Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
- Een completere camping/weekend beleving op The Qontinent met activiteiten en een eventueele afterparty/silent disco... (Geen idee of dit door Q-Dance of Bass Events kan worden geregeld)

Interessant punt, de laatste dag stopt alles om 23 uur en niemand is natuurlijk van zin om dan al te gaan slapen en begint die halve camping af te breken.
Best een marginale vertoning vorig jaar, security liep van het ene naar het andere incident.
Kan veel beter aangepakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Joey schreef:
Als ik niet uitgekozen word wil iemand dan aan Q vragen wanneer ze techno gaan programmeren? Kusje


Eén keer naar een techno feestje geweest :lol:

Om serieus op je vraag te antwoorden: ik hoop en denk dat dit niet gaat gebeuren. Net zoals hardstyle feesten zijn er ook al meer dan genoeg techno feesten. Moeilijk om daar je voet tussen de deur te krijgen, zelfs voor een mega organisatie zoals Q-Dance.

Techno is ook totaal niet het doelpubliek van Q-Dance. Een soort van Hardtechno bunker op Q-Base is nog wel mogelijk maar daar blijft het dan ook bij, lijkt me.

Ik zou graag wat industrial techno zien, past er imo prima tussen. Denk dat het daarnaast voor veel mensen een leuke afwisseling is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 00:15 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Mijzelf ingeschreven. Tof iniatiatief! Kan alle dagen dus prima. Landsmeer alleen niet om de hoek, maar dat is niet echt een punt. Benieuwd hoe de avonden opgezet worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Grim schreef:
Joey schreef:
Als ik niet uitgekozen word wil iemand dan aan Q vragen wanneer ze techno gaan programmeren? Kusje


Eén keer naar een techno feestje geweest :lol:

Om serieus op je vraag te antwoorden: ik hoop en denk dat dit niet gaat gebeuren. Net zoals hardstyle feesten zijn er ook al meer dan genoeg techno feesten. Moeilijk om daar je voet tussen de deur te krijgen, zelfs voor een mega organisatie zoals Q-Dance.

Techno is ook totaal niet het doelpubliek van Q-Dance. Een soort van Hardtechno bunker op Q-Base is nog wel mogelijk maar daar blijft het dan ook bij, lijkt me.

Ik zou graag wat industrial techno zien, past er imo prima tussen. Denk dat het daarnaast voor veel mensen een leuke afwisseling is. :)


Gewoon een Dark Descent hosting zou top zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Als ik niet uitgekozen word wil iemand dan aan Q vragen wanneer ze techno gaan programmeren? Kusje

Leuke vraag maar om kort antwoord te geven; nooit.

Zonnige groetjes van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

reaktor stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer hardtechno of hardtrance zou wel kunnen, maar techno is gewoon een heel andere doelgroep. Snap ook niet echt wat de meerwaarde ervan zou zijn als Q-dance dit zou gaan programmeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 11:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Meer hardtechno of hardtrance zou wel kunnen, maar techno is gewoon een heel andere doelgroep. Snap ook niet echt wat de meerwaarde ervan zou zijn als Q-dance dit zou gaan programmeren.


Denk dat het gros hier ook doelt op Industrial Techno, menig plaat in dat genre is wel een stuk lomper dan je gemiddelde hardstyle/hardcore plaat.

Bijv

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies.

Hardtrance zou ik ook super gaaf vinden. Ben van mening dat de focus te veel is komen te liggen op enkel hardstyle en hardcore, terwijl hard EDM niet enkel daar uit bestaat. Voor het grootste deel wel natuurlijk, maar het zou de variatie enorm ten goede komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Precies.

Hardtrance zou ik ook super gaaf vinden. Ben van mening dat de focus te veel is komen te liggen op enkel hardstyle en hardcore, terwijl hard EDM niet enkel daar uit bestaat. Voor het grootste deel wel natuurlijk, maar het zou de variatie enorm ten goede komen.


Precies dit! Als je ziet wat er 3/4 jaar geleden werd geprogrammeerd op de White (inclusief Qult Hostings) :love: Onwijs zonde dat het nu puur Freestyle is wat in mijn ogen neer komt als je kijkt naar de artiesten die er staan op gewoon ook Hardstyle/HC (paar uitzonderingen daargelaten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtrance en Hardtechno zouden wel leuke toevoegingen zijn ja! Denk alleen dat zulke stages een heel weekend voor maar 20% gevuld zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Defqon 2015 was de Yellow Hardtechno/Schranz op de zondag

Wil niet zeggen dat het vol maar het was zeker niet constant leeg of half leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feitje trouwens, blijkbaar draait Dither een set op de Silver op zaterdag als 380 Volt, wat een Industrial techno alias is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat [KRTM] gaat draaien op de Yellow eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hadden jullie niet eentje kunnen plannen op 8 juni? Westerunie is niet zo ver van landsmeer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Leuk feitje trouwens, blijkbaar draait Dither een set op de Silver op zaterdag als 380 Volt, wat een Industrial techno alias is.


380 Volt zijn Dither en Ulst.

Ulst is een techno/industrial techno DJ uit Groningen, samen organiseren (helaas niet zo vaak meer :( ) ze altijd Convoi Exceptionel.

Ulst kan zeker dikke setjes neerzetten (beter dan Dither imo) laatste Convoi draaide hij bijvoorbeeld oude Mindustries, Peaky Pounder, TOA, N-Vitral e.d., man heeft altijd een geniale track keuze.

Eveneens draait Ghost In The Machine natuurlijk.

Indy schreef:
Ben benieuwd wat [KRTM] gaat draaien op de Yellow eigenlijk.


Zijn snellere spul op Motormouth en vooral met Tripped neem ik aan, ik denk niet dat je platen als Horsepowder, Jack No.7 e.d. moet verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oké, wel te verwachten natuurlijk. Leek me wel vet om de dag te openen met wat techno en platen als Horsepowder, maar daar voor word je natuurlijk niet op de Yellow geboekt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ah oké, wel te verwachten natuurlijk. Leek me wel vet om de dag te openen met wat techno en platen als Horsepowder, maar daar voor word je natuurlijk niet op de Yellow geboekt. :D


Zoals Joey aangaf, als je wat techno/industrial techno wilt horen dan kun je het beste naar 380 Volt en Ghost In The Machine gaan op de silver. Vooral 380 Volt is een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt ja, als de TT het toelaat ga ik daar wel een kijkje nemen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 11:03 
 
Organisator
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Hadden jullie niet eentje kunnen plannen op 8 juni? Westerunie is niet zo ver van landsmeer. :thumbup:

Zijn er hier nog meer mensen met een voorkeur voor 8 juni?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer stappen jullie af van Heineken bier en kunnen we eens een speciaalbier bar vinden op jullie feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:31 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Wanneer stappen jullie af van Heineken bier en kunnen we eens een speciaalbier bar vinden op jullie feesten.

Defqon heeft anders een speciaal bier bar (vorig jaar dan)
En laat ze het maar op heineken houden. Alleen jupiler is nog wel te drinken verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Als ik niet uitgekozen word wil iemand dan aan Q vragen wanneer ze techno gaan programmeren? Kusje


Techno is overal tof ja! Maar het is een beetje hetzelfde als aan de organisatie van Awakenings vragen dat ze er een hardstyle area bij gooien. Dat past gewoon niet zo bij die organisatie vind ik :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De noodzaak ontgaat mij ook echt volledig. Zijn toch zat technofeesten indien je daar zin in hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
RTM93 schreef:
Wanneer stappen jullie af van Heineken bier en kunnen we eens een speciaalbier bar vinden op jullie feesten.

Defqon heeft anders een speciaal bier bar (vorig jaar dan)
En laat ze het maar op heineken houden. Alleen jupiler is nog wel te drinken verder.



Hoppaa, als iemand me kwijt is dat weekend... :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen