Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Om het toch maar weer over Hardtraxx te hebben; zolang iedereen zich netjes gedraagt tegenover elkaar hier, elkaar niet persoonlijk aanvalt, artiesten met respect behandeld en discussies aangaat MET argumenten kan ik een hoop toelaten hier.

Maar hier gaat het dus altijd mis. Er zijn een paar mensen die goed en inhoudelijk discussiëren, maar ook veel te veel leden die nooit argumenten geven. Geldt net zo goed voor positieve reacties trouwens, verklaar in dat geval gewoon ff wat je fijn vindt aan een plaat of set.
En over respect gesproken (ik denk dat het meest pakkende voorbeeld wel een D-Mind topic is), ik krijg af en toe de indruk dat leden hier pas respect voor een artiest hebben als die artiest ook echt actief is op dit forum. Dat topic was echt helemaal volgespamd met negatieve uitlatingen, ik schaamde me soms gewoon voor de reacties van mijn 'medeleden'.

Wat dat betreft kan ik best begrijpen dat Thera weg is. Kijk ook wat er gebeurt: gelijk dikke discussies waarin wordt gezegd dat het slap is van Thera dat hij weggaat, gelijk negatieve uitlatingen... In plaats van dat we even naar onszelf kijken: dankzij ONS gedrag is hij weg. Deetox zei ook al dat ze het met Pieter eens was, maar blijkbaar is voor haar de maat nog (net) niet vol. Ik wil niet zeggen dat we alle hardstyle ineens moeten omarmen, maar de bijnaam Haattraxx hebben we eigenlijk best wel verdiend... :(

Let op: ik wil absoluut niet zeggen dat ik zelf nooit een ongegronde lompe opmerking heb gemaakt, ik vind dat we hier met het hele forum aan hebben bijgedragen. Laten we dat nou eens veranderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Net als Haterstate en Global Hater Forum zeker. Is het je ooit opgevallen hoeveel mensen mij op de man speelden, omdat ik iets riep waar ze het niet mee eens waren? Die reacties van mij waren gewoon onderbouwd. Of je het nu onderbouwt of niet het, je wordt altijd weggezet als hater of zeikerd. Want dat blijft tenslotte het makkelijkst, gewoon degene met kritiek wegzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Net als Haterstate en Global Hater Forum zeker. Is het je ooit opgevallen hoeveel mensen mij op de man speelden, omdat ik iets riep waar ze het niet mee eens waren? Die reacties van mij waren gewoon onderbouwd. Of je het nu onderbouwt of niet het, je wordt altijd weggezet als hater of zeikerd. Want dat blijft tenslotte het makkelijkst, gewoon degene met kritiek wegzetten.


Een beetje mens met een gezond verstand ziet het verschil wel tussen opbouwende kritiek en gewoon dom wat roepen.

Ik ben het de helft van de tijd maar eens met je mening, maar ik maak je niet uit voor alles en nog wat omdat jij wel degelijk goed je mening onderbouwt. Mensen die dan zo idioot reageren op jou persoonlijk zijn geen haar beter dan de mensen die zelf pleiten dat mensen niet moeten zeiken over hun muzieksmaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Net als Haterstate en Global Hater Forum zeker. Is het je ooit opgevallen hoeveel mensen mij op de man speelden, omdat ik iets riep waar ze het niet mee eens waren? Die reacties van mij waren gewoon onderbouwd. Of je het nu onderbouwt of niet het, je wordt altijd weggezet als hater of zeikerd. Want dat blijft tenslotte het makkelijkst, gewoon degene met kritiek wegzetten.

En daarom moeten we met zijn allen misschien vaker de 'meld' knop gebruiken, als er niet inhoudelijk wordt gereageerd of zelfs op de man wordt gespeeld. Discussies waar jij aan deelneemt zijn vaak heel inhoudelijke discussies, dus dan is het gewoon storend als er van die inhoudsloze dingen tussendoor komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:17 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Net als Haterstate en Global Hater Forum zeker. Is het je ooit opgevallen hoeveel mensen mij op de man speelden, omdat ik iets riep waar ze het niet mee eens waren? Die reacties van mij waren gewoon onderbouwd. Of je het nu onderbouwt of niet het, je wordt altijd weggezet als hater of zeikerd. Want dat blijft tenslotte het makkelijkst, gewoon degene met kritiek wegzetten.


ik ben nog niet zo lang op HT actief, maar wat mij vooral opvalt is wat lyst hier noemt; negatief commentaar wordt vaak slecht ontvangen en radicaal beantwoord. dat wil niet zeggen dat al het negatieve commentaar correct wordt geuit.

Mensen zouden is even moeten nadenken, voordat ze iets plaatsen, : Wat is er goed of bevalt me niet? Schiet iemand er iets mee op als ik het zo plaats? En wat wil ik bereiken?

Naar mijn mening zijn het vooral de overbodige kreten en of leuzen die worden geplaatst, bijvoorbeeld: wat een kutplaat, stop er maar mee! Dit soort reacties zijn totaal overbodig je zou het ook anders kunnen uiten, bijvoorbeeld: de kicks missen kracht en drive net zoals de vorige release, misschien moet die weer eens zijn soundbank update oid. Het draait dus vooral om onderbouwing ook al zijn de reacties subjectief/meningen dus je hoeft het er niet altijd mee eens te zijn. wel kan altijd je mening op een beschaafde manier uiten/plaatsen, en als je denkt dat je dat niet kunt of wil doen moet je jezelf eens afvragen of je het dan niet beter voor je zelf kan houden.

PS dat thera/Pieter weg is gegaan is zeer spijtig. echter heb ik wel respect voor zijn besluit, elke artiest(en zijn of haar werken) zou respect vol moeten worden benaderd. daarom respect dat thera/Pieter dit besluit neemt ook al heeft hij er zelf weinig last van gehad(althans dat is mijn inschatting).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er zijn ook wel genoeg onderbouwde reacties op dit forum. De niet onderbouwde reacties zijn vaak door iets wat al heel vaak is gezegd, zoals Brennan Heart een tijdje terug voor tig tracks dezelfde synths etc. gebruikte. De eerste keer zeg je, jammer dat de synths hetzelfde zijn, de derde keer zeg je alweer hetzelfde en na 10 keer zeg je dat hij er beter mee kan stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Er zijn ook wel genoeg onderbouwde reacties op dit forum. De niet onderbouwde reacties zijn vaak door iets wat al heel vaak is gezegd, zoals Brennan Heart een tijdje terug voor tig tracks dezelfde synths etc. gebruikte. De eerste keer zeg je, jammer dat de synths hetzelfde zijn, de derde keer zeg je alweer hetzelfde en na 10 keer zeg je dat hij er beter mee kan stoppen.


zeker waar. maar veelal gebeurt het ook niet, en reageren mensen er vrij primitief op(als ik het zo mag benoemen). En natuurlijk bij brennan heart kan ik me goed voorstellen dat dat dan zo gaat, is het alleen dan niet beter om rond de 10'de keer gewoon de andere kant op te kijken en het laten voor wat het is. Ik zelf besteed er zelden mijn tijd meer aan(tenzij iemand meldt dat hij weer iets anders/origineels heeft gedaan). onderbouwde kritiek zou de artiest moeten helpen, maar als die daar geen gehoor aan geeft is het ook afgelopen. En raad ik ieder aan het te laten gaan, ze lopen vanzelf tegen de muur aan. En er zijn begrijpelijke momenten/gebeurtenissen wanneer mensen zo neigen te reageren maar ik vind dat daar dan geen excuus oid is dat dat zou rechtvaardigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zijn ook artiesten die primitieve en sneue reacties plaatsen. Mij interesseert het geen reet, maar in het kader van 'respect op hardtraxx' kunnen artiesten die hier weggaan of niet meer willen komen beter eerst hun collega's op hun gedrag aanspreken voordat ze gaan janken om reacties van random forum lui
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:12 
 

Als mensen eens niet gelijk zouden happen op alles wat ze tegenkomen van anderen dan zou het hier al eens stuk fijner posten zijn. Dingen schieten hier naar mijn mening vaak te snel in het verkeerde keelgat bij mensen, en dat is gewoon zonde.

En uiteraard, laat iedereen in zijn waarde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wanneer ik iets 'kut' vind zou ik dat moeten onderbouwen?

Waarom?

Het heeft ook niets met 'respectloos zijn' te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Toevallig heb ik het hier van de week nog met een bekende hardstyle-DJ/producer erover gehad. Die gebruikt hardtraxx voor feedback op zijn platen maar heel veel mensen hier komen vaak niet verder dan een onliner met constant dezelfde inhoud.


Diezelfde artiesten nemen wel genoegen met 'geweldig', maar niet met 'kut-productie'.

Negatieve uitingen moeten altijd onderbouwd worden. Vreemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
dawasiknie schreef:
Toevallig heb ik het hier van de week nog met een bekende hardstyle-DJ/producer erover gehad. Die gebruikt hardtraxx voor feedback op zijn platen maar heel veel mensen hier komen vaak niet verder dan een onliner met constant dezelfde inhoud.


Diezelfde artiesten nemen wel genoegen met 'geweldig', maar niet met 'kut-productie'.

Negatieve uitingen moeten altijd onderbouwd worden. Vreemd


Je ziet toch ook genoeg dat bepaalde leden bij alles wat een artiest uitbrengt alleen maar ''GEWELDIG (L) :bomb: '' neerzetten? Als dat vaak gebeurt dan wordt er toch ook vaak om opheldering gevraagd?

Daarnaast denk ik dat kritiek op zich onderbouwend moet zijn, als iemand iets niet goed vindt dan zijn er dus aspecten van een productie die beter kunnen. Als je dus je kritiek onderbouwt kan de artiest er wat van leren. Als iemand iets goed vindt en geen kritiek levert, dan is dus aan de verwachtingen/behoefte voldaan en is er voor die persoon geen ruimte voor verbetering in de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 13:57 
 

Persoonlijk vind ik ook niet dat alles per sé onderbouwd moet worden. Tuurlijk, wanneer je je in een discussie gaat mengen en je komt met iets aanzetten om deel te nemen aan die discussie, onderbouw dan wel je eigen mening, anders wordt het ook maar een knoeiboel.

Maar als je een nummer slecht vind om wat voor reden dan ook, dan is dat in 99% van de gevallen toch gewoon smaak, of niet? Dus waarom zou zoiets onderbouwd moeten worden? Of zeg ik nu iets heel doms?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Persoonlijk vind ik ook niet dat alles per sé onderbouwd moet worden. Tuurlijk, wanneer je je in een discussie gaat mengen en je komt met iets aanzetten om deel te nemen aan die discussie, onderbouw dan wel je eigen mening, anders wordt het ook maar een knoeiboel.

Maar als je een nummer slecht vind om wat voor reden dan ook, dan is dat in 99% van de gevallen toch gewoon smaak, of niet? Dus waarom zou zoiets onderbouwd moeten worden? Of zeg ik nu iets heel doms?


Dit bedoel ik; geheel mee eens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
Als mensen eens niet gelijk zouden happen op alles wat ze tegenkomen van anderen dan zou het hier al eens stuk fijner posten zijn. Dingen schieten hier naar mijn mening vaak te snel in het verkeerde keelgat bij mensen, en dat is gewoon zonde.

En uiteraard, laat iedereen in zijn waarde!

Hoezo ineens hardtraxx crew?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Persoonlijk vind ik ook niet dat alles per sé onderbouwd moet worden. Tuurlijk, wanneer je je in een discussie gaat mengen en je komt met iets aanzetten om deel te nemen aan die discussie, onderbouw dan wel je eigen mening, anders wordt het ook maar een knoeiboel.

Maar als je een nummer slecht vind om wat voor reden dan ook, dan is dat in 99% van de gevallen toch gewoon smaak, of niet? Dus waarom zou zoiets onderbouwd moeten worden? Of zeg ik nu iets heel doms?


Je zegt iets heel doms
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:24 
 

mr_vertigo schreef:
Fekete schreef:
Persoonlijk vind ik ook niet dat alles per sé onderbouwd moet worden. Tuurlijk, wanneer je je in een discussie gaat mengen en je komt met iets aanzetten om deel te nemen aan die discussie, onderbouw dan wel je eigen mening, anders wordt het ook maar een knoeiboel.

Maar als je een nummer slecht vind om wat voor reden dan ook, dan is dat in 99% van de gevallen toch gewoon smaak, of niet? Dus waarom zou zoiets onderbouwd moeten worden? Of zeg ik nu iets heel doms?


Je zegt iets heel doms


Leg het me ook even uit dan wat er dom aan is dan kan ik die fout in de toekomst niet nog een keer maken ;)

En @Wout: welkom/nieuw-hier-t25795.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 13:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
mr_vertigo schreef:
Fekete schreef:
Persoonlijk vind ik ook niet dat alles per sé onderbouwd moet worden. Tuurlijk, wanneer je je in een discussie gaat mengen en je komt met iets aanzetten om deel te nemen aan die discussie, onderbouw dan wel je eigen mening, anders wordt het ook maar een knoeiboel.

Maar als je een nummer slecht vind om wat voor reden dan ook, dan is dat in 99% van de gevallen toch gewoon smaak, of niet? Dus waarom zou zoiets onderbouwd moeten worden? Of zeg ik nu iets heel doms?


Je zegt iets heel doms


Leg het me ook even uit dan wat er dom aan is dan kan ik die fout in de toekomst niet nog een keer maken ;)

En @Wout: welkom/nieuw-hier-t25795.html

Fekete schreef:
Persoonlijk vind ik ook niet dat alles per sé onderbouwd moet worden.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:17 
 

Dus dat betekend ook dat ik niet mag vragen om een uitleg? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om op een eerder punt terug te komen. Artiesten en kritiek op facebook, of beter...welke kritiek? Zwakjes dit, en toch schitterend op een zeer trieste manier xd

http://www.facebook.com/djbfront/posts/ ... 3593619166
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er zijn weinig creatieve pop-acts die het lang uithouden, want zodra iets aanslaat blijven ze vaak in die sound hangen en als ze wel iedere keer wat anders maken dan is de kans groot dat het niet meer aanslaat bij het grote publiek en zijn ze dus geen pop-act meer. Ik vind het dus maar een zwak excuus voor een gebrek aan creativiteit.

Blij dat ik met niet op zulke Facebookpagina's begeef overigens, wat een simpel niveau en vertekende kijk op wat er gaande is hebben die mensen daar zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Begrijp nooit zo goed op welke kritiek Bob dan doelt? Over het algemeen is iedereen die ik ken lovend over zowel zijn setjes als zijn muziek. Oh en dit soort materiaal schiet je toch ook niets mee op lijkt mij

Citaat:
Danny Mangar haters praters B-Front gewoon je eigen ding doen, I LIKE YOUR STYLE...!!!!!
13 hours ago · Edited · Like
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ben mijn interesse in zijn platen al een tijd kwijt, ik vond Inner Creativity en Musical Analysis wel vet, hoewel de kicks toen en nog steeds wel wat beter kunnen, maar ik was het na 5-6x hetzelfde trucje wel zat. De synths zijn nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn niet veel anders en ook de sfeer in iedere track is hetzelfde. Nu kun je dat laatste eventueel wel onder de eigen stijl scharen, maar als de rest ook allemaal hetzelfde is, dan is dat in mijn ogen een gebrek aan creativiteit of wil om iets anders te doen. Daar hebben overigens ook genoeg andere artiesten last van die ik wel kan/kon waarderen, zoals Delete en Alphaverb. Geck-o heeft toch ook een eigen stijl en maakt wat hij mooi vind, maar die heeft zoveel verschillende platen. Of Zany, met Underwater, Fruxaq etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Dus dat betekend ook dat ik niet mag vragen om een uitleg? ;)


Je vraagt ten eerste niets :P en ten tweede de uitleg: de link die je legt tussen 'smaak' en 'geen onderbouwing te hoeven geven' snap ik niet. JUIST meningen (smaak) moeten onderbouwd worden, feiten e.d. mag je gewoon geven (liefst + bron natuurlijk). Mijn reactie heb ik dan ook expres niet onderbouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 03:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben mijn interesse in zijn platen al een tijd kwijt, ik vond Inner Creativity en Musical Analysis wel vet, hoewel de kicks toen en nog steeds wel wat beter kunnen, maar ik was het na 5-6x hetzelfde trucje wel zat. De synths zijn nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn niet veel anders en ook de sfeer in iedere track is hetzelfde. Nu kun je dat laatste eventueel wel onder de eigen stijl scharen, maar als de rest ook allemaal hetzelfde is, dan is dat in mijn ogen een gebrek aan creativiteit of wil om iets anders te doen. Daar hebben overigens ook genoeg andere artiesten last van die ik wel kan/kon waarderen, zoals Delete en Alphaverb. Geck-o heeft toch ook een eigen stijl en maakt wat hij mooi vind, maar die heeft zoveel verschillende platen. Of Zany, met Underwater, Fruxaq etc.

Haha, wow, eindelijk eens iemand die dezelfde mening deelt als mij over B-front.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen