Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

'he stagiair, knutsel jij die enquête even in elkaar?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha, ja zo zal t gegaan zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die enquêtes zijn op die manier niet heel erg betrouwbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mocht Q nog een werknemer zoeken met ruime onderzoekservaring die dit duizend keer beter kan (en interessante resultaten oplevert), houd ik me aanbevolen... :whistle:

(nee ik ben te goed voor een internship, maar wel nog jong dus relatief goedkoop.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook ik als ouwe bok ben nooit te flauw om mijn ervaring & mening te geven via een enquête, maar gezien een ander mijn Defqon ticket dit jaar heeft gekocht heb ik ook geen mail gehad.
Verzend ze dan naar iedereen welke zijn/haar ticket registreert denk ik dan ;)

Daarnaast kom ik uit 1 van de grootste uithoeken van dit land en krijg ik het niet gebolwerkt icm mijn baan om 'even' op-en-neer te komen rijden naar Landsmeer.

Wellicht is het iets om in de toekomst een enquête te verzenden naar 'trouwe' Q-dance bezoekers, afgaande op het aantal aangekochte tickets/registraties p.p?

Just my 2 cents ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou die enquête ook wel willen invullen of op een andere manier mijn mening willen delen. Wellicht leest Q mee en anders stuur ik het gerust per mail :thumbup:

Zoals het ging dit jaar met een campingplek zoeken, dan sta ik echt niet te springen om volgend jaar weer zo te moeten strijden voor een plekje. Voor 150 euro verwacht je gewoon dat een normaal plekje te regelen moet zijn.
Dan zou het volgend jaar op de camping van party-vervoer worden want dan houden ze een plekje voor je vrij volgens mij? Of een huisje ergens in de buurt... Maar vind het altijd zonde om dat bedrag dan nog weer bovenop een weekend ticket te moeten betalen en ik liever het geld gebruik voor mijn buitenlandse reisjes.

Succes Q, hopen dat jullie wat aan de camping doen want heb meerdere mensen echt horen klagen over de taferelen van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aangezien sommigen van ons merken dat het beetje onrustig is bij Q. Dacht ik geef deze eens een bump, misschien weer eens tijd voor een panel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2019 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben vooral benieuwd wat Q wil. Willen ze groter worden en groeien of is zoals het huidig gaat ook goed.
Groei zit volgens mij in het verre Oosten (oa China) en Zuid Amerika (Chili, Mexico)
Probleem is (voor Mainstream) denk ik het kleine clubje bekende djs die dan zoveel moeten reizen.
Je ziet nu al wanneer een aantal djs een tour hebben in bijv. China, je ze in Nederland een aantal weken niet kunt boeken.
Volgens mij moet er dan meer aandacht komen voor lokaal talent en ontwikkeling.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen