Luister zijn set terug en oordeel zelf. Met zn Somewhere over the rainbowwrote:wrote:Slechtste set van 2010
Brennan Heart met z'n sesamstraathardstyle op Qlimax 2010. Max Enforcer op Dominator en Wildstylez op Defqon waren ook om te janken trouwens.Beetje rare benaming
Of kun je het uitleggen?
Maar dan hoeven we ook geen beste-topics meer aan te maken want dat is ook al een keer herhaalt. Als je ergens een label "goed" eraan kan hangen, kan je ook ergens een label "slecht" aan iets hangen. Jij vind toch ook sommige dingen slecht? Jouw keuze uiteraard om hier niet te reageren, maar wel het goede mogen benadrukken en het slechte niet vind ik akelig selectief. We zijn hier niet in Noord-Korea, toch?wrote:Reden waarom ik in dit topic geen kritiek lever is omdat ik dat al in het desbetreffende topic al doe. Ook is het gewoon een kwestie van smaak, omdat het jou smaak niet is meteen een label aan te hangen met slecht vind ik in iedergeval overdreven.wrote:Dus mogen we alleen zeggen als iets goed is?\
Afzeiken mag net zo zeer als in de hemel prijzen, ook hier kan je het met iemand eens zijn of niet. En ik respecteer iedere artiest om het gene wat ie doet, maar als iets niet deugt mag ik dat net zo hard roepen als wanneer iets wel deugt.
Ook wordt hier deels van de tijd dingen herhaalt, al deze kritiek is al een keer in een topic gezet. Ik zie dit topic dan ook meer als een samenvatting van al het gekut bij elkaar.
Zolang iedereen hier volwassen met kritiek en elkaars mening om kan gaan, is er ook niks aan de hand toch