roberttt schreef:
Lyst schreef:
En nog zijn alle kicks zo onsamenhangend als de pest. Net of het wat boeit hoe lang je ergens over doet. Als producer beoefen je een creatief beroep, dingen overnemen van anderen is het tegenovergestelde van creatief zijn en gaan voor gemakkelijk succes, of dat nu een melodie of een kick is doet er verder niet toe.
Amen.
Je kan lijkt mij toch ook niet trots zijn op je werk als je het geript hebt lijkt mij..
Lijkt mij niet nee lijkt mij
Dit soort shit is niet te vermijden, zeker wanneer een scene zo snel groeit als deze. Ongetwijfeld ook plaatsgevonden in de House of andere commerciële elektronische muziekstijlen. Het rippen van dingen is jammer, of melo's die echt heel erg op elkaar lijken/hetzelfde zijn... mja, er zijn ook zo bizar veel melo's die zo weinig noten bevatten en zo simpel als de pest zijn, dan gebeurt dat lijkt mij lijkt mij. Hoe Code Black het nu uitspeelt met zon facebook/publiciteits war vind ik echt dom. Ik snap dat hij een statement wilt maken naar anderen toe, zo van, don't be stealing my kicks, ik maak gehakt van je... maar dit gaat nergens over.
Ik denk overigens dat producenten prima kunnen horen of het hun eigen kick is, en zullen daar wss nog wel meer truckjes voor hebben (ff zelf trg rippen en dan in de studio er goed naar kijken ofzo?), maar ik denk wel dat er een heleboel kicks zijn die echt ziek op elkaar gaan lijken en grote producenten er maar vast aan moeten gaan wennen dat een heleboel nieuw spul op hun spul gaat lijken, lijkt mij.