mod reactie dan gewoon weg in plaats van voor het wordt een "officiële waarschuwing" uit te delen. Daar schiet niemand iets mee op en ik kan me niet voorstellen dat je dat consequent vol kunt houden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Juist wel, dat is het hele probleem van Hardtraxx, je kunt hier heel veel doen zonder dat je een waarschuwing krijgt. Het is niet voor niets een waarschuwing. Pas als mensen direct waarschuwingen uitgedeeld krijgen, ontstaat er een preventieve werking. Dan gaan mensen eerst nadenken en dan pas iets posten, nu post men iets, kan het niet door de beugel dan zegt een mod daar wat van, doe je het vervolgens nog een keer, krijg je pas de waarschuwing.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen