Maar hier gaat het dus altijd mis. Er zijn een paar mensen die goed en inhoudelijk discussiëren, maar ook veel te veel leden die nooit argumenten geven. Geldt net zo goed voor positieve reacties trouwens, verklaar in dat geval gewoon ff wat je fijn vindt aan een plaat of set.wrote: Om het toch maar weer over Hardtraxx te hebben; zolang iedereen zich netjes gedraagt tegenover elkaar hier, elkaar niet persoonlijk aanvalt, artiesten met respect behandeld en discussies aangaat MET argumenten kan ik een hoop toelaten hier.
En over respect gesproken (ik denk dat het meest pakkende voorbeeld wel een D-Mind topic is), ik krijg af en toe de indruk dat leden hier pas respect voor een artiest hebben als die artiest ook echt actief is op dit forum. Dat topic was echt helemaal volgespamd met negatieve uitlatingen, ik schaamde me soms gewoon voor de reacties van mijn 'medeleden'.
Wat dat betreft kan ik best begrijpen dat Thera weg is. Kijk ook wat er gebeurt: gelijk dikke discussies waarin wordt gezegd dat het slap is van Thera dat hij weggaat, gelijk negatieve uitlatingen... In plaats van dat we even naar onszelf kijken: dankzij ONS gedrag is hij weg. Deetox zei ook al dat ze het met Pieter eens was, maar blijkbaar is voor haar de maat nog (net) niet vol. Ik wil niet zeggen dat we alle hardstyle ineens moeten omarmen, maar de bijnaam Haattraxx hebben we eigenlijk best wel verdiend...
Let op: ik wil absoluut niet zeggen dat ik zelf nooit een ongegronde lompe opmerking heb gemaakt, ik vind dat we hier met het hele forum aan hebben bijgedragen. Laten we dat nou eens veranderen