Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:28 

Artiest

idd als je die kick layert en dan wat eq't wellicht zelf nog wat distortion, krijg je hem makkelijk wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:32 

Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
idd als je die kick layert en dan wat eq't wellicht zelf nog wat distortion, krijg je hem makkelijk wat anders.

Misschien isdie gelayerd met de geripte Wildstylez kick :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:38 

Artiest

Zou goed kunnen want die remix van a-lusion heeft wildstylez kicks :) Welcome to hell overigens ook 100% :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:42 

Hardtraxx Addict

Even over de discussie of een die kick geript is ofniet. Het is mij zelf ook al een keer overkomen, weliswaar nog op een amateur niveau maargoed. Ik ben toen zeker 2 weken eraan bezig geweest en heb heb zeker 10.000 gehoord om hem maar bij te stellen.
Ik neem aan dat Code Black er zelfs nog wel langer eraan bezig is geweest. Nadat je je kick zovaak hebt gehoord kun je echt wel onderscheiden welke van jou zijn. Aangezien je ieder detail wel wel 10.000 keer hebt gehoord.

Deze melodie heeft Corey btw ook nog van Sam gejat:

Code Black - Visions
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:44 

Artiest

Ja maar Vision heeft Sam ook gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:47 

Hardtraxx Veteran

edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:47 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Even over de discussie of een die kick geript is ofniet. Het is mij zelf ook al een keer overkomen, weliswaar nog op een amateur niveau maargoed. Ik ben toen zeker 2 weken eraan bezig geweest en heb heb zeker 10.000 gehoord om hem maar bij te stellen.
Ik neem aan dat Code Black er zelfs nog wel langer eraan bezig is geweest. Nadat je je kick zovaak hebt gehoord kun je echt wel onderscheiden welke van jou zijn. Aangezien je ieder detail wel wel 10.000 keer hebt gehoord.

Deze melodie heeft Corey btw ook nog van Sam gejat:

Code Black - Visions

Het was eerst een Bioweapon plaat dus die hebben ze samen gemaakt.
Ze mochten ieder 1 plaat kiezen die ze wouden releasen, Audiofreq Tear you down en Code Black dus Visions. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:50 

Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
Zou goed kunnen want die remix van a-lusion heeft wildstylez kicks :) Welcome to hell overigens ook 100% :)

In deze remix zitten ook nog eens kicks die heel erg op de make it loud kicks lijken ( intro reverse bass ding)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:51 

Artiest

Klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:52 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:

Dan kan hij nooit zoveel kracht hebben als hij nu heeft. Het zal in ieder geval wat je ook doet nooit zo klinken als het nu doet. Hardstyle is nou eenmaal niet bekend om zijn originaliteit over het algemeen. Deal with it zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:53 

Hardtraxxer

Scantraxx gaat weer laag en delete youtube comments :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 03:17 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears en Scantraxx gaan hier echt ontzettend hard op hun bek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 03:31 

Hardtraxx Veteran

:corn: :corn:

Nu moeten wildy en heady nog namen roepen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 11:03 

Hardtraxxer

Ik vind het toch wel zwaar asociaal van Atmozfears als ze CB zijn kick hebben gejat.
Dat is vele malen erger dan het rippen van een melodie.

Een melodie heb je vaak tussen een half uur en een uur gemaakt, en daar heb je niet bijzonder veel kennis voor nodig.
Een kick, om één goede kick te maken, daar doe je jaren over om het te leren. Daarnaast zit er makkelijk 15 tot 30 uur in een hardstyle kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 11:07 

Aan het typen...

En nog zijn alle kicks zo onsamenhangend als de pest. Net of het wat boeit hoe lang je ergens over doet. Als producer beoefen je een creatief beroep, dingen overnemen van anderen is het tegenovergestelde van creatief zijn en gaan voor gemakkelijk succes, of dat nu een melodie of een kick is doet er verder niet toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 11:26 

Donateur

Lyst schreef:
En nog zijn alle kicks zo onsamenhangend als de pest. Net of het wat boeit hoe lang je ergens over doet. Als producer beoefen je een creatief beroep, dingen overnemen van anderen is het tegenovergestelde van creatief zijn en gaan voor gemakkelijk succes, of dat nu een melodie of een kick is doet er verder niet toe.

Amen. ^^

Je kan lijkt mij toch ook niet trots zijn op je werk als je het geript hebt lijkt mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 12:34 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Lyst schreef:

Amen. ^^

Je kan lijkt mij toch ook niet trots zijn op je werk als je het geript hebt lijkt mij..

Lijkt mij niet nee lijkt mij

Dit soort shit is niet te vermijden, zeker wanneer een scene zo snel groeit als deze. Ongetwijfeld ook plaatsgevonden in de House of andere commerciële elektronische muziekstijlen. Het rippen van dingen is jammer, of melo's die echt heel erg op elkaar lijken/hetzelfde zijn... mja, er zijn ook zo bizar veel melo's die zo weinig noten bevatten en zo simpel als de pest zijn, dan gebeurt dat lijkt mij lijkt mij. Hoe Code Black het nu uitspeelt met zon facebook/publiciteits war vind ik echt dom. Ik snap dat hij een statement wilt maken naar anderen toe, zo van, don't be stealing my kicks, ik maak gehakt van je... maar dit gaat nergens over.
Ik denk overigens dat producenten prima kunnen horen of het hun eigen kick is, en zullen daar wss nog wel meer truckjes voor hebben (ff zelf trg rippen en dan in de studio er goed naar kijken ofzo?), maar ik denk wel dat er een heleboel kicks zijn die echt ziek op elkaar gaan lijken en grote producenten er maar vast aan moeten gaan wennen dat een heleboel nieuw spul op hun spul gaat lijken, lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 12:45 

Hardtraxx Veteran

Wat mij dan op valt, Code Black reageert, maar het is een track van Bioweapon vs Toneshifterz. Audiofreq zal misschien niet reageren, omdat het hetzelfde label is, maar Toneshifterz reageren ook niet. Code Black neemt het heel persoonlijk volgens mij, zal hij alleen DOTN gemaakt hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 12:46 

Bierkoning

Of misschien willen die anderen zich niet tot het niveau van Corey verlagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 12:47 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Wat mij dan op valt, Code Black reageert, maar het is een track van Bioweapon vs Toneshifterz. Audiofreq zal misschien niet reageren, omdat het hetzelfde label is, maar Toneshifterz reageren ook niet. Code Black neemt het heel persoonlijk volgens mij, zal hij alleen DOTN gemaakt hebben :D

Het is volgens mij "algemeen bekend" dat Corey, voornamelijk goed is in Kicks maken (en die ook altijd bij Bioweapon maakte), dus je kan denk ik wel aannemen dat hij alleen verantwoordelijk is voor de kick van DOTN.

Of je daar trots op moet zijn is een tweede :x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Godver, wat een gezeik op de kicks van DOTN :P :P Perfecte kick voor die track vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 13:13 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Godver, wat een gezeik op de kicks van DOTN :P :P Perfecte kick voor die track vind ik.

Doet niet af aan het feit dat de kick gejat is (als het zo is)... Over de kick zelf zal ik maar niet beginnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 13:16 

Hardtraxx Addict

BuzzLightyear schreef:
Daveytl schreef:

Doet niet af aan het feit dat de kick gejat is (als het zo is)... Over de kick zelf zal ik maar niet beginnen :P

Dat. Ik zou ook mijn god niet weten waarom je dit nu naar voren haalt... Maar goed. Kindje vs. Jatterts hierzo. Me gusta. Ben benieuwd wat Scantraxx hier mee gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 13:19 

Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Daveytl schreef:

Ik bedoel de kicks van DOTN in DOTN.
Dus niet in dat Rip the Jacker geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 13:25 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
BuzzLightyear schreef:
Daveytl schreef:

Ik bedoel de kicks van DOTN in DOTN.
Dus niet in dat Rip the Jacker geval :P

.....
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen