Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 14:20 
 
Hardtraxxer

+1
Citaat:
Maar wel een klein vraagje, wat vind jij van een rapper in een hardstyle track?


Ligt een beetje aan de plaat als geheel. Het feit dat het nederlands is maakt mij niet heel veel uit. Meer t gevoel wat de plaat geeft. Soms vind ik t wel een goede toevoeging aan een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dan vind ik SMD - Helemaal Kapot toch beter dan dit hoor. Rapper in een hardstyle track? :cry:
Kansloos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat lopen jullie nou te lullen dat een rapper kansloos is, als je kijkt naar al die raps en vocals die gebruikt worden in hardstyle en hardcore, is dat dan ook allemaal kansloos? Als je een echt goede Nederlandse rapper erbij neemt en daar een track mee maakt dan zal dat net zo dik kunnen klinken als iedere andere rap in een Hardstyle nummer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Arthurhoihoi schreef:
Wat lopen jullie nou te lullen dat een rapper kansloos is, als je kijkt naar al die raps en vocals die gebruikt worden in hardstyle en hardcore, is dat dan ook allemaal kansloos? Als je een echt goede Nederlandse rapper erbij neemt en daar een track mee maakt dan zal dat net zo dik kunnen klinken als iedere andere rap in een Hardstyle nummer..

Het gaat niet om de rapper hierso .. Het gaat er gewoon om dat deze track niet aanslaat bij me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Wat lopen jullie nou te lullen dat een rapper kansloos is, als je kijkt naar al die raps en vocals die gebruikt worden in hardstyle en hardcore, is dat dan ook allemaal kansloos? Als je een echt goede Nederlandse rapper erbij neemt en daar een track mee maakt dan zal dat net zo dik kunnen klinken als iedere andere rap in een Hardstyle nummer..

Het gaat niet om de rapper hierso .. Het gaat er gewoon om dat deze track niet aanslaat bij me :)


Was bedoeld voor de reactie boven me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom moet een hiphopper nou weer uitspraken als ''hardstyle leeft'' doen.. beetje jammer.
Laat hardstyle haar eigen MC's houden..

MAAR

Als er echt een goed nummer in elkaar wordt gezet met dikke vocals van een rapper, vind ik het niet erg. Tot nu toe is dat nog niet zo geweest.

Edit; Ik ga zelf wel even kijken naar de Prophet @ Defqon, maar als die Rocks het verneukt ben ik snel weg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een gay nummer, alleen de intro is vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Arthurhoihoi schreef:

Was bedoeld voor de reactie boven me ;)

Ja maar heeft hij neit een beetje gelijk?
Ik bedoel .. Een rapper in hardstyle vind ik eigenlijk al verdomd gek .. Op zich heb ik er niks tegen als de track ook nog heerlijk klinkt, maar dit nr trekt op niet veel eerlijk gezegd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 15:52 
 
Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
Arthurhoihoi schreef:

Was bedoeld voor de reactie boven me ;)

Ja maar heeft hij neit een beetje gelijk?
Ik bedoel .. Een rapper in hardstyle vind ik eigenlijk al verdomd gek .. Op zich heb ik er niks tegen als de track ook nog heerlijk klinkt, maar dit nr trekt op niet veel eerlijk gezegd )


Als het Engels is dan vind ik het nog wel gaan, maar nederlandse teksten in een hardstyle nummer is gewoon hetzelfde als een Slagroom taartje en een biertje tegeljik naar binnen werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dorus ML schreef:

Als het Engels is dan vind ik het nog wel gaan, maar nederlandse teksten in een hardstyle nummer is gewoon hetzelfde als een Slagroom taartje en een biertje tegeljik naar binnen werken

Het is dat, doet me denken aan die nederlanse versie van words of the gang van Coone ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eeum
ksta echt met me mond vol tande xd hahahaha
best wel geinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zonder de vocals vind ik het wel een vet nummer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 21:37 
 
Donateur

Arthurhoihoi schreef:
bRt_ schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Wat lopen jullie nou te lullen dat een rapper kansloos is, als je kijkt naar al die raps en vocals die gebruikt worden in hardstyle en hardcore, is dat dan ook allemaal kansloos? Als je een echt goede Nederlandse rapper erbij neemt en daar een track mee maakt dan zal dat net zo dik kunnen klinken als iedere andere rap in een Hardstyle nummer..

Het gaat niet om de rapper hierso .. Het gaat er gewoon om dat deze track niet aanslaat bij me :)


Was bedoeld voor de reactie boven me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 21:17 
 
Hardtraxx Newbie

Arthurhoihoi schreef:
Wat lopen jullie nou te lullen dat een rapper kansloos is, als je kijkt naar al die raps en vocals die gebruikt worden in hardstyle en hardcore, is dat dan ook allemaal kansloos? Als je een echt goede Nederlandse rapper erbij neemt en daar een track mee maakt dan zal dat net zo dik kunnen klinken als iedere andere rap in een Hardstyle nummer..

Ben je dom ofzo. Het gaat er toch om dat een commerciele rapper die je godverdomme ook nog regelmatig op TMF ziet verschijnen gewoon wordt gevraagd door nog wel de baas van scantraxx, om in een hardstyle track te gaan vertellen dat hardstyle in je bloed zit. Hoe ongeloofwaardig wil je het hebben? En hardstyle leeft? Dat soort shit kan gewoon echt niet.

Ook dat intro is veeeeeels te blij trouwens. Mensen boycot dit op defqon1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frank020 schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Wat lopen jullie nou te lullen dat een rapper kansloos is, als je kijkt naar al die raps en vocals die gebruikt worden in hardstyle en hardcore, is dat dan ook allemaal kansloos? Als je een echt goede Nederlandse rapper erbij neemt en daar een track mee maakt dan zal dat net zo dik kunnen klinken als iedere andere rap in een Hardstyle nummer..

Ben je dom ofzo. Het gaat er toch om dat een commerciele rapper die je godverdomme ook nog regelmatig op TMF ziet verschijnen gewoon wordt gevraagd door nog wel de baas van scantraxx, om in een hardstyle track te gaan vertellen dat hardstyle in je bloed zit. Hoe ongeloofwaardig wil je het hebben? En hardstyle leeft? Dat soort shit kan gewoon echt niet.

Ook dat intro is veeeeeels te blij trouwens. Mensen boycot dit op defqon1.


Ik reageer alleen op degene die zegt dat rap in hardstyle kansloos is.. En nope, ik ben niet dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 21:51 
 
Hardtraxxer

ik was eerst niet van plan te gaan kijken maar als een maat van mij toch wil dan ga ik toch kijken maar idd zoals mol zegt als die rocks het verknalt ben ik in de blue purple green orange black silver grey enz behalve de brown te vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik was eigenlijk toch al niet van plan om The Prophet en Rocks te bekijken, en na het horen van deze plaat denk ik dat ik daar maar goed aan doe. Wat een ongeïnspireerde derderangs bagger.
En met TP is verder op zich helemaal niks mis, maar wel met Rocks.

Hopen dat ie ergens rond een uur of 8/9 draait, kan ik lekker naar Tatanka, Zatox of Dana, of anders misschien Promo in de Black ofzo. Verder had ie van mij echt niet op de main gehoeven. Aangezien hij samen met een andere MC optreedt hoef ik iig niet bang te zijn dat ie af gaat sluiten. Laat dat maar over aan Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 02:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier zouden ze een dub mix van moeten maken, dan zou ie wel vet zijn :yay:

EDIT: Dubmix is ook bagger..

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook dan zou ik er geen reet aan vinden, belachelijk simpel en standaard deuntje. Net of dit The Prophet zn allereerste hardstyleplaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

deze vocals zijn net zo kut als in dit lied
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 19:09 
 
Hardtraxxer

cold rockin is koning :thumbup:
en IEDEREEN behalve de zeikerds hier zal op defqon keihard losgaan op de set van the prophet :thumbsup: .. ik ook als ik niet in chersonnisos zat... wat the fuck boeien 2 nummertjes met rocks nou. alsof jullie elk nummer in een set van tatanka ofzo geweldig vinden. in elke set zitten nummers die je minder aanspreken. tis niet de eerste keer dat the prophet zoiets doet (stampuhh, rammuluh). hij staat nog steeds terecht aan de top
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet wat jullie zo slecht vinden aan die Impact Outdoor stage. Ik heb die Kuub-bakken ook wel vaker in actie gezien, oa bij mij op studentenvereniging, ik vind het er gewoon gruwelijk uitzien!

Maar buiten dat. Hij staat voor veel "nieuwe" luisteraars aan de top vind ik. Hoe langer je luistert, hoe sneller je op hem bent uitgekeken qua draaien.. En om nou te zeggen dat hij tegenwoordig bij de absolute top hoort?? Nee, daar reken ik andere artiesten bij. Hij hoort WEL bij de top, maar absolute top zeker niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 22:08 
 
Hardtraxx Elite

@ khadber
Ik vind ook dat the Prophet niet meer de echte top vertegenwoordigt, maar ik vroeg me af wie jij nou bij de Absolute top vind horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ALLES objectief gezien! Minder persoonlijke mening!

Absolute top:
Technoboy en consorten
Zany
Noisecontrollers
Wildstylez

Dit zijn NIET mijn persoonlijke favorieten (gedeeltelijk maar), maar deze zijn wel de mensen die ik het hoogste acht.

Verder de rest vd top:
The Prophet (net aan nog)
Tatanka
Zatox
The Pitcher
Headhunterz (ook nog maar net aan)
Deepack
Activator
Alpha Twins

Bijna top:
Alphaverb
AVIO
2-Sidez
Ivan Carsten
Frontliner
B-Front
Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom op, The Prophet vind ik qua solo-producties echt zwaar ondermaats, hij wordt nog ruim gepasseerd door artiesten die hij voor zn eigen label heeft aangetrokken. Wat betreft zijn sets lijkt het ook steeds meer een grote scantraxx-reclamezuil (niet alle sets hoor). Die is in mijn ogen echt geen absolute top meer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen