Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ik voel een faal aankomen?? :')

FTS!!! EN STAMPUHH!!! LACHE MET DIE HANDJES IN DE LUCHT ENSOW!! En dan gingie van boemboem jeweetz, met hardstyle, want datteh zit echt in je hartjuHh!! Jeweestelf enso.
(Sorry als ik het niet als een breezah spel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 20:57 
 
Donateur

Die tering video's op youtube laden zo traag hier :(

Edit: Nummer is kansloos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zijn die vocals van Rocks dan (ken die hele gast niet)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt een mooie lange eetpauze op Defqon want hier ga ik egt niet naar luisteren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff.. wat een slappe plaat zeg. De nieuwe FTS of wat..
Het zal wel een plaat zijn voor de hippe mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze kan regelrecht in het rijtje

FTS
Stampuhhh
Rammeluhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeker een goede reden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Deze kan regelrecht in het rijtje

FTS
Stampuhhh
Rammeluhh


Al is FTS wel een plaat met kwaliteit. ;)
En is dit gewoon rotzooi..

Erg Jammer The Prophet, ik snap best dat je geld wilt verdienen en graag hebt dat hardstyle populair is. Maar denk ook is aan de liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig dat na 5 minuten er al zoveel reacties staan.. Algemene reactie van dit mormel (zover ik het overal gepeild heb): WAT EEN KUTPLAAT!

Hopelijk verdwijnt hij net zo snel als Rammeluh!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opzich, 't nummer is niet echt slecht, alleen die Rocks moet z'n smoel houwe wat weet hij ervan echt hé, maar verder de melodie enzo vink wel lachen zou r best op kunnen stampen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:22 
 
Hardtraxxer

wat een gezeur hier, dit soort plaatjes moeten toch ook af en toe kunnen? iedereen gaat nog stééds los als stampen weer een keer komt (ik vond t geweldig op qountdown). nu is er weer een nummertje dat beetje commercie uitstraalt en dan schreeuwen de ''fans'' weer moord en brand. Ik weet niet of jullie het door hebben maar dit nummer is juist naar jullie, - de fans - gericht en het komt op een feest als defqon waarschijnlijk de sfeer alleen maar ten goede.

Als je het nummer niet leuk vind begrijp ik dat, ieder z'n smaak ( t zal ook niet een van mijn favorieten worden ofzo ). Vind het alleen wel heeel erg triest om vanwege één nummer iemands volledige optreden te missen. Ik hoor zelden een set waarbij ik elk nummer goed vind.
dus mensen, please zeik niet zo!

PS: de intro vind ik echt vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:23 
 
Donateur

Ik vind aan het nummer gewoon niks aan, Morphed / Recession vind ik beter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind 'm wel lekker hoor :yay: Maar hoeft van mij niet gereleased te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Ik vind aan het nummer gewoon niks aan, Morphed / Recession vind ik beter :thumbup:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
wat een gezeur hier, dit soort plaatjes moeten toch ook af en toe kunnen? iedereen gaat nog stééds los als stampen weer een keer komt (ik vond t geweldig op qountdown). nu is er weer een nummertje dat beetje commercie uitstraalt en dan schreeuwen de ''fans'' weer moord en brand. Ik weet niet of jullie het door hebben maar dit nummer is juist naar jullie, - de fans - gericht en het komt op een feest als defqon waarschijnlijk de sfeer alleen maar ten goede.

Als je het nummer niet leuk vind begrijp ik dat, ieder z'n smaak ( t zal ook niet een van mijn favorieten worden ofzo ). Vind het alleen wel heeel erg triest om vanwege één nummer iemands volledige optreden te missen. Ik hoor zelden een set waarbij ik elk nummer goed vind.
dus mensen, please zeik niet zo!

PS: de intro vind ik echt vet :thumbup:


Het gaat er meer om dat The Prophet meerdere malen heel goed heeft laten zien hoe het wel moet, en dat die nu ineens weer met zo'n track komt. Stampuh en Rammuluh waren kennelijk nog niet genoeg.

Intro'tje is wel erg vet vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Q-Dominic: en het komt op een feest als defqon waarschijnlijk de sfeer alleen maar ten goede

Nou ik kan je verzekeren van niet! Hij kan beter is ff met ze goede vriend Headhunterz gaan praten want die voelt tenminste wel aan wat sfeer brengt op een festival :thumbup: ik denk dan aan de remix van Bob Marley -Sun is Shining van vorig jaar, dat was helemaal geweldig en als ik zo'n hiphop knuppel wil horen ga ik wel naar 101barz.nl ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
wat een gezeur hier, dit soort plaatjes moeten toch ook af en toe kunne iedereen gaat nog stééds los als stampen weer een keer komt (ik vond t geweldig op qountdown). nu is er weer een nummertje dat beetje commercie uitstraalt en dan schreeuwen de ''fans'' weer moord en brand. Ik weet niet of jullie het door hebben maar dit nummer is juist naar jullie, - de fans - gericht en het komt op een feest als defqon waarschijnlijk de sfeer alleen maar ten goede.

Als je het nummer niet leuk vind begrijp ik dat, ieder z'n smaak ( t zal ook niet een van mijn favorieten worden ofzo ). Vind het alleen wel heeel erg triest om vanwege één nummer iemands volledige optreden te missen. Ik hoor zelden een set waarbij ik elk nummer goed vind.
dus mensen, please zeik niet zo!

PS: de intro vind ik echt vet :thumbup:


Het gaat me meer om dit: Als deze lieve meneer Rocks dit nummer maakt, heb ik al zo'n idee wat voor set we gaan krijgen. Een blater in het Nederlands die geen idee heeft waar hij het over heeft en doet alsof hij het mannetje is, terwijl hij net komt kijken. Dit, gecombineerd met het niet mixen wat The Prophet over het algemeen in huis heeft, lijkt het me meer genoeg rede om naar Zatox of Tatanka in Blue, of Digital Punk & Profyler, Ran-D of B-Front te rennen (Namen zijn niet zeker, afgaande op wat de TT in de meest logische volgorde is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat een k*tplaat.
het begin klinkt veel te happy en dan die mafkees die er doorheen begint te lullen.
alsof ie de uitvinder van het hele hardstyle genre.
the prophet kan VEEEL beter dan dit soort platen.
:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het gaat me meer om dit: Als deze lieve meneer Rocks dit nummer maakt, heb ik al zo'n idee wat voor set we gaan krijgen. Een blater in het Nederlands die geen idee heeft waar hij het over heeft en doet alsof hij het mannetje is, terwijl hij net komt kijken. Dit, gecombineerd met het niet mixen wat The Prophet over het algemeen in huis heeft, lijkt het me meer genoeg rede om naar Zatox of Tatanka in Blue, of Digital Punk & Profyler, Ran-D of B-Front te rennen (Namen zijn niet zeker, afgaande op wat de TT in de meest logische volgorde is).


Is die gast er dan de hele set bij? :woot: ik dacht 1 of 2 nummertjes, want dat zuigt al, maar een de hele set neeeee!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die gast praat als een marokaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 22:02 
 
Hardtraxxer

1. Voor de mensen die dit nr kut vinden: Besteed er geen aandacht/energie aan. Dan verdwijnt het zo snel mogelijk :)

2. Vocals in het NL's vind ik sowieso not-done. Het klinkt voor geen meter! Italiaans/Engels is veel mooier :D

3. Prophet mag sowieso wel met pensioen vind ik.. hij moet stoppen met draaien/produceren en zich meer richten op het 'coachen' van de anderen (Wildstylez, HHZ etc.)

Alle respect verder voor deze man hoor :) hij heeft hardstyle gebracht tot waar het nu is (met een paar andere natuurlijk)

@ Khad

Het is reden niet rede.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 22:14 
 
Hardtraxxer

mensen maak je niet zo'n zorgen, waarschijnlijk is die rocks vertegenwoordigd in 2 nummertjes in de hele set, voor de rest blehrt ie er af en toe misschien een beetje doorheen. zelf hoor ik t amper die mc's, als je t terugluistert op de computer hoor je die mcstemmen veel harder.

en the prophet met pensioen gaan?!!!
hoop hem nog te zien draaien als ie 80 is. elk feest waar hij draait is hij (iig voor mij) één van de hoogtepunten. en dan heb ik t nog niet eens over zn magische afsluitingsset op defqon 2007, iedereen die daar bij was weet waar ik t over heb :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*Mompelt verhaal over in het verleden behaalde resultaten...*

Defqon 2007 is zeker weten een goede set, een van zijn beste ooit (ook Q-Base 2006 was goed, en vast nog wel wat meer), maar daarna is het hard achteruit gegaan, met als dieptepunt 384.000 en de 10000 breaks op Qimax 2007. Hierna heb ik weinig van de man gehoord om weer enthausiast te zijn qua draaien.

Qua producties is het wel prima, gewoon boven de middelmaat uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 22:44 
 
Hardtraxxer

heb me op qlimax 2007 prima vermaakt, 384.000 vind ik echt een topplaat, op defqon 08 draaide zany m ook weer, nogmaals ervan genoten..
en luister trouwens eens naar zn set op decibel 2008! snel en mooi gemixt, voor die tijd echt alle nieuwe scantraxxnummers erin verwerkt, was eeeecht heel vet, hele set op de heuvel linksachter lopen stampe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
01. Headhunterz - Subsonic (Prophetz Decibel Edit)
02. Killer Clown - Tormented
03. JDX - Wan Taim
04. The Masochist - LDMF (Wildstylez Rmx)
05. Blademasterz - In The End
06. Project 1 - The Story Unfolds
07. The Prophet & Wildstylez - Cold Rockkin'
08. Davide Sonar - Natural
09. The Prophet - Standing Strong
10. The Prophet - Chubby
11. Noisecontrollers - Crump (Rmx)
12. Sylenth & Glitch - The Music In You (Scope DJ Loves The Reverse Bass Mix)
13. Wildstylez - Revenge
14. Frontliner - Warphole
15. The Prophet & Wildstylez - Alive!
16. The Beholder & Balistic - Decibel 2002 Anthem (Brennan Heart Rmx)
17. Frontliner - Outside Spacer
18. Outsiders - Maneater (Wildstylez Rmx)
19. A-lusion - Perfect It (Frontliner Rmx)


Zit wat grappigs tussen, maar (voor die tijd).. 2 of 3 niet-promo's! Word je toch helemaal gestoord van! Ga eens andere dingen draaien.. Ik hoor liever een vette oldie dan promo nummer 591. Maar goed, Prophet draait nou eenmaal alleen maar zo, dusja, dan zal ik daar ook zeker niet te vinden zijn.
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen