Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als men dan toch in de trant van XQ zit te denken, ik wacht eigenlijk al wel een tijd op een XQ Holland vs Australië. Genoeg djs, en Australië was volgens mij ook hun eerste uitbreiding buiten Europa.


Jaaaaa! (L) Kan je best een HMH mee vullen lijkt me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hekzitter schreef:
Ben er zelf ook een erg voorstander van! maar een feest als Qlimax of Hard Bass is dat gewoon niet te doen. Een Q-dance presents de feestfabriek daarentegen zie ik nog best gebeuren. Ziggodome overdag (want Arena is te licht). :D


Juist De Feestfabriek zou prima overdag in een stadion als de Arena plaats kunnen vinden. Soort festival effect met een indoor tintje eraan. Neem bijvoorbeeld het legendarische setje van Promo @ Sensation 2004. Niet alleen een dikke set, maar ook is het daar al licht. Lijkt me qua sfeer meer dan prima te doen, zeker voor een feest dat toch al niet een thema heeft dat met het duister te maken heeft. Plus het voordeel dat het dak zowel open als dicht kan (Gelredome geldt hetzelfde voor).


Tijdens een evenement kan het dak niet open, dan hangt het vol met takels, truss, lampen en speakers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 10:02 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Zijn we weer!

Gezien de eerste panels een groot success waren, zouden we graag gelijk willen doorpakken met een nieuwe panelronde. In deze ronde richten we ons op de mogelijkheden voor een nieuw outdoor festivalconcept van Q-dance. Wij zijn erg benieuwd naar de wensen en behoeften van onze bezoekers mbt dit onderwerp.

Mocht je al aan een van de eerdere panels hebben meegedaan, dan dan is dat geen probleem uiteraard.

Inschrijven kan hier: https://goo.gl/forms/NkpBplUbq1LimaLo1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opvolger van Q-Base, lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ooit eens een idee uitgeschreven voor een X-Qlusive Festival :)
Met verschillende area's
XQ Main
XQ Solo's (3 uur sets)
XQ Italy
XQ Holland
XQ Legends

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qataclysm i.p.v. Q-base

- 8 area’s, 2 van elk Hardstyle, Raw-Hardstyle, Hardstyle Classics, Hardcore

- Area’s hebben (per stijl) hun eigen kleur, bijv: de hangar en een bunker beide blauw (Raw Hardstyle)

- Iedere bunker/area staat onder “beheer” van een dj die bij iedere set B2B draait met andere dj’s a la Thrillogy

- Setjes allen 1.5 uur

- Geen line-up, alleen de “beheerder” van iedere area is bekend.

- Overdag van 11 tot 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:36 
 
Hardtraxx Elite

Wenzel schreef:
Qataclysm i.p.v. Q-base

- 8 area’s, 2 van elk Hardstyle, Raw-Hardstyle, Hardstyle Classics, Hardcore

- Area’s hebben (per stijl) hun eigen kleur, bijv: de hangar en een bunker beide blauw (Raw Hardstyle)

- Iedere bunker/area staat onder “beheer” van een dj die bij iedere set B2B draait met andere dj’s a la Thrillogy

- Setjes allen 1.5 uur

- Geen line-up, alleen de “beheerder” van iedere area is bekend.

- Overdag van 11 tot 11


Geen line-up... Dan zou het aan de prijs van het ticket moeten liggen, maar ik ga niet een flink bedrag neer tellen voor iets waar ik niet van weet of ik het leuk vind. En denk dat met mij, vele zo zullen denken. Voor de rest een geinig idee, die kleurtjes zie ik dan geen meerwaarde in.
En om 2 van elk dezelfde stijl te doen zou ik ook geen voorstander van zijn, hoe meer variatie hoe beter vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

- 1 stage in het midden
- Achterlijk groot terrein eromheen met alles erop en eraan
- Opbouw van early -> classics -> hardstyle -> raw -> early/millenium -> hardcore -> uptempo

Eigenlijk gewoon Sensation Black maar dan buiten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk inderdaad dat een festival a la Genesis van b2s vet zou zijn.

Mainstage opbouwen van early naar huidig.

Mainstage hardcore het zelfde.

Vervolgens nog 3 aparte podia per genre voor de elk tijdperk. (Early, Classics, Huidig + Early, Millenium, Huidig)

Zo kun je per stage een behoorlijk gevarieerde line-up neerzetten, dan denk je een keer in tijdperk en niet in genrehokjes (behalve hs en hc los dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
- 1 stage in het midden
- Achterlijk groot terrein eromheen met alles erop en eraan
- Opbouw van early -> classics -> hardstyle -> raw -> early/millenium -> hardcore -> uptempo

Eigenlijk gewoon Sensation Black maar dan buiten :$

Opzich leuk maar ik gok dat er maar weinig mensen zijn die al die stijlen kunnen waarderen.
Early is al gewaagd, classics, hardstyle en raw wordt wel gewaardeerd maar de mensen die daar van houden haken dan vaak weer af bij early/millenium.
Idem voor mensen die van hardcore en uptempo houden, die zie je niet gauw bij classics/hardstyle.

Broken Balance schreef:
Denk inderdaad dat een festival a la Genesis van b2s vet zou zijn.

Mainstage opbouwen van early naar huidig.

Mainstage hardcore het zelfde.

Vervolgens nog 3 aparte podia per genre voor de elk tijdperk. (Early, Classics, Huidig + Early, Millenium, Huidig)

Zo kun je per stage een behoorlijk gevarieerde line-up neerzetten, dan denk je een keer in tijdperk en niet in genrehokjes (behalve hs en hc los dan).


Dit smaakt naar meer ja. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 11:35 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Zijn we weer!

Gezien de eerste panels een groot success waren, zouden we graag gelijk willen doorpakken met een nieuwe panelronde. In deze ronde richten we ons op de mogelijkheden voor een nieuw outdoor festivalconcept van Q-dance. Wij zijn erg benieuwd naar de wensen en behoeften van onze bezoekers mbt dit onderwerp.

Mocht je al aan een van de eerdere panels hebben meegedaan, dan dan is dat geen probleem uiteraard.

Inschrijven kan hier: https://goo.gl/forms/NkpBplUbq1LimaLo1.

De uitnodigingen voor de maandag zijn ondertussen al verstuurd, er zijn nog 3 plekken over voor het panel aanstaande vrijdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 11:59 
 
Hardtraxxer

@Hekzitter, as vrijdag samen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelf ben ik er maandag weer bij, De vorige was heel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maandag aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas deze maandag geen tijd, volgende keer wel weer bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Spobbertiet schreef:
- 1 stage in het midden
- Achterlijk groot terrein eromheen met alles erop en eraan
- Opbouw van early -> classics -> hardstyle -> raw -> early/millenium -> hardcore -> uptempo

Eigenlijk gewoon Sensation Black maar dan buiten :$

Opzich leuk maar ik gok dat er maar weinig mensen zijn die al die stijlen kunnen waarderen.
Early is al gewaagd, classics, hardstyle en raw wordt wel gewaardeerd maar de mensen die daar van houden haken dan vaak weer af bij early/millenium.
Idem voor mensen die van hardcore en uptempo houden, die zie je niet gauw bij classics/hardstyle.



Black was opzich altijd uitverkocht vroeger, wellicht zijn alle stijlen tegenwoordig wat te ver uit elkaar gegroeid idd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
@Hekzitter, as vrijdag samen gaan?


ik ben vrijdag uitgenodigd! Dus schrijf je maar in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
ULTIMO schreef:
Spobbertiet schreef:
- 1 stage in het midden
- Achterlijk groot terrein eromheen met alles erop en eraan
- Opbouw van early -> classics -> hardstyle -> raw -> early/millenium -> hardcore -> uptempo

Eigenlijk gewoon Sensation Black maar dan buiten :$

Opzich leuk maar ik gok dat er maar weinig mensen zijn die al die stijlen kunnen waarderen.
Early is al gewaagd, classics, hardstyle en raw wordt wel gewaardeerd maar de mensen die daar van houden haken dan vaak weer af bij early/millenium.
Idem voor mensen die van hardcore en uptempo houden, die zie je niet gauw bij classics/hardstyle.



Black was opzich altijd uitverkocht vroeger, wellicht zijn alle stijlen tegenwoordig wat te ver uit elkaar gegroeid idd :(


Helemaal eens met dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er nog zo'n soort evaluatie waarbij we het even over Defqon kunnen hebben? En dan met name de camping en de gathering.
Christus wat was daar een hoop mis mee dit jaar. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat ik nu pas achter dit topic kom, had er wel oren naar gehad om hier over mee te denken! Tof dat Q-Dance dit doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Komt er nog zo'n soort evaluatie waarbij we het even over Defqon kunnen hebben? En dan met name de camping en de gathering.
Christus wat was daar een hoop mis mee dit jaar. :list:

Je hebt als het goed is een enquête in je mail gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thnx voor de tip, meteen ingevuld.

Die vraag of we volgend jaar op donderdag willen beginnen kregen we vorig jaar toch ook al?
Althans, ik heb dat wel eens eerder gelezen ergens.
Al is het maar voor de verdeelde toestroom, ik ben voor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
ULTIMO schreef:
Komt er nog zo'n soort evaluatie waarbij we het even over Defqon kunnen hebben? En dan met name de camping en de gathering.
Christus wat was daar een hoop mis mee dit jaar. :list:

Je hebt als het goed is een enquête in je mail gehad.


Niets gehad, zal wel alleen naar de koper van het ticket zijn verstuurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vermoed ik wel ja.

@Q-dance: Aangezien de mail van het zelfde e-mailadres was als afgelopen jaren ga ik er van uit dat-ie gewoon van jullie is, maar er staan wel wat onlogische dingen (Fjuze Outdoor, kende ik niet+spelfout, zijn veeeel bekendere hardstyle festivals die niet genoemd werden) en spelfouten (Reverse i.p.v. Reverze) in. Echt professioneel vond ik hem niet overkomen.

Daarnaast veel te internationaal-georiënteerd, ik moest vragen beantwoorden of ik de nachten ervoor/erna heb doorgebracht in Nederland en kon dan niet selecteren dat ik in Nederland woon. Als ik daar nee bij zei ging-ie er ook van uit dat ik niet uit Nederland kom. Beetje vreemd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kon ook alleen kiezen uit een verblijf buiten NL, verblijf in een hotel/vakantiepark of een travel&stay pakket.
Gewoon de camping kon ik niet selecteren. :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen