Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
heggenschaar schreef:
RTM93 schreef:
Wanneer stappen jullie af van Heineken bier en kunnen we eens een speciaalbier bar vinden op jullie feesten.

Defqon heeft anders een speciaal bier bar (vorig jaar dan)
En laat ze het maar op heineken houden. Alleen jupiler is nog wel te drinken verder.



Hoppaa, als iemand me kwijt is dat weekend... :whistle:

Dit dus. Gaat best wel fout op zaterdag denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er de afgelopen jaar toch altijd? Staat zelfs op het floorplan aangeduid. Niet verwachten dat je hier een echt uitgebreid aanbod speciaalbieren hebt. Slechts enkele bekendere en ook nog eens best prijzig als ik het mij goed herinner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las dat Heineken 49.9% van Beavertown heeft gekocht, daar mogen ze wel wat biertjes van neerzetten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Als je de keuze tussen despo, radlers en normaal bier een speciaalbier bar noemt? :lol:

Notabene Heineken. Nee maak er maar eens een keer een echte speciaalbierbar van. Ga variëren met bokjes, of zwaarder of blond. Met verschillende merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als je de keuze tussen despo, radlers en normaal bier een speciaalbier bar noemt? :lol:


Defqon had vorig jaar een bar met onder andere Affligem bieren en verschillende uitvoering van Brand speciaalbieren. Dat valt er imo wel onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als je de keuze tussen despo, radlers en normaal bier een speciaalbier bar noemt? :lol:

Notabene Heineken. Nee maak er maar eens een keer een echte speciaalbierbar van. Ga variëren met bokjes, of zwaarder of blond. Met verschillende merken.


Was er bij de chill area afgelopen twee jaar niet een speciaalbierbar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Als je de keuze tussen despo, radlers en normaal bier een speciaalbier bar noemt? :lol:


Defqon had vorig jaar een bar met onder andere Affligem bieren en verschillende uitvoering van Brand speciaalbieren. Dat valt er imo wel onder.

Toen ik er op zondag langs liep had ik alleen een stand met despo en verschillende smaken radlers gezien. Toen nog een despo gehaald. Meer bieren kon ik er niet ontdekken.

Mooie gelegenheid om met q base een stand met Duitse bieren te plaatse?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Als je de keuze tussen despo, radlers en normaal bier een speciaalbier bar noemt? :lol:


Defqon had vorig jaar een bar met onder andere Affligem bieren en verschillende uitvoering van Brand speciaalbieren. Dat valt er imo wel onder.

Toen ik er op zondag langs liep had ik alleen een stand met despo en verschillende smaken radlers gezien. Toen nog een despo gehaald. Meer bieren kon ik er niet ontdekken.

Mooie gelegenheid om met q base een stand met Duitse bieren te plaatse?


Was een standje vlakbij de Gold, in het rijtje van de Black Angus burgers en de churro's. Was er helaas ook niet heel erg druk, waarbij de locatie absoluut niet mee hielp.

(PS: Direct een goed puntje voor Q-Dance haha. Speciaalbieren zijn populairder dan ooit, dus misschien op een betere plek neerzetten?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo Q-dance, wanneer mag B-front het qlimax anthem maken? Bvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een speciaalbier bar heeft mij ooit al een keer genekt op een feest. Lekker tripels wegharken alsof het pils was... matig einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 08:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wanneer stappen jullie af van Heineken bier en kunnen we eens een speciaalbier bar vinden op jullie feesten.

Wees blij dat je geen Bavaria hoeft te drinken zoals bij de meeste festivals :sick:

Joey schreef:
Als ik niet uitgekozen word wil iemand dan aan Q vragen wanneer ze techno gaan programmeren? Kusje

Ga weg

@Q-Dance
Heb niet zo veel verbeterpunten eigenlijk, jullie zijn goed bezig imo. Ik heb wel een vraag: Zijn er al plannen voor een Feestfabriek achtig feest over 2 jaar bij het 20 jarig jubileum? 10 Years Q-Dance blijft toch wel één van m'n mooiste feestjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
RTM93 schreef:
Wanneer stappen jullie af van Heineken bier en kunnen we eens een speciaalbier bar vinden op jullie feesten.

Wees blij dat je geen Bavaria hoeft te drinken zoals bij de meeste festivals :sick:

Joey schreef:
Als ik niet uitgekozen word wil iemand dan aan Q vragen wanneer ze techno gaan programmeren? Kusje

Ga weg

@Q-Dance
Heb niet zo veel verbeterpunten eigenlijk, jullie zijn goed bezig imo. Ik heb wel een vraag: Zijn er al plannen voor een Feestfabriek achtig feest over 2 jaar bij het 20 jarig jubileum? 10 Years Q-Dance blijft toch wel één van m'n mooiste feestjes :D


Mocht ik uitgenodigd worden, dan zal dat ook een van mijn vragen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 09:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Realiseer me nu gelijk dat dit alweer 8 fucking jaar geleden is. Hoe dan, dat is een derde van m'n hele leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Realiseer me nu gelijk dat dit alweer 8 fucking jaar geleden is. Hoe dan, dat is een derde van m'n hele leven.


We worden oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Hallo Q-dance, wanneer mag B-front het qlimax anthem maken? Bvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hardtrance en Hardtechno zouden wel leuke toevoegingen zijn ja! Denk alleen dat zulke stages een heel weekend voor maar 20% gevuld zijn >.<


Voorheen was er altijd hardtrance en techno op Defqon.
Ook was er Teqnology en Qontact. Maar dat liep allemaal niet (meer) omdat hardstyle veel gewilder was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 12:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja Q blijft een harddance feest organisator.

Dan kun je gewone techno er eigenlijk al niet onder scharen.

Industrial Techno is denk ik wel populair genoeg voor een eigen stage, echter denk ik dat ze dan eerder de silver er mee opvullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Dit zou niet misstaan op DQ hoor :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dit zou niet misstaan op DQ hoor :woot:


Is er ook wel geweest (2015 de Yellow op zondag) maar dat stond schijnbaar niet vol genoeg om mee door te gaan. Zelfde met dat de Refuse stage op Decibel ten einde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Throwbackje naar Minupren op Defqon. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 11:20 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
ErikZ schreef:
Dit zou niet misstaan op DQ hoor :woot:

Is er ook wel geweest (2015 de Yellow op zondag) maar dat stond schijnbaar niet vol genoeg om mee door te gaan.

Die Yellow stond dan ook echt op het uiterste hoekje van het terrein waar niemand kwam. Het zou beter werken als je die stage langs een looproute zet, dan heb je veel meer mensen die komen kijken wat dat lompe gedreun nou precies is, en genoeg die ook zullen blijven staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dit zou niet misstaan op DQ hoor :woot:


Poohhh deze set laatst nog gekeken/geluisterd. Was in beide opzichten fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ingedeeld op woensdag 6 juni, nog meer Hardtraxxers die dan aanwezig zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou bijvoorbeeld op Defqon een (hard)trance stage ook wel nice vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik zou bijvoorbeeld op Defqon een (hard)trance stage ook wel nice vinden


Een hardtrance stage in de stijl van wat vroeger op Therabyte verscheen (om wat te noemen) zou zeker niet misstaan. Of bijvoorbeeld wat een Scot Project en Thilo & Evanti vroeger neerzetten. "Gewone" trance zou ik niet gepast vinden though.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen