Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:38 

Donateur

KickinAzz schreef:
dawasiknie schreef:
Slechtste set van 2010
Brennan Heart met z'n sesamstraathardstyle op Qlimax 2010. Max Enforcer op Dominator en Wildstylez op Defqon waren ook om te janken trouwens.

:huh: Beetje rare benaming

Of kun je het uitleggen? :P

Luister zijn set terug en oordeel zelf. Met zn Somewhere over the rainbow :sick:
Tel schreef:
dawasiknie schreef:
Dus mogen we alleen zeggen als iets goed is?\

Afzeiken mag net zo zeer als in de hemel prijzen, ook hier kan je het met iemand eens zijn of niet. En ik respecteer iedere artiest om het gene wat ie doet, maar als iets niet deugt mag ik dat net zo hard roepen als wanneer iets wel deugt.

Reden waarom ik in dit topic geen kritiek lever is omdat ik dat al in het desbetreffende topic al doe. Ook is het gewoon een kwestie van smaak, omdat het jou smaak niet is meteen een label aan te hangen met slecht vind ik in iedergeval overdreven.

Ook wordt hier deels van de tijd dingen herhaalt, al deze kritiek is al een keer in een topic gezet. Ik zie dit topic dan ook meer als een samenvatting van al het gekut bij elkaar. :)

Maar dan hoeven we ook geen beste-topics meer aan te maken want dat is ook al een keer herhaalt. Als je ergens een label "goed" eraan kan hangen, kan je ook ergens een label "slecht" aan iets hangen. Jij vind toch ook sommige dingen slecht? Jouw keuze uiteraard om hier niet te reageren, maar wel het goede mogen benadrukken en het slechte niet vind ik akelig selectief. We zijn hier niet in Noord-Korea, toch?

Zolang iedereen hier volwassen met kritiek en elkaars mening om kan gaan, is er ook niks aan de hand toch ;) Denk dat de meeste mensen hier wel volwassen genoeg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:39 

Hardtraxx Elite

Ik vind dit maar een raar forum soms :sleep: wat is er mis met zo'n topic? Praten over wat de scene vervuilt is toch een prima onderwerp... Net als praten over wat de scene verrijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:42 

Donateur

Dacht ik ook. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat andere mensen ook slecht vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:47 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
KickinAzz schreef:
dawasiknie schreef:
Slechtste set van 2010
Brennan Heart met z'n sesamstraathardstyle op Qlimax 2010. Max Enforcer op Dominator en Wildstylez op Defqon waren ook om te janken trouwens.

:huh: Beetje rare benaming

Of kun je het uitleggen? :P

Luister zijn set terug en oordeel zelf. Met zn Somewhere over the rainbow :sick:

Mwahh op dat en die track van Isaac na vond ik het best een aardig setje met een goede variatie qua tracks.. alleen de opbouw viel me een beetje tegen, maarja das mijn mening :P

Sunboom schreef:
Ik vind dit maar een raar forum soms :sleep: wat is er mis met zo'n topic? Praten over wat de scene vervuilt is toch een prima onderwerp... Net als praten over wat de scene verrijkt.
Daar kan ik het me wel in vinden, maar wat de scene vervuilt is geen feit maar een mening.. en die moet wel goed onderbouwd worden met argumenten, anders gaat het richting bashen waarbij een aantal steeds maar weer in de herhaling vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:12 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Denk dat de meeste mensen hier wel volwassen genoeg zijn.

Dat betwijfel ik..

Ik ga d'r net als Tel niet op in, als ik een liveset of release slecht vind dan zet ik dat wel in het desbetreffende topic, als ik dat al doe. Vind 't niet leuke dj's af te zeiken op uitzonderingen na ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:14 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Slechtste track(s) van 2010:
Decade of Dedication, Catfight, This Is Who We Are

Slecht? :oh: Slechtste voor mij is toch wel Let The Bass Kick (Hhz Remix), wat een schandalig nummer.

dawasiknie schreef:
sesamstraathardstyle

:lol: Ben het er wel mee eens trouwens. Ben alleen op 't einde ff los gegaan bij die set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:55 

Artiest

lastig te zeggen, maar als ik moet zeggen welke track ik zowel qua sounds, opbouw en technisch het slechtst vond dit jaar is het SYSFV, verder is het lastig zeggen dus laat het hier ook bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 03:32 

Hardtraxx Elite

@dawasiknie:
Daar heb je enigsins groot gelijk in over het beste topic etc. Maar over iets slechtlabelen vind ik dat het persoonlijk over smaak gaat, bijv. Brennan Heart wat jij niets vind (ik immers ook) maar iemand anders kan dit juist over de top goed vinden. Je kunt nog wel herrinneren op Qlimax dat iedereen vrolijk meedeet met zijn set. Je kunt hier op uit merken dat Brennans set de set was waarop het meeste los werd gegaan.

Over dit topic kun je ook zeker goed reageren waarom iemand deze set juist slecht vind, maar in tegenstelling tot het 'betere tracks topic' kan ook worden gezegt waarom die persoon het goed vind terwel jij juist dat slecht vindt. Ik vind het daarom een beetje in herhaling vallen dit topic. We hadden toch al een topic voor scene 'vervuilende' spullentjes, iets van: wat kan beter in deze scene topic? ;)

Ook zijn de 'betere tracks topics' overbodig na mij mening. Er wordt telkens wat in de ronte gegooid zonder enigsins onderbouwing en als je quote krijg je amper een reactie terug. Om dan toch even over de volwassenheid te praten op Hardtraxx vind ik dat er te weinig onderbouwt wordt, of gewoon zwitsallig met iedereen en alles wordt omgegaan. Uit je mening en respecteer, dat is iets wat ik mis op Hardtraxx (en ook ik heb me zo in het begin en zo nu en dan wel eens voor gedragen, elke keer weer een verhaal typen word je ook simpel van :P ). Soms word je gewoon gebashed als je een kort en krachtig meninkje uit, wat ik soms ook wel overdreven vind als je weet dat die persoon ook altijd onderbouwing geeft. Maar gelukkig zijn er toch mensen waarmee je op een leuke manier mening kan wisselen, ookal ben je er niet/nooit/zo af en toe mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 11:33 

Hardtraxx Veteran

Slechtste track: Down with the hardstyle :')
Slechtste set: Toneshifterz @ Fusion TNL
Slechtste feest: kan ik niet over oordelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 12:43 

Hardtraxx Elite

Robster schreef:
Slechtste track: Down with the hardstyle :')
Slechtste set: Toneshifterz @ Fusion TNL
Slechtste feest: kan ik niet over oordelen :P

En hiermee bedoel ik dus de onzin van bijde topics :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 12:53 

Donateur

Tsja zo zijn er ook genoeg topics die alleen gaan om het plaatsen van een lijstje. Het gaat mij dan ook niet zozeer om het uitlokken van discussies maar meer om te kijken wat iemand wel of niet leuk vind :)
Geef je wel een beetje gelijk dat er soms erg negatief en persoonlijk op je gereageerd kan worden als je een afwijkende mening hebt, maar voorlopig houdt zich dat hier binnen de perken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 13:13 

Hardtraxxer

Slechtste track(s) van 2010: Down With The Hardstyle (en er zijn er nog meer waar ik zo even niet op kan komen)
Slechtste set van 2010: Headhunterz @ Defqon.1
Slechtste feest van 2010: Reverze (van waar ik ben geweest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 13:30 

Hardtraxxer

Slechtste track: Teveel om op te noemen, ik probeer op feesten Nu-Style zoveel mogelijk te vermijden, maar af toe moet je toch langs de mainstage op feesten. Ik heb echt beroerde shit gehoord dit jaar...
Slechtste set: Hhz en Wildstylez op Reset vorige week. Ik heb dat aan moeten horen en werd er niet vrolijk van. Heb maar een goede track gehoord.
Slechtste feest: 7th Sunday. Ik had een gratis kaartje via mijn werk dus ik heb gelukkig geen geld uitgegeven aan een kaartje... Maar wat was de Hard Nature stage kut zeg! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 15:39 

Hardtraxxer

Het interessante aan dit soort topics is, is dat er eigenlijk geen definitie is van slecht of goed.
Als er een definitie/maatstaf zou zijn, dan zouden er gerichtere antwoorden gegeven kunnen worden.

Daarentegen ook weer interessant om te zien dat de argumentatie/gevoel van iedereen anders is.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen