Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kom op, The Prophet vind ik qua solo-producties echt zwaar ondermaats, hij wordt nog ruim gepasseerd door artiesten die hij voor zn eigen label heeft aangetrokken. Wat betreft zijn sets lijkt het ook steeds meer een grote scantraxx-reclamezuil (niet alle sets hoor). Die is in mijn ogen echt geen absolute top meer.


Vind ik ook niet, maar er zijn blijkbaar genoeg mensen geinteresseerd in zijn sets en alles, dusja.. Dan hou ik het maar hier bij.

Ik vind het ook maar een maffe minimix van promo's..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 22:42 
 
Hardtraxx Newbie

^ Wel een schande dat je D-Block & S-Te-Fan bent vergeten, nog schandelijker als je ze er bewust hebt buitengelaten :P Dat terzijde..

Ik ben het met meneer 'bandwagon' eens. Af en toe lijkt het net alsof er op dit board kleine jongetjes van 12 tot 18 jaar, zogenaamd met een 'eigen' mening, hun uiterste best doen om hun eigen 'de hemel in te prijzen' en de rest zo diep mogelijk in de grond te stampen. Het lijkt wel alsof jullie het liefst een ijzeren gordijn om de hardstyle heen trekken. Sta eens open voor de muziek. Zoals gezegd: Het is hardstyle, dus je gaat er toch wel op stampen... Dat hier nou een rapper van THC doorheen schreeuwt, hoeft helemaal niet jammer te zijn. Vraag jezelf eens af, wie er nou dieper zinkt: The Prophet of Rocks? Voor beide is het nieuw. Ik vind het juist respect hebben dat ze dit proberen! Hardstyle en Rap zijn al vaker rivalen gebleken. Is het dan niet mooi dat, juist in deze tijd van ogenschijnlijk veel 'haat', deze twee tegenpolen die enorm veel respect hebben bij de verschillende groepen, laten zien dat het ook anders kan?

"Noem mij een optimist, een surrealist, maar wie nooit iets probeert, zal ook nooit wat veranderen..."

EDIT: Klaagklaag *promo's* kuch klaagkak... Kieskeurig of niet? Het is hardstyle, dus gewoon lekker laten draaien. Als iedereen zijn persoonlijke top zou vergelijken kwamen we er nooit uit. Gelukkig heb je op een feest duizend plaatsen waar je heen kan, dus als het je niet bevalt, ga je maar lekker naar een ander stekkie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind DBSTF niet echt top op het moment.. Maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber, zoals je eerder al zei, mensen die net in de hardstyle-scene komen kijken of mensen die er slechts oppervlakkig in geïnteresseerd zijn, zullen het vast wel lekker vinden wat The Prophet draait. Als je z'n Decibel-set van dit jaar bijv. bekijkt, die is zeker niet slecht, maar het ligt er voor mij te dik bovenop dat het een grote promotie-set was. Zijn mixwerk is bovendien niet bepaald geweldig en er zit ook niet echt een duidelijke rode draad in zn set.

Nog even over dat rap en hardstyle niet bij elkaar passen, ben ik het niet mee eens. Er worden weet ik niet hoeveel rap-lines gesampled (hardcore van tegenwoordig is nog erger...) en dat klinkt vaak erg lekker. Ook zo'n soort vocals als bij partylover van Showtek vind ik nog best te doen. Maar dat semi-nederlandse gangster-gelul wat nergens op lijkt in combinatie met een hardstyle-track die nergens op lijkt... sja.
Sowieso vind ik Nederlandse vocals een groot minpunt. Of je moet het zo belachelijk mogelijk doen met zoiets als Dikke Bleek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 23:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
Kom op, The Prophet vind ik qua solo-producties echt zwaar ondermaats, hij wordt nog ruim gepasseerd door artiesten die hij voor zn eigen label heeft aangetrokken. Wat betreft zijn sets lijkt het ook steeds meer een grote scantraxx-reclamezuil (niet alle sets hoor). Die is in mijn ogen echt geen absolute top meer.


Vind ik ook niet, maar er zijn blijkbaar genoeg mensen geinteresseerd in zijn sets en alles, dusja.. Dan hou ik het maar hier bij.

Ik vind het ook maar een maffe minimix van promo's..

Ga toch weg, Chubby en Recession :yay: :clap:

@RJ, ik denk dat we wel open staan voor dat soort dingen, maar als (zoals hier) blijkt dat het resultaat te belachelijk voor woorden is, is openminded zijn niet echt van toepassing meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Chubby, Recession en evt Stampuhh REMIX (Dus niet eens eigen werk)..
Dan heb je het gehad de afgelopen 2.5 jaar ongeveer...

Dan zie ik NC, Zany, Wildstylez en TBY het een heel stuk beter doen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 09:14 
 

Woorden waarvan de betekenis vaak wordt verward:

(1) rede - (2) reden

1 = denkvermogen, oordeel

2 = drijfveer, grond, wat de mens doet handelen


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 09:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nou Chubby, Recession en evt Stampuhh REMIX (Dus niet eens eigen werk)..
Dan heb je het gehad de afgelopen 2.5 jaar ongeveer...

Dan zie ik NC, Zany, Wildstylez en TBY het een heel stuk beter doen ;).

Er werd beweerd dat zijn soloproducties onder maat zijn, daar ging ik tegenin.
Jij hebt het enkel over het aantal releases, want de prophet heeft niet echt veel meer solo's gedaan in die tijd (Morphed/Fuck-r) hoewel ik die tracks niet al te veel aan vind. Met name door de kicks.

@RJ Banthum, lekker simpel redeneren, het is hardstyle, het is muziek, dus mag je niet zeggen wat je van een nummer vind. Er zijn trouwens nog weinig feesten met een early-hardstyle area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 10:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

deze vocals geven mij niet het hardstyle gevoel :/ maar voor de rest klinkt het nummer wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 10:23 
 

RJBanthum schreef:
Af en toe lijkt het net alsof er op dit board kleine jongetjes van 12 tot 18 jaar, zogenaamd met een 'eigen' mening, hun uiterste best doen om hun eigen 'de hemel in te prijzen' en de rest zo diep mogelijk in de grond te stampen. Het lijkt wel alsof jullie het liefst een ijzeren gordijn om de hardstyle heen trekken. Sta eens open voor de muziek. Zoals gezegd: Het is hardstyle, dus je gaat er toch wel op stampen... Dat hier nou een rapper van THC doorheen schreeuwt, hoeft helemaal niet jammer te zijn. Vraag jezelf eens af, wie er nou dieper zinkt: The Prophet of Rocks? Voor beide is het nieuw. Ik vind het juist respect hebben dat ze dit proberen! Hardstyle en Rap zijn al vaker rivalen gebleken. Is het dan niet mooi dat, juist in deze tijd van ogenschijnlijk veel 'haat', deze twee tegenpolen die enorm veel respect hebben bij de verschillende groepen, laten zien dat het ook anders kan?


De 'kleine jongetjes van 12 tot 18 jaar' weten dit waarschijnlijk ook nog niet, maar let op: de jongens van THC zijn op vrijwel elk hardstyle/hardcore feest aanwezig als publiek.

Ik denk dat deze jongens meer feesten hebben bezocht dan het Hardtraxx publiek bij elkaar opgeteld.

Het hart van deze jongens ligt dus al jaren in de 'harddance' scene... al vele jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En nog steeds zeg ik dat ik 't nummer opzich wel vind knallen, geen favo nummer, maar geen reden om niet naar The Prophet ft. Rocks te gaan op 13/06
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik zelf wel vreemd vind is dat bij de nummers Stampuhh, Rammelluh en Helemaal Kapot, wel in de smaak vielen maar deze dan weer niet.

Terwijl in die andere 3 nummers ook nederlands wordt gesproken.

Zoveel verschil zit er niet in lijkt mij dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunter(4)Ever schreef:
Wat ik zelf wel vreemd vind is dat bij de nummers Stampuhh, Rammelluh en Helemaal Kapot, wel in de smaak vielen maar deze dan weer niet.

Terwijl in die andere 3 nummers ook nederlands wordt gesproken.

Zoveel verschil zit er niet in lijkt mij dan..


Luister dan maar eens goed naar Stampuhh en Dit nr :) Voor velen gaat het erom dat er een rapper inzit. Dat past niet laat het me zo zeggen, Eerst vond ik het nr helemaal niet goed, maar luister je hem 2* begint hij al te gaan .. Het is gewoon Raar, niet verwacht etc .. Wat volgens mij is dat deze vocals zo gek worden uitgesproken, Trouwens de melodie vind ik ook niet echt geslaagd, had na Morphed/recission toch wel meer verwacht maarja. Het is gewoon het plaatje in het totaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 11:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het gaat me meer om de lyrics, echt gay, rest van het nummer valt nog wel mee, alleen dat Hardstyle Leeft :x :sick:
Echt van die wannabe tekst als fts en die andere van coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 12:12 
 
Hardtraxxer

Opperhoofd schreef:
@RJ Banthum, lekker simpel redeneren, het is hardstyle, het is muziek, dus mag je niet zeggen wat je van een nummer vind. Er zijn trouwens nog weinig feesten met een early-hardstyle area.
Khadber schreef:
Nou Chubby, Recession en evt Stampuhh REMIX (Dus niet eens eigen werk)..
Dan heb je het gehad de afgelopen 2.5 jaar ongeveer...

Dan zie ik NC, Zany, Wildstylez en TBY het een heel stuk beter doen ;).

Er werd beweerd dat zijn soloproducties onder maat zijn, daar ging ik tegenin.
Jij hebt het enkel over het aantal releases, want de prophet heeft niet echt veel meer solo's gedaan in die tijd (Morphed/Fuck-r) hoewel ik die tracks niet al te veel aan vind. Met name door de kicks.

@RJ Banthum, lekker simpel redeneren, het is hardstyle, het is muziek, dus mag je niet zeggen wat je van een nummer vind. Er zijn trouwens nog weinig feesten met een early-hardstyle area.


logisch omdat die tent de hele dag vrijwel leeg staat dan.. kijk maar naar decibel vorig jaar..
Lyst schreef:
Echt van die wannabe tekst als fts en die andere van coone


fts is wordz of the gang waren beide grote hits waarbij elke keer weer de hele zaal meeschreeuwde en compleet los ging :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 12:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Moet je nagaan hoeveel wannabe's er rondlopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Moet je nagaan hoeveel wannabe's er rondlopen xd

Dus als je een track leuk vind terwijl er meerdere mensen zijn die deze ook leuk vinden ben je een wanabee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je kan ook meeblèren met een nummer dat je kut vind. Vooral als het al wat later op de dag/avond is. Bier is er niet voor niks he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
ALLES objectief gezien! Minder persoonlijke mening!

Absolute top:
Technoboy en consorten
Zany
Noisecontrollers
Wildstylez

Dit zijn NIET mijn persoonlijke favorieten (gedeeltelijk maar), maar deze zijn wel de mensen die ik het hoogste acht.

Verder de rest vd top:
The Prophet (net aan nog)
Tatanka
Zatox
The Pitcher
Headhunterz (ook nog maar net aan)
Deepack
Activator
Alpha Twins

Bijna top:
Alphaverb
AVIO
2-Sidez
Ivan Carsten
Frontliner
B-Front
Ran-D


Deepack is iig allang geen top meer, Wildstylez is absoluut niet de absolute top, Frontliner hoort imo wel bij de top.. Ook Ran-D en Ivan Carsten horen daar wel bij. Zatox hoort imo ook bij de absolute top trouwens, en Headhunterz eigenlijk ook (al vind ik z'n laatste producties ronduit kut), er zijn genoeg liefhebbers van..

Edit: DBSTF hoort ook bij de top/absolute top imo (al is het myn smaak niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Deepack wel bij de top gezet omdat zij een labeltje managen en nog veel belangrijker, omdat ze een supershow geven! Ze kunnen precies aanvoelen wat mensen willen.

Ik heb Wildstylez solo nog geen hele slechte producties zien maken, dus hij verdient het zeker om er bij te staan.

Frontliner daarentegen heeft alleen met Spacer/Warphole een ECHTE topvinyl afgegeven. Time was wel oké, net als Tuuduu.. Moet meer van hem zien wil ik overtuigd zijn.

Rest vd absolute top is op 90% van de grote feesten te vinden, vandaar dat ze er staan. Zatox heeft dat wat minder, maar is hard bezig met al die platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tja, ik ga nog niet vaak naar zulke feestjes enzo dus dat kan ik niet weten haha, maar de producties vind ik zelf ronduit bagger laatste tijd..

Maar Zatox valt ook minder in de smaak bij het publiek, omdat het veel harder is dan gemiddeld. Verder vind ik Frontliner wel bij de absolute top horen, omdat 'ie op zoveel grote feesten staat en verschrikkelijk sterk produceerd (Spacer/Warphole, Muzyk/Self Depraction, Tuuduu/Rock That Thing, Time/Rollin', en dan al die unreleased shit nog :thumbup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 14:32 
 
Hardtraxxer

Q-Dominic schreef:
Moet je nagaan hoeveel wannabe's er rondlopen
Moet je nagaan hoeveel wannabe's er rondlopen xd


oh je bent er zo een. blijf dan thuis achter je pc hardstyle luisteren en sla de rest over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 15:41 
 
Hardtraxx Elite

@ Khadber

Donkey Rollers ben je vergeten, denk ik ^^

Maar even terzijde
Ik Vind dat zon domme rapper die niet eens wist wat hardstyle was voordat hij naar dit feestje ging.
Beter thuis kan blijven, Er wordt hier wel beweert dat er wel vaker rap in tracks voorkoomt. Maar niet op deze manier, niet als een MC die een beetje zit te verkondigen hoe leuk hardstyle wel niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey Rollers reken ik zo'n beetje bij Zany etcetera. Maar je hebt wel gelijk.. Zeker een act om rekening mee te houden ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

En Josh & Wesz staan er niet bij, maar produceren ook vrij weinig, maar de Vinyl van Like Thiz was wel helemaal top :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen