@dawasiknie:
Daar heb je enigsins groot gelijk in over het beste topic etc. Maar over iets slechtlabelen vind ik dat het persoonlijk over smaak gaat, bijv. Brennan Heart wat jij niets vind (ik immers ook) maar iemand anders kan dit juist over de top goed vinden. Je kunt nog wel herrinneren op Qlimax dat iedereen vrolijk meedeet met zijn set. Je kunt hier op uit merken dat Brennans set de set was waarop het meeste los werd gegaan.
Over dit topic kun je ook zeker goed reageren waarom iemand deze set juist slecht vind, maar in tegenstelling tot het 'betere tracks topic' kan ook worden gezegt waarom die persoon het goed vind terwel jij juist dat slecht vindt. Ik vind het daarom een beetje in herhaling vallen dit topic. We hadden toch al een topic voor scene 'vervuilende' spullentjes, iets van: wat kan beter in deze scene topic?

Ook zijn de 'betere tracks topics' overbodig na mij mening. Er wordt telkens wat in de ronte gegooid zonder enigsins onderbouwing en als je quote krijg je amper een reactie terug. Om dan toch even over de volwassenheid te praten op Hardtraxx vind ik dat er te weinig onderbouwt wordt, of gewoon zwitsallig met iedereen en alles wordt omgegaan. Uit je mening en respecteer, dat is iets wat ik mis op Hardtraxx (en ook ik heb me zo in het begin en zo nu en dan wel eens voor gedragen, elke keer weer een verhaal typen word je ook simpel van

). Soms word je gewoon gebashed als je een kort en krachtig meninkje uit, wat ik soms ook wel overdreven vind als je weet dat die persoon ook altijd onderbouwing geeft. Maar gelukkig zijn er toch mensen waarmee je op een leuke manier mening kan wisselen, ookal ben je er niet/nooit/zo af en toe mee eens.