Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 16:02 
 
Hardtraxx Elite

en de samenwerking met Dblockstefan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 16:13 
 

Dorus ML schreef:
Ik Vind dat zon domme rapper die niet eens wist wat hardstyle was voordat hij naar dit feestje ging.
Beter thuis kan blijven, Er wordt hier wel beweert dat er wel vaker rap in tracks voorkoomt. Maar niet op deze manier, niet als een MC die een beetje zit te verkondigen hoe leuk hardstyle wel niet is.


Dorus ML leest eerst eens even alle reacties voordat je zoiets onbenulligs typt.

Opperhoofd schreef:
RJBanthum schreef:
Af en toe lijkt het net alsof er op dit board kleine jongetjes van 12 tot 18 jaar, zogenaamd met een 'eigen' mening, hun uiterste best doen om hun eigen 'de hemel in te prijzen' en de rest zo diep mogelijk in de grond te stampen. Het lijkt wel alsof jullie het liefst een ijzeren gordijn om de hardstyle heen trekken. Sta eens open voor de muziek. Zoals gezegd: Het is hardstyle, dus je gaat er toch wel op stampen... Dat hier nou een rapper van THC doorheen schreeuwt, hoeft helemaal niet jammer te zijn. Vraag jezelf eens af, wie er nou dieper zinkt: The Prophet of Rocks? Voor beide is het nieuw. Ik vind het juist respect hebben dat ze dit proberen! Hardstyle en Rap zijn al vaker rivalen gebleken. Is het dan niet mooi dat, juist in deze tijd van ogenschijnlijk veel 'haat', deze twee tegenpolen die enorm veel respect hebben bij de verschillende groepen, laten zien dat het ook anders kan?


De 'kleine jongetjes van 12 tot 18 jaar' weten dit waarschijnlijk ook nog niet, maar let op: de jongens van THC zijn op vrijwel elk hardstyle/hardcore feest aanwezig als publiek.

Ik denk dat deze jongens meer feesten hebben bezocht dan het Hardtraxx publiek bij elkaar opgeteld.

Het hart van deze jongens ligt dus al jaren in de 'harddance' scene... al vele jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bewijs het dan is dat die gastjes echt zoveel op 'harddance' feesten zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Khadber schreef:
ALLES objectief gezien! Minder persoonlijke mening!

Absolute top:
Technoboy en consorten
Zany
Noisecontrollers
Wildstylez

Dit zijn NIET mijn persoonlijke favorieten (gedeeltelijk maar), maar deze zijn wel de mensen die ik het hoogste acht.

Verder de rest vd top:
The Prophet (net aan nog)
Tatanka
Zatox
The Pitcher
Headhunterz (ook nog maar net aan)
Deepack
Activator
Alpha Twins

Bijna top:
Alphaverb
AVIO
2-Sidez
Ivan Carsten
Frontliner
B-Front
Ran-D


Deepack is iig allang geen top meer, Wildstylez is absoluut niet de absolute top, Frontliner hoort imo wel bij de top.. Ook Ran-D en Ivan Carsten horen daar wel bij. Zatox hoort imo ook bij de absolute top trouwens, en Headhunterz eigenlijk ook (al vind ik z'n laatste producties ronduit kut), er zijn genoeg liefhebbers van..

Edit: DBSTF hoort ook bij de top/absolute top imo (al is het myn smaak niet).


Wat een post Arthur........
Je zegt dat 1 van de grotere namen allang geen top meer is, Deepack, terwij DJ's die jij als top rekent, zichzelf nog nauwelijks bewezen hebben. Ran-D bij de top.. gast.. Ik mag er graag naar luisteren, maar hij heeft nog even te gaan voor dat ie zich onder de top mag rekenen.. Zatox hoort wel bij de absolute top als je het mij vraagt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Bewijs het dan is dat die gastjes echt zoveel op 'harddance' feesten zijn geweest.


Dit is dan echt een lage post Dennis, jammer. ''Bewijs het dan'' komop man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Khadber schreef:
ALLES objectief gezien! Minder persoonlijke mening!

Absolute top:
Technoboy en consorten
Zany
Noisecontrollers
Wildstylez

Dit zijn NIET mijn persoonlijke favorieten (gedeeltelijk maar), maar deze zijn wel de mensen die ik het hoogste acht.

Verder de rest vd top:
The Prophet (net aan nog)
Tatanka
Zatox
The Pitcher
Headhunterz (ook nog maar net aan)
Deepack
Activator
Alpha Twins

Bijna top:
Alphaverb
AVIO
2-Sidez
Ivan Carsten
Frontliner
B-Front
Ran-D


Deepack is iig allang geen top meer, Wildstylez is absoluut niet de absolute top, Frontliner hoort imo wel bij de top.. Ook Ran-D en Ivan Carsten horen daar wel bij. Zatox hoort imo ook bij de absolute top trouwens, en Headhunterz eigenlijk ook (al vind ik z'n laatste producties ronduit kut), er zijn genoeg liefhebbers van..

Edit: DBSTF hoort ook bij de top/absolute top imo (al is het myn smaak niet).


Wat een post Arthur........
Je zegt dat 1 van de grotere namen allang geen top meer is, Deepack, terwij DJ's die jij als top rekent, zichzelf nog nauwelijks bewezen hebben. Ran-D bij de top.. gast.. Ik mag er graag naar luisteren, maar hij heeft nog even te gaan voor dat ie zich onder de top mag rekenen.. Zatox hoort wel bij de absolute top als je het mij vraagt..


Persoonlijke mening toch? Ik vind iig dat Ran-D zich bewezen heeft, River of Sound en My Name Is HS zijn knallers :thumbup: En Deepack, dat vind ik gewoon niks nu, die vinyl met Frontliner was slecht (imo), die met Coone was slecht (imo) en die 2 TBA tracks zijn ook niks bijzonders (imo)..

Crypsis hoort ook bij bijna top trouwens, en Showtek bij top/absolute top, nou zullen veel mensen vinden dat Showtek slecht of kut is. Maar ze zijn wel mooi het grootste en populairste (commercieelste :P) hardstyle duo ter wereld.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:36 
 

Dennis Aka Mash schreef:
Bewijs het dan is dat die gastjes echt zoveel op 'harddance' feesten zijn geweest.


Ondanks dat ik de opmerking niet begrijp zal ik proberen antwoord te geven: vraag je me hier nu werkelijk de volgende keer dat ik ze weer in de HmH zie staan een foto moet maken om jou ervan te overtuigen dat rb djan vrijwel bij alle party's in de HmH aanwezig is?

Sorry Dennis Aka Mash, maar dat ga ik toch echt niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hoeft ook helemaal niet. Ga liever lekker feesten.

Maar je kunt wel zo veel zeggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Persoonlijke mening toch? Ik vind iig dat Ran-D zich bewezen heeft, River of Sound en My Name Is HS zijn knallers :thumbup: En Deepack, dat vind ik gewoon niks nu, die vinyl met Frontliner was slecht (imo), die met Coone was slecht (imo) en die 2 TBA tracks zijn ook niks bijzonders (imo)..

Crypsis hoort ook bij bijna top trouwens, en Showtek bij top/absolute top, nou zullen veel mensen vinden dat Showtek slecht of kut is. Maar ze zijn wel mooi het grootste en populairste (commercieelste :P) hardstyle duo ter wereld.. ;)


Gast.. ik kan niet genoeg puntjes achter elkaar zetten....................
Crypsis ook bijna top? Je kunt wel overal imo achter zetten, maar volgens mij hebben wij hele andere criteria aangaande wanneer een dj een top dj is... Ik vind een DJ na 2 goede plaatjes geen top dj.. Maar een jarenlange staat van dienst, met vele releases op hun naam, en uitstekend mixwerk op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Citaat:
Persoonlijke mening toch? Ik vind iig dat Ran-D zich bewezen heeft, River of Sound en My Name Is HS zijn knallers :thumbup: En Deepack, dat vind ik gewoon niks nu, die vinyl met Frontliner was slecht (imo), die met Coone was slecht (imo) en die 2 TBA tracks zijn ook niks bijzonders (imo)..

Crypsis hoort ook bij bijna top trouwens, en Showtek bij top/absolute top, nou zullen veel mensen vinden dat Showtek slecht of kut is. Maar ze zijn wel mooi het grootste en populairste (commercieelste :P) hardstyle duo ter wereld.. ;)


Gast.. ik kan niet genoeg puntjes achter elkaar zetten....................
Crypsis ook bijna top? Je kunt wel overal imo achter zetten, maar volgens mij hebben wij hele andere criteria aangaande wanneer een dj een top dj is... Ik vind een DJ na 2 goede plaatjes geen top dj.. Maar een jarenlange staat van dienst, met vele releases op hun naam, en uitstekend mixwerk op feesten.


Moet je is kijken hoe HHZ begonnen is dan, die stond al op Qlimax toen 'ie nog maar 1 vinyl gereleased had als ik het goed heb.. En die hoorde toen ook bij de absolute top.. En het boeit me eigenlijk niet of een DJ/Producer al jarenlang bezig is, of nog maar een jaar of minder, het gaat om de kwaliteit toch? En als die van Crypsis en Ran-D minstens zo goed is als die van de top/absolute top DJ's/producers dan horen die daar toch ook bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 19:24 
 
Hardtraxx Elite

Dennis Aka Mash schreef:
Bewijs het dan is dat die gastjes echt zoveel op 'harddance' feesten zijn geweest.


Als ze op zoveel harddance events zijn geweest, moet je lijkt me wel niet zo slim bezig zijn om te schreeuwen hardstyle leeft en een nederlandse rap probeert te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Mol schreef:
Citaat:
Persoonlijke mening toch? Ik vind iig dat Ran-D zich bewezen heeft, River of Sound en My Name Is HS zijn knallers :thumbup: En Deepack, dat vind ik gewoon niks nu, die vinyl met Frontliner was slecht (imo), die met Coone was slecht (imo) en die 2 TBA tracks zijn ook niks bijzonders (imo)..

Crypsis hoort ook bij bijna top trouwens, en Showtek bij top/absolute top, nou zullen veel mensen vinden dat Showtek slecht of kut is. Maar ze zijn wel mooi het grootste en populairste (commercieelste :P) hardstyle duo ter wereld.. ;)


Gast.. ik kan niet genoeg puntjes achter elkaar zetten....................
Crypsis ook bijna top? Je kunt wel overal imo achter zetten, maar volgens mij hebben wij hele andere criteria aangaande wanneer een dj een top dj is... Ik vind een DJ na 2 goede plaatjes geen top dj.. Maar een jarenlange staat van dienst, met vele releases op hun naam, en uitstekend mixwerk op feesten.


Moet je is kijken hoe HHZ begonnen is dan, die stond al op Qlimax toen 'ie nog maar 1 vinyl gereleased had als ik het goed heb.. En die hoorde toen ook bij de absolute top.. En het boeit me eigenlijk niet of een DJ/Producer al jarenlang bezig is, of nog maar een jaar of minder, het gaat om de kwaliteit toch? En als die van Crypsis en Ran-D minstens zo goed is als die van de top/absolute top DJ's/producers dan horen die daar toch ook bij?


Het gaat zeker om de kwaliteit, maar als je het mij vraagt gaat het bij de term ''top'' toch wel over een aantal jaren, en niet een paar goede platen uitbrengen, of op 1 dik feest staan.. dat je dan al gelijk een 'top-dj' bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 20:00 
 

Dennis Aka Mash schreef:
Dat hoeft ook helemaal niet. Ga liever lekker feesten.

Maar je kunt wel zo veel zeggen. ;)


Je hoeft mij ook helemaal niet te geloven, maar ik kom ze altijd tegen boven bij de trap in de HmH... elk feest weer.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 20:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je vergeet luna & isaac :thumbsup: - Absolute Top
En dutch master zeker toch subtop
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Je vergeet luna & isaac :thumbsup: - Absolute Top
En dutch master zeker toch subtop


Zeker, Luna en Isaac :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 20:53 
 

Volgens mij gaat het allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Volgens mij gaat het allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp. :whistle:


Klopt, maar het lijstje van Khadber is nogal een hééééle dubieuze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Opperhoofd schreef:
Volgens mij gaat het allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp. :whistle:


Klopt, maar het lijstje van Khadber is nogal een hééééle dubieuze...


Haha, idd, maar hoe het lijstje ook zou zijn, nooit zal iedereen het met je eens zijn en als je zo'n lijstje neerzet dan kun je zo'n lange offtopic discussie verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Milán schreef:
Opperhoofd schreef:
Volgens mij gaat het allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp. :whistle:


Klopt, maar het lijstje van Khadber is nogal een hééééle dubieuze...


Haha, idd, maar hoe het lijstje ook zou zijn, nooit zal iedereen het met je eens zijn en als je zo'n lijstje neerzet dan kun je zo'n lange offtopic discussie verwachten :P


Nouja weetje, mening is mening, maar zet er dan niet boven dat "ALLES objectief gezien" is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Milán schreef:
Opperhoofd schreef:
Volgens mij gaat het allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp. :whistle:


Klopt, maar het lijstje van Khadber is nogal een hééééle dubieuze...

Haha, idd, maar hoe het lijstje ook zou zijn, nooit zal iedereen het met je eens zijn en als je zo'n lijstje neerzet dan kun je zo'n lange offtopic discussie verwachten :P


Nouja weetje, mening is mening, maar zet er dan niet boven dat "ALLES objectief gezien" is.

Hahaha, daar heb je een punt :P.

Ik zou persoonlijk Prophet bij de absolute top zetten, en Wildstylez en Headhunterz omwisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, dat had er misschien idd niet moeten staan, maar ik ben het met een aantal keuzes ook niet 100% eens, maar gezien het grote draagvlak wat een artiest heeft..

Maar goed, back on topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 10:19 
 
Hardtraxx Newbie

Rbdjan komt op defqon 1 toch ?:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

He wat een gezeur weer!

Heb deze track nog niet live gehoord dus kan er niet over oordelen :D

Wie weet als ik er sta en ik ga wappie genoeg dat ik wel meeschreeuw!! Tenslotte hardstyle zit in je bloed, en nu laat de prophet het voelen in plaats van SMD!

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Milán schreef:
Milán schreef:

Klopt, maar het lijstje van Khadber is nogal een hééééle dubieuze...

Haha, idd, maar hoe het lijstje ook zou zijn, nooit zal iedereen het met je eens zijn en als je zo'n lijstje neerzet dan kun je zo'n lange offtopic discussie verwachten :P


Nouja weetje, mening is mening, maar zet er dan niet boven dat "ALLES objectief gezien" is.

Hahaha, daar heb je een punt :P.

Ik zou persoonlijk Prophet bij de absolute top zetten, en Wildstylez en Headhunterz omwisselen.



prophet hoort zeker bij de top.
hij maakt de laatste tijd niet echt top platen maar hij loopt wel al erg lang mee en heeft in het verleden en top platen gemaakt en geweldige setjes weg gegeven.
iedereen heeft zn goede tijden en zn slechte tijden. maar ik denk niet dat je een dj die al zo lang in het wereldje mee loopt aan de kant kan zetten omdat hij een half jaar lang geen goede tracks uitbrengt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Dat doen ze toch ook bij Headhunterz
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen