Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 22:57 
 
Hardtraxxer

het overgrote deel van die nummers was toen nieuw en toen nog amper gedraaid.
platen zoals wan taim, LDMF, natural(L), crump remix(eindelijk weer eens horen na emporium), music in you remix, maneater en perfect it remix. Allemaal nummers die toen nog echt niet waren platgedraaid hoor..

maar goed t moet je ding zijn, ik vind t heerlijk:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 22:59 
 
Donateur

Khadber schreef:
Citaat:
01. Headhunterz - Subsonic (Prophetz Decibel Edit)
02. Killer Clown - Tormented
03. JDX - Wan Taim
04. The Masochist - LDMF (Wildstylez Rmx)
05. Blademasterz - In The End
06. Project 1 - The Story Unfolds
07. The Prophet & Wildstylez - Cold Rockkin'
08. Davide Sonar - Natural
09. The Prophet - Standing Strong
10. The Prophet - Chubby
11. Noisecontrollers - Crump (Rmx)
12. Sylenth & Glitch - The Music In You (Scope DJ Loves The Reverse Bass Mix)
13. Wildstylez - Revenge
14. Frontliner - Warphole
15. The Prophet & Wildstylez - Alive!
16. The Beholder & Balistic - Decibel 2002 Anthem (Brennan Heart Rmx)
17. Frontliner - Outside Spacer
18. Outsiders - Maneater (Wildstylez Rmx)
19. A-lusion - Perfect It (Frontliner Rmx)


Zit wat grappigs tussen, maar (voor die tijd).. 2 of 3 niet-promo's! Word je toch helemaal gestoord van! Ga eens andere dingen draaien.. Ik hoor liever een vette oldie dan promo nummer 591. Maar goed, Prophet draait nou eenmaal alleen maar zo, dusja, dan zal ik daar ook zeker niet te vinden zijn.


dat van promo's vind ik juist dom.
waarom zou je die niet in een livesetje mogen stoppen? mag je daar niks mee doen ofzo? dan heb je hem toch ook voor niks gemaakt alleen luisteren is ook niet alles..
on topic:
wat een k*tmarokkaan praat er doorheen bleeggh ik vond rammulluh en stampuhh en fts stukken beter! vooral Rammuluh,, Partysquad praatte b est wel vet vond ik, en DJ Prophet heeft GODVERREDOMME OOK ZO'N ZIN! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:00 
 
Hardtraxxer

t was lange frans, niet partysquad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben gewoon al een tijdje klaar met een set met bijna alleen maar promo's.. En ik ben ook al een tijdje klaar met meneer de profeet.

En Rammeluh! is een ongelofelijke kutplaat (als ik het zo even mag zeggen)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kreeg die Lange Frans geen ijsklontjes tegen ze hoofd tijdens dat nummer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:07 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik ben gewoon al een tijdje klaar met een set met bijna alleen maar promo's.. En ik ben ook al een tijdje klaar met meneer de profeet.

En Rammeluh! is een ongelofelijke kutplaat (als ik het zo even mag zeggen)..


lichtelijk gefrustreerd? :D

Oxbow schreef:
Kreeg die Lange Frans geen ijsklontjes tegen ze hoofd tijdens dat nummer xd


hij was er niet bij op sensation;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefrustreerd kun je het niet noemen.. Eerder gevalletje: ik heb een hekel aan topic. Ik wil liever iets meer dan de nieuwste tracks om te vertellen wat een ander wel niet gemist had..

Kijk naar IQ 2009, ging denk wel het hardste los op Midnight van Zany & Beholder (en terecht).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:12 
 
Hardtraxxer

heb je ook wel gelijk in, maar toch vind ik juist het leuke van de ''grote'' feesten zoals in qontrol dat de dj's veel tijd steken in het voorbereiden ervan en vaak leuke edits en nieuwe tracks laten horen. maakt t voor mij dan extra speciaal. maar goed verschilt per persoon natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een bout nummer zeg. Meer is er niet over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Idd echt een schijtnummer, als die kerel de hele tijd zo gaat staan te praten ben ik zo weg bij deze set
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kijk naar IQ 2009, ging denk wel het hardste los op Midnight van Zany & Beholder (en terecht).

:yes:

:worship: heldenplaat

Draai m elke keer als ik thuis oefen achter de CD spelers :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind die intro nog best wel gruwelijk! De vocals zijn kut.. Dat wel. Al waren het nou engelse vocals, dan waren de reacties in dit topic denk ik wel anders geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I has same T- shirt as prophet (:*

anyway vind het niet echt bijzonder klinken. nevermind was het nummer zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 05:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een gejank weer zeg
Iedereen klaagt etc
Maar 9 van de 10 mensen hebben straks de plaat en op een party staan ze allemaal te stampen hierop
En zeggen ze dat het een dikke track is bla bla
Rocks is een lid van thc
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 08:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GreenX schreef:
I has same T- shirt as prophet (:*

anyway vind het niet echt bijzonder klinken. En die gast er naast is helemaal irritant kan echt zijn bek niet houden.

Je bedoelt Da Syndrome? :cry: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist niet dat de hardstyle-scene zo diep gezakt is kwa taalniveau... Zelfs mijn neefje van 10 heeft nog betere zinsconstructies :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 09:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intro is wel aardig idd... de rest neigt weer teveel naar de commerciële tmf jump tijd heb ik het idee....
Laat hierdoor aub niet de scene verpesten meneer de profeet.

Wat idd al meer mensen gezegd hebben, richt je meer op de coaching van nieuwe talenten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 09:53 
 
Hardtraxxer

Schitterend hoe snel dit weer wordt neergemaaid! (niet alleen hier, ook op andere boards)
Dit is weer zo'n eindeloze discussie over smaak. En over smaak valt niet te twisten. Elkaar overtuigen heeft geen zin in dit soort gevallen. Toch altijd amusant om dit soort dingen te lezen. De dj's/artiesten doen hun best om goede producties te maken (ga ik vanuit althans). Neem aan dat zij niet de intensie hebben van: "Zullen wij die feestgangers eens een *-plaat voorschotelen. Het is een expressie van hoe zij de hardstyle muziek zien. "Take it or leave it" zou ik zeggen.

De plaat klinkt redelijk, alleen een beetje teveel een 13 in een dozijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mvo schreef:
Schitterend hoe snel dit weer wordt neergemaaid! (niet alleen hier, ook op andere boards)
Dit is weer zo'n eindeloze discussie over smaak. En over smaak valt niet te twisten. Elkaar overtuigen heeft geen zin in dit soort gevallen. Toch altijd amusant om dit soort dingen te lezen. De dj's/artiesten doen hun best om goede producties te maken (ga ik vanuit althans). Neem aan dat zij niet de intensie hebben van: "Zullen wij die feestgangers eens een *-plaat voorschotelen. Het is een expressie van hoe zij de hardstyle muziek zien. "Take it or leave it" zou ik zeggen.

De plaat klinkt redelijk, alleen een beetje teveel een 13 in een dozijn idee.

Ik ben het volledig met jou eens, mensen moeten eens stoppen naar het kijken van de kwaliteit van de plaat. Omdat je bij een nummer een gevoel moet hebben, Morphed werd hier eerst ook helemaal dood gebasht, en nu? Nu vind iedereen hem vet.. Dit forum heeft een beetje te veel ''bandwagons'' Als je niet weet wat ik daar mee bedoel, zoek je het maar op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 10:59 
 
Hardtraxxer

Nummer zelf is zo slecht niet eens, gewoon onwijs jammer van Rocks er doorheen, daar zit nou niet bepaald iedereen op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 12:36 
 
Donateur

Teknizion schreef:
mvo schreef:
Schitterend hoe snel dit weer wordt neergemaaid! (niet alleen hier, ook op andere boards)
Dit is weer zo'n eindeloze discussie over smaak. En over smaak valt niet te twisten. Elkaar overtuigen heeft geen zin in dit soort gevallen. Toch altijd amusant om dit soort dingen te lezen. De dj's/artiesten doen hun best om goede producties te maken (ga ik vanuit althans). Neem aan dat zij niet de intensie hebben van: "Zullen wij die feestgangers eens een *-plaat voorschotelen. Het is een expressie van hoe zij de hardstyle muziek zien. "Take it or leave it" zou ik zeggen.

De plaat klinkt redelijk, alleen een beetje teveel een 13 in een dozijn idee.

Ik ben het volledig met jou eens, mensen moeten eens stoppen naar het kijken van de kwaliteit van de plaat. Omdat je bij een nummer een gevoel moet hebben, Morphed werd hier eerst ook helemaal dood gebasht, en nu? Nu vind iedereen hem vet.. Dit forum heeft een beetje te veel ''bandwagons'' Als je niet weet wat ik daar mee bedoel, zoek je het maar op :)

Tek das een mooi woord voor in het Hardstyle woordenboek, zet hem erin! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Neej sorry,, dit is het niet echt ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 12:49 
 
Donateur

nou ik weet niet wat bandwagons zijn hoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mvo schreef:
Schitterend hoe snel dit weer wordt neergemaaid! (niet alleen hier, ook op andere boards)
Dit is weer zo'n eindeloze discussie over smaak. En over smaak valt niet te twisten. Elkaar overtuigen heeft geen zin in dit soort gevallen. Toch altijd amusant om dit soort dingen te lezen. De dj's/artiesten doen hun best om goede producties te maken (ga ik vanuit althans). Neem aan dat zij niet de intensie hebben van: "Zullen wij die feestgangers eens een *-plaat voorschotelen. Het is een expressie van hoe zij de hardstyle muziek zien. "Take it or leave it" zou ik zeggen.

De plaat klinkt redelijk, alleen een beetje teveel een 13 in een dozijn idee.


+1
Maar wel een klein vraagje, wat vind jij van een rapper in een hardstyle track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
mvo schreef:
Schitterend hoe snel dit weer wordt neergemaaid! (niet alleen hier, ook op andere boards)
Dit is weer zo'n eindeloze discussie over smaak. En over smaak valt niet te twisten. Elkaar overtuigen heeft geen zin in dit soort gevallen. Toch altijd amusant om dit soort dingen te lezen. De dj's/artiesten doen hun best om goede producties te maken (ga ik vanuit althans). Neem aan dat zij niet de intensie hebben van: "Zullen wij die feestgangers eens een *-plaat voorschotelen. Het is een expressie van hoe zij de hardstyle muziek zien. "Take it or leave it" zou ik zeggen.

De plaat klinkt redelijk, alleen een beetje teveel een 13 in een dozijn idee.

Ik ben het volledig met jou eens, mensen moeten eens stoppen naar het kijken van de kwaliteit van de plaat. Omdat je bij een nummer een gevoel moet hebben, Morphed werd hier eerst ook helemaal dood gebasht, en nu? Nu vind iedereen hem vet.. Dit forum heeft een beetje te veel ''bandwagons'' Als je niet weet wat ik daar mee bedoel, zoek je het maar op :)


Niet naar de kwaliteit kijken? Haha mafkees. Zijn weinig mensen die houden van kut kwaliteit alleen omdat het ze een "goed gevoel" geeft door te luisteren :')
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen