Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben uitgenodigd voor de maandag nog meer mensen die die tijd hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
TSFH schreef:
Ik zou bijvoorbeeld op Defqon een (hard)trance stage ook wel nice vinden


Een hardtrance stage in de stijl van wat vroeger op Therabyte verscheen (om wat te noemen) zou zeker niet misstaan. Of bijvoorbeeld wat een Scot Project en Thilo & Evanti vroeger neerzetten. "Gewone" trance zou ik niet gepast vinden though.

Scot Project, Thilo & Evanti, Drivium, Kai Tracid, Hennes & Cold, Warmduscher, Geck-O, Luca Antolini en Yoji Biomehanika en je hebt al een mooie line-up bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Steffnov schreef:
TSFH schreef:
Ik zou bijvoorbeeld op Defqon een (hard)trance stage ook wel nice vinden


Een hardtrance stage in de stijl van wat vroeger op Therabyte verscheen (om wat te noemen) zou zeker niet misstaan. Of bijvoorbeeld wat een Scot Project en Thilo & Evanti vroeger neerzetten. "Gewone" trance zou ik niet gepast vinden though.

Scot Project, Thilo & Evanti, Drivium, Kai Tracid, Hennes & Cold, Warmduscher, Geck-O, Luca Antolini en Yoji Biomehanika en je hebt al een mooie line-up bij elkaar

:worship:

Oh en Fausto & Tommy-Pulse, dan kan je mij bij een vegen met zon lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 01:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:

Oh en Fausto & Tommy-Pulse, dan kan je mij bij een vegen met zon lineup


Tommy Pulse - The Answer :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik ben ingedeeld op woensdag 6 juni, nog meer Hardtraxxers die dan aanwezig zijn?


Nice man! Ik ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitgeloot volr morgen :) wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen die al zijn geweest en hier iets over kunnen vertellen? Ben wel benieuwd namelijk :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Mensen die al zijn geweest en hier iets over kunnen vertellen? Ben wel benieuwd namelijk :) .


Ik en Joey zijn er vanavond en zullen hierover uitgebreid verslaglegging doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Steffnov schreef:
TSFH schreef:
Ik zou bijvoorbeeld op Defqon een (hard)trance stage ook wel nice vinden


Een hardtrance stage in de stijl van wat vroeger op Therabyte verscheen (om wat te noemen) zou zeker niet misstaan. Of bijvoorbeeld wat een Scot Project en Thilo & Evanti vroeger neerzetten. "Gewone" trance zou ik niet gepast vinden though.

Scot Project, Thilo & Evanti, Drivium, Kai Tracid, Hennes & Cold, Warmduscher, Geck-O, Luca Antolini en Yoji Biomehanika en je hebt al een mooie line-up bij elkaar

Was vroeger Orange, hoe vet de muziek ook is, het is meestal met afstand de minst bezochte area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Denk zelf dat er naar classic trance steeds meer vraag komt (gebaseerd op praten met mensen en het gebrek aan dat soort feesten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Denk zelf dat er naar classic trance steeds meer vraag komt (gebaseerd op praten met mensen en het gebrek aan dat soort feesten)


De vraag zal wellicht wel iets gestegen zijn, maar voor een compleet eigen stage? Een paar dj's op de magenta kan geen kwaad lijkt mij eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
Mensen die al zijn geweest en hier iets over kunnen vertellen? Ben wel benieuwd namelijk :) .


Ik en Joey zijn er vanavond en zullen hierover uitgebreid verslaglegging doen.


Thanks. Nog specifieke onderwerpen die je wilt bespreken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
Mensen die al zijn geweest en hier iets over kunnen vertellen? Ben wel benieuwd namelijk :) .


Ik en Joey zijn er vanavond en zullen hierover uitgebreid verslaglegging doen.


Thanks. Nog specifieke onderwerpen die je wilt bespreken?


Niet perse. Wel lijkt mij een Q-dance presents Next heel tof. Ook wat meer activiteiten op Defqon vind ik ook iets om te bespreken (24 uurs tent bijvoorbeeld). Of weer wat nieuwe vormen van Xqlusive. Maar ben vooral benieuwd wat er allemaal ter tafel komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk best benieuwd hoe het er aan toe gaat. Je zal maar aan tafel zitten met een paar rawstyle soldiers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
aan tafel zitten met een paar rawstyle soldiers.

Volgend jaar wordt het dus X-Qlusive Rebelion... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja het was wat anders dan ik zelf verwacht had. Het was iets minder uitgebreid en juist wat meer toegespitst naar 1 onderwerp. Namelijk wat wij vonden van indoor feesten overdag. Wij hebben daar even wat over gespard en gebabbeld en kwamen er vrij snel achter dat we allemaal overdag feesten toch wel wat fijner vonden ivm nachtrust/katers etc.

Verder mochten wij in groepjes aan de slag om te gaan brainstormen over een nieuw q-dance concept in die trend.

Ik zat in het groepje samen met Joey. En we hadden al wel een soort idee van een Xqlusive presents next vs past. maar vooral battles die je niet vaak ziet en lange battles waar ook wat tijd in gestoken is (eventueel collabs of remixen, geen knockout tools ofzo). Voorbeelden waren: Noisecontrollers vs Ecstatic, Phuture Noize vs Sephyx, B-front vs Physika, Headhunterz/Wildstylez vs Jay Reeve en Clockartz vs Sound Rush. in de 2e area wilden we een soort vision of hardstyle hebben met namen die nog net niet doorgebroken zijn. Denk aan: D-sturb, Myst en Demi Kanon. Ook wat langere setjes waarbij zij hun visio op hardstyle geven (waar zijn ze begonnen met luisteren en waar willen ze met hun muziek naartoe)
Als stage wilden we 2 grote ledschermen die in elkaar over zouden vloeien waar eerst the past (links) en rechts the future te zien is. Dit loopt naarmate de set draait in elkaar over. Op het plafond een soort boom waarbij de wortels over het plafond lopen. Deze moeten de roots van de hardstyle voorstellen waarbij de takken naar een soort bloesem/bloemen gaan en dat zijn dan de nieuwe artiesten. Dit alles zal in de HMH/AFAS plaatsvinden van 13:00 tot 23:00

Het groepje van paul had ook een soortgelijk concept, maar met een andere draai eraan. Zij hadden het concept Qonnect bedacht en daar had je 2 zalen: the past & the future. De zaal indeling / artiesten weet ik niet meer helemaal, maar daar kan Paul wellicht wat meer uitleg overgeven.

Verder hebben ze gevraagd of we nog een keer terug wilde komen voor nog een brainstorm sessie, maar dan een stuk uitgebreider. Hier worden ook wat meer over de beleving en andere feesten gevraagd gaf ze zelf aan.
Het was in ieder geval heel leuk om te doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ecstatic, Physika, Jay Reeve en Clockartz al wel doorgebroken maar D-Sturb, Myst en Demi Kanon nog niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ecstatic, Physika, Jay Reeve en Clockartz al wel doorgebroken maar D-Sturb, Myst en Demi Kanon nog niet? :P

Juist die eerste namen zijn niet doorgebroken en daarom staan ze in de main samen met de grote gevestigde namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
in de 2e area wilden we een soort vision of hardstyle hebben met namen die nog net niet doorgebroken zijn. Denk aan: D-sturb, Myst en Demi Kanon.

Hierdoor las ik het denk ik een beetje verkeerd, maar nu snap ik het concept van de eerste zaal. Benieuwd of er ooit iets mee gedaan zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Haha ja het was wat anders dan ik zelf verwacht had. Het was iets minder uitgebreid en juist wat meer toegespitst naar 1 onderwerp.


Dat had ik persoonlijk best jammer gevonden. En dat in groepjes met anderen sparren over een nieuw concept is leuk maar daar zou ik dan niet voor zijn gekomen. Het sparren met Q over hoe het nu gaat, hoe ze de toekomst zien en wat de plannen zijn, zou ik dan veel liever doen :whistle: Maar goed je gaf al aan dat dat misschien in een vervolg meeting aan de orde komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:49 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Haha ja het was wat anders dan ik zelf verwacht had. Het was iets minder uitgebreid en juist wat meer toegespitst naar 1 onderwerp. Namelijk wat wij vonden van indoor feesten overdag. Wij hebben daar even wat over gespard en gebabbeld en kwamen er vrij snel achter dat we allemaal overdag feesten toch wel wat fijner vonden ivm nachtrust/katers etc.

Interessant, dat zou dus zomaar de trend voor 2019 kunnen worden. B2S kondigde al hun eerste daytime indoor event aan (Genesis), en dat dit specifiek in het panel als onderwerp zat geeft aan dat zij er dus ook naar kijken.

Persoonlijk groot voorstander van. Nachtfeesten hebben wel 'iets', maar dat weegt imo echt niet op tegen de nadelen. Zou zijn zijn als de nachtfeesten wat selecter worden, waardoor die nachtsfeer nog verder naar voren komt. En, niets fijner dan gewoon op tijd slapen en zondag redelijk fit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 14:01 
 
Hardtraxxer

Feesten overdag zijn ontzettend chill mits het nog wel mogelijk is om met OV naar huis te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er zelf ook een erg voorstander van! maar een feest als Qlimax of Hard Bass is dat gewoon niet te doen. Een Q-dance presents de feestfabriek daarentegen zie ik nog best gebeuren. Ziggodome overdag (want Arena is te licht). :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ben er zelf ook een erg voorstander van! maar een feest als Qlimax of Hard Bass is dat gewoon niet te doen. Een Q-dance presents de feestfabriek daarentegen zie ik nog best gebeuren. Ziggodome overdag (want Arena is te licht). :D


Juist De Feestfabriek zou prima overdag in een stadion als de Arena plaats kunnen vinden. Soort festival effect met een indoor tintje eraan. Neem bijvoorbeeld het legendarische setje van Promo @ Sensation 2004. Niet alleen een dikke set, maar ook is het daar al licht. Lijkt me qua sfeer meer dan prima te doen, zeker voor een feest dat toch al niet een thema heeft dat met het duister te maken heeft. Plus het voordeel dat het dak zowel open als dicht kan (Gelredome geldt hetzelfde voor).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 09:07 
 
Hardtraxx Veteran

Als men dan toch in de trant van XQ zit te denken, ik wacht eigenlijk al wel een tijd op een XQ Holland vs Australiƫ. Genoeg djs, en Australiƫ was volgens mij ook hun eerste uitbreiding buiten Europa.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen